Moc se mě líbila už při představení a začátku prodeje.Láska na první pohled a když jsem jí poprvé vyděl naživo tak to bylo ještě horší A když jsem na jaře 23 stále básnil a kamarádi říkaly-tak si jí konečně kup,ať je od tebe klid-tak jsem si jí koupil
Motorka koupena od soukromý prodejce-Unhošť
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W 650: Naprosto nesmyslné ceny za více než 20 let starou motorku.Ale je neskutečně krásná.
První dojmy - První zkušební jízda byla v Bylanech na předváděcím dnu.Přijel jsem tam na KLE 500-dost točivý motor.Takže odjezd byl raketový :-) NO TY krávo :-) Jelo to jak špatně píchlá svině :-)) U prodejce jsem byl varován na kmitající řidítka když se pustí,prý guma.A v zatáčkách hrozné jízdní vlastnosti-zadní guma sjetá do placky.Ale žádné známky ani pádu ze stojánku,natož bouračky,tak jsem jí vzal.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě :-) A pro příznivce klasického vzhledu,kterým k životu stačí ,,pouhých"48 koní.
Doplňky na motorce - Padací rám motoru.
Závažíčka v řidítkách.
Boční brašny-moc se do nich nevejde,ale s karimatkou a celtou za zadkem se do nich dá zbalit na víkend včetně vaření.
Turistický štítek-ten jsem zkrátil na minimum tak,aby kryl pouze budíky.
Přes ebay koupen zadní nosič (vyšel cca na polovinu než u nás) abych nemusel přivazovat bagáž na sedlo.
Recenze
Mám rád klasické motorky,jsem taková konzerva.Z nynější produkce se mě líbí máloco.Nad RE jsem uvažoval delší dobu,v inzerci jsem jeden inzerát skouknul snad 20x,a když prodávající slevil 15k (neměl jí kde parkovat,už měl jinou) tak nebylo o čem.Navíc šikovně nastrojená doplňkama které bych stejně časem chtěl.
Motor.Ten motor miluju.Konečně mám stroj přesně podle mého gusta.Pohodová jízda na čopráka,delší svižné jízdy a parádně jsem si užil i Červenohorské sedlo.Dlouhé výlety nad 300 km jsou trochu problém,alespoň pro mojí prdel.Ale už jsem koukal přes ebay na jiné přímo z Indie.Tak uvidím jestli si po sezoně nadělím vánoce.
Brzdy.Nemám s nima nejmenší problém.Pěkně se dávkují a brzdí super.Ale nejsem Pepek Sršňů abych mohl fundovaně soudit
Podvozek.Předek ok,v pohodě i na horší silnici.Ale zadek je příšerný.Nevím,jestli je problém v moc tuhých pružinách (mám nejměkčí předpětí) nebo jsou moc tuhé samotné tlumiče.Na kvalitní silnici paráda,ale kolik takových silnic máme?Na horších cestách mizérie a na rozbitých katastrofa.Kde na KLE jdu do stupaček a za bojového pokřiku enduro pyčo valím 110,tak tady se kodrcám 60
A jaké mám výtky?O zadních tlumičích už jsem psal.Sedlo-nekupovat touringové které vypadá jako origoš.Vyhozené peníze,zlepšení je minimální.Naštěstí jsem ho koupil použité (jako nové) údajně z předváděčky.A po vzhledové stránce jediné,co se mě nelíbí jsou budíky zepředu a jejich uchycení.Ale to naštěstí řeší miniaturní štítek.
Tuhle motorku miluju,pokud bych si měl nechat pouze jednu tak to bude RE Interceptor.
A zásadní negativum? Že za oběť RE padla Číza.4 motorky jsem si neobhájil ani sám před sebou
Hrazdička se mě líbí a už tam byla.V případě potřeby na ní přehodím držák mobilu z KLEčka,otázka jednoho šroubku.
Skvela volba
Hrazdička na riadidlách plní aj nejakú funkciu,alebo je len "na ozdobu"?
To jediné sa mi nepáči.
Díky všem za komentáře.Na sedla zatím jen koukám,vybírat budu asi až v zimě.KLEčko stále mám a i přes cca 105tis na tacho stále věrně slouží,letos v plánu Moldavsko.
A jinak je Enfield strašná nuda.Žádný sytič, benzín si nepustím,ani ty blbý světla si nemůžu zapnout,o nakopávačce nemluvě Zlatá Honda cj250
Hooj
o jakém sedle uvažuješ!
Mám stejný problém. Na e-bay jsem něco našel, ale nerad bych sáhnul vedle. Můžeš mi prosím poslat odkaz na to origoš Indické! (marselus@post.cz)
P.s. Užij si enfíka! Je to báječný stroj, který mi vždycky vyčaruje úsměv na ksichtu!