omlouvám se,jestli je tady někde přímo to co mne zajímá,já to ale nenašel a ruky Vám neupadnou Zvažuji další pořádný V2, chtěl jsem novu RC8, ale nakonec z toho scházím..a finančně . a rád bych pořádnej superbike . 996 si nechám, ale jsem taky zamilovanej do SP1-2 a TLR Jde mi o to, v čem je která z těchto dvou vyrazněji lepší nebo horší. Osobně se více přikláním k SP1-2, TLR mi přijde nějak zbytečně tlustý a co jsem slyšel,má slabší místa ( střílení-svody atd) . O SP1-2 toho nevím nic extra, nemám s ní zkušenosti. Na TLR jsem jezdil, nemohu však objektivně srovnat s SP1,2.
Díky za reakce a hezký V2 večer všem ...
Naposledy editováno 31.10.2010 21:08:57
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
ofca>Aha, takže tak... Mrknu se po tom, co je to zač a uvidíme... Každopádně přednost bych dal těm kolám, ať víme jak se to ovláda s lehkejma pantoflama... Ale když přijde na ten kit (co doufám že na to přijde), tak budu vědet s kým se poradit...
no jestli umíš anglicky tak spíše s nim, na tlzone nebo planet chodíš? Jinak ted se prodavali karbonový bst právě na tlzone ty by tuty pecka
YOSH_BOY>no jestli umíš anglicky tak spíše s nim, na tlzone nebo planet chodíš? Jinak ted se prodavali karbonový bst právě na tlzone ty by tuty pecka
No moc často tam nechodím, ale vidím, že neuškodí tam občas zkouknout pro nějaký ti vědomosti... Jdu tam a hodím mrken... Ale nevím... Slyšel jsem, že ty karbonovy kola toho pojmou trochu míň... Zase chci s tím jezdit na těch našich slavních rozbabraných cestách... Ale jako z hlediska jízdních vlastností a individuality vo tom žádná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
DaveLister>jim.bim> Já vím, vždy't se známe ne?
jéé čááu woe. já nečetl odkud jsi. hih už je to jasný. není co dál řešit.
1 reakcí na tento příspěvek majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
Kdysi mě spíš zajímal duel TL1000S vs VTR1000, když s tím vyjeli. Jen ten vývoj zatípli už v samotným zárodku, což je škoda..
TLR neznám, s tím nemůžu porovnávat. Je to dost neobvyklá motorka a asi, podle zkušeností ostatních, bude trochu nepoddajná.
RC8 je výborná volba,ale trochu dražší.. Když přesednu z SP na RC8R, tak je tam těch pár let vývoje hodně cítit, KTM dělá tak nějak vše líp, s lehkostí a důraznějš - 170PS na V2 už je sakra divočina.
Asi jsem moc "nepomohl". Ona žádná z nich není tuctovka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
Perňa_81>Prostě ta Honda mi přijde tak nějak "promakanější" (SP2 ještě trochu víc) a hlavně je to kult s nesmazatelnými zářezy z WSBK.
Kdysi mě spíš zajímal duel TL1000S vs VTR1000, když s tím vyjeli. Jen ten vývoj zatípli už v samotným zárodku, což je škoda..
TLR neznám, s tím nemůžu porovnávat. Je to dost neobvyklá motorka a asi, podle zkušeností ostatních, bude trochu nepoddajná.
RC8 je výborná volba,ale trochu dražší.. Když přesednu z SP na RC8R, tak je tam těch pár let vývoje hodně cítit, KTM dělá tak nějak vše líp, s lehkostí a důraznějš - 170PS na V2 už je sakra divočina.
Asi jsem moc "nepomohl". Ona žádná z nich není tuctovka..
souhlasím s tebou . RC8 jsem moc chtěl, nemužu ale říct, že by se mi líbila vyrazně více než modely SP rád bych je všechny. no, už se těším na SP1
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
Problém těhle motorek je, že už je jich málo v dobrým stavu, pokud možno originál (kromě třeba značkových výfuků, to se toleruje ).
[IMG] proč jsou tyhle stroje tak lákavý?? Stačí kouknout na tu reklamu na SP z r.2000 a je to jasný. V tý době to byl pro 4V těžký oříšek a nebylo úplně odhadnutelný, kudy ten vývoj půjde. Troufám si říct, že SP měla ve svý době navrch i nad FireBlade.. Změna pravidel WSBK a nástup litrových 4V byl až potom. Ale ve mně stejně převládá ten nostalgickej pocit z tý doby, kdy to čoek hltal v časopisech a ty stroje byly zkrátka krásný. A tenhle pocit z motorek dnešní doby tak nějak postrádám. Jsou špičkový, technicky perfektní, brutálně výkonný ...ale tak nějak obyčejnější a všednější. Asi je to daný dobou, motorek je víc, jsou dostupnější..
...šmarjá, sorry za ty nostalgicko-filozofický úvahy
Naposledy editováno 04.11.2010 22:20:20
Perňa_81>Foggy996> Ale ve mně stejně převládá ten nostalgickej pocit z tý doby, kdy to čoek hltal v časopisech a ty stroje byly zkrátka krásný. A tenhle pocit z motorek dnešní doby tak nějak postrádám. Jsou špičkový, technicky perfektní, brutálně výkonný ...ale tak nějak obyčejnější a všednější. Asi je to daný dobou, motorek je víc, jsou dostupnější..
...šmarjá, sorry za ty nostalgicko-filozofický úvahy
1 reakcí na tento příspěvek majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
Perňa_81>Problém těhle motorek je, že už je jich málo v dobrým stavu, pokud možno originál (kromě třeba značkových výfuků, to se toleruje
on tam skoro každej cpe nějakej hnusnej zadek s jinejma světlama což nechápu protože origo je krásnej, jako celá motorka. Když teda pominu že jsou zmršený i jinak ale tohle mě vždycky praští do očí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
karf>Stev> Upřímně teda zadek SPčka se mi moc nelíbí. Teda podsedlovej plast super i s krytem "sedla" spolujezdce ale to hranatý světlo je fakt poplatný době...ale z čeho jsem uchcával, když jsme byli předloni na sraze s kámošem a on z toho podsedláku toho superbikovýho speciálu vytáhnul pantofle, deku a mikinu
Jo s tim miste v podsledlaku nechape nikdo u SP :D....normalnae tam vozim celou sadu na opravu pneu (knoty + nastroje), 1x velke hajzlak (co kdyby), tenky svetr, nejake zakladni nastroje v igelitce a rucnik. no a to jsem tam dokazal jeste nacpat i z posledniho srazu tak 30*30cm kus opeceneho pasika :D.... fakt se tam vleze ledacos, nekolikrat jsem tak vezl flasku, boty na prezuti a nakoneci malou rozbrusku :D.
Stev>karf> podle mě není nic jako poplatný době, buď je to pěkný nebo ne, a mě ty hranatý světla vzadu vždycky fascinovaly a krásně to ladí s celou motorkou, když se dá jinej už se mi to nelíbí. Ale každej má svůj vkus, mě se líbí i origo zadek K1 o kterym Grassel prohlašuje že je hroznej
no je to podle gusta... :)
jinak mam taky origo, ale budu ho muset asi zmenit, pac na origo podsedlaku je i drzak znacky a proste to vypada divne, kdyz se postavis na start v endurance a mas jako jediny znacku a jeste blinkry, (ty jsem byl lenivej sundavat) :D.
1 reakcí na tento příspěvek majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
predek se mi libi, to je zase klasicka "sova" :D
ja to mam u tehle starejch stroju pul na pul, bud se mi libi uplne origo.. hranaty svetla a velky blinkry:) a nebo total prekopany, klidne i do naky moderny, samo to ale nesmi skoncit tak ze se vymeni za podsedlak z R1, musi to mit nakou koncepci a fetis-drahy dily- kola, podvozek atd:)
treba z tohodle kompresoru nechapu furt:)
Já osobně nemám rád když někdo dá třeba na srada prdel z K4 nebo prostě tyhle wietnamský úpravy. Stejně tak nemám rád když upraví (asi jako 99% lidí v čr) prdel K1-2 jen tím že uřízne držák spz.............
Naposledy editováno 05.11.2010 18:14:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
assassin>Perna: rek bych ze starnes:)
Voe ..ale asi máš recht. Jako vzpomínky ale zůstanou, hold takový "hovádko" na silnici už asi nikdy nebudu, jako 10let zpět
Stev>karf> podle mě není nic jako poplatný době, buď je to pěkný nebo ne, a mě ty hranatý světla vzadu vždycky fascinovaly a krásně to ladí s celou motorkou, když se dá jinej už se mi to nelíbí. Ale každej má svůj vkus, mě se líbí i origo zadek K1 o kterym Grassel prohlašuje že je hroznej
Přesně taaak.. Podle mě ta motorka jako celek nemá chybu a i ty hranatý světla tam zkrátka patřej.. Já to už tenkrát říkal, jak s ní vyjeli, že SP1/2 je kovanej superbike a ty věci, jako světla, blinkry a zrcátka tam působěj jako dodělaný. Ale to se mi na tom právě líbí, ta surovost tý motorky, nic načančanýho. Do toho ten nasranej zvuk a je to prostě dobrý, působivý a tak nějak nestárnoucí..
A prostor pod sedlem, to je fakt dobrej "kufr", úplně si to užívám tam cpát věci, když na překopaných "závodničkách" jsem to nikdy neměl..
Moc rád bych získal video, který jsme kdysi v r.2001 natáčeli s jednou místní TV - jakýsi test SP-1, bohužel ji neměli půjčenou na moc dlouho a tenkrát jich tady bylo jak šafránu, tak jsem se uvolil ke spolupráci na natočení videa.. Měli jsme tam i holku a dokonce i v místní ZOO se část natočila u gepardů.. Suprový "retro", jen to bylo na kazetě a nemůžu to najít ...počítám, že na tý kazetě se později objevil nějaký x-tý díl Esmeraldy, takže to bude v pr.eli ..zkusím dohnat ty nadšence, co to tenkrát točili a nějak video získat. Pak se určitě podělím o to "představení" SP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé VTR SP1-2 vs TL1000R
Perňa_81>Voe ..ale asi máš recht. Jako vzpomínky ale zůstanou, hold takový "hovádko" na silnici už asi nikdy nebudu, jako 10let zpět
kolik ti je? "dědku" hihhi. jezdil jsem SP1 HRC vloni a než jsem ji na jaře letod prodal, cvak jsem si ještě Most 1,55 a to jem na tom po zimě seděl prvně. opatrně, protože v pondělí měl přijet kupec. a je mi 52 neměla prostě chybu. úžasný nářadí. ale bohužel, pokud chci zrychlit, musím do něčeho silnějšího. 150 postarších koníků už na ty nový nestačí. ani dědkovi. a na silnici? bez komentáře. nestárni předčasně. nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko. čéééče.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR bila Honda VTR 1000 SP1 | allexx | 2 | 29.8.2023 v 10:05 babynek |
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Stržené nastavování přední vidlice... Honda VTR 1000 SP1 | Wanislav | 12 | 8.9.2022 v 18:02 Wanislav |
Sensor assy speed, k cemu slouzi Honda VTR 1000 SP1 | gerrik | 27 | 10.4.2022 v 22:03 gerrik |