dělala mi to i stará motorka ale to byla vyběhaná plečka tak tam sem vždycky jenom dolejval a dolejval ... na týhle mi chladiče drželi pěkně hladinu až doteď ...... :(
plesounek>prackarr>> to doufám že ne, motor jde pořád jak hodinky, to se mi zdá divný ... nebo myslíš že bych na chodu motoru nic nepoznal??? ještě jsem slyšel že to může bejt špatný víčko od chladiče ........ napřed zkusim asi to a pak budu řešit něco dalšího...
Víčko chladiče je v cestě pokus-omyl to nejlevnější a nejjednodušší,ale asi to tím nebude. Dceři to dělalo to samé,co popisuješ. Víčka jsem prohodil se synovou motorkou,bo mají stejné modely a nic. Chod motoru normál,a voda se ztrácela. Závada" nemám ještě složeno,ale prasklé těsnění.Pokud jen tím nevím,až to nahrčím,napíšu...
funguje, vyzkoušeno.
Kolik si myslíš,že v té dachli máš vody? Kýbl? Máš tam tak 0,8 až 1 litr a pokud ti jde třetina za vyjížďku do hajzlu,tak je to v hajzlu...
Joraell>vody tam bude tak 1-1,5 litru. Jinak u svoji 125 to mám tak že hladinu mám přesně po žebrování. Jakmile to doliju tak je hned po jezdeni zase po zebrování. Takže nedolejvám a hladina je stále stejná. Odhadoval bych, že by to tak podobně mělo bejt u vetšiny motorek, tzn. že žebra by meli byt vzdy ve vode jakmile jsou -> neřešit. jakmile hladina klesne pod žebra -> zacít koukat kam to mizí.
1,5 je dle mě moc,ale jinak,jak píšeš. U CRF mám pořád 0,5 cm pod okraj víčka.
Zkus to natlakovat pres vicko na miste na MAX provozni tlak a sleduj,jestli to nekde nepidi ci nechcije voda z drenazniho otvoru. Az pak bych shodil valec s hlavou.