V pořadí čtvrtá motorka. Konečně s pořádným podvozkem, brzdami a tím správným počtem válců.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-09: První generace neměla ještě vyladěný podvozek a elektronický plyn.
První dojmy - Prvním dojmem asi nezvyk, že se světlo nenatáčí společně s motorkou, ale na to si člověk rychle zvykne. Jinak perfektní sametovej průběh výkonu, skvělý podvozek a brzdy. Po montáži laděného výfuku i parádní a charakteristický zvuk.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo se chce naučit dobře jezdit a miluje zakroucené silnice.
Doplňky na motorce - Z doplňků krom nastavitelných páček doporučuji určitě zrcátka do konců řídítek, které z takového vosího pohledu udělají nasupenou sršeň. Tříválec má perfektní zvuk a je škoda ho zabít velkým a těžkým sériovým výfukem. Takže třeba SC Project GP, který mám já. Nedávno jsem pořídil brašny od SW Motech, které udělají z motorky fajn cesťáčka a vypadají dost dobře.
Recenze
Motorka byla za fajn peníze s nájezdem nějakých 8000 km, takže jasná volba. Navíc dovezená z Anglie, takže jsem si říkal, že Triumph dovezený z Anglie je to nejvíc.
Později se ukázalo, že ostrovní podnebí není asi úplně nejlepší, takže některé šrouby jsou doteď mírně zooxidované, ale ve finále to zase tolik nevadí.
Jízdně je to i po deseti letech skvělá motorka. Z SV jsem byl zvyklý dávat v zatáčkách větší impuls do řídítek a jezdit tak trochu jako na kole. Naopak u Triumpha jsem zjistil, že čím míň mu do průjezdu zatáčkou kecám, tím lépe jí projede. Takže uvolnit ruce, koukat co nejdál do zatáčky a aktivně pracovat tělem.
Motor má i ve dvou dostatek síly, jen se člověk nesmí bát mu dát napít a točit 8000 otáček +. Odezva na plyn je bezchybná, zkrátka lanko je lanko. Žádná kontrola trakce není potřeba a ABS je dost benevolentní a zasahuje opravdu až když je to potřeba.
Spolujezdkyně se na jednodílném sedle cítí celkem pohodlně a s rozumnými přestávkami se dá zvládnout celodenní výlet.
Konečně tady vidím po delší době zase pořádnej stroj
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů