Marcus Walz TMAX Hyper Modified
Text: Roman Daněk | Foto: twowheelsblog.com | Zveřejněno: 1.6.2012 | Zobrazeno: 7 660x
První z trojice světově uznávaných tunerů motocyklů, Marcus Walz, už představil svoji úpravu TMAXe v rámci akce Hyper Modified.
Yamaha sklidila velmi pozitivní kritiku za akci VMAX Hyper Modified. Upravené kousky od renomovaných stavitelů, kterými byli Marcus Walz, Ludovic Lazareth a Roland Sands, jsme mohli obdivovat i u nás na výstavě Motosalon v Brně.
Japonský výrobce motocyklů s trojicí ladiček ve znaku akci Hyper Modified opakuje, letos u modelu TMAX. Upravený maxiskútr už představil Marcus Walz, ostatní dva tuneři své verze ještě dolaďují.
Walz začal novou barvou. Odstínem modré se inspiroval u závodního týmu formule 1, Red Bull Racing, a doplnil ho dvojicí bílých "fofr-pruhů". Na masce je patrný nový vyseklý plexištít do V, dále ručně šité černé sedlo a laděná koncovka výfukového systému. Marcus dále vyměnil řídítka za širší, namontoval nová zrcátka ve stylu café-raceru a přidal pár karbonových doplňků.
Zásadnější informací je bezesporu výměna baterie a úspora celých 14 kg. A když k nižší hmotnosti přičteme modifikaci palivových map a zmiňovaný laďáček od Akrapoviče, zjistíme, že TMAX Hyper Modified bude asi pěkné žihadlo.Sám Marcus Walz o úpravě řekl: "Při tuningu TMaxe jsem se soustředil na snížení hmotnosti, detaily a design. Za výraznější změnu považuji jen výměnu řídítek, protože s širšími se skútr lépe ovládá." Na výsledek úprav od Ludovice Lazaretha a Rolanda Sandse se můžeme těšit už během léta, nejpozději na podzimních výstavách.
Video
Japonský výrobce motocyklů s trojicí ladiček ve znaku akci Hyper Modified opakuje, letos u modelu TMAX. Upravený maxiskútr už představil Marcus Walz, ostatní dva tuneři své verze ještě dolaďují.
Walz začal novou barvou. Odstínem modré se inspiroval u závodního týmu formule 1, Red Bull Racing, a doplnil ho dvojicí bílých "fofr-pruhů". Na masce je patrný nový vyseklý plexištít do V, dále ručně šité černé sedlo a laděná koncovka výfukového systému. Marcus dále vyměnil řídítka za širší, namontoval nová zrcátka ve stylu café-raceru a přidal pár karbonových doplňků.
Zásadnější informací je bezesporu výměna baterie a úspora celých 14 kg. A když k nižší hmotnosti přičteme modifikaci palivových map a zmiňovaný laďáček od Akrapoviče, zjistíme, že TMAX Hyper Modified bude asi pěkné žihadlo.Sám Marcus Walz o úpravě řekl: "Při tuningu TMaxe jsem se soustředil na snížení hmotnosti, detaily a design. Za výraznější změnu považuji jen výměnu řídítek, protože s širšími se skútr lépe ovládá." Na výsledek úprav od Ludovice Lazaretha a Rolanda Sandse se můžeme těšit už během léta, nejpozději na podzimních výstavách.
Video
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz