bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)
17.11.2010 v 15:02
Zdravím, řesím otázku na co přezout svého Transalpa, který jezdí 80% silnici a 20% šotolina, bahno a i potůčky. Teď mám na zadnu Mitas E-07, jsem s ní spokojený, ale štve mě že popraskala a prý je to klasická nemoc Mitasek. Co by jste mi doporučili za pneu na zadek? Díky za odpovědi.
Anketa: Co máte na enduru Vy?
Mitas
60%
28
Michelin
9%
4
Metzeler
26%
12
Dunlop
0%
0
Bridgestone
0%
0
Shinko
2%
1
Maxxis
2%
1
Jiné
2%
1
Předchozí
1 2
Následující

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 15:08 | Nahoru | #1
Z těch laciných a velmi funkčních: Mitas E09, Maxxis M6006.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 15:28 | Nahoru | #2
Taky ju mám popraskanou,holt něco se gumě za litr odpustit musí

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 15:47 | Nahoru | #3
Mam zkusenosti s E09..po 10 tisicich na XT popraskana neni, spunty drzi a este vypada ze by neco najela

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 16:13 | Nahoru | #4
Mitasky

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 17:23 | Nahoru | #5
zbytečně to moc řešíš, na Alpíka jsou Mitasky nejlepší volba

zrovna e07 je asi nejlepší guma na cestovní enduro od Mitasu, vydrží mrtě kilometrů, na silnici bez problémů a těch 20% šotolinek taky zvládne, jen s přední jsme nebyl moc spokojený tam mi TKC přišlo lepší

na výběr máš treba anakeečka - super na silnici ale na terén zapomeň
TKC nebo e09 - docela dost nejedou, zvládnou i terén, na silnici obstojné (kromě toho že jsou o malinko hlučnější), ostatně i TKC za dvojnásobek peněz může popraskat
nebo již zmíněné e07 - přímo dělané na silnice a sem tam šotolinky, starší občas praskaly ale i s tím se dalo najet spousty kilometrů, novější nepraskaji a mají mít měkčí směs čili líp budou držet ale míň najedou

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 17:48 | Nahoru | #6
...asi bych být tebou zůstal u E-07
...pouze pokud bys toho chtěl v offíku projet o dost více, kup si Mitas E-09 Dakar

...na XT-čku se mi nejvíc osvědčila kombinace TKC 80 předek a Mitas E-09 Dakar dozadu

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 18:31 | Nahoru | #7
Taky podle toho jakou chceš přezout, jestli předek, nebo zadek. Na Alpu mam vepředu E-09 Dakar a ta je v terénu výborná, bohužel na silnici je to tragédie, na předek bych nejspíš dal Heidenau K60, je měkká a dobře drží i za mokra a na předku by mohla nějakou dobu vydržet, než se sjede. Vzadu sem měl E-09 Dakar, nemůžu si moc stěžovat, ale když hodláš bejt 80% na silnici, tak je to pro tebe zbytečnost, protože na silnici sou lepší gumy, který projedou v terénu sice o něco míň, ale neni to zas tak hrozný, výhoda tý E-09 je v tom, že se ti nezalepí bahnem, a je na tobě, jestli tohle upřednostníš před tim, že je na silnici slabší. Teď mam na zadku Heidenau K60, jak sem psal výborně drží na silnici nemůžu proti ní říct ani ň, mimo asfalt taky dobrý až na hluboký mazlavý bahno, kde když se zalepí, tak stojíš, ale protože má podobnej vzorek ja tvoje E-07, s kterou seš spokojenej, tak bych to neviděl jako problém. Co mě ale štve je to, že na ní mam tak 2500km, pravda nijak jí nešetřim, při cestování by vydržela mmnohem dýl, a už je téměř sjetá na značky. Takže já další pneu co budu na alpa dávat je jasnej Mitas E-07.

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 20:01 | Nahoru | #8
ja mam metzeler tourance , s temi ale na teren zapomen

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

17.11.2010 v 21:42 | Nahoru | #9
míám mitas E7 najeto cca 8 tis a guma není popraskaná a je nan í ještě nějakej mm vzorku takže příští rok si na tom někdo bue moc ještě pojezdit. myslím si že za ty prachy co se dá sehnat je to asi nejlepší volba ceny + nájezdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

18.11.2010 v 16:00 | Nahoru | #10
Dědóch> tohle teda ne... nechci aby mi to ve 100KM/H prasklo... Když ti praskne guma je to v háji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

18.11.2010 v 17:37 | Nahoru | #11
Nevíte někdo jak jsou na tom Avon-distanzia?? Podle vzorku spíš silnice,ale jak si na ni vede?

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

18.11.2010 v 17:42 | Nahoru | #12

Milan_cze>Dědóch> tohle teda ne... nechci aby mi to ve 100KM/H prasklo... Když ti praskne guma je to v háji...


tak ta guma se nerozletí,ale každej třetí špunt má takovou menší trhlinku/prasklinu

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

18.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #13

Vikrs>Nevíte někdo jak jsou na tom Avon-distanzia?? Podle vzorku spíš silnice,ale jak si na ni vede?


kamoš jí měl na moto,dobrá drahá guma
jel jsem na ní na mokru a dalo se jet jak na suchu,žádný ustřelení,uklouznutí
výdrž nemohu posoudit,v týdnu moto prodal

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

20.11.2010 v 17:05 | Nahoru | #14
Všem díky za rady a připomínky!!! Nevíte jak je to s tou novou směsí pro Mitas? Prý už nepraská???? Kdyby někdo něco věděl........... Díky!!!

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

22.11.2010 v 20:38 | Nahoru | #15
Pokud převážně na silnici, stojí za zvážení Conti Escape vzhledem k celkem slušnému poměru cena/výkon

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

24.11.2010 v 18:51 | Nahoru | #16
Avon je dražší, ale skutečná kvalita. Dělá hlavně závodní gumy, takže žádnej šunt. Jinak bejt tebou tak to neřešim a du zas do tý E-07. Za ty prachy si můžeš koupit novou až ti popraská a budeš mít strach. :) Jinak já mam od předchozího majitele Metzeler Tourance a docela se s tim i ty polňačky opatrně dají. Čekal sem to horší. Na jaro ale budu obouvat nejspíš Mitas XT-644 (bejvalý Trelleborg Army Special)...to je ale docela kruťárna. Hodně lidí ale píše, že i na silnici vydrží dost. Pro tebe ale asi trochu přehnanej hardcore.

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

25.11.2010 v 15:36 | Nahoru | #17
Mel jsem starší Mitas E-07 (ještě tvrdá směs) a vyměnil je za Metzeler Enduro 3 Sahara. Prakticky stejné vlastnosti až na to, že za mokra je Sahara výrazně lepší, je to jiná liga. Ovšem nemám porovnání s letošními E-07 s novou měkčí směsí, ty budou zřejmě lepší.

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

10.12.2010 v 16:19 | Nahoru | #18
Pokud vezmeš v úvahu poměr cena-výkon-užitné vlastnosti tak koupíš zase E-07

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

10.12.2010 v 17:11 | Nahoru | #19
Napsalo to tu hodně zkušennejch borců,ideální poměr-cena je Mitas-07.......jo a o praskání slyším poprvé,mně tak akorát praskaj nervy z plechovkářů Jo a M-09 je lepší do terénu,na asfaltu dost hučí,zkoušeno na Xt 660.Nejsou špatné M-08,znám hodně alpařů co na nich jezdí a nestěžují si.

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

24.12.2010 v 08:40 | Nahoru | #20
Sóhlasím s Big-daddy

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

27.12.2010 v 11:07 | Nahoru | #21
to Big-daddy:
Asi si myslel Mitas E-07, E-08, E-09 (M-07 až 09 neexistují). Já jen aby to někoho nepletlo .

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

31.12.2010 v 13:43 | Nahoru | #22
Mám na DRku 650 Mitas E-08(rozměr jako na Tranďáku),silnice,i mokrá,dobrý,drží stopu,nemaj rádi mokrou trávu,a hlubší bahno,ale jinak hodně dobrý!Nic nepraská!

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

2.1.2011 v 21:57 | Nahoru | #23
oldsandal> jasan,vidím že si rozumíme,díky za opravu

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

5.1.2011 v 16:04 | Nahoru | #24
Co jsem vyzkoušel Mitas E-07,E-09, Na XTZ , tak už žádnou jinou gumu nechci
A popraskání žádné nemám.

Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

5.1.2011 v 22:41 | Nahoru | #25
Zdravim, na Transalpovi 600 mám Metzeler Tourance. Na silnici nemaj chybu, na hranu se zdaleka nedostanu, za mokra drží a zadek ubývá pomalu(předek neubývá snad vůbec). Na terén nejsou, ale doklouzal jsem se všude, na šotolinku akorád . Bohužel nemám s čím srovnávat, ale jsem spokojen

2 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

14.1.2011 v 17:55 | Nahoru | #26
zdravím ve spolek. v neděli jsem si přivezl nádherného broučka (TA z 98) trochu pomačkaného ale do jara bude jak nový :) a je bosí a jelikož je to prvn tak vubec nevím co obout zatím spíš silnice max polní cesta a nejvíce se mi líbí E-08 nemáte s ní nškdo zkušenosti pač tady jsou dosti rozpory co se týče této gumy a když ne tak co jinýho cenově dostupnýho:) dva tisíce za gumu se mi zatím dát moc nechce

1 reakcí na tento příspěvek Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

14.1.2011 v 18:07 | Nahoru | #27
Mitas dělá i E-10. Ale co jsem četl nějaký recenze, je to s názorem takový nějaký rozpačitý.

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

14.1.2011 v 18:08 | Nahoru | #28

dosky píše: zdravím ve spolek. v neděli jsem si přivezl nádherného broučka (TA z 98) trochu pomačkaného ale do jara bude jak nový :) a je bosí a jelikož je to prvn tak vubec nevím co obout zatím spíš silnice max polní cesta a nejvíce se mi líbí E-08 nemáte s ní nškdo zkušenosti pač tady jsou dosti rozpory co se týče této gumy a když ne tak co jinýho cenově dostupnýho:) dva tisíce za gumu se mi zatím dát moc nechce

Být tebou, na E-08 zapomenu.... je to taková kopie tourancek, ale z moc tvrdé směsi a mimo asfalt na nic a na něm za mokra bída, byť je to silniční guma. Mít ještě Transalpa, obul bych ho znova do E-07, maximálně E-09 do ostřejšího terénu. Nic lepšího v kombinaci výkon/cena nenajdeš. Někdo tu zmínil heidenau K-60, měl jsem možnost je vyzkoušet a na mokru jsou lepší než E-07. Životnost je ovšem menší. Co jsem slyšel, E-07 z novější směsi se na mokru hodně zlepšila..

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

14.1.2011 v 18:10 | Nahoru | #29

NitroTT píše: Mitas dělá i E-10. Ale co jsem četl nějaký recenze, je to s názorem takový nějaký rozpačitý.

Myslím, že ještě nejsou dostupné v rozměru na TA. A máš pravdu, názory na E-10 jsou ve škále od bezvýhradných chvalozpěvů po naprosté prokletí..

(reakce na) Zadní pneu na cestovní enduro (Transalp)

14.1.2011 v 20:47 | Nahoru | #30

dosky píše: zdravím ve spolek. v neděli jsem si přivezl nádherného broučka (TA z 98) trochu pomačkaného ale do jara bude jak nový :) a je bosí a jelikož je to prvn tak vubec nevím co obout zatím spíš silnice max polní cesta a nejvíce se mi líbí E-08 nemáte s ní nškdo zkušenosti pač tady jsou dosti rozpory co se týče této gumy a když ne tak co jinýho cenově dostupnýho:) dva tisíce za gumu se mi zatím dát moc nechce

Zdarec,mám M-08 na DRku,za 3tis,km tyto postřehy:Sucho výborný,mokro s opatrností dobrý,šuchý lesňačky a polňačky hodně dobrý,mokrý lesňačky a polňačky s opatrností dostatečný,hlubší bláto a mokrá tráva nedostatečný,trochu víc plynu a deš!Páč já jezdim většinou po silnici,a nejradši suchý,tak proti nim nemám výhrady!!!Jo a za ty 3 tis.km nepozoruju žádnej znatelnej úbytek,a to pomalu moc jezdit ještě neumim!!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist