globalmoto_kveten




Motorbike 11/2017

Největší evropský motoveletrh EICMA je za dveřmi a jak to vypadá, čeká nás opět spousta novinek. A nejen čeká, některé modely pro rok 2018 jsme měli možnost otestovat už teď. Ale pořád ještě zbývá spousta mašin roku 2017, na které se ještě v Motorbike nedostalo – například Aprilia Dorsoduro 900, BMW R1200GS Rally, Moto Guzzi V7 III Special či Benelli Leoncino.

Testy

Aprilia Dorsoduro 900
Restrikce, související s emisní normou Euro 4, vyřešili v Aprilii šalamounsky a osadili své dva modely, Shivera a Dorsoduro, motorem s vyšším objemem, než bylo původních 750ccm. My jsme využili pár posledních letošních hezkých dní a vyzkoušeli, jaká tahle Hračka z Noale je. Byli jsme překvapeni? Jo, ale rovnou musíme i napsat, že ne všechna překvapení jsou pozitivní…

BMW R1200GS Rally vs. Ducati Multistrada 1200 Enduro
Cestovních endur je dnes spousta, ovšem ne s každým se dá sjet mimo silnici. Teda dá, ale nemusí to dopadnout dobře. Ovšem jak BMW R1200GS Rally, tak i Ducati Multistrada 1200 Enduro to s offroadem myslí evidentně vážně a tak jsme je postavili proti sobě – výsledek tohoto duelu jsme pak nazvali poněkud nepoeticky Placka proti véčku.

Benelli Leoncino Naked
„Lvíče“ bylo představeno už před dvěma lety a pomalu se zdálo, že zůstane spíš chimérou. Ale kdepak, už je konečně reálně mezi námi a my měli tu čest, jako první čeští novináři, se mu podívat na drápky. Stálo čekání za to? Nebo se nám zklamáním protáhla huba jak štice? To se dozvíte v aktuálním Motorbike.

Moto Guzzi V7 III Special vs. Triumph Street Twin
Klasické motorky se asi nikdy neomrzí, a pokud vás tahle kategorie baví víc než jiné, máte z čeho vybírat. A s čím srovnávat. Třeba právě Moto Guzzi V7 III Special s Triumphem Street Twin. Dva dvouválce, dvě tradiční evropské značky, klasický vzhled. Ale to je asi tak jediné, co tyhle dva stroje spojuje.

Harley-Davidson Fat Boy 2018
Ne, ač se jedná o modelový rok 2018, nejde o pouhé představení – Fat Boye jsme plnohodnotně otestovali a Scoob na svém Výletě s cvaldou absolvoval téměř 600km. A jak se tedy žije s V-twinem o objemu 1745ccm a zadní pneumatikou širokou téměř čtvrt metru? Odpověď najdete v testu.

Honda CB500F
Náš kolega Miroslav se tak trochu odlišuje od běžného českého motorkáře. Nežene se za výkonem, nežene se za rychlostí, nicméně je třeba schopen projet na padesátikubíkové motorce půl Evropy. Letos na jaře ale překvapil a pořídil si dokonce půllitr, konkrétně Hondu CB500F. Jeho zkušenosti, jak ty dobré, tak ale i ty méně dobré, si můžete přečíst v článku Miroslavovo Cébo.

Husqvarna TE 205i a Husqvarna TE 300i
Obě tyto dvoutaktní Husqvarny patří mezi novinky příštího roku. Martin Jarkovský, nový redaktor Motorbike, je už ale vyzkoušel a své hodnocení sepsal do testu s názvem Sedm deci k radosti.

Yamaha TMax DX
Skútrům dáváme většinou méně prostoru, ale tentokrát jsme museli udělat výjimku. Nový TMax je totiž natolik sofistikovaný, že by byla škoda něco vynechat. Prostě je to Superskútr!

Co jsme si pro vás připravili do listopadového Motorbike dál? V Techmánii najdete článek o Monlau Repsol Technical School, což je škola pro závodníky, mechaniky a technické inženýry (na které můžete sudovat třeba i vy) a ohlédli jsme se po letošní závodní sezóně, kterou kolega Jindra absolvoval s agenturou Dafit. Tradičně najdete v Motorbike č.11 i pořádnou nálož sportu – MotoGP, WSBK, MXGP, IRRC ve Frohburgu a Motocross of Nations v Matterley Basin (ano, i tam jsme byli), OffROAD Maraton, speedway a exkluzivní rozhovor s Romainem Febvrem v předvečer MXoN.

Prostě je toho hodně a budeme moc rádi, když se vám i Motorbike posledního podzimního měsíce bude líbit!

Motorbike 11/ 2017 vychází ve středu 1. listopadu 2017.

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:
https://www.alza.cz/ nebo http://www.floowie.com

Tištěné předplatné je možné objednat prostřednictvím e-mailu: predplatne@motorbike-czech.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.
Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.
Najdete nás i na Instagramu - @motorbikemagazin
Cena: 89,- Kč

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist