globalmoto_duben_nolan





Téma: Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2
 
19.10.2010 v 07:34
Zdravím,sorry že to dávám sem,ale spousta lidí vozí touhle dodávkou motorky za zábavou.
Zajímá mě,jak je na tom s motorem,jestli se se..e a popřípadě co.Jak z ní jdou rychle vyyndat zadní sedačky,no prostě všechno kolem auta.
Dík za info.
Předchozí
1 2 3
Následující

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 07:56 | Nahoru | #1
něco máš i tady

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 08:07 | Nahoru | #2
Ahoj, měl jsem nejdříve 110 CDi - bez problémů najeto cca 125 000km. Pak jsem koupil 112 CDi - najeto cca 230 000km, naprosto bez problémů. Vita po roku 2000 mohu jen doporučit, 112 jede slušně i naložená s přívěsem. Jedinný problém byla rez zadních dveří, ale ty jsem po dohodě kulance v MB vyměnil a byl klid. Vždy pouze běžný servis, nic se mi na tom nikdy nepoložilo. Ale ano, chodil jsem do servisu do MB a to vždy řádně jak jsem měl. Vita jsou perfektní auta, teď mám 115Cdi, najeto asi 90 000km a opět, bez problémů. Já mohu jen doporučit. Chce to jen přidat nějakou kačku a koupit řádně servisovaná, nejlépe původ ČR a třeba u dealera MB, nebrat vypařeniny od kšeftařů co to tahají zbořené a prodávají po opravě a stočení km jako nebourané.

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 08:58 | Nahoru | #3
Jezdí dobře, ale rezaví taky dobře...ve firmě máme téměř všechny modely a řady ,vito,viano a všechno rezavý jak liška,komplet nejen zadní dveře... Mechanicky bez problémů.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 09:01 | Nahoru | #4
lopata75> proto voni dělaj mraky věcí z plastů) pamatuju se že když jsem přivezl Viano a kámoš se mi opřel o blatník, tak jsem na něj zařval ať ho nepromáčkne, že je to plast tak jeho odpověď byla " ty jsi si koupil trabanta za mega"?????????

2 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 09:12 | Nahoru | #5
No je to Mercedes vyrobený bůh ví kde. Mám Mercedes, sice jiný, od novoty a už nikdy bych si Mercedes nekoupil. Existuje spousta lepších aut za poloviční cenu.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 09:16 | Nahoru | #6
MilanR1> Jj, souhlas. Je to super, že je mraky aut od-do. Když mě se ale líbil mercedes))) a že je mraky lepších za půl je otázka, o který by se nechalo polemizovat. Souhlasím s tím, že je pár aut, který jsou srovnatelný a za míň

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 09:34 | Nahoru | #7
MilanR1> ve španělsku..

Jinak rezatí jak Liška, ale hlavně na dveřích..

Naposledy editováno 19.10.2010 09:34:26

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:11 | Nahoru | #8
Zrovna řeším podobnou otázku. A teda nevím, které srovnatelné auto je za polovic. Myslím že v této kategorii se dá bavit pouze Vito vs. Transporter. A co se ceny týče, tk vyhrává Vito.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:16 | Nahoru | #9
Jiřina97> Vito, nebo transporter je jedno, obě drahý odpovídající užitkem a dobrou cenou je podle mě Renault trafic. Malá, přitom velká a levná dodávka.

3 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:18 | Nahoru | #10
Jirina: na renault trafic = opel vivaro jsem taky slysel hodne chvaly....

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:24 | Nahoru | #11
assassin> jj to vivaro je za pár peněz a na "základních" pár věcí bohatě stačí... Teď ho kámoš prodal a udělal hodně služby - snad jen, že naložený s 2 motorkama a dalším "bordelem" moc nebrzdil... Já používám Tranzita a absolutní spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:28 | Nahoru | #12

assassin>Jirina: na renault trafic = opel vivaro jsem taky slysel hodne chvaly....



do 150 tkm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 10:42 | Nahoru | #13

mariano>do 150 tkm...

no ono ty dodavky na tom budou +- podobne, jasny T4 s 2,5tdi je asi porad nejvetsi "jistota" ale jsou drahy i hodne stary a dobity...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 12:10 | Nahoru | #14
assassin> souhlas. t5 před fejsliftem byly trochu poruchovější a po fejsliftu je ještě neprověřil čas

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 12:24 | Nahoru | #15
Jak je to treba s rozvodama u mercedesu?ma retez,nebo remen?
T4 je ok to vim,ale kdyz je pekna caravella a nebo multivan,tak jsou dost drahy,tan mercedes vychazi cenove a rocnikove lepe. A asi se tolik nekradou,jak koncernovy auta
Jak je na tom vito se spotrebou u tohodle motoru 212 CDI 2,2

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 15:11 | Nahoru | #16
A co Peugeot Boxer či Citroen Jumper? V práci máme obojí 2,8 HDI, 3 roky staré, 500.000km najeto. KOromě ložisek v předních kolech ve dvěste tisících na auta nejni šáhnuto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 15:15 | Nahoru | #17

rici>A co Peugeot Boxer či Citroen Jumper? V práci máme obojí 2,8 HDI, 3 roky staré, 500.000km najeto. KOromě ložisek v předních kolech ve dvěste tisících na auta nejni šáhnuto.



to uz je dost velky, vito/transpik/vivaro s nahozenejma sedackama se da pouzivat i jako velky rodiny auto.. vicemene pro kazdodenni provoz... ale tak to uz je na kazdym jak to hodla pouzivat, ja vezu motorku jednou za uherskej rok a staci mi jumpy... a ten byl skoro zadara, 1,9d nesmrtelna atmosfera.. ale moc nejede no:)

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 15:20 | Nahoru | #18
assassin> tak tak, Boxer už je náklaďák) má ale zase výhodu, že když v něm na závodech spíš, tak máš víc místa a nemusíš se v autě hrbit))) vito/viano je osobák, se kterým zaparkuješ i v podzemních garážích

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 20:29 | Nahoru | #19
Na Vito mám hezkou vzpomínuku. Vsetín, Milano, Torino, Barcelona a zpět přes Bundesrepublik Deutschland za asi dva a pul dne, nejakych 4500 km

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

19.10.2010 v 23:16 | Nahoru | #20
wert> jenže to už je velká dodávka. Moc si nedokážu představit ženu, jak s tím jezdí, což u T4, Vita jo. Ještě zvažuju nějaké starší Volvo V70, ale tam je docela malý kufr myslím

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 08:28 | Nahoru | #21
A jaký auto a na co ho chceš? Dodávku, nebo osobák s velkým kufrem? Tady se myslím řeší výběr dodávky, aby se tam vešla motorka. S Vitem, Vianem i levnějším Traficem budeš jezdit jak s osobáčkem. Já mám navíc rád, že z dodávky máš lepší výhled. Měl jsem Boxera, mám služební VW Transporter a své Viano. Když mám na výběr a někam potřebuju zajet třeba sám tak mezi manželčinou C5 a mým Vianem volím dodávku. Takže ji využívám jako osobák, tak na přepravu motorky, nebo i přepravu šesti lidí. Co chceš vozit Ty?

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 08:52 | Nahoru | #22
no opravujeme nákladní a užitkové vozy a nejčastějšími zákazníky jsou starší Vita(ty jsou tu v podstatě furt, strašný mrdky, navíc to rezaví víc jak ford) a trafic-vivaro na kterejch odchází hlavně převodovka u 5ti kvalta. Každej koho znám a má tohle auto tak to řešil Novější Vito se mi taky líbí a už je na tom snad lépe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 09:05 | Nahoru | #23
wert> Mám to hlavně jako druhé auto do rodiny pro ženu. Já mám služební ochcávku. A řeším to proto, že potřebuju vozit motorku na okruhy a na ochcávku nedostanu kouli. Takže to je auto ve kterém bude jezdit i žena s malou a já potom hlavně asi na okruhy a pokud to nebude uplný šrot pouze na ty okruhy, tak aasi i dlouhé rodinné cesty, proto hlavně výběr mezi T4 a Vitem. Jen u toho si koukám pořád nejsem jist kvůli kvalitě. Potom mě jěště napadl Hyundai H100, ale to nevím jak na tom je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 09:45 | Nahoru | #24
Jiřina97> Kámoš, co spolu jezdíme na závody si půjčuje v práci Trafica a tvrdí, že kupovat si auto, tak jedině tohle. Za málo peněz hodně muziky. Takže ono to bude i o tom cenovém limitu.

Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 09:50 | Nahoru | #25
jo BTW, jeden znamej posila svoji firmu do konkurzu, neustal krizi.. ma transita na leasing, je cca v pulce splatek chybi jich asi 22doplatit, splatka cca 10tis, tzn vic nez ma auto momentalni trzni cenu, tzn leasing prenecha zadara - asi to ma smysl jen pro cloveka co by si to bral stejne na splatky, takhle to vyjde lip. auto je prej zachovaly a nedavno vymeneno kde co na podvozku, ten clovek je na tohle puntickar... kdyby neco tak naky dalsi info pres PM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 09:52 | Nahoru | #26

wert>Jiřina97> Kámoš, co spolu jezdíme na závody si půjčuje v práci Trafica a tvrdí, že kupovat si auto, tak jedině tohle. Za málo peněz hodně muziky. Takže ono to bude i o tom cenovém limitu.



ja mam to same info od cloveka co ma v praci k dispozici ruzny dodavky a jezdi s tim na cyklo zavody - sjezd, ze prej je ten trafic/vivaro i nejpohodlnejsi co se tyka cestovani, ze je to nejvic podobny osobaku...

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 12:24 | Nahoru | #27
assassin> naprostý souhlas. Rodinej vůz, kde nemusíš řešit nemožnost si vzít na dovču o jeden kufr víc a ta možnost vyhodit po dovolený sedačku a dát tam dvě motorky je boží) já měl k dispozici větší rozpočet, tak jsem volil viano se silnějším motorem a automatem. Ale tyhle dvě auta by se asi neměly porovnávat. Kdyby byl rozpočet omezený tak asi trafic vítězí.

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 13:27 | Nahoru | #28

Jiřina97>wert> Mám to hlavně jako druhé auto do rodiny pro ženu. Já mám služební ochcávku. A řeším to proto, že potřebuju vozit motorku na okruhy a na ochcávku nedostanu kouli. Takže to je auto ve kterém bude jezdit i žena s malou a já potom hlavně asi na okruhy a pokud to nebude uplný šrot pouze na ty okruhy, tak aasi i dlouhé rodinné cesty, proto hlavně výběr mezi T4 a Vitem. Jen u toho si koukám pořád nejsem jist kvůli kvalitě. Potom mě jěště napadl Hyundai H100, ale to nevím jak na tom je.



hyundai h100, rok 96 nebo 97, jsem měl tři roky, cca 130 tkm...a ve firmě byly celkem tři

povyměňovali mi na něm spojkovou pumpu, posilovač brzd, olejovou vanu (při prvním servise zjistili, že má stržený závit výpušťáku) a pár maličkostí, které si nepamatuji. v záruce.
kolegům odešla rádia (oběma) a u jednoho auta se řešily ventily/rozvody v okamžiku, kdy se kočkoval ventil s pístem. maličkosti z jejich aut si nepamatuji

u h100 je konstrukčně malá ochrana proti čelnímu nárazu (ale sedíš vysoko, osobák odpružíš). samosvorný diferenciál, respektive se zvýšenou svorností, je minimum, bez toho se nerozjedeš na sněhu ani z kopce. dlouhé varianty mají kratší celkový převod (i s většíma pryžema je to o trochu kratší). spotřeba v režimu "spořínek" pod 6,5, normálně 8,5 (krátká verze), dlouhá o 0,5 víc (částečně vyšší hmotností, částečně převodem). zatížení...standardně jsem tam měl cca 200 kg, párkrát do měsíce přes tunu. cestovní rychlost 110, maximální 145 (tacho). dvouapůlka atmosféra. na kouli 1.200 kg. krátká verze dost skákala - krátký rozvor a "korejské naladění" (v korei jsou strašně kvalitní silnice) - zatížený se chová líp než prázdný.
při odchodu z firmy jsem přemýšlel, že bych odkoupil dlouhou (6 místnou) verzi a prohodil diferáky (s většíma gumama long verze bych se dostal asi pod spotřebu verze krátké), pak to neklaplo.
přepážka za sedadly, myslím, nejde vykuchat = jestli chceš rodinné auto i pro motorku, pak dlouhá 6místná verze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 19:03 | Nahoru | #29

assassin> na renault trafic = opel vivaro jsem taky slysel hodne chvaly....



Dobrej vtip, jsou to snad nejhorší dodávky na světě. Ty motory stojí úplně za hov..
Odcházejí na nich turba, zrovna teď mám jedno vivaro na dílně. Borcovi odešlo turbo, vycuclo mu olej z motoru, motor se rozběhl na plné otáčky a nešel vypnout. Než se borec vzpamatoval, tak mu vyletěla ojnice blokem.
A toto není první případ kterej jsem řešil, je to u nich opravdu celkem běžná záležitost.

edit: Já osobně mám vito 112 CDI a naprostá spokojenost. Až na tu korozi.

Naposledy editováno 20.10.2010 19:05:12

(reakce na) Mercedes Vito 112 CDI motor 2,2

20.10.2010 v 20:03 | Nahoru | #30
LovecTaťka> a to borcovo auto je jeho, nebo služební? Je to technika a myslím že když se k ní člověk chová tak jak má tak mu to vrátí v tom dobrém)) znám ale spoustu borců, co jezdí služebákama jak hovada. Ten kámošův služební trafic má už dost a dost najeto, ale má ho jeden normální majitel, takže jezdí bez nejmenších problémů. Když je ale člověk "klikař" tak se mu zesere i viano, co stojí hodně přes mega.. Neházel bych do jednoho pytle šuntu všechny traficy
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist