Téma: Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
13.12.2010 v 23:25
Postřehy, zkušenosti, radosti a strasti s touto Italkou...
Ozvěte se
Např. já z ní zatím jsem maximálně nadšený, jen mám problém od začátku s ABS. Nějak stávkuje, kontrolka nonstop svítí a nemůžu přijít na to, kde je chyba Asi stávkuje čidlo. Nevím..
Ozvěte se
Např. já z ní zatím jsem maximálně nadšený, jen mám problém od začátku s ABS. Nějak stávkuje, kontrolka nonstop svítí a nemůžu přijít na to, kde je chyba Asi stávkuje čidlo. Nevím..
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Ja s ni zadny zkusenosti nemam jen ti ji zde budu verejne zavidet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Gratulace! ABS kontrolka po překročení 5 km/h zhasne.
Maual asi tady někde:www.guzzitek.org/gb/.../Stelvio1200NTX_ABS_102009_Atelier(GB).pdf
Maual asi tady někde:www.guzzitek.org/gb/.../Stelvio1200NTX_ABS_102009_Atelier(GB).pdf
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Ja taky problem na mojom NTX nemam..Kontrolka zhasne po kratkom case po rozbehu..najazdene zatial cca 9000 km od 9/2010 a jediny problem si prasknute krytiek srobov na celnom stite a lahka netesnost kardanu v zadnej casti..budem riesit v ramci zaruky pri najblizsej garancke
No takze prasknute krytky vymenene, co sa tyka netesnosti kardanu, podla technika v Breclavy je to normalna vec, nejedna sa o netesnost,ale o odparovanie oleja ..Budem dalej sledovat.,
Vyskytol sa ale problem s original vyhrievanymi ruckami..prava hreje vyrazne menej ako lava..ma niekto podobnu skusenost? V servise som zatial nepochodil s reklamaciou, ale mienim to riesit dalej
Vyskytol sa ale problem s original vyhrievanymi ruckami..prava hreje vyrazne menej ako lava..ma niekto podobnu skusenost? V servise som zatial nepochodil s reklamaciou, ale mienim to riesit dalej
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Ahoj,
chci se zeptat majitelů tohoto nejlepšího motocyklu Chci si koupit novou gumu na zadek, mám problém s rozměrem. V techničáku mám psáno 180/55 ale všude na internetu v informacích o Stelviu ntx píšo 170/50. Kdo co obouváte, jak jste spokojeni?
Díky za každé info
chci se zeptat majitelů tohoto nejlepšího motocyklu Chci si koupit novou gumu na zadek, mám problém s rozměrem. V techničáku mám psáno 180/55 ale všude na internetu v informacích o Stelviu ntx píšo 170/50. Kdo co obouváte, jak jste spokojeni?
Díky za každé info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Denda_NTX> Ty rozměry co uvádíš platí pro sériové Stelvio. NTX má "klasický" rozměr pro velká endura tj.110/80-19 a 150/70-R17. Značku a vzorek si dohledej, podle toho kam s tím pojedeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
PavelETV> Fajn, díky moc, ono těch 180 je stejn minimum a není z čeho vybírat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Denda_NTX píše: PavelETV> Fajn, díky moc, ono těch 180 je stejn minimum a není z čeho vybírat.
Nicméně bys měl obout ten rozměr, který máš v TP. Opačný postup znamená problém na STK a v případě nehody hodně velký problém s pojišťovnou. Případně si u dovozce zjistit možnosti zapsání alternativních rozměrů ráfků a pneumatik do TP.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Sema>
v tp mám právě 180.. koupila jsem ji se 180, ale pro mé využití má naprosto hloupý vzorek, dobře se s ním nejede ani na asfaltu ani po cestách. Chci koupit novou gumu a váhám...
v tp mám právě 180.. koupila jsem ji se 180, ale pro mé využití má naprosto hloupý vzorek, dobře se s ním nejede ani na asfaltu ani po cestách. Chci koupit novou gumu a váhám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Denda_NTX> Tak na to bych se skutečně rád podíval
NTX vždy zadní 150/70 R17 pokud tam máš 180/55 R17, tak jsi jej asi nekupovala nové a předchozí majitel tam nabastlil kolo ze sériovky. Jediná schůdná cesta bude sehnat správné kolo, oslovit A-spirit jako dovozce a požádat o podklady pro změnu v TP a tuto si nechat zapsat do TP.
V rozměru 180 skutečně nic off-road není a ani být nemůže.
Můžeš sem hodit fotku celé motorky? Případně se někde na Vysočině můžeme potkat, mne by to skutečně zajímalo, protože o NTX napřesrok uvažuji.
NTX vždy zadní 150/70 R17 pokud tam máš 180/55 R17, tak jsi jej asi nekupovala nové a předchozí majitel tam nabastlil kolo ze sériovky. Jediná schůdná cesta bude sehnat správné kolo, oslovit A-spirit jako dovozce a požádat o podklady pro změnu v TP a tuto si nechat zapsat do TP.
V rozměru 180 skutečně nic off-road není a ani být nemůže.
Můžeš sem hodit fotku celé motorky? Případně se někde na Vysočině můžeme potkat, mne by to skutečně zajímalo, protože o NTX napřesrok uvažuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
PavelETV> ahoj,
je to přímo ta, co mám v ikoně. jasně že můžu poslat i jinné foto. Vážně mám v tp od svého stelvia ntx rozměry: 110/80 r19 a 180/55 r17
Motorka je to úžasná, na mě trochu těžká ( skoro 300kg) ale o to víc s rozumem člověk jezdí a celkově si dává většího bacha. Mám ji teprv dva měsíce, ale zatím jsem pořád maximálně nadšená
je to přímo ta, co mám v ikoně. jasně že můžu poslat i jinné foto. Vážně mám v tp od svého stelvia ntx rozměry: 110/80 r19 a 180/55 r17
Motorka je to úžasná, na mě trochu těžká ( skoro 300kg) ale o to víc s rozumem člověk jezdí a celkově si dává většího bacha. Mám ji teprv dva měsíce, ale zatím jsem pořád maximálně nadšená
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
PavelETV>
Ještě k tomu TP.. motorka byla jako funglovka koupena v Rakousku, v A-spiritu nebyli moc ochotní bavit se o motorce, která není odsud. Docela mě zklamali, .. Přepis by se jistě vyřešit ale nechal
Ještě k tomu TP.. motorka byla jako funglovka koupena v Rakousku, v A-spiritu nebyli moc ochotní bavit se o motorce, která není odsud. Docela mě zklamali, .. Přepis by se jistě vyřešit ale nechal
Denda_NTX>Krásná motorka Ty gumy jsou zvláštní, přední je správně na NTX verzi a v rozměru, ve kterém se dělají enduro gumy a zadní je silniční bačkora na ne-NTX. Nemohl to někdo pomotat při přepisu, třeba při dovozové TK?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Denda_NTX> Čekal jsem, že z toho vypadne něco podobného.....
A-spiritu se nedivím, že nejsou nadšení. Ušetřila jsi sice nějakých pár tisíc a dala vidělat rakušákovi, ale ten ti prodal kočkopsa. Tohle se ti bude dost těžko rozmotávat a ty ušetřené korunky nasypeš do nápravy věci. Protože takhle NTX ztrácí smysl.
To ale nic nemění na věci, že to je nádherná motorka i když ve tvém případě zbastlená.
Prvně bych vletěl na toho Helmuta ať to dá do pořádku on. Stáhnul si specifikace seriovky a NTX a chtěl vysvětlení.
Možná bych to zkusil i přes STK nebo Dekru. Musí mít ten motocykl v databázi i se všemi alternativami obutí. Jsou to zase peníze navíc, ale co už...... Stejně tě čeká koupě nového kola,nebo alespoň ráfku (5,50 x 17" serie - 4,25 x 17"NTX)
Jen se divím, že jdeš koupít něco za docela balík peněz a ty ani nikdo ve tvém okolí neví, jak to má vypadat.....
Naposledy editováno 27.04.2012 07:06:48
A-spiritu se nedivím, že nejsou nadšení. Ušetřila jsi sice nějakých pár tisíc a dala vidělat rakušákovi, ale ten ti prodal kočkopsa. Tohle se ti bude dost těžko rozmotávat a ty ušetřené korunky nasypeš do nápravy věci. Protože takhle NTX ztrácí smysl.
To ale nic nemění na věci, že to je nádherná motorka i když ve tvém případě zbastlená.
Prvně bych vletěl na toho Helmuta ať to dá do pořádku on. Stáhnul si specifikace seriovky a NTX a chtěl vysvětlení.
Možná bych to zkusil i přes STK nebo Dekru. Musí mít ten motocykl v databázi i se všemi alternativami obutí. Jsou to zase peníze navíc, ale co už...... Stejně tě čeká koupě nového kola,nebo alespoň ráfku (5,50 x 17" serie - 4,25 x 17"NTX)
Jen se divím, že jdeš koupít něco za docela balík peněz a ty ani nikdo ve tvém okolí neví, jak to má vypadat.....
Naposledy editováno 27.04.2012 07:06:48
PavelETV> Hezká je no :) je fakt, že to není moje první cest. Enduro ale tohle jsem přehlídla. Motorka byla původním majitelem koupena v Rakousku, já uz ji mám koupenou přes český bazar. No, budu to muset někde dohonit.
Každopádně díky za rady
Každopádně díky za rady
Ahoj. Mám Stelvio NTX teprve měsíc a najel jsem na něm 6.000 km. Kupoval jsem jetou 2009/25.000 km. Pět tisíc jsem s ní najel po Balkánu - Slovinsko, Chorvatsko, Bosna, Černá Hora, Kosovo, Makedonie, Řecko pevnina a Pelopones-trajekt do Ancona a přes Grossglockner a termální lázně Bad Reichenhall domů... A teď zkušenosti: Stelvio mě nadchlo designem a NTX výbavou, která bohatě stačí i na velké cestování. Jede se na ní skvěle, perfektně drží stopu, krásně se překlápí v zatáčkách, táhne od 1800 otáček a je krásná . A teď negativa: spotřeba na pal.počítači ukazuje o cca 0,6 l míň, než je realita. Já jsem jel za 5,5-7 l/100 km, takže s tím souvisí i malá nádrž-pouze 18 litrů! Po cca 3.000 km začalo zlobit řazení a nešlo podřazovat ze čtyřky rovnou na jedničku. Musel jsem přizvedávat řadičku. Digitální tachometr občas zhasnul anebo začal ukazovat zrcadlově. ABS na zadním kole je moc aktivní a protože Stelvio nemá "protiponor", jako GeeSo, tak při prudkém brzdění prakticky pořád spíná na zadku. Pokud zrovna potřebujete klopit do zatáčky, tak máte plný ruce práce... Ale to všechno by u tak krásný motorky člověk zkous. Co je ale největší problém-únik tlaku v pneu a vibrace do řidítek i stupaček. Drátěná kola mají nýty skrz ráfek a v Moto Guzzi je nedokázali utěsnit tak, aby jimi neutíkal vzduch. Vibrace bych odpustil motorce, jako chopper a cafe racer, kdy ujedete tak 200-500 km. Ale na velkém cestovním enduru je to vopruz na 2. Vibrace začínají v podstatě od 50-60 km/h a stupňují se úměrně rychlosti. Denně jsme najeli 200 až 450 km a já byl z tý mašiny dost unavenej a ještě dnes (jsem 3 dny doma) mě brní ruce. Protože jezdím právě dlouhý trasy, tak to bude velký dilema, jestli si jí nechám. Protože jinak je krásná a přes to všechno mě v pořádku dovezla až domů...
Ahoj, jsem majitelem NTXa a za mne je to prostě paráda. Na moto mi nechybí skoro nic, doplním tam jen dvě věci. Deflektor na plexi a zásuvku/navigaci k řidítkům. Na jednom webu jsem našel info o sériovém kablíku k napájení navigace, stoprocentně netuším, prý ale Tomtoma. Je vpředu vlevo pod plasty, koncovka má zelenej střed. Našel jsem a změřil, jde tam spínanej proud. Použil jste tenhle konektor někdo na navi nebo jako zdroj pro palubní zásuvku na řidítka? U nikoho na fórech (cz) jsem o tom nečetl... Díky za názory a zkušenosti..
Edit:
obrázek zmíněného konektoru
Naposledy editováno 22.09.2016 08:18:46
Edit:
obrázek zmíněného konektoru
Naposledy editováno 22.09.2016 08:18:46
Wigmaker: Tie drátené kolesá nemaju nič spoločné s Guzzi. Su to nemecké Behr . Stačí koleso ponoriť do vody a kde to pri
špici bublinkuje treba jemne dotiahnuť kým neprestane. Samozrejme s citom. Robota na pár minút.
Kamarát doma drátuje kolesá a povedal mi že hlavne prvých pár tisíc km je normálne že sa niektorý úplne uvolní.
Sledovanie uvolnovania špicov je normálny servisný ukon ako kontrola brzd, oleja.....Dokonca v manuály superteneré je napísaný postup kontroly aj Nm - tvrdil mi jeden majitel.
špici bublinkuje treba jemne dotiahnuť kým neprestane. Samozrejme s citom. Robota na pár minút.
Kamarát doma drátuje kolesá a povedal mi že hlavne prvých pár tisíc km je normálne že sa niektorý úplne uvolní.
Sledovanie uvolnovania špicov je normálny servisný ukon ako kontrola brzd, oleja.....Dokonca v manuály superteneré je napísaný postup kontroly aj Nm - tvrdil mi jeden majitel.
Chlapci píšete odpovědi na příspěvky z roku 2012... Zkuste odpovědět ze zkušenosti i mně
Edit:
Ptal jsem se na ten konektor k připojení TomToma. Mohl jsem si to ušetřit a zeptat se při zastávce v Sušici. Že je tam spínnej proud vím, palubní zásuvku na navi přidělat jde a používá se bez problému.
Naposledy editováno 23.10.2016 18:40:40
Edit:
Ptal jsem se na ten konektor k připojení TomToma. Mohl jsem si to ušetřit a zeptat se při zastávce v Sušici. Že je tam spínnej proud vím, palubní zásuvku na navi přidělat jde a používá se bez problému.
Naposledy editováno 23.10.2016 18:40:40
Ahoj všem, jsem tu chvíli, tak zatím moc poznatků nemám:
Zkušenosti - koupil jsem ho loni, r.v. 2011.První problém při STK - zadní brzda neměla spínač. A fakt to vypadalo, že tam snad nikdy ani nebyl. Ani na kabelovém svazku k tomu nebyl žádný vývod. Holt zřejmě výrobní úspory a kaizen. Zadní brzdou se přeci moc nebrzdí. Řešením tedy bylo nákup originálního dílu a propojením k svazku na přední brzdu. A pak už jen jezdit...
Před tím jsem jezdil 12 let DR BIG 800. Takže na Stelviu rozhodně neřeším žádné vibrace. Proti Bigovi je to velmi příjemné ježdění. A rozhodně nemám problémy s delší jízdou. Prvních asi 600 km byl pro mě záhul. Nejem žádný tintítko 200 cm, 120 kg - ale skoro dvojnásobný výkon mi dělal problém. Vůbec mi nešlo jezdit plynule a přítelkyně za mnou to těžce nesla. Teď už je to v pohodě a na Bigovi už se mi ani jezdit nechce. Musím si ale najít pozici v sedě, abych holeněma nedřel o válce. Ta motorka není tak velká, jak se zdá. Navigaci jsem napojil hned na kablíky přední zásuvky, to jsem zjistil hned po přeměření. Vyhřívaný ručky a deflektor ještě dodám. Jinak se mi zdá Stelvio zatím dost pohodlné na cestování. Už se ale těšíme na letošní dovolenou.
Zkušenosti - koupil jsem ho loni, r.v. 2011.První problém při STK - zadní brzda neměla spínač. A fakt to vypadalo, že tam snad nikdy ani nebyl. Ani na kabelovém svazku k tomu nebyl žádný vývod. Holt zřejmě výrobní úspory a kaizen. Zadní brzdou se přeci moc nebrzdí. Řešením tedy bylo nákup originálního dílu a propojením k svazku na přední brzdu. A pak už jen jezdit...
Před tím jsem jezdil 12 let DR BIG 800. Takže na Stelviu rozhodně neřeším žádné vibrace. Proti Bigovi je to velmi příjemné ježdění. A rozhodně nemám problémy s delší jízdou. Prvních asi 600 km byl pro mě záhul. Nejem žádný tintítko 200 cm, 120 kg - ale skoro dvojnásobný výkon mi dělal problém. Vůbec mi nešlo jezdit plynule a přítelkyně za mnou to těžce nesla. Teď už je to v pohodě a na Bigovi už se mi ani jezdit nechce. Musím si ale najít pozici v sedě, abych holeněma nedřel o válce. Ta motorka není tak velká, jak se zdá. Navigaci jsem napojil hned na kablíky přední zásuvky, to jsem zjistil hned po přeměření. Vyhřívaný ručky a deflektor ještě dodám. Jinak se mi zdá Stelvio zatím dost pohodlné na cestování. Už se ale těšíme na letošní dovolenou.
2 reakcí na tento příspěvek Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Ahoj,umí mě někdo co nejrychleji napsat jaká je šířka zadního ráfku na pneu 150/70/17?Děkuji!!
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy...
Ahoj, používáte někdo na stelivu chrániče páček a rukou Barkbusters? Případně zkušenosti s náhradou za origa?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 827 | 22.3.2024 v 16:01 geloš |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | 20monk20 | 2 | 13.5.2021 v 08:24 20monk20 |
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Podas | 8 | 18.1.2021 v 18:55 dzonnek |
Koupě a dovoz moto z Nizozemí, umí ... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Wolferine | 14 | 8.6.2020 v 16:52 Gahan37 |