globalmoto_duben_nolan




Dr. John’s Guzzi 8V: Když americký zubař psal dějiny italské značky

Přesně před 30 lety začala Moto Guzzi vyrábět svou revoluční Daytonu 1000, jejíž motor zvenčí vypadal stejně jako ostatní agregáty z Mandella, ale uvnitř byl rozvod OHC, čtyřventilová technika a téměř 100 koní! Tento agregát byl dílem amerického zubaře Johna Wittnera, který jej připravil pro svůj závoďák do zámořské série ProTwins 1988, jenž hned při prvním závodě v Daytoně dokázal dojet na bedně. Příběh Dr. Johna a Moto Guzzi je hotová pohádka s happy endem!

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Alan Cathcart - (Odebírat články autora)




TOPlist