Téma: R&D akceleracni pumpicka
21.11.2010 v 19:58
nevite kde se da sehnat akceleracni pumpa R&D?kolik stoji?popripade kdo ji ma namontovanou a jak je stim spokojen,vidim to jako posledni vychodisko at se to neudusi kdyz tomu hodne pridam,mam rok 03,diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
ta diskuze http://www.motorkar...id=28&&pgr=6
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
ti nevim, kdybys chtěl odstranit prodlevu při rychlym přidání tak bych za prvé zkontroloval a případně nastavil stříkanec, aby byl správně načasovanej a těsně minul šoupátko, pak bych vyměnil pružinu akcelerační pumpičky za progresivní Merge racing která odstraní zpoždění uplně(takový nouzovky za tuto pružinu je tzv O-ring mod nebo zdrátování dohromady) a myslim že pak leda upravit tryskování, ale s timhle nemám zkušenosti...nevim co to dělá.
3 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
APS pružina , zvětší tlak akcelerační pumpičky, já to použil do FCR39MX co sem dal na svý DRZ a absolutně žádná větší prodleva nebo chcípnutí při náhlym přidání....a použil jsem JD tryskování a jehlu...absolutně bez problémů
Naposledy editováno 22.11.2010 20:08:37
Naposledy editováno 22.11.2010 20:08:37
PRETORIAN88> jak rikas,jde mi o odstraneni prodlevy,do tech vstriku a tryskovani bych nechtel hrabat,KTMky to pry tak maji od vyroby,zkusim tu pruzinu jak pises,nevis na kolik to vyjde a kde se to da obednat u nas??a jak si to myslel s tim O-krouzkem?asi nemas nejake foto toho,ze bych to prvni vyzkousel zdratovat a kdyz to bude tim tak zehnal pruzinu..
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
jj, pod tim černym je APS pružina a kam se dává O-kroužek nebo dráty máš na obrázku, ale nejlepší je fakt ta APS pružina, bo O kroužek praská a zdrátování je taková zvláštní věc.
kde u nás tu přužinu sehnat nevim, ale jestli nemáš papypal, tak si to nech objednat od nějakýho kámoše, ty tři kila co to stojí...
[img]
kde u nás tu přužinu sehnat nevim, ale jestli nemáš papypal, tak si to nech objednat od nějakýho kámoše, ty tři kila co to stojí...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
Jestli to dobře chápu tak ten RD kryt umí jedinou věc, a to štelovat "doraz" trnu membrány. Tím ovlivňuje zároveň délku střiku a jeho trvání.
Mě se nechtělo tolik utrácet, tak jsem si udělal hezkej večer s karburátorem a sešteloval to do terénu tak aby střik trval 1s (1,5mm podložka na dně krytu AP), byl co nejsilnější (dvojitej O-kroužek) a těsně minul šoupátko (nulová vůle na štelovátku). Byl jsem s tím pak docela spokojenej, reakce na plyn lepší a klesla spotřeba.
Vidím Pretoriane že se vyznáš daleko víc, tak třeba to ještě vylepšíš
Mě se nechtělo tolik utrácet, tak jsem si udělal hezkej večer s karburátorem a sešteloval to do terénu tak aby střik trval 1s (1,5mm podložka na dně krytu AP), byl co nejsilnější (dvojitej O-kroužek) a těsně minul šoupátko (nulová vůle na štelovátku). Byl jsem s tím pak docela spokojenej, reakce na plyn lepší a klesla spotřeba.
Vidím Pretoriane že se vyznáš daleko víc, tak třeba to ještě vylepšíš
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
já sem to študoval když sem ladil DRZ tak to mám pořád ještě v hlavě...a v tom na EXC jsou O-kroužky? já teda na EXC vůbec nic nepociťuju, jede to fakt hezky...dobře si to poladil
Vespa sem to docela nepochopil jak to popisujes si to tak z hlavy nevybavuju,motku neparkuju doma tak zitra bych si vzal domu karbec a kdyz poradis budu rad,prvni to vyzkousim stim okrouzkem,za to RD vicko se mi trojka nechce davat,dik
PRETORIAN88> tu APS pruzinu sem dnes obednal v ktm sette-185kc tak zadna hruza pristi tyden to ma prijit,jeste to vyzkousim s tim okrouzkem nez to pride,casovani striku sem nikdy nedelal.. ta aps pruzina je tvrdsi nebo mekci?jestli sem to dobre pochopil tak mekci ze?no dnes sem jeste jednou vycistil nadrz,karbec,svicku,seridil ventily-pry to ma nato taky vliv,akorat sem to nestih vyzkouset bo uz byla tma..zitra.kdyby nepomohla ta pruzina muzu se ti ozvat jak postelovat ten strik?zatim dik
ja uz to resim tak pul roku,na vyjizdkach mi to vubec nevadi,ale kdyz jedu nejaky hoby zavod tak se trochu snazim ze a kdyz tomu dam poradne nekde z rozjizdky nebo pred stoupakem tak to udusim,tak kdyz to udela ze petkrat za zavod me to docela sere...
ta APS pružina je právě tužší než původní, aby větší silou tlačila ramínko do kontaktu s ovládacím mechanismem a nedocházelo k těm prodlevám, tu KTM pružinu už sem na webech viděl ale nikde nepsali jestli je to péro vůbec tužší než to co tam je, aby sis nekoupil prostě náhradu, to by pak nemělo smysl, ta od Merge má o polovinu větší tuhost a tim i větší silou přitlačuje to ramínko...jj, časování střiku nastavíš právě tim šroubkem co u něj přetahuješ případně ten Okroužek.
aha,ten typek v sette mi prave rikal ze je meksi,ale myslim ze sam nevedel,od merge rikal ze to bude,este mu zitra brnknu,s postou to budou 3kila to se nasbira super,vyzkousim to stim okrouzkem a dam vedet jestli je zlepseni...sroubek toten?pritahujes nebo povolujes?jak to poznas?
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
podle toho jestli ho přitahuješ nebo povoluješ uspíšíš nebo zpozdíš časování stříkance kterej musí těsně minout šoupátko, podle toho to nastav....ta pružina musí být tužší aby měla větší přítlačnou sílu(pokud to zdrátuješ tak by to v podstatě byla tuhost absolutní, bez prodlevy) proto nemůže být mekčí...i Merge píše na webu že je o 50% tužší ta pružina...prodavač asi nevěděl...Fakt je to pružina od Merge jo? to by byla dobrá cena hele..
počkej, teď si nejsem tim šroubem jistej, už se mi to plete, vim že sem ho nastavoval, ale možná že to neni on, nemám to tady ssebou ty papíry ale mám to napsaný...radši si to ještě u někoho ověř kde se to nastavuje, trochu si nejsem jistej
Naposledy editováno 23.11.2010 21:21:54
počkej, teď si nejsem tim šroubem jistej, už se mi to plete, vim že sem ho nastavoval, ale možná že to neni on, nemám to tady ssebou ty papíry ale mám to napsaný...radši si to ještě u někoho ověř kde se to nastavuje, trochu si nejsem jistej
Naposledy editováno 23.11.2010 21:21:54
4 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
tady sem našel tu stránku kde je napsaný jak se má nastavovat pumpička, je to tim šroubkem, trochu sem znejistěl, ale je to tak.
[img]
[img]
PRETORIAN88> super diky nebude potreba,stahl sem to tim dratem na zkousku a bomba,z volnobehu do plnych a vubec se to nezadusilo,v tom sette rikal ze nevi jestli jeto primo od merge ale tuzsi je,cena 185kc................Jenze,prijedu domu zkousim to jeste na volnobeh a motorka najednou chcipla,nakopnout to neslo a nakopavac sla uplne volne jak s dekompresi,mySlel sem ze je to zasekle,zhodim vicko ventilu a DIVEJ SE!!!!
1 reakcí na tento příspěvek R&D akceleracni pumpicka
tak hlavně že ti to zdrátování funguje, až odstraníš ventilový potíže tak by se ti to dusit už nikdy nemělo pokud to zůstane zdrátovaný...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |