globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2013 v 21:30 | Nahoru | #8641
jezdim KR Dunlopy a ten předek jakmile jedu až do hrany je po kapotě ,ještě zvednout zadek?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2013 v 23:22 | Nahoru | #8642
kawafil> Nic nezvedej, není to náklon, co ti pomůže k rychlejšímu času, ten už máš dost velkej. Chyba je někde jinde, stopa, brzdy, plyn ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2013 v 23:49 | Nahoru | #8643

.Kolda. píše: Přesně...
U mě to byl spíš problém té gumy. Musel to být nějaký nepodarek... Bylo to zmiňované GP 211 a upadl jsem na něm na předek na Hungáči (a v závodě jsem měl taky na mále, ale zázrakem jsem to ustál) a pak na Pannonce. A to jsem si nebyl vědom nějaké chyby...žádné přetížení, krizovka, nic... Jak píšeš, na předku nikdy nešetřit!!!, ten musí držet jak luteránská víra. My jezdíme KR a strop máme cca 200 kol. Ono zase záleží, jak člověk jede rychle a jaký ten předek dostává kouř... Raději investovat tři, čtyři tisíce, než opravovat za dvacet (v tom lepším případě)...



Prosim te, jaka to byla smes? A rok vyroby. Ja vim, ze na predni D211 r.v.2011 par lidi nevysvetlitelne spadlo..
Ale ta moje (navic 2010, super smes pomerne tvrda 6680, kterou #55 jezdil na litru vsude za kazdyho pocasi) by se uz projevila. Tobe to udelala nova?

Ja uz neco pamatuji a vim, na jakych "choroších" jezdil Roman Boček. Podle Ozzyho teorie by musel byt furt na tlame. ..

Naposledy editováno 19.07.2013 23:54:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.7.2013 v 00:02 | Nahoru | #8644
kawafil> Ahoj. Nahod svoji fotku. Pokud mas dost antidepresiv, tak my ti tady poradime

Muze to byt i vyrobcem kapoty-vany. Muze byt siroka s pridavkem na rejs svody a je to hned. Vzpomen na Ducnu Biker20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.7.2013 v 06:49 | Nahoru | #8645
DavidH> Už přesně nevím... ale byla to tvrdá směs, určitě ekvivalent tvojí 6680... Ale máš pravdu, že si na to ten rok stěžovalo víc lidí...
My jsme tehdy vzali GP 211 i zadky, protože to vycházelo zajímavě finančně, ale nebylo to dobré. Museli jsme dávat hodně závaží. Někde až 90 g. Gumy měly tendenci se protočit a když se pak shrnulo závaží k místu, vůči kterému mělo být jako protizávaží, to se děly věci. Motorka vibrovala tak, že se na tom nedalo jet... Od té doby jezdíme jen KR...
I když teď jsme vyhráli na Slovači sadu GP a já si ji vzal, tak doufám, že to bude OK...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.7.2013 v 13:13 | Nahoru | #8646
.Kolda.> Jaky smesi tech KRek jezdite?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.7.2013 v 15:34 | Nahoru | #8647
DavidH> čau,nemam laminaty nic,kapoty serie,světla atd,jen delši rozvor abych to nehonil furt ve vzduchu,přepačko a ty gumy ve ktery mam duvěru,jo a nevěřil bych kolik děla 10kg živy vahy dole už jen 90 misto 100 a je mi fajn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.7.2013 v 07:31 | Nahoru | #8648
Biker_xx> Letos se nám osvědčují mediumhard (8854) a když je tepleji tak medium (4886)...
Předky jezdíme medium (343)...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.7.2013 v 18:23 | Nahoru | #8649
to my freestajlový profíci jdem tvrdě po lokýtku jedině na letošních směsích a rozměrech:
přední KR 106 8813 (125/65R17) a KR 108 8838 (195/65R17 na úzkym (pro 180ku) zadnim ráfku)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.7.2013 v 19:55 | Nahoru | #8650
Chlapi mám problém, jedno pouzdro předních tlumičú mi hází o dvě desetiny, vnitřní trubky jsou celkem v poho jedna 0,06 a druhá 0,05. Vypádá to že to pozdro je po jedné "odborné" repasi oválné :-/. Manuál mi ukazuje toleranci jen na vnitřních trubkách. Jë někdo schopný tu ovalitu dát ještě do hromady? Nová na parts depot vyjde tak kolem 10tis a na ebay nic není :(

edit: jo a chcalo mi to dole přez gufero celkem dost :( (dokonce i přez vrch, což jsem ještě neviděl, koupené nové o-kroužky).

Naposledy editováno 21.07.2013 20:08:55

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 07:48 | Nahoru | #8651
caute, je normalne aby nova guma vyzerala takto po 120km na Slovakiaringu?
img.janforman.com/d211omc4.jpg][IMG]http://img.janforman.com/th/d211omc4.jpg[/IMG

moto je gsx-r600, teplo bolo dost, asfalt okolo 40tky. Predtym som mal michelin pilot power a taka dorasovana nebola.

Naposledy editováno 22.07.2013 07:51:50

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:33 | Nahoru | #8652
matuS> Tlak? Čas na kolo?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:44 | Nahoru | #8653
prvych 60km bol tlak 2.1, a potom som to na druhych 60km spustil na 1.5.
Medzi prvou a druhou jazdou nebol vo vizualnom opotrebovani gumy rozdiel, akurat na tej pravej strane nebol pri prvej jazde taky ten pasik.

casy od 2:37 do 2:42

obleceny mam zhruba 85-88kg

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:47 | Nahoru | #8654
MatuS-špatný styl jízdy pomalý průjezd zatáčkou a pak to doháníš plynem který tu gumici trhá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:53 | Nahoru | #8655
matuS> tos jako teplou gumu upustil na 1.5? To je docela šílenej tlak, měl bys tam mít o atmosféru víc.

e: koukám že to není sportsmart ale asi GP takže beru zpět ...

Naposledy editováno 22.07.2013 08:57:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:54 | Nahoru | #8656

Stev píše: matuS> tos jako teplou gumu upustil na 1.5? To je docela šílenej tlak, měl bys tam mít o atmosféru víc.



to je zadni a pokud d211 jak jsem zahlidl v nazvu obrazku, tak uplne mimo neni ..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 08:58 | Nahoru | #8657
ano je to D211, a tych 1.5 tam bolo ked bola guma vlazna.

gorkin> to mi uz zial jeden clovek tiez povedal Nieco na tom asi bude, aj ked som to chcel najprv vylucit, lebo slabych jadzcov davam aj v zakrutach a silni jazdci mi utekaju na brzdach a na vyjazdoch, pricom v zakrutach sa ich drzim...

Ake tlaky za studena doporucujete? (predok aj zadok)

Vdaka za rady

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 09:08 | Nahoru | #8658
2,2-3 předek 1,2-3 zadek .....za studena

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 09:10 | Nahoru | #8659

Veverčák píše: to je zadni a pokud d211 jak jsem zahlidl v nazvu obrazku, tak uplne mimo neni ..



budiž mi omluvou, že maj fakt podobnej vzorek

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 09:21 | Nahoru | #8660
Slováč gumy žere fest...Dunlopku je potřeba mít dobře fouknutou - s tvým časem je tahle guma fakt škoda pro tebe - navíc záleží na směsi, jestli tam třeba nemáš měkkou, která Slováč nemusí, atd...a taky jízdní styl, plynulost...je toho víc...nepočítaje podvozek k tomu...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 09:35 | Nahoru | #8661
mam tam endurance verziu...
diky za rady, a vidim, ze musim na sebe makat, no

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 09:40 | Nahoru | #8662
taak to budou nejspíše GP racer ?????

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 10:23 | Nahoru | #8663
neviem - ako to mam zistit? tie gumy som kupoval 1,5r dozadu, vobec si to nepamatam...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 10:25 | Nahoru | #8664
no pokud na boku je napsan GP racer
jinak cenove
guma zadek
Racer +- 3500
GP 5500 +

Naposledy editováno 22.07.2013 10:26:35

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 10:52 | Nahoru | #8665
Já bych si dovolil vmísit se do debaty. Na základě mejch zkušeností bych s takhle oškubanou gumou hlavně přitvrdil podvozek vzadu. Zkus 2 kliky na kompresi, udělá to hrozně moc.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 14:55 | Nahoru | #8666

.Kolda. píše: Biker_xx> Letos se nám osvědčují mediumhard (8854) a když je tepleji tak medium (4886)...
Předky jezdíme medium (343)...



Díky...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 17:50 | Nahoru | #8667
matuS> Dojezdit, zahodit a koupit Michelin. A máš po problémech s trháním.......

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 20:13 | Nahoru | #8668
chlapi, takze je to D211 GP RACER "E", je to nieco ine ako D211? Co tie tlaky co pisali chalani, nechat tak, ci ine?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 21:42 | Nahoru | #8669
matuS>zdar...ja ji mam v zadu taky ...je to neco jineho nez D211... je to "horsi" guma...pro nas plouzily asi ok... byl jsem taky ted na slovaci... s gumou uz jsem neco pojezdil... a ted s ni dal jeste cely funcup...ikdyz ke konci jsem uz mel z ni kapku strach a do zavodu zavazoval, ze prezuju, nakonec jsem ji nechal a fungovala ok...
tlaky davam 2.1 predek a 1.55 zadek za tepla...ale takhle jsem ji neoskubal... jezdim houby...cas 2:33...takze to u tebe pripisuju stylu jizdy, nebo nastaveni podvozku, nebo oboji...tak jak pisou draci

radi5> cau v tech michelinech mam gulage...co kupujes...jake smesi?? dekuju...jeste mam jednu sadu gpracer slick a pak bych zkusil rad i neco jineho...na moji plouzici jizdu jsou KR apod vyhozene money.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 23:46 | Nahoru | #8670

kawafil píše: DavidH> čau,nemam laminaty nic,kapoty serie,světla atd,jen delši rozvor abych to nehonil furt ve vzduchu,přepačko a ty gumy ve ktery mam duvěru,jo a nevěřil bych kolik děla 10kg živy vahy dole už jen 90 misto 100 a je mi fajn



Kapoty jsou tedy OK. Zbyva posed. Kdyz jsi nedal fotku, tak jezdis spise styl Andy Meklau nebo Michal Filla?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35791 Včera v 22:35 oxygen
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 3 Včera v 21:16 2stroke
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist