Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
MartinR1 píše: vldouš> cihni na Dafitaky
kdo se nám to probudil ze zimního spánku. Je hotovo, naladěno, tak se pochlub co ostatní uvidí jen ze zadu.
Já už taky zacal zbrojit, fotky jsou v deníku i s popisem víkendu straveneho u Roberta v garáži. Doladění až v únoru i s novym lookem
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Chválím IV za to, že posunuli CEC o level dál, už to bylo asi potřeba... A proč by si lidi v tomhle sportu nemohli klást vyšší cíle, aniž by nebyli odsouzeni, že si hrajou na přeborníky vesmíru?? ..to sorry, trochu hloupej názor
Plno lidí si asi neuvědomuje, že ještě nedávno nebyla jiná možnost i pro amatéry, jak se dostat k závodění - takže licence B a jít to zkusit do Volný byla nutnost. A třeba já toho vůbec nelituju, docela dobrý to tenkrát bylo a punc oficiality tak nějak násobil celý to snažení. Takže to samé teď udělalo IV s CECem a je to dobře.
Jináč se závodilo kvůli pohárům za 1. až 3.místo, pro nic jinýho tam nikdo nejezdil. Buď to dokážu dát anebo sklopím uši a zkusím se zlepšit a třeba příště ...
Dost často se stalo, že i z těhle "přeborníků" se stali mistři nebo vicemistři v MČR (P.Čermák, M.Čihák, M.Svoboda, Z.Vrabec, atd.) a jeden takový držel až do loňskýho ročníku traťový rekord v Hořicích.. Tím chci říct, že cesta o level dál je jednodušší s licencí a větší motivací, než ze všemožných CUPů. Nijak tím nesnižuju jejich úroveň a i fakt, že je skvělý, když takový závody někdo dělá.. Takže respekt
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Jen tak ze srandy s dvouválem proti dvouválům a třeba i bez nároku na trofeje
3 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
carvi píše: Potřebuju radu... Konečně sem se rozhoupal udělat něco s podvozkem svý báby(pro ty co si to vykládaj dvouslovně myslim GSX-R 600 K4) a nevim co tam narvat. Mám pořád měkkej zadek (i když je přitvrzenej na max) a přední vidle taky nestíhaj. Nechci do toho narvat 3tisíce €, takže potřebuju helfnout jestli pružiny, nebo celý cartidge nebo co. A se zadkem nevim vůbec nic. Novou pružinu nebo rovnou celej kus? Pak raďte co je lepší v poměru cena/výkon - Ohlins, Bitubo, Wilbers, WP, HyperPRO,... Díky za rady!
Ohlins je nejvíc blbuvzdorný, ale taky drahý... Je otázka jestli se investice vyplatí, přece jen už to je r.v.2004...Raději ji prodej a kup novější bike...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňa_81 píše: Helejte se a jak jsou pravidla Dvouval CUPu a jaké termíny? A neukamenuje někdo někoho, když by si tam šel zavrčet s licencí??
Jen tak ze srandy s dvouválem proti dvouválům a třeba i bez nároku na trofeje
je to vše v článku jak ti dal odkaz Nori a Dvouval Cup je i pro licenční ale od tebe čeče bych nutně něco potřeboval, myslel jsem že mám na tebe foun ale nemám, nepísnul bys mě ho pliiz do SZ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Ohlins je asi lepší, ale taky za víc peněz. U WP ti odpadá problém kam to dát nastavit popř. zrepasovat, to u Ohlinsu nevíš kam s tím, dělá to tady kde kdo a teď babo raď kde nejlíp nebo alespoň dobře. Co člověk to názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňa_81 píše: Nějak tady cejtim trochu sebejistotu některých "pořadatelských".. Abych řekl pravdu, dost se dneska v těch různých CUPech ztrácím a ve finále i ty trofeje trochu ztrácej na cennosti.
Chválím IV za to, že posunuli CEC o level dál, už to bylo asi potřeba... A proč by si lidi v tomhle sportu nemohli klást vyšší cíle, aniž by nebyli odsouzeni, že si hrajou na přeborníky vesmíru?? ..to sorry, trochu hloupej názor
pleteš pátý přes devátý, nikdo netvrdil, že kdo si klade vyšší cíle by měl bejt odsouzenej??? proč??? de mi vo to, že pokud už se dostanu na nějakou úroveň, nejdu se předvádět do závodů s lidma kerý sou výkonnostně zatim úplně jinde, ale závodim se sobě rovnejma. a to že je v současný době víc cupů je přece jasný, okruhový ježdění je přístupnější pro víc lidí a každej si přece může najít a vybrat co mu vyhovuje to že ty už seš o level jinde a je to pro tebe už nezajímavý je tedy vlastně úplně v pořádku
a z jiného soudku, dnešní studenej most:
a né úplně dobrá zpráva nakonec, novýho asfaltu v poslední zatáčce a cílovce se během letoška ještě nedočkáme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
inkvizitorr píše:
a z jiného soudku, dnešní studenej most:
a né úplně dobrá zpráva nakonec, novýho asfaltu v poslední zatáčce a cílovce se během letoška ještě nedočkáme
jo a taky už po sobě budete muset všichni začít uklízet boxy, pre ste prej hrozný bordeláři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
carvi píše: Potřebuju radu... Konečně sem se rozhoupal udělat něco s podvozkem svý báby(pro ty co si to vykládaj dvouslovně myslim GSX-R 600 K4) a nevim co tam narvat. Mám pořád měkkej zadek (i když je přitvrzenej na max)
nic proti tobě, ale s časama který tady uvádíš rozhodně není potřeba kupovat různý drahý nesmysli...
zajisti si aby tlumič i vidle fungovali(repase) a kup si pružinu na svoji váhu, přitvrdit zadek na max a myslet si, že pak bude fungovat je hloupost, no a Halbich ten ti to mohl říct už dávno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
carvi> Myslím, že Mirek má recht, když si vemeš ty svoje časy, stáří motorky a to že do toho nechceš cpát peníze, tak repase + péra je to nejrozumnější řešení.