bmw_r1300gs_cartec





Téma: VV MX450 (Shineray)
 
27.10.2010 v 20:56
Tak co hoši. Co si o tom myslíte?
http://www.tipmoto.c...-vv-mx-450-2011.html



1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

6.4.2013 v 19:53 | Nahoru | #61
No pro přečtení několika článků a zkoumání po internetu, jsem dospěl k závěru, že jelikož mám vlak zadarmo, pojedu ji osobně očíhnout.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 10:06 | Nahoru | #62
chiro2> Takhle by měl vypadat každý názor a ne od stolu řvát-čínu ne!!!
Já to takhle udělal předloni s dvoutaktníma tříkilama a zjistil jsem,že pro mě by byl GG300EC-E ideál . Jen bych potřeboval,aby to začali dělat v Asii a srazili cenu o 1/3.. P-H.

Naposledy editováno 08.04.2013 10:08:22

VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 11:02 | Nahoru | #63
no mají v tom několik nepřesností, říkal že to má 55 koní a na konci psali že to má jen 32 kw. S tím se asi závody vyhrávat nedají. Pro mne je důležitý třeba to kolik řídítek bych musel za sezonu vyměnit oproti těm na WR.

VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 11:21 | Nahoru | #64
Tak myslim ze o riditka rozety packy pumpy a tyhle veci ktere jsou na motorce defakto doplnkove ani moc nejde. tady jde spise o ten motor a podvozek (tlumice) Tam yis myslim ze byl nejcatejsi kamen urazu u cinanu. podvozkove to proste nefungovalo. A Jak je videt na prvnich videich s touto motorkou tak v seriovem nastaveni to nefunguje ani tady, vlni se to jak uzovka. Az na tech pozdejsich videich je videt ze motorka uz ma potrebnou stabilitu, co ale provedly s tema tlumicema nikdo nerekne :)

No a co se motoru tyce tak udajne je tma podtlakovej karbec, takze to bude na plyn asi dost mdle a ta zavodni verze ho mela urcite vymenenej za karbec s akceleracni pumpou.

Netvrdim ze ta motorka je uplnej srot ale aby se na tom dalo solidne jezdit tak je to investice hned dalsich cca 25000 a za cenu +- 125000 si radeji koupim krosovku od japoncu treba i lonskej model.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 11:50 | Nahoru | #65
co na těhle keplech fungovalo byli jen a pouze motory. Sralo vše ostatní a já osobně padám často a nechtěl bych kupovat na každej výjezd nový řídítka, páčky a ráfky jen proto že jsem ušetřil pár korun při prvotní investici. A mimochodem za sto kolíků se dá koupit velmi zánovní motorka, slušný značky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 12:20 | Nahoru | #66
novej> Ja to myslel tak ze kdyz origo riditka ohnes tak potom koupis riditka treba od reikonu a uz ti vydrzej na furt tak samo brzdovou pumpu a podobne.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 13:16 | Nahoru | #67
Joraell> no a je to tady, dokoupíš si kvalitní díly a jsi v tom ještě dráž a se starostma.

VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #68
Koukám, vy jste tu jeden větší mudrc než druhej!!! Vy jste tu motorku viděli jen v televizi a už víte , že má řidítka na hovno, páčky jak by smet, i když nevím v čem má páčky v základu Honda, Yamaha a ostatní lepší? Že to má brzdovou pumpu "NISIN" si nikdo nevšiml, ale proč taky když je to čínská sračka, tak i NISIN bude čínskej... Že motorka není Čína ale Brazilie to nikdo slyšet nechce... Nevím co dodat... Hlavně mne fascinuje tvrzení, že se motorka vlní od dotyčného, co ji nejen neviděl, ale nejel na ní!!! Nebude problém mezi řidítkama a stupačkama???

Joraell: V čem vidíš problém u podtlakovýho karburátoru u motorky pro hobíka? Já jednu s Podtlakem měl a nic jsem neregistroval!
Ale jasný, je to ČÍNA, takže sráč! Sice z Brazílie, ale čína!!! Gasgas je od španělskejch cigošů, ale je lepší než od Brazilskejch cigošů!!!

Fakt mi zůstává rozum stát. A To jsem si myslel, že jsem mezi dospělejma!!!

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:04 | Nahoru | #69
Chiro: a to ti mezi dospělejma přijde normální ze někdo investuje velky prachy do vývoje, pak přijde jinej, ten to cely ukradne a uz to vyrábí jen za výrobní náklady, nepotrebuje vydělat zpět na ten drahej vývoj, takže si všichni koupi ten o třetinu levnější stroj a ten co tomu věnoval to úsilí ostrouha?

U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...

Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....

Naposledy editováno 08.04.2013 14:07:30

2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:17 | Nahoru | #70
Nissin taky neni zadna vyhra ze :D Ale lepsi jak Missin .

V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.

VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:24 | Nahoru | #71
Joraell: jo jo sem se nějak s tima s zapoměl :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:25 | Nahoru | #72

Joraell píše: Nissin taky neni zadna vyhra ze :D Ale lepsi jak Missin .

V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.



Si nečetl ze je to motorka pro hobbika na pole? :)

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:29 | Nahoru | #73
assassin> Na pole at si jezdi na koni.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:37 | Nahoru | #74
assassin> Pan sršáň říkal že se s tím vyhrává Evropa bo co. Ale to tam musíš mít Creptuse

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 15:55 | Nahoru | #75

assassin píše: Chiro: a to ti mezi dospělejma přijde normální ze někdo investuje velky prachy do vývoje, pak přijde jinej, ten to cely ukradne a uz to vyrábí jen za výrobní náklady, nepotrebuje vydělat zpět na ten drahej vývoj, takže si všichni koupi ten o třetinu levnější stroj a ten co tomu věnoval to úsilí ostrouha?

U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...

Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....



Proč si myslíš, že to číňani ukradli ? Napadlo tě, že si to mohli řádně koupit ? Nebo že to je jen další společný čínsko-japonský projekt ?
Jako majitel CRF450X-2012 jsem se před koupí tomuto modelu docela věnoval. Pokud jsem měl možnost prohlížet detaily fotek VV MX na netu, troufám si tvrdit, že to není kopie CRF 450X.
VVMX450 je CRF450X
Pouze přizpůsobená evropským homologacím a slevněná na některých dílech....
Číňani si klidně okopírují cokoliv, co jim jde jen těžko dokázat a od toho kdo se s nimi pravděpodobně nebude soudit. Ale těžko by se pouštěli do sporu s největším světovým výrobcem motocyklů, který má v Číně své filiálky a se zemí jako Japonsko, se kterým je jejich státní ekonomika silně provázaná.
Když se podíváš co číňani dokázali s honďáckým motorem 125ccm, který se dnes montuje po celé Asii, stejně jako ho používá německý Sachs, těžko nevěřit tomu, že dokáží podržet kvalitu i u jiných motorů. Navíc, pokud jim na tom bude záležet.
Ty tvé teorie o vývoji...Ten byl u CRF 450 už nesčetně krát zaplacen a ty desetitisíce prodaných kusů v Americe,Austrálii ji mnohokrát zhodnotily. Proto 450X funguje bez podstatných změn už desetiletí. Ale je problém, aby stále fungovala pod značkou Honda. Honda musí vyvíjet a posouvat technologie dál, ale nechce svůj top enduro model hodit do šrotu, ani jej prodávat za levno jako Hondu. Musí přeci držet cenu top značky !
Tak se prostě domluví s Čínou. Pod jejich značkou a s levnými náklady je můžou dělat dál a vydělají všichni...
Navíc ještě pořádně naštve KTM, která se začala navážet do Ameriky, kde Honda kralovala. A která přes svého indického spolumajitele rozjíždí prodeje malých kubatur po Asii. Dalšího dominia Hondy.
Nacpat proto do Evropy, na domácí hřiště KTM svůj sice očesaný, ale pořád velmi konkurenceschopný model za cenu pod 4000Eur. Tedy nižší než je cena ojetých KTM, to mi přijde jako hodně dobrý tah...
Vůbec bych se nedivil, kdyby moje loňská motorka vyjela se stejné fabriky jako letošní VVMX

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 16:08 | Nahoru | #76
Hele ktereze to hondacke motory cinani pouzivaly ?

Sakra ta tvoje teorie ma neco do sebe asi to tak dela i Samsung, Apple atd. :d Vdit v cine kopirujou i cinskyho vyrobce ZTE !

Precti si neco o vymahatelnosti autorskeho prava v Číně a přijdeš na to ýe ýalobama bylo už popsáno tolik papíru, že by jsme jím obalili nekolikrat žeměkouli ale výsledek skoro nulovej.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 16:22 | Nahoru | #77
Pavel: takže teda to neni brazilský jak tu někdo psal, ale čínsky a Čína koupila licenci honda?

Tomuhle se mi teda nechce věřit, ale ja sem se o to nezajímal, ty píšeš ze nez sis to koupil tak sis tohle pozjistoval.
Pokud je to ale licenční Xko tak to asi neni úplne ok na mx? Nebo ten mx Číňan je licenční Rko a to enduro je licenční Xko?

Nějak me nenapada kdo a kde by se s cinanama soudit moh....

Ad ktm, ono to teda konkuruje i Hondě, aby na tom honda měla zájem, musela by mít zisky z prodeje téhle Číňanů, tohle se mi opět nezda.

Naposledy editováno 08.04.2013 16:25:05

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 16:23 | Nahoru | #78
Joraell> Přečti si něco po sobě, aby ti bylo rozumět

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 16:30 | Nahoru | #79
assassin> Tu motorku jsem samozřejmě na živo neviděl a i kdyby ano, stejně by jsi potřeboval technickou dokumentaci, aby jsi zjistil, co je uvnitř.
Ale dlouho mi vrtalo hlavou, proč se 450X dodává různě po světě, nejvíce právě do Ameriky a Austrálie a na Evropu kašlou. Dováží se do pár zemí a bez na homologace.
Ta moje teorie pasuje právě na tohle chování Hondy.
Už řadu let se živím obchodem.
Kdybych byl předsedou představenstva,snažil bych se prosadit podobnou strategii proti KTM

Naposledy editováno 08.04.2013 16:38:34

2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 16:42 | Nahoru | #80
No to by mělo smysl kdyby ta firma co to produkuje byla dcera Hondy, coz mi přijde trosku nereálné a taky proc by Číňan cpal prachy Japonci kdyz to muže bouchat úplne stejne a vse si nechat sám.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 17:24 | Nahoru | #81
assassin> Ty máš nějaké informace o majetkové struktuře těch firem ?
Možná stačí, když Honda vydělá na odprodeji technologie odlítané motorky. Tak jako to už udělala v minulosti. Ostatní práci za ni udělají číňané.
Podívej se na produkci Skyteamu. Začali s Monkey a DAXem a co dělají dnes....
Motory mají "univerzální" Jingchen (nebo tak nějak) a dělají to tak dobře, že na ně vyvíjí věci i dvorní tuningový dodavatel Hondy, japonská Takegawa...

Naposledy editováno 08.04.2013 17:31:01

VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 18:47 | Nahoru | #82
osobně si myslím,že to s tou licencí na výrobu nebude až tak žhavé...

firma V V enduro a MX motorky už nějaký ten rok dělá....a teď nevím,jestli se to psalo tady,nebo na offmotu,nebo někde jinde...,ale "chválili" letošní model,že už je celkem dobrý,protože loňský model trpěl na typicky čínské nemoci jako je praskající výplet v kolech a ještě hromada jiných věcí-ale nechci kecat co to přesně bylo....

takže ať už kopírujou legálně,nebo ne,stejně měli a určitě i nadále mají-větší,nebo menší problémy s kvalitou materiálů a zpracování.(což si myslím,že kdyby se na tom nějak podílela honda,tak by se to nestalo)

už 100x jsem se přesvědčil,že nejsem tak bohatý,abych kupoval levné věci.... a když pominu to,jestli ta motorka je,nebo není kvalitní(osobně tomu nevěřím)-tak z finančního hlediska si stejně nepomůžu,protože o co levněji teď koupím,tak o to víc zase ztratím při prodeji-jestli to vůbec za pár let půjde prodat....

každopádně moc rád bych se svezl....a určitě nejsem sám a myslím si,že kdyby opravdu prodávali kvalitu,tak by už dávno pořádali nějaké dny otevřených dveří,přes léto objeli těch pár MX tratí co v ČR je-a ukázali jak je dobrá a tato investice se jim mnohonásobně vrátila.myslím si,že jen nekvalitní zboží se drží pod rouškou tajemství,podivných polopravd a přiblblých(zato jistě pekelně drahých) testů na primě v autosalónu...

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 19:53 | Nahoru | #83

Joraell píše: Nissin taky neni zadna vyhra ze :D Ale lepsi jak Missin .

V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.


Na mx Trati beru, ale při Enduru jako hobík jsem nic takového neregistroval. Málokdy na enduru otevřeš tak zprudka, aby tam byla díra. Spíš co mi vadilo, že při doskoku podtlak měl díru, narozdíl od šoupátka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 19:56 | Nahoru | #84
assassin> Ty opravdu věříš tomu, že to Hondě ukradli??? Nenapadlo Tě, že si dnes kupují licenci na model, se kterým renomovaná značka končí! Většinou to tak bývá a myslím , že Honda by si krádež ohlídala. Pokud tomu tak není, bude to úmysl jak psal PavelETV...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 19:59 | Nahoru | #85
chiro2> Nevim o tom ze by ale honda s timhle motorem skoncila ? :) ta motorka se na cinskej zpusob dela od roku cca 2009 drive se to jmenovalo mikilon tedka VV atd. atd.

Naposledy editováno 08.04.2013 19:59:46

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

9.4.2013 v 15:53 | Nahoru | #86
Joraell> Honda nemusí skončit s výrobou aby mohla prodat licenci na výrobu i někomu jinému. Daewo Racer se taky vyrábělo v licenci Kadeta, a z pásů sjížděli současně. Ale jak říkám, seru na kecy a předsudky a pojedu ji omrknout.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 09:30 | Nahoru | #87
Chiro: a jak by si to honda ohlidala? Číňani uz toho zkopirovali hodne a nevím o pripadu ze by se někdo domohl nejake nápravy. Navíc kdyby ofiko koupili licenci, proc by to všude neuvadeli? Vždyť to by byla reklama jako prase

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 10:53 | Nahoru | #88
assassin> To netuším. A myslím , že nikdo přesně neví jak to funguje, ale funguje to již spoustu let. Jak jsem Psal příklad s Daewo Racer vs. Opel Kadet! Myslím že pro Hondu by nebyl dobrej Ekonomickej tah, přiznat , že nechali licenci Číně

VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 12:43 | Nahoru | #89
V číně neplatí zákony na ochranu autorských práv, takže si můžou kopírovat co chtějí jak chtějí, vždyť na tom stojí jejich ekonomika..

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

10.4.2013 v 16:30 | Nahoru | #90
Myslet si, že co je čínské je kradené a šmejd je hodně zůžený názor. Mám na skladě zboží evropské i čínské. Některé čínské věci jsem ze sortimentu vyřadil, protože to bylo vážně pro ostudu něco takového prodávat. Naopak některé věci jsou kvalitnější,s menším procentem reklamací než stejné zboží vyráběné u nás ve "značkové" fabrice.
Snažím se v obchodě preferovat naše, potažmo evropské výrobce, ale když se u nich setkám s nezájmem, klidně to nechám v Číně vyrobit...
Čína jde velmi rychle kupředu a věci se tam hodně mění. Co platilo o obchodě s nimi před pěti lety je dnes už dávná minulost. Okopírovat kvalitní věc, patří tak nějak k asijské mentalitě a kopírovaní si mnohdy považují za čest, že někomu stálo za to okopírovat jejich produkt.
Kdo si dnes vzpomene na ostudu, kterou si trhla Honda s okopírováním odstředivé spojky od Jawy.....
Doufám chiro2, že poreferuješ až si ji prohlídneš. Nebo se přidá někdo s hmatatelnou skutečností. Ne to co kdy kde slyšel...
Kdybych loni nepořídil hondí originál, uvažoval bych o ní také. Ještě bych si přikoupil KeihinFCR, motárdová kola a ještě by něco zbylo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist