globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepnutí na rezervu - a nenaskočí
14.11.2010 v 17:55
Ahoj kolegové, prosím o radu. Muj známej má Kawasaki EN 500 Vulcan, r.v. 1993. Objevuje se u ní jedna potíž. Když za jízdy dojde hlavní objem nádrže, motor škytne (normálním způsobem), přepne se na rezervu, ale místo toho, aby se během pár vteřin srovnal a jel dál, začne kuckat, a postupně chcípne docela. Nechce pak vůbec naskočit. Pomohlo vždy roztlačování, a to dost dlouho, asi 400 m . Je nutný dávat přitom "plnej kotel" a zařadit dvojku, načež se chytí jeden válec a asi po 100 metrech trápení se chytí i druhej. Motorka pak jede úplně normálně dál. Baterka a starty jinak absolutně v pohodě (chytá "na cvrnknutí"), svíčky úplně nový, akcelerace hladká, bez trhání. Prošel sem vaše podobný vlákna, ale cívky nebo hadičky nebo řídicí jednotku nepodezřívám, protože tento problém se objevuje výhradně při přepnutí na rezervu a to jen když dojde hlavní náplň za jízdy.
Moc prosím, jestli by někdo věděl, co to může bejt, napište. Třeba je to prkotina, tak ať nehledáme lékařskou pomoc předčasně.
Díky všem a ať Vám to jezdí.
Předchozí
1 2
Následující

Přepnutí na rezervu - a nenaskočí

1.2.2011 v 17:57 | Nahoru | #31
Já říkal nefotit ,že jsem nefotogenickej

1 reakcí na tento příspěvek Přepnutí na rezervu - a nenaskočí

12.2.2011 v 19:04 | Nahoru | #32
No mně se stala vloni takováto příhoda-jel jsem z Jihlavy na Kostelec a asi 200m před křižovatkou v lese stáli na odpočívadle Policajti,no a když jsem je míjel,přestalo mi to jet(šly na mně mrákoty )-přede mnou kamion,za mnou kamion,vpravo policajti,tak jsem na konci odpočívadla zastavil u škarpy,přepnul jsem rezervu a modlil se-holka na podruhý naskočila,tak jsem mazal pryč.Takže jak už tady někteří psali,vypadá to na nějakou nečistotu nebo chybu u přepouštěcího ventilu.

(reakce na) Přepnutí na rezervu - a nenaskočí

10.7.2011 v 21:29 | Nahoru | #33
Cay> Nemyslím si, že je to nečistotou normálně se vyprázdnila plováková komora.Přísun paliva do karburátoru funguje na formě poddlaku.Pokud dojde palivo při poloze ON a motorka chcípne, tak po přepnutí na RES to chvilku trvá než si znova napumpuje plovákovou komoru.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks


TOPlist