globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX
Čau bahňáci a všichni ostatní. Po chvilce ježdění na EXC jsem propadl Free-ride a všemu s tím spojenýma tak jsem se rozhodl ji prodat a pořídit si čistokrevnýho crossa. Zatím mám pořád EXC, inzerát je staré dva dny ale mám dilema.
Původně jsem byl více-méně rozhodlé držet barvu a to oranžovou, KTM. Díval jsem se a u crossek, čili SX-F 250 je zlomové rok 07. Je tam kopa nových věcí, včetně designu, motoru a tak. Je to aji relativně podobná cenová relace k mýmu EXC r.v. 2005. ...08 by byla logicky lepší, ale to už je zas jiná cenová relace...
Nicméně jsem se díval a ani crossky od Hondy, konkrétně CRF 250, teď nevim, jaký je tam přesně to písmeno za tím, jestli F, X nebo R, ale rok 2008 taky nevypadá špatně a je to zase podobná cenová relace jak dvě již zmíněný KTMky (60.000 +/- ). Tak mě logicky napadlo, jestli by třeba nebylo lepší pořídit novější Hondu. O KTMkách toho něco málo vím, ale o těch Hondách moc ne.
Tudíž bych byl strašně rád, za všechny vaše názory, rady, typy, zkušenosti, srovnání a všechno s tím spojený. Přece jen to není malý rozhodnutí a minimálně sezonu, ne-li dýl, mě bude kočka zase vrnět v garáži. Takže moc díky všem, co se zapojí

Edit: Pořád mě vrtá hlavou aji ten 2T, tak jsem poupravil anketu a přidal tam 150SX. Tak můžete hlasovat znova a hlavně psát názory aji na tudle motorku
Díky

Naposledy editováno 12.12.2010 15:26:03
Anketa: Šli byste do 250 SX-F r.v. 07 nebo do CRF 250 r.v. 08? :-)
KTM 144/150 SX
19%
6
KTM 250 SX-F (07)
45%
14
Honda CRF 250 (08)
35%
11

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

11.12.2010 v 23:07 | Nahoru | #1
Kawasaki :) Jinak podle stavu :) a peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 02:20 | Nahoru | #2
Má-řa> Tak těm já zrovna nějak neholduju. Osobně bych bral nejspíš SX-F, ale od známýho známej prodává opravdu luxusní CRF 250 rk 08 za 60k, tak mám dilema. Tam bych věděl kompletní historii storje a mohl jí věřit, ale jak jsem již zmínil, nevým moc, jak na tom jsou Hondy. Co vydrží, co se tam kazí, jak moc se co opotřebovává a tak. Takže to by mě dost zajimalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2010 v 08:41 | Nahoru | #3
crasherx> Obecně platí a vždy záleží, kdo moto měl, co na něm jezdil a jak se o to staral. V nabídce je mnoho motorek po závodnících a vzhledem k obsahu motoru a co na tom kluci dělaj, tak jsou dost opotřebovaný. Čtyřtakt ve dvě pade je trochu finančně náročnější na údržbu a ne každý to dělá tak, jak se má. Ten kdo to pak koupí a spadne mu to tam, může si připravit okolo třiceti a více tisíc na opravu.
Jinak Honda platí za velmi spolehlivou motorku. Osobně jsem měl CRF 250 fungl, servis jsem dělal, nikdy nebyl žádný problém. Podotýkám, že jsem opravdový hobík.
Momentálně mám SX-F 250 fungl / 2010 /, motocykl funguje skvěle. Z mého pohledu je to opravdovější závoďák, Brembo brzdy v základu, ostřejší vačky. Jede to víc než Honda, ale to Ti řekne každý závodník, že KTM jede nejvíc a Honda nejmíň ze všech rejží. Možná ale nejvíc vydrží. S KTM se mi jede lépe do zatáčky, má jiný úhel řízení než Honda, tzn. je kratší / ofset 20 proti ofsetu 22 u Hondy. Závodníci to moc neřeší, ale já neumím moc jezdit, tak to poznám. Další rozdíl je absence přepákování u KTM. Na to je mnoho názorů, přepákování je určitě univerzálnější a v určitých režimech funguje lépe. Vše záleží na nastavení, což je alchymie a pokud Ti to nebude dělat odborník přímo na Tvůj styl jízdy, tak si myslím, že to ani nepoznáš.
Na Tvém místě bych šel do mota, které znáš a nebo víš zcela jistě, jak se o moto kdo staral a kolik toho má za sebou. Případná větší oprava se totiž rovná doplatku do nové a to je potom úplně vše jinak. Z důvodu těchto cen přešlo několik mojich kamarádů zpět na dvoutakt, ale to se tady myslím už řešilo.
Pokud bys šel do fungl, tak KTM je o dost dražší, je to větší závoďák. Dříve šly o KTM příběhy o její spolehlivosti, dnes je to u nových modelů vyrovnané a hobík si může vybrat to, na co má a co se mu líbí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 09:53 | Nahoru | #4
Toci> Kámoš má SX-F 250 08 a moc to nejede co kluci říkaly...prej by to chtělo ladák aby to jelo...je to spíše dváca s lepším spodkem...
crasherx> O 250 2t nebo 450 si neuvažoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 11:02 | Nahoru | #5
Má-řa> Názorů bude samozřejmě více, píši pouze své poznatky ze srovnání třech nových dvěpade. Měl jsem ještě RM-Z 250 /2007 / a nemohu napsat nic špatného. Tenkrát jsem to konzultoval s Frantou Smolou, který ji také jel a řekl doslova, je tam slabá spojka, ale ty to nepoznáš. Ze třech značek jela Honda nejmíň, nejvíc jede KTM. Suza jela někde uprostřed, od spoda znatelně více než Honda. Zatáčky Suza a KTM super, Honda pro mě horší.
U Hondy jako jediné oceňuji dvě náplně oleje, určitě to má vliv na životnost motoru. Kdo hodně spojkuje, tak jedna náplň je trochu handicap, pokud se bavíme o závodní jízdě a jezdec je zvyklý z dváci spojkovat.
Jinak souhlasím s tím, že to v podstatě jede jako dváca s jiným / větším / spodkem. Vždyť jsou to motocykly ze stejné třídy. Na 4T je pohodovější jízda a rychlejší kolo, což zapřičinilo úpadek 2T ze závodů a nahradily je 4T, byť jsou dražší a servis o dost dražší.
Výfukem lze doladit všechny motocykly, chce to pak jinou mapu. Pro závodníky je to v podstatě nutnost, pro hobíky to je na zvážení. Řada lidí říká to co Ty, že to nejede. Dají výfuk + nesmysly a " nejede " to stejně. Důvod je jeden a to, že to prostě neumí. Motokros je o zatáčkách a fyzické kondici, pak bych teprve řešil výfuk. Samozřejmě pokud někdo nemusí řešit peníze, tak ano, vypadá to super včetně zvuku.

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 13:42 | Nahoru | #6

Toci píše: crasherx> Obecně platí a vždy záleží, kdo moto měl, co na něm jezdil a jak se o to staral. V nabídce je mnoho motorek po závodnících a vzhledem k obsahu motoru a co na tom kluci dělaj, tak jsou dost opotřebovaný. Čtyřtakt ve dvě pade je trochu finančně náročnější na údržbu a ne každý to dělá tak, jak se má. Ten kdo to pak koupí a spadne mu to tam, může si připravit okolo třiceti a více tisíc na opravu.
Jinak Honda platí za velmi spolehlivou motorku. Osobně jsem měl CRF 250 fungl, servis jsem dělal, nikdy nebyl žádný problém. Podotýkám, že jsem opravdový hobík.
Momentálně mám SX-F 250 fungl / 2010 /, motocykl funguje skvěle. Z mého pohledu je to opravdovější závoďák, Brembo brzdy v základu, ostřejší vačky. Jede to víc než Honda, ale to Ti řekne každý závodník, že KTM jede nejvíc a Honda nejmíň ze všech rejží. Možná ale nejvíc vydrží. S KTM se mi jede lépe do zatáčky, má jiný úhel řízení než Honda, tzn. je kratší / ofset 20 proti ofsetu 22 u Hondy. Závodníci to moc neřeší, ale já neumím moc jezdit, tak to poznám. Další rozdíl je absence přepákování u KTM. Na to je mnoho názorů, přepákování je určitě univerzálnější a v určitých režimech funguje lépe. Vše záleží na nastavení, což je alchymie a pokud Ti to nebude dělat odborník přímo na Tvůj styl jízdy, tak si myslím, že to ani nepoznáš.
Na Tvém místě bych šel do mota, které znáš a nebo víš zcela jistě, jak se o moto kdo staral a kolik toho má za sebou. Případná větší oprava se totiž rovná doplatku do nové a to je potom úplně vše jinak. Z důvodu těchto cen přešlo několik mojich kamarádů zpět na dvoutakt, ale to se tady myslím už řešilo.
Pokud bys šel do fungl, tak KTM je o dost dražší, je to větší závoďák. Dříve šly o KTM příběhy o její spolehlivosti, dnes je to u nových modelů vyrovnané a hobík si může vybrat to, na co má a co se mu líbí.



No právě, 250 4T je pré super na naučení, jako opravdový, zablbnutí si, ale že nejtěžší na údržbu. Říkáš teda, že Hondy jsou spolehlivý? Aji konkrétně rok 2008? Já jsem byl hobík před půl rokem, ale přece jen když člověk jezdí každé den a chce se někam posunout, tak si myslím, že už sem se někam posunul
Jn, KTM je KTM. Původně jsem o nečm jinčím ani neuvažoval, ale jak říkám, známé mě nasadil brouka do hlavy. A taky ten fakt, že to CRF by mohlo být 08, ale nevim. U nás v Brně v KTMce už sem stálé zákazník, mám tam selvy, kluci mě znaj, vím už toho o KTM dost, doma mám všechno oranžový, všechno nahrává pro KTM, jen ta cena
...váčky ani nevím co jsou, klidně mě můžeš poučit A k tomu jak to jede, myslíš, že tam je takové rozdíl? A fakt jede Honda ze všech japonek nejmíň? Je to hodně znatelný? Ofset taky nevim co je ale rád se přiučím, tak klidně vysvětluj. Přece jen já spíš jezdím a jsem na takový ty základní věci a když jde o něco víc technickýho, tak řeknu známým co v tom jsou doma Ještě že je mám a díky jim
Ano, to přepákování. Minimálně co mi přijde u KTM lepší, tak že do roku 2010 tam žádný nebylo, tudíž minimum práce s údržbou a nastavováním. A navíc teď na svým EXC ho taky nemám, tak nevim, jak moc bych si na to zvyknul nebo ne.
Nevim, furt mě to asi víc táhne k té zrzce, aji na úkor toho, že bych měl starší rok nebo musel někde splašit o dost víc love, abych měl na 08. K tomu motoru, aji kdyby na tom nebyl nejlíp a nechal si ho prohlídnout hned po koupi, tak by to zas tak špatný byt nemuselo ne? Jen bych si nechal nastavit vůle, ventily, písty a dovi co ještě a mělo by to být OK ne?
2T mě taky trošku vrtá hlavou, ale pré že jejich éra už odeznívá...
Na fungl fakt nemám. Moje EXC je 05 čili cenová relace je +/- 65k. Takže tak...

Naposledy editováno 12.12.2010 14:49:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 13:47 | Nahoru | #7

Má-řa píše: Toci> Kámoš má SX-F 250 08 a moc to nejede co kluci říkaly...prej by to chtělo ladák aby to jelo...je to spíše dváca s lepším spodkem...
crasherx> O 250 2t nebo 450 si neuvažoval?



250 nejede tak jak 450, ale je to o dost lepší na učení. To mě řekl každé. Na 450 bych zlenivěl a tolik se nenaučil, přece jen co člověk na 450 nezvládne technicky, tak mu dost krát vynahradí výkon. Na pár jsem jezdil, takže vím o čem mluvím O 2T jsem taky přemýšlel, ale ne o 250, to je dělo, spíš o 125 nebo SX150, o té asi nejvíc. Je to přece jen ještě ta nižší kategorie a aspoň bych se naučil na 2T Ale jak říkám, dost lidí mě od toho odrazuje, že pré 2T nemaj budoucnost,(všechen vývoj se cpe do 4T, ta spotřeba, spojkování, točení motoru) pokud nechcu dělat FMX, že se na to mám vyprdnout, ale třeba by mě to chytlo
Nicméně prý, podotýkám že prý, na FREE-RIDE je pré lepší 4T...tak nevim

Naposledy editováno 12.12.2010 14:56:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 15:05 | Nahoru | #8

Toci píše: Má-řa> Názorů bude samozřejmě více, píši pouze své poznatky ze srovnání třech nových dvěpade. Měl jsem ještě RM-Z 250 /2007 / a nemohu napsat nic špatného. Tenkrát jsem to konzultoval s Frantou Smolou, který ji také jel a řekl doslova, je tam slabá spojka, ale ty to nepoznáš. Ze třech značek jela Honda nejmíň, nejvíc jede KTM. Suza jela někde uprostřed, od spoda znatelně více než Honda. Zatáčky Suza a KTM super, Honda pro mě horší.
U Hondy jako jediné oceňuji dvě náplně oleje, určitě to má vliv na životnost motoru. Kdo hodně spojkuje, tak jedna náplň je trochu handicap, pokud se bavíme o závodní jízdě a jezdec je zvyklý z dváci spojkovat.
Jinak souhlasím s tím, že to v podstatě jede jako dváca s jiným / větším / spodkem. Vždyť jsou to motocykly ze stejné třídy. Na 4T je pohodovější jízda a rychlejší kolo, což zapřičinilo úpadek 2T ze závodů a nahradily je 4T, byť jsou dražší a servis o dost dražší.
Výfukem lze doladit všechny motocykly, chce to pak jinou mapu. Pro závodníky je to v podstatě nutnost, pro hobíky to je na zvážení. Řada lidí říká to co Ty, že to nejede. Dají výfuk + nesmysly a " nejede " to stejně. Důvod je jeden a to, že to prostě neumí. Motokros je o zatáčkách a fyzické kondici, pak bych teprve řešil výfuk. Samozřejmě pokud někdo nemusí řešit peníze, tak ano, vypadá to super včetně zvuku.



Já taky spojkuju, ale víceméně jen když si dávám výjezdy nebo dlouhý stoupání do kopce. Přece jen ta 250 občas trochu pomoci přes tu spojku potřebuje Ale aspoň si s tím člověk dost pohraje a naučí se ju používat. Nicméně si myslím, že to nějaký EXTRA vytížení není.
Čili KTM je nej ve všech ohledech jo? Pak nechápu, proč někdo jezdí na nečem jiným, ale jak tak nad tím přemýším, tak asi zůstanu věrné barvě a svým sousedům vedle z Austrie

Přesně, je to stejná třída. Ale jízda je to uplně jiná. Ta dváca je strašně lehčí. Sósed má EXC 125, takže vím o čem mluvím. Logicky má 250 4T jede líp od spodu a tak do 1/2 nebo 2/3 otáček, ale jak chytne dváca špicu, tak je lepší jak 250 4T. Můj názor.
Jak si to myslel s tím rychlejším kolem?
PŘESNĚ! Nejde o to, jestli tam máš lauf nebo ne, ale o to, jak si se strojem zžité, jak ho ovládáš a jak si s ním rozumíš. Taky jakou máš fyzičku. Laďák a tuning věci jsou na místě až pak. Nebo teda když neřešíš love a možeš si tam koupit co chceš. To bych si tam dal taky všecko, aji kdybych na ní jezdil jen vedle do sámošky pro rohlíky

Díky moc kluci za odpověď a názory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 19:53 | Nahoru | #9
crasherx> Hele já nevím co je nejlepší, píši tu jen svoji zkušenost. Jsem obyčejný hobík a mám to jen pro zábavu. Mám známé co jedou republiku a tam člověk něco vyslechne. Ve dvěpade je Honda hodně oblíbená, vyžaduje investici, pak jede a hlavně drží. KTM je dražší, moc lidí to tam nejede. Setkal jsem se s názory, že kdyby to závodníkovi někdo platil, tak jede KTM, zkrátka vše je o penězích a každému taky vyhovuje něco jiného.
Rychlejší na kolo bylo myšleno tak, že 2T prostě 4T nestíhá a proto s tím skoro nikdo nezávodí.
Jinak bych pro hobíka upřednostnil před výfukem a podobným tuningem určitě pořádnou výbavu pro ochranu jezdce. Řada lidí to podcení, sport je to nebezpečný a pády jsou ošklivé. Řada lidí nemá dobrou přilbu a boty atd.

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.12.2010 v 23:43 | Nahoru | #10

Toci píše: crasherx> Hele já nevím co je nejlepší, píši tu jen svoji zkušenost. Jsem obyčejný hobík a mám to jen pro zábavu. Mám známé co jedou republiku a tam člověk něco vyslechne. Ve dvěpade je Honda hodně oblíbená, vyžaduje investici, pak jede a hlavně drží. KTM je dražší, moc lidí to tam nejede. Setkal jsem se s názory, že kdyby to závodníkovi někdo platil, tak jede KTM, zkrátka vše je o penězích a každému taky vyhovuje něco jiného.
Rychlejší na kolo bylo myšleno tak, že 2T prostě 4T nestíhá a proto s tím skoro nikdo nezávodí.
Jinak bych pro hobíka upřednostnil před výfukem a podobným tuningem určitě pořádnou výbavu pro ochranu jezdce. Řada lidí to podcení, sport je to nebezpečný a pády jsou ošklivé. Řada lidí nemá dobrou přilbu a boty atd.



Ok, díky. Já nad tím tak přemýšlel a vzhledem k tomu, že mám už doma všechno KTM, tak zachovám barvu Teď jen jestli 250SX-F nebo 150SX. Fakt jsou ty 2T pomalejší? Někdo mi zas říkal, že když to umíš pořádně honit, třeba tu 150, tak že si to dá 250 4T jak nic, páč je lehčí... tak fakt už nevim
Přesně! Výbava je mazec. Taky jsem celýho půl roku při škole a o prázkách nemakal na nic jinýho. Helma Kevlar/karbon od KTM, ta nej samozřejmě-ale staré model, takže za luxusní prachy K tomu sem si koupil ENduro košilu od FOXe. Ta je supr, na tu nedám dopustit. V té bych aji spal! Pak na kolena a hleň 2kloubový chráníče FOXtitan, dres a gtě KTM racetech, brýle taky KTM Teďka si budu kupovat nový boty. Měl jsem takový mrdky starý od známých, ale posloužili luxusně. Jen nevím, jestli od FOXu F3 nebo od Gaerne G-React. F3 bych bral v bílé, ty G-Reacty se dělají v oranžovo/černo/bílé přímo pro KTM a hlavně maj kloub zevnitř na kotníku
Příští rok bych si chtěl pořídít aji ,,Leat brace" ale to je kurva palba, takže ten bude muset ještě dlouho počkat...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 13.12.2010 v 08:21 | Nahoru | #11
Samozřejmě že jsou 2T na kolo pomalejší než 4T, proto to samozřejmě nikdo nejede i když je to levnější. Musíš ale proti sobě stavět motocykly z jedné třídy a to je 2T-125 proti 4T-250 a 2T-250 proti 4T-450. To, že píši, že na tom nikdo nejede je myšleno závody vyšší kategorie, úroveň republiky a třeba i světa. To, že někdo v hospodě vykládá, že s dvácou pojel 450, tak to je úplně jiný příběh a mé srovnání je z prostředí srovnatelných strojů a jezdců. Ta 150 je stejná specialita jako nyní 350. Na servis to bude určitě levnější než 4T-250 a pojede to hodně. Otázka je Tvúj styl jízdy, kondice, finance a hlavně, aby sis jízdu užíval. Někdo dvoutakty miluje a nedá na ně dopustit, řada lidí je miluje proto, že nemají finance na 4T a někomu prostě nevyhovují. Mě nevyhovují, nemám na to kondici a užívám si lehce dávkovatelný 4T se spodkem motoru. Uznávám, že na 2T se určitě lépe učí a zažívají motokrosové návyky, ale jsem hobík, závody nejezdím a je to pro mě zábava na jaro, podzim a zimu, protože v létě jsem doposud sedlal nějaké slniční stroje.
Výbavu nepodceňuji, zdraví mám jen jedno a kecy typu koupil jsem např. boty Formy za čtyřku, jsou levné a úplně nejlepší, tak to už dávno neposlouchám. Věci které jsou dobré, výborné a fungují můžeš vidět třeba na republice nebo MS v Lokti každým rokem v srpnu. Rozdíl ceny, když budeš šikovnej, tak mezi dobrou a špatnou botou nebude ani velký, ale rozdíl kvality bude dost podstatný.
Možná to víš, nejvíce se jedou Alpinestars modely Tech 10 a Tech 8. Osmičky mají vyšší nárt, tudíž jinak řadička. Já mám nárt nizký a vice mně vyhovují Tech 10, trochu je teď upravili, mám druhé, barva bílá. Dále se hodně jedou SIDI, jedny jsem měl, Tech 10 mně ale vyhovují víc z více důvodů, ale jiak super bota. Přilbu jsem jezdil Airoh - carbon, designově super, ale kvalita na úkor váhy nic moc. V USA nesplňují, tam mají tvrdší normy. Přešel jsem na SHOEI, je to úplně jiná kvalita a také cena. V zadní části mají plochu pro Leat B., z nasezené na hlavě při zranění z ní jde vyjmout přední polstr. Tvrdí se, že je to v současnosti to nej.. pro bezpečnost a je velmi přijemná na hlavě, už jinou nechci.
Chránič jsem měl Fox, teď mám nový přímo od Leat B., konečně někdo vymyslel ideání spojení hrudního a krčního chrániče. Navíc je lehkej a slabej, hned mi sednul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

13.12.2010 v 10:46 | Nahoru | #12

crasherx píše: ...Nicméně prý, podotýkám že prý, na FREE-RIDE je pré lepší 4T...tak nevim


hele tak nějak jsem nepochopil, co mysliš tím "FREE-RIDE"? chceš motorku na trať nebo s tim jezdit enduru? Jestli chceš jezdit enduro, tak si nekupuj motocross, jestli chceš jezdit motocross a jsi rád že dáš dohromady 60 t. tak 250 4T cross budeš asi těžko živit. Tisíce do ní nebudeš chpát za opravy (když budeš mít štěstí), ale jenom za provoz. Jestli ti kamarádi radí aby jsi nekupoval dvoutakt protože má velkou spotřebu, tak věř že je to ta nejlevnější položka obecně je dvoutakt levnější na provoz a neni pravda že by byl pomalejší než 4T (na trati maj 4T možná trošku navrch, ale v enduru je to často obráceně)

jinak na trať SX-F 250 nebo CRF 250R? Já bych volil KTM, u Hondy bych se bál ventilů...trochu na ně trpí.

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

14.12.2010 v 00:09 | Nahoru | #13
Toci: Však přemýšlím mezi 150 2T a 250 4T páč je to právě stejná skupna -MX1 nebo jak je to tam číslovaný
Sem si myslel, že to je jakš takš výkonově srovnatelný. ASi není no. Propad je tam jak moc velké asi? Nicméně na mé úrovni mě to asi mlže být jedno
Styl jízdy je, no... jezdím půl roku, sice skoro furt, ale tak zatim se furt učím, takže těžko říct. Jinak párkrát jsem jezdil na 125 EXC a je to jiný. Ne špatný nebo dobrý, horší/lepší, ale jiný. Těžko říct takdle. Už se těším, až si někdo zkusím tu 150
Ty boty co pišeš sou supr. Díval jsem se na ně a měl je aji v ruce, ale 8 nebo 10 tyček za boty je fakt palba. Zítra si jdu zkusit ty F3 a pak budu moct proovnat s těma Gaerne G-React, uvidíme To o těch helmách ani nevim. Shoei, ok mrknu an ně. Sice mám teď novou, ale aspoň budu v obraze To propojení Leat brace je super věc, třeba se k tom učasem taky propracuju.Ale zatim ho nemám a s kolšilou od FOXu jsem naprosto spokojen, takže měnit zatim určo nebudu
Každopádně díky, zas mám o něco větší rozhled

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

14.12.2010 v 00:17 | Nahoru | #14

_JJ_ píše: hele tak nějak jsem nepochopil, co mysliš tím "FREE-RIDE"? chceš motorku na trať nebo s tim jezdit enduru? Jestli chceš jezdit enduro, tak si nekupuj motocross, jestli chceš jezdit motocross a jsi rád že dáš dohromady 60 t. tak 250 4T cross budeš asi těžko živit. Tisíce do ní nebudeš chpát za opravy (když budeš mít štěstí), ale jenom za provoz. Jestli ti kamarádi radí aby jsi nekupoval dvoutakt protože má velkou spotřebu, tak věř že je to ta nejlevnější položka obecně je dvoutakt levnější na provoz a neni pravda že by byl pomalejší než 4T (na trati maj 4T možná trošku navrch, ale v enduru je to často obráceně)

jinak na trať SX-F 250 nebo CRF 250R? Já bych volil KTM, u Hondy bych se bál ventilů...trochu na ně trpí.



Free-ridem je myšleno ježdění si uplně všude/kdekoliv pro radost a v klídku, jen tak Mašinu mám tak nějak na oboje. Po novým roce bych chtěl zkusit nějaký MX závody, třeba KAKAP a pak aji nějaký Cross-country a tak, jestli bude. Jde mi o to, že nejezdím žádný Redbull Romaniacs nebo ISDE, ale že si vždycky párkrát do týdne vyjedu na chvílu zajezdit s klukama někam-buď do pískovny, na dráhu, do lesa, na výjezdy, skoky, prostě někam. Chvílu jezdíme, zablbnem, zničíme se a pak mrtví a šťastní jedem dom A na todle mi přijde drahýho EXC celkem škoda. Je o dost težší, dražší a tak bychchtěl zkusit cross. Mslím si, že to bude lepší jak to EXC - hlavně můžu mít novější ročník
Provoz takové obludky je mastné. Na to jsem si už zvykl (a moje zlatý ručičky bohužel taky ), ale o to víc přemýšlím nad tím SX 150. Přece jen tam se toho dělá fakt o dost míň jak na té 250

Ok, super, taky bych to tak viděl. Hlavně doma už mám všecko KTM, takže by mě to s tou červenou Hujdou trochu neladilo

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

14.12.2010 v 15:23 | Nahoru | #15
Ale pozor u té 150(starší modely 144) se tu vedly debaty že se sere....prý se potkávala přívěra s pístem...ale já o tom nic nevím...nemám zkušenost...Já bych šel spíše do 2T a ta 150 je něco mezi 125 a 250 :) takže to bude lehký jak dváca a skoro silný jak 250 :)

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

14.12.2010 v 21:54 | Nahoru | #16

Má-řa píše: Ale pozor u té 150(starší modely 144) se tu vedly debaty že se sere....prý se potkávala přívěra s pístem...ale já o tom nic nevím...nemám zkušenost...Já bych šel spíše do 2T a ta 150 je něco mezi 125 a 250 :) takže to bude lehký jak dváca a skoro silný jak 250 :)



JJ, ta 144 to neměla ještě vychytaný, to mě řekl aji včera borec u nás v Brně v KTM. Ale model 150 co se dělá od roku 08, ne 144, je už pré vychytané. A taky mě to doporučil. Takže teď bych si ho chtěl už jen projet a pořádně otestovat.
Nakonec to všechno nahrává te 150 SX :)

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

14.12.2010 v 21:55 | Nahoru | #17
Jen teda ještě nevim, jak to jede

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

17.12.2010 v 20:45 | Nahoru | #18
Taky sem pro 150.....2takty sou větší legrace :D A ta 150 nemá až tak špatnej spodek jak dváca ale je to lehký jak dváca :D a hlavně sou fakt levnější....ty ventily na 250 jaj...;)

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

17.12.2010 v 20:45 | Nahoru | #19
Taky sem pro 150.....2takty sou větší legrace :D A ta 150 nemá až tak špatnej spodek jak dváca ale je to lehký jak dváca :D a hlavně sou fakt levnější....ty ventily na 250 jaj...;)

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #20
Tak nejdůležitější pokud kupuješ jetou mašinu tak jak se k ní choval majtel/é před tebou a v jakym je stavu ten stroj ale osobně si myslím že 2T je takovej víc akční a lehčí oproti 4T a nespornou výhodou 2T je že motor neni tak náročnej na údržbu a když už e něco pokazí tak i levnější na opravy.. ale myslím že ktm 150 asi neni zrovna to nej prodle mě by ses nemusel bát jít do 250 2T na to si zachvíli zvykneš a co se týče 250 4T tak je to náročnějí na údržbu a co se kolem mě pohybujou lidi s 250 4T tak jim dávaj hodně naprdel a pak je to po době znát že moto už prostě poddléhá únavě mteriálu a kamarád dělal GO motoru a vyšlo ho to na 27 000 čož neni zrovna málo ale nejdůležitější je aby moto sedla tobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

22.3.2011 v 16:41 | Nahoru | #21
tvaroháček> Díkec za názor.

Nakonec to dopadlo tak, že sem si nechal EXCčko doma, nakoupil přes zimu co bylo třeba, u známýho v servise sme se na to tak nějak mrkli a teď jen dopilovat detaily, počkat až budu mít OK nohu a začít zase jezdit! Už se těším jak malé Jarda!

(reakce na) KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

29.6.2011 v 10:08 | Nahoru | #22
crasherx> Čau, nečetl jsem si co jste tady všechno stihli pořešit, ale za mě CRF250 08 vejš. Jel jsem na SXF 250 08 a 10, překvapili mě velký vibrace do stupaček co šli od motoru. Pak jsem si myslel že 6kvaltů bude výhoda ale bohužel mi to tam nepřišlo... U CRF 08 vejš je v základu tlumič řízení, velká výhoda je zvlášt mazání pro motor a pro spojku. Starší CRFka trpěly na ventily. Od 06 to je ok. Stejnej modelovej rok od CRF koupíš určitě levnějš jak KTM. Myslím že i přepákování funguje líp jak PDS kloub (ten mi přijde že kope, když to hodně přeženu), ačkoli na údrždu je přepáčko 3x dražší :D

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

11.4.2012 v 10:58 | Nahoru | #23
Zdar přátelé.
Jelikož řeším podobný problém jako crasherx ta jsem si pozorně přečetl diskuzi a musím říct že uplně moudrej z toho nejsem.Mám v plánu si zase koupit nějakou tu hračku ale ještě nejsem pevně rozhodnutej.Píšu zase protože jsem asi rok jezdil ma Hondě 250 2T r.v.2000.
musím říct že po tom co jsem udělal vodní pumpu a nikasil to bylo nerozbytný kladivo disponující velkou silu.Na muj vkus a málo naježděných hodin až moc velkou silou.takže dřív než přišel uraz přišlo rozhodnutí kopit něco slabšího.volba padla na KTM125sx.r.v.2003.A musím říci že se mi na tom jezdilo náramě.Mnohem víc jsem se na motorce cítil a víc jsem si dovolil.Bohužel ruka nenechavce mi motorku odcizila a policie mi jí vrátila po roce a to na dvě poloviny protože chlapec kterej mi jí ukradl se nechal srazit buh ví čím.Takže abych de vrátil k věci.Mám nyní chut si opět něco pořídit a nevím nevím chtěl bych tu KTM150sx ale přijde mi dost drahá a Hondy 250CRF se zase trochu bojím.at už finančně co se týče oprav tak toho že jí neudržím.Je v jízdě opravdu tak silový rozdíl??Děkuju všem za reakce

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

12.4.2012 v 19:44 | Nahoru | #24
zdar, za mě bych volil KTM, ale i Honda neni špatná, tedty novější modely se hodně rozmohli a jezdí se na ně dost motokross, myslím tím Hondu 2009 a výše, spolehlivější jsou obecně KTM, Hondy tam mají pár much, ventily, rozbité kartery, někdy uletí i píst :), Ktm má tvrdý centrál oproti jinejm motorkám, sám jsem to srovnával, třeba yamaha je krásně měkká a ktm centrál funguje pěkně, super uložení ale většino jsou tvrdý jako svině, ale to se vše nechá nastavit, a co se týče jestli motorka jede nebo ne to záleží na tom jak je naštelovaná, ladák, aditiva, mapy atd, hnedla žádná motorka nejede 100% stejně, to bych tak neřešil, a co se týče toho 2T, Tak je dobrej na začátek, a pro pár jezdců co ho umí honit, ale na závodech už 4T překonává 2T a 4T je pohodovější pro hobíka, ale jako první motorku to chce dvoutakt aby si se naučil za ni pořádně tahat a ovládat jí, a pak jít do 4T, jestli už jsi jezdil 2T tak ti radím kup spíš tu KTM sxf 250 08a víc a nebo tu Hondu ale 09 a víc, ale radši tu KTM a nebo ber Yamahu, 06 a více ty jsou taky hodně dobré, jak motorově tak mají suprovej výkon a slušnou životnost

KTM 250 SX-F,07 vs. Honda CRF 250,08 vs. KTM 150SX

26.7.2016 v 16:57 | Nahoru | #25
Zdar vsichni, trochu jsem tu pocetl a jelikoz KTM trochu zainvestovala do vyvoje 2T, tak bych se vas chtel zeptat na soucasny nazor prave na 2T MX stroje. Nyni mam CRF 250R 08 a porad se mi na ni neco sere... A kdyz uz se konecne dostanu ji projet, tak oproti kamosove totoznemu modelu moje ztraci na vykonu [ a to i po GO]. No proste uz do ni nechci sazet tolik penez. Tak ted premyslim, ze bych poridil 2T KTM 150SX 15/16. Je tam vice duvodu - nauceni/upraveni techniky jizdy, narocnost na finance atd... Byl bych moc rad, kdybych si mohl nekam dojet a tu 150SX vyzkouset.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Dovoz nového motocross stroje z něm... KTM 450 SX, KTM 150 SX, KTM 150 XC Rudix 4 10.2.2024 v 20:50 NUTELIER
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416

TOPlist