Návrat do Orlických hor

| Hvězdiček: 5.00 | Hodnoceno: 2x | Nahlásit
Odkaz:

7.7.2018 - Přivstaneme si v 6 hodin a vyrážíme směr Orlické Hory. Pro rychlejší přesun jedeme po dálnici až do Zábřehu, je to hrůza nudná, ale ušetří se čas. Necháváme se vést navigací a jen koukáme kudy nás vede, tuto cestu neznáme :-) V Králíkách si zajedeme na začátek křížové cesty a vyšlápneme na Horu Matky Boží. Je už pěkně vidět, tak se podíváme na Kralický sněžník a "hrůzu nahánějící" Stezku v oblacích. U kostela si trochu zadroním a jdeme dolů. Ještě jsme si naplánovali jeden výšlap, jsou to Studenecké skály. Při dřívějších návštěvách v OH jsme se toulali kousek od nich. Tak to teď napravujeme a jdeme k nim. Vylezli jsme na vrchol kopce a skály nikde. Šipka vede k vyhlídce, to je ono, stojí se totiž na těch skalách. Dalším cílem je kostel sv. Jana Nepomuckého na námi oblíbené příhraniční cestě, nějak zmatkuji, ale šťastně dojedeme. Je tu na nás moc lidí, ale i tak jsem ulovil pár záběrů. Pokračujeme a užíváme si plně krásného dne a zatáček, až dojedeme do Deštné v OH. To už máme kousek k dalšímu kostelu sv. Matouše v Jedlové. Je to krásné místo s rozhledem. Tady se rozhodneme již nepokračovat v námi naplánované trase. Mysleli jsme, že návrat bude po slušných hlavních tazích, ale teď nás navigace vede po hrozně rozbitých cestách středem OH, než se znovu napojíme na příhraniční cestu. To byla úleva a ještě jsme si to užili. 449km
Zdroj: videodoma.com

Vložil: Jojko

Podívej se na další videa