bmw_r1300gs_cartec





Téma: VV MX450 (Shineray)
 
27.10.2010 v 20:56
Tak co hoši. Co si o tom myslíte?
http://www.tipmoto.c...-vv-mx-450-2011.html



1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 16:41 | Nahoru | #91
Pavle ja urcite nevyvracim ze cinani neumeji udelat nic kvalitniho sam vim ze to neni pravda.

Sam pouzivam cinskou Irda pajku, ktera funguje vyborne, ma sice nejake ty "cinske mouchy" ale nic co by zasadne ovlivnovalo funkcnost. A byla za ctvrtinovou cenu, tady se bavime o nejakych 20 000Kc za kus, jejich meraky a celkove elektrikarske naradi je za par supu a pritom kvalita odpovida nekdy i prevysuje zde zavedeny prumer.

Dále taky baterie, ktere vyrábějí jsou proti japonským sice méně známích značek, ale jejich provozem je videt ze funguji vyborne.

Zminoval jsem tu treba vyrobce ZTE (telefony -> 3ti nejvetsi vyrobce na svete) plno lidi tuhle znacku ani nezna pritom dela hojne prodavane brandovane telefony a nebo mimo jine svetovej bestseller ZTE Blade (Orange San francisko) a ten telefon je proste vybornej za ve sve dobe vydani neskutecnou cenu. A rekl bych pomer cena/ vykon/ kvalita do dneska stale neprekonany po 2 letech a cenovka pritom temer stale stejna.

Ta jejich vv 250 kterou udelaly sami (shineray) mi prijde mnohem simpatictejsi a pusobi na me kvalitnejsi motorkou nez ta zkopirovana honda.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 20:18 | Nahoru | #92
PavelETV> Poreferuji. Proto tam pojedu. Otázka je, jestli tu nebudou pro lidi zajímavé jen záporné poznatky.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 20:21 | Nahoru | #93
Joraell> Tak zrovna tu 250tku jsem doma jezdil měl.

Jinak Shineray 250 a VVmx 250 jsou naprosto odlišný stroje! Jinej motor, jinej rám, jinej podvozek.

Naposledy editováno 10.04.2013 20:25:31

VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 20:50 | Nahoru | #94
Ještě k tomu Shinerayi. Měl jsem rok 08 z druhé ruky, kolik najeto netuším. Sotva jsem jí koupil, posrala se převodovka. Tuším že mojí vinou. Moc volnej řetěz a při otočení kolem nohy mi spadl, zasekl se mezi karter a kolečko a jelikož jsem měl plnej gas, tak se ohla primární hřídel a olámali zuby u 1 rychl. stupně. Nu což, oprava nijak drastická. Náhradní díli dostupný veškerý a za pár kaček. Ložiska v kolech mne čekali hned po koupi. O udávaném výkonu 22 KW jsem byl na pochybách, spodek nic moc, vršek už taky né, ale ve středních otáčkách jela pěkně. Motorka upalovala na 6tku 130 kmh, takže zbytečně rychlej převod. Podvozek fungoval až překvapivě parádně. Trošku bych vytknul tužší spojku a vlažnější přední brzdu. Brzdy byli celkově poddimenzovaný. Rám (ač tak nevypadal) byl poměrně tuhej. V základním nastavení byla dost vysoká, ale šla přenastavit poměrně dobře. Sečteno a podtrženo. Poměrně dost muziky za pár peněz. Pro začátečníka, nebo staršího chlápka na pohodový ježdění dobrý, snese i hrubší zacházení. Mě přestal stačit výkon a začal jsem prasit, tak šla z domu.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 20:52 | Nahoru | #95
VV MX 450, Mikilon, Asiawing, Tokens, Monstra, Forsage... Je hodně různých značek po světě, pod kteryma se tenhle stroj prodává.
Teď jsem si listoval katalogem Motocykl 2013 a narazil jsem tam na Borossi BT 450 MX. Pod značkou Borossi se prodává v Německu, aji to testovali v Motorradu. Bohužel nevládnu germánštinou, takže si v testu nepočtu... Každopádně nevypadá špatně, prodává se tam za 5tis €, což je zhruba polovina oproti zavedeným značkám. Tam to pro ně zas není tolik peněz jak pro čechy, takže to snad aji zkoušijou. Tady jsou lidi hodně podezdřívaví a většinou nemaj tolik peněz, aby do toho šli. Já klidně přiznám že ty peníze bych taky nedal, ale je to spíš tím že je nemám. Ale jak se rozjaří, tak se zajedu podívat jak to vypadá ve skutečnosti a jak to jede.

Tady je citace z katalogu: " Nováčkem na off-road scéně je s italsky znějícím jménem BOROSSI,ale nenechte se mýlit, tenhle stroj vznikl kompletně v Číně. Za konkurenceschopnou cenu 5300 eur nabízejí Číňané kopii Hondy CRF 450 R z roku 2008 v měřítku 1:1. Bude napínavé sledovat, jestli se BT 450 MX uchytí mezi technicky nejnáročnějšími zákazníky. "

Motorrad test SM

Tady v tom videu jsou aji docela pěkny pády



Naposledy editováno 10.04.2013 21:04:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 21:00 | Nahoru | #96
Navrc.WR-F> Taky se tam chystám, omrknout to osobně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

14.4.2013 v 21:39 | Nahoru | #97
Konečně někdo udělal test VV mx 450

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

15.4.2013 v 08:31 | Nahoru | #98
Kentucky_CZ> No co se týká Sršně a jeho skušeností s blátožrouctvím, tak jsem trošku na pochybách. Jak bude čas, zajedu to omrknout osobně.

VV MX450 (Shineray)

16.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #99
Já na tom pojezdil víkend. Kluk ze vsi si to koupil a má to na chalupě, tak jsme se domluvili a já vzal svojí Yamahu na vlek a vyrazili jsme pojezdit po Šumavě. Jezdil jsem na 2011ce a když jsem měl za autem vlek, tak jsem byl požádán na konci víkendu k odvozu na garančku. Proč ne, nebyla to velká zajížďka........a vyplatilo se, protože tam jsem se svezl na modelu 2013.

Starší stroje - slabé dráty , je potřeba kontrolovat a ev. dotáhnout - jinak praskají, podtlakový karburátor - je to hodnější, míň to žere........při potřebě prudké akcelerace (třeba před kládou, nebo příkopem) je to vlažné a je třeba práce se spojkou, ale zase třeba při výjezdech, kde tě rozhazují kameny a kořeny to bylo příjemnější - netahalo to tolik za ruce. Bylo potřeba déle točit startér a nebo vícekrát kopnout......to nevím proč - možná také na vrub karburátoru. Spojka hrozně ztuha - nutno nějak pořešit. Přední brzda také tužší, ale tam jsem si nějak zvykl - šel najít brzdný bod a neprobržďoval jsem. Podvozkově bez výhrad - zpracování kupodivu také. Celkově byla motorka oproti mojí Yamaze (YZ 426 F) hodnější a přátelštější. Terén byl hodně měkký - bylo po dešti, tak jsem ani papírově nižší výkon nijak nezaznamenal. Zato průběh byl super - nastupovalo to plynule od spodku a ani se to moc nebránilo podtočení - takže jsem si to užíval více než s mojí

Model 2013 - šoupátkový Keihin , rychlejší startér, silnější špice, tlustější přední vidle, lehčejší spojka (značně), digitacho. Prý nějaké úpravy na převodech a na spojce v motoru - to pohledem zjistit neumím, a je to prý lehčí asi o čtyři kila - to jsem nepoznal. Zato jízdu o třídu lepší jsem poznal naprosto přesně.

Jinak oba stroje byly s laďáky Creptus, bylo odstraněno přisávání vzduchu do spalin (Ecoteroristé prominou)a byly lehčí sekundární převody (oproti originálu)

VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 05:55 | Nahoru | #100
ten model 13 ma ten keihin v zakladu ?

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 07:35 | Nahoru | #101
Ano. To co dnes koupíš má Keihin v základu. A vezmuli v potaz vylepšení a cenové navýšení, nějak se mě do ojeté nechce Jen nějak schází finance a do úvěru se mě jít nechce. Mám totiž možnost odečíst DPH.........no a rázem je cena 83000Kč za funglovku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 07:44 | Nahoru | #102
Brůča.> Konečně někdo, kdo tu nepřebírá jen snůšku doměnek....díky
Podle tvého popisu se 2013 chová hodně podobně jako moje CRF450X 2012.
Tak že i když jsem pořídil hodně výhodně, tak tohle je ještě zajímavější. Jak jsem psal výše, tuhle číňanku, motádordové kola do příbalu a jseš na tom za půlku EXC.....

Naposledy editováno 17.04.2013 07:45:27

VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 08:31 | Nahoru | #103
Nevím, jak v ČR, ale na Slovensku už máš motard kola zapsaná v TP při koupi a dvoumístnou. Legislativu jsem neřešil, jen sbírám info - v Německu si zase za pár € můžeš dokoupit tříletou záruku. Takže to asi taková past být nemůže.
Jak jsem psal - mě se na tom jezdilo nádherně - ale je mě 45 a YZko je na mě moc divoké s výkonem posazeným vysoko do otáček - to "traktoroidní" číňan byl na ovládání jednodušší a přitom rozhodně nebyl pomalejší.
Teď má ten kluk ze vsi nový model a prý si jí přiveze příští týden k nám. Tak asi proběhne delší svezení na 2013ce a snad se objeví další info - jak pozitivní, tak negativní. Ono to svezení u prodejce bylo opravdu na objektivní hodnocení krátké. Žádný výjezdy, žádné klády, žádné strouhy - jen reakce motoru, spojky a brzd. Tak snad to vyjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 10:43 | Nahoru | #104

PavelETV píše: Brůča.> Konečně někdo, kdo tu nepřebírá jen snůšku doměnek....díky
Podle tvého popisu se 2013 chová hodně podobně jako moje CRF450X 2012.
Tak že i když jsem pořídil hodně výhodně, tak tohle je ještě zajímavější. Jak jsem psal výše, tuhle číňanku, motádordové kola do příbalu a jseš na tom za půlku EXC.....



šetři s chválou...

čínská kopie modelu 2008 bude mít k modelově o 4 roky novější hondě CRF450X 2012 hooodně daleko.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 14:14 | Nahoru | #105
Na OFFmotu je ohledně této motorky dost výživná diskuze, přes 35 stran... Tam i člověk dojde k názoru, že za tuto značku jsou snad nasazeni placení propagátoři. Názor, ale ať si každý udělá sám. Mě stačilo, že ta motorka vydrží 500MTH a motor je "teprve zajetej."

Naposledy editováno 17.04.2013 14:14:44

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 15:56 | Nahoru | #106
Dolph-cz> No ale CRF450X ročník 2008 a 2012 jsou prakticky stejné motorky
Těch pár drobností, co od modelu 2009 změnily není pro nás hobíky tak zásadní. Motor má pořád stejně traktoroidní nastavení a podvozek je příjemně měkký.
Já neskáču, neb mám závratě i na nízkém žebři, já jsem spokojený

Naposledy editováno 17.04.2013 16:00:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

17.4.2013 v 19:00 | Nahoru | #107
Cormac> Ono na Offmotu je asi 30lidí, kteří zasvěceně dokáží dle obrázku hodnotit motorku, dalších asi 20, kteří se k jejich názoru přihlásí - přece jen nebudou vybočovat když nemaje vlastního názoru, a asi dvá, co na tom jeli Majitel - kluk 21let, co to bude logicky bránit do roztrhání těla, a já, který jen sdělil pocity hobíka jezdícího vlastivědu.

A byla i doba, kdy jsem ti volal a uvažoval o koupi tvojí Pampery - ale ceník ND se mě na Gase nelíbil. Nicméně se domnívám, že i tam bych byl po svezení spokojen s motorem. O podvozku bez možnosti štelovat cokoli bych pomlčel. Takže výkřiky do tmy typu je to čína a kamarád kamaráda to měl a sralo se to jsou zřejmě informace o jiném stroji a mě nevzrušují ani sexuálně, ani jinak.
Až to povodí někdo další a sdělí svoje pocity, lze o tomto stroji diskutovat - zatím je to asi tak, jako kdybych tvrdil, že můj pes je nejposlušnější a jiný tvrdil, že když je to bígl, tak se poslušnost již předem vylučuje
Já nikdy netvrdil, že je to profi závodní nářadí, ale tvrdím, že pro hobíka je to OK, protože stejně umíme využít tak cca 20% možností stroje a ostatní je jen ego řidiče. Takže lidé, jděte se na tom povozit a potom sdělte svoje pocity a názory. Potom nastane diskuze - teď je to jen o tom, že jedni tvrdí, že vše čínské je šrot, a druzí, že to nemusí být pravda

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

18.4.2013 v 22:09 | Nahoru | #108
Brůča.> No já té čínské motorce nevěřím. Vyhozený peníze. Ale to je fuk, nic nesháním. Ale koho to zajímá, tak se tam něco dozví.

VV MX450 (Shineray)

2.11.2013 v 15:33 | Nahoru | #109
Trochu oživím toto téma. Koupil si to Shineray VV MX 450 někdo a jaké jsou zkušenosti a spolehlivost?

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

3.11.2013 v 08:00 | Nahoru | #110
Včera se dva stroje objevily na šestihodinovce, kterou pořádali kluci z motokrosu na Cechu. Oba dojely do cíle, jeden se vozil a jeden létal lavice. Takže jako vždy - je to o jezdci Pár strojů nedojelo, ale spíše brkotiny - zacpané karburátory, ulámané páčky a pod. Bylo to tam za téměř celodenního deště dost padací.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

3.11.2013 v 16:35 | Nahoru | #111
Brůča.> měl jsem na mysli spíš spolehlivost dlouhodobějšího charakteru z pohledu hobby provozu

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

3.11.2013 v 20:21 | Nahoru | #112
Zeptej se za rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

3.11.2013 v 21:39 | Nahoru | #113
Brůča.>
Něco pod stromeček ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 07:09 | Nahoru | #114
Tank> Spíše náhoda, která nešla odmítnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 18:33 | Nahoru | #115
Brůča.> Už model ´13 nebo starší? Za kolik to bylo? A foto?

Naposledy editováno 04.11.2013 18:33:28

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 20:23 | Nahoru | #116
Navrc.WR-F> Model 13, najeto cca 800km, ještě nepřihlášeno, odjeté tři závody. Laďák Creptus, větší kotouč vpředu, jiná řidítka, zadní podblatník Acerbis s LED světlem, polepy. Cena akceptovatelná......po dohodě nebudu zveřejňovat. (Závist je hrozně špatná vlastnost)
A byla to hlavně cena, která rozhodovala.

Zatím se peru s nastavením karburátoru. Otevřený výfuk jsem kvůli vysokému hluku ucpal, tím se to celý musí jinak odladit. Když už to konečně jede solidně, tak to zase blbě jde nastartovat. A díky rámu je kafrák přístupný tak po hodině práce, takže zatím systém pokus - omyl.
Když to bylo otevřené, tak se to zvedalo ještě na trojku, ale při pomalé jízdě to bylo ucukané. Teď je to hodnější, takové traktoroidní - místo motokrosové, tak spíše endurové, ale starty problematické.

Byl spálen startér - výměna na záruku. Prasklo vnitřní perko na stojánku(drží to zatím na jednom, takže neřeším), prasklá přední žárovka, ulomená plastová rukojeť plynu - výměna, na jednom blinkru neblikají asi čtyři LED, zlomil jsem přední blatník - ponechán někde v lese a zakoupen nový, ohnutý šteft držící řidítka, narovnán, ulomaná páka zadní brzdy - spojená pasovinou a prošroubována. Prostě umím prdlačku, pořád se válím a motorku zahazuji vysokými a dlouhými oblouky daleko od sebe - což se občas projeví na designu. Takže zatím brkotiny a spíše úpravy co by prováděl každý individuálně.

Odjel jsem na tom maraton v Janovicích a v družstvu šestihodinovku Na Cechu.

2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 20:50 | Nahoru | #117
Celý je to pochybný a nebudí to důvěru. Dealerská síť, internet, různé fámy atd, a za rok to upadne v zapomnění. Nemam nic proti čínským moto, máme doma dvě a dělají radost už řádku let, ale dát svých sto papírů za něco pofiderního, nevim nevim. Nejde o stroj samotný, spíš o různý ty "prodejce", který tyhle stroje prodávaj z garáže a za rok už podnikaj v něčem jiným. Upřednostňuju kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory, ne nějakýho cigoše, co má 3 nový kousky v kůlně na zahradě plný bahna(vlastní zkušenost, plzeňáci budou vědět..) Čínu jsem koupil, ale za 20 tis, sto papírů už je něco jinýho, tam sázím na jistotu viz moje Honda

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 21:10 | Nahoru | #118
SuperSic58> Ono jde hlavně o to co s tim chceš jezdit ,pochybuji že by jsi s tvojí Hondou crf250L chtěl někde na trati závodit, to je motka na úplně něco jiného,ale máš pravdu ,já by jsem do toho taky nešel, to už radši starší 4T moto kolem 80 táců a 30 litrů si nechat reservu,kdyby došlo na nejhorší a to na go opravu, nebo 2T moto a nechat si 15 litrů rezervu ale nekupuješ zajíce v pytli jako v případě činy

Naposledy editováno 04.11.2013 21:11:06

2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

4.11.2013 v 22:08 | Nahoru | #119
Neřešte to - každý si svoje peníze může utratit jak chce a jak uzná za vhodné. Nemám volných sto papírů a za cenu, kterou jsem zaplatil jsem si mohl koupit tak TTR 98/00, HQ TE 610 99, XR 400/600 97, KLR 650 04 a podobné kategorie strojů. Takže jsem za svoje peníze dostal maximum - tímpádem jsem spokojen. Podobnou částku bych pravděpodobně zaplatil za GO svojí Yamahy - takže místo GO dvanáctileté japonské kvality jsem koupil zánovní čínu. Jestli to byl krok správným směrem ukáže až čas.
Nemám žádné závodní ambice, vozím se pro radost, mám pět dětí - jedno hledá práci, dvě na střední, další na vysoké a poslední na víceletém gymplu. Ušetřené peníze mám opravdu kam dávat. A jestli se číňan rozbije, tak ho klidně opřu v garáži o zeď a počkám, až těch pár drobných, co stojí ND našetřím. A že nebudu třeba půl roku jezdit - na světě jsou důležitější věci než je motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

5.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #120
Brůča.> Tak dávej postupně vědět co a jak. Mohl by sis ju přidat do profilu a psát deník - docela by mě to zajimalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist