globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Na jawě 150 000 km
18.12.2010 v 20:43
Nevím zda to tu už nebylo.

Našel jsem velice zajímavé povídaní o této Jawce z let 90, asi poslední s čekým motorem a to o obsahu 250ccm a výkonu 27 koní. Je moc škoda že se tento model dál nevyráběl nebo aspoň ten motor nemontoval do další generace českého motocyklu značky Jawa

Jawa 250/593

No neni to nádhera

enduro

enduro 2

Naposledy editováno 18.12.2010 20:51:46
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:10 | Nahoru | #1
Ty endura vypadají dobře JP.

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:12 | Nahoru | #2
Jo, to je velká škoda velmi povedená motorka... i když v době jejího vzniku byl zřejmě zájem spíš o japonce v jakémkoliv stavu.. Btw. ten test je předpokládám od Jardy Šímy, ne?
Edit: jo je, už jsem to v textu dohledal.. No, ostatně myslím, že nikdo další na Tempu tolik km nenajel

Naposledy editováno 18.12.2010 21:17:55

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:19 | Nahoru | #3
Určitě to bude od J. Šímy,kdysi to bylo i v Supermotu,co kde projel,měnil a tak...
Jinak ty motory se dávaly do Pragovek ED 250

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:27 | Nahoru | #4
krása

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:31 | Nahoru | #5
Teda co jsem slyšel, tak se ty motory nedodávaly, ale někdo pak koupil tu fabriku i se zbylýma motorama, které jawa neodebrala a začal z nich stavět právě Pragovky...jestli je to pravda nebo ne, musí rozhodnout pamětníci

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:32 | Nahoru | #6
Bohužel ty Pragovky už skončili taky výrobu,je to víc než škoda jak se to vše rozprodalo,zápaďáci přišli po revulici,zašustili drobákama a my jsme se mohli po...

5 reakcí na tento příspěvek Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:37 | Nahoru | #7
Tady jsem pro vás nascanoval originál leták k neduru ze svého archivu...tak snad se povede implementovat

[img]

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:39 | Nahoru | #8
dost informací teď bylo v časopisu supermoto.všeobecná historie motokrosu u jawy až k tomudle motoru i jak ho převzala pragovka a tím si docela pohřbila velký čtyřtakt ,kterej teď ťuká v VM nebo jak se ta motorka jmenuje

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:50 | Nahoru | #9
pěkný článek
pokračování
za chvilku jak to bylo s převzetím motoru od jawy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:55 | Nahoru | #10
Sofía> neni to kopie Dominatora od hondy?

(reakce na) Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:55 | Nahoru | #11
Sofía> pamětník nejsem,ale takhle to bylo :) převzetí motoru(technometry )
pokračování

Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 21:56 | Nahoru | #12
Dobrý
zvláště ta vodou chlazená

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 22:13 | Nahoru | #13
Kafi>

Jó tak to fakt nevim...já tento leták přivez s hafem další literatury z jedné likvidace ...jak je na jawě krásné, že PR předbíhá výrobu...to je už vícerý kus literatury k motorce, která se nikdy nedělala, co mam v archivu...pro příklad mam leták k předválečné 350ce s kardanem (upgrade rumpála), nebo mnou nedávno založené téma k Jawaě 250/629

davkoz>

kterej teď ťuká v VM nebo jak se ta motorka jmenuje

jestli je to tento motor, tak ten neťuká, to je pořádnej divoch

(reakce na) Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 22:16 | Nahoru | #14
Sofía> ahaa no mě to totiž hrozně připomina dominator temer ho v tom vidim:)

(reakce na) Na jawě 150 000 km

18.12.2010 v 22:52 | Nahoru | #15
[quote=Sofía]Tady jsem pro vás nascanoval originál leták k neduru ze svého archivu...tak snad se povede implementovat

[img] vole , ono to mělo přívěru

(reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 08:23 | Nahoru | #16
Sofía> EE ty motory se tam do toho VM nemontujou,ale tady je víc informací

Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 09:12 | Nahoru | #17
U toho prvního endura je ten předek okopčené KLR 650 americká verze a u toho druhého je předek jak Dominátor. Ale vypadá to dobře.

Naposledy editováno 19.12.2010 09:16:51

1 reakcí na tento příspěvek Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 09:35 | Nahoru | #18
Co jsem četl v supermotu tak ten motor měl mít dokonce i výfukovou přívěru atd. (z fin důvodů se od toho upustilo) pak ani nebyly peníze na výrobu plastů atd tak se to začalo dávat do základu pro 350/640 toto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 09:39 | Nahoru | #19

Holmis píše: Co jsem četl v supermotu tak ten motor měl mít dokonce i výfukovou přívěru atd. (z fin důvodů se od toho upustilo) pak ani nebyly peníze na výrobu plastů atd tak se to začalo dávat do základu pro 350/640 toto

Tak presne toto ma kamos - privez to pred 3 rokama z Nemecka (a tehdy jsem se dohadoval jestli je to origo nebo samodomo )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 09:44 | Nahoru | #20
Fananek-Jarda> je to origo, ten motor je prý dobrej ale stejně se to nechytlo a prodalo se toho málo, jak by to asi dopadlo kdyby prodávali ty kopie dominátorů????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 09:54 | Nahoru | #21

Holmis píše: Fananek-Jarda> jak by to asi dopadlo kdyby prodávali ty kopie dominátorů????

...všude by řekli, že jsme stejný jak číňani,...všechno jen okopírujem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 10:24 | Nahoru | #22
Matess727x> třeba ne a mělo by to úspěch, bůh ví ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 10:44 | Nahoru | #23

Holmis píše: Fananek-Jarda> je to origo, ten motor je prý dobrej ale stejně se to nechytlo a prodalo se toho málo, jak by to asi dopadlo kdyby prodávali ty kopie dominátorů????

Tedka jsem mu volal at posle fotky ci neco napise a ja to pisnu sem - povida toto: Kdyz to srovnam s Afrikou kterou vlastnim tak podvozek moc mekej,brzdy dobry,posez dobrej a motor super - letos na jare ji prodal borci kterej to bral jenom kvuli motoru tot vse (fotky najde a posle)

Naposledy editováno 19.12.2010 10:45:46

(reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 10:44 | Nahoru | #24
sorry preklep

Naposledy editováno 19.12.2010 10:46:34

Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 11:42 | Nahoru | #25
Tak ono motor z toho je asi výbornej,taky najel 150000km, zastavět ho do nějakého dobrého rámu tak máte pěkné enduro i na dnešní dobu s motorem Jawa,akorát by byl problém s legislativou

(reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 12:39 | Nahoru | #26

Holmis píše: Matess727x> třeba ne a mělo by to úspěch, bůh ví ?


...tam asi záleží, v jakém roce by s tím vyrukovali.Ještě s nějakým 4T motorem by se mi to líbilo více.

Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 13:08 | Nahoru | #27
Se 4T se taky vyrukovalo [img] to nádhera,nikdy nepochopím proč se takové motorky nedostali do výrobi,kam by se hrabali bambusožrouti

Naposledy editováno 19.12.2010 13:10:46

1 reakcí na tento příspěvek Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 13:33 | Nahoru | #28
czechino: Já myslel ty dvě endura,...se 4T motorem .

(reakce na) Na jawě 150 000 km

19.12.2010 v 13:58 | Nahoru | #29
Matess727x> Aha,no teď jsem si akorát četl dobovej svět motorů a Jawa měla 4T dost,škoda že se to nerozvinulo dál

Na jawě 150 000 km

20.12.2010 v 06:10 | Nahoru | #30
skoda je aj pragy ed 250
podarene endurko,keby sa vo velkom vyrabalo a hlavne kupovalo,teraz
by na trhu bolo vela ojazdenych kusov a tam by mohli byt
velmi lakave ceny
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... DrevoKocurik 6 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik
2T olej do motorky vs skůtru Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang,... Váša04 10 21.7.2019 v 00:02 jawakain

TOPlist