globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Právě jsem to položil...
14.10.2010 v 08:49
Zdar.
Právě jsem drhnul hubou v asfaltu, a jakš takš jsem se dostal na mašině domu.
Většinu nárazů schytaly padáky, ale po cestě jsem se pral s řídítkama, a stáčí se to na levou stranu. Podle všeho mám ohlou vidlici.
Nevíte prosím někdo, kolik stojí nová, popřípadě, jestli a jak to de srovnat? Je to jawa 350/632.
Díky

1 reakcí na tento příspěvek Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 09:09 | Nahoru | #1
Ahoj, není to stará motorka, mám jí taky doma, tyhle díly většinou řeším přímo z Jawy, zkus si tam zavolat (e-mail neposílej, bývá to na dlouho), tyhle věci většinou řeší paní Marcelová

Podniková prodejna:
JAWA Moto spol. s r. o.
Brodce 35
257 41 Týnec nad Sázavou

Tel.: +420 317 720 225
Fax: +420 317 720 177
E-mail: prodej@jawa.eu
www: www.jawa.eu

Co se rovnání týká, tak Ti bohužel neporadím. Jestli se to třeba jen nepohlo v brýlích, chtělo by to zjistit.

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 09:26 | Nahoru | #2
Zkus napsat tomuhle , pokuď nechceš novou vidlici, tak za použitou chce 850Kč, což si myslím, že je dobrá cena.

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:08 | Nahoru | #3
Možná se ti jen zkřížily brýle. Jawu se občas povede srovnat pár dobře umístěnými kopanci do předního kola (a není to vtip)

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:11 | Nahoru | #4
A točí se ti opravdu předek a ne prdel? Ona stopa se na Jawě rozhazuje docela lehce. Zkus si vzít rovný prkno a zkontrolovat to. Lepší zbytečně šaškovat s prknem, než zbytečně měnit vidle.

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:22 | Nahoru | #5
povol brýle a uchycení osky předního kola,párkrár zapruž a dotáhni to zpátky.to většinou stačí.

2 reakcí na tento příspěvek Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:24 | Nahoru | #6
Teďka jsem se na to znova koukal, a přední kolo je oproti řídítkum asi o 3 cm do boku.
Na těch vidlicích to neni skoro vidět, ale kolo je lehce vytočený. Jo a vůbec to nepruží...
Mlha, inverze, mokrá silnice a zatáčka jsou fakt ku*vy...

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:33 | Nahoru | #7
Aj vaj, smula....inverze je svina, u nas pekne sajni zlutej kotouc, asi se pujdu taky projet

(reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:37 | Nahoru | #8
Chapumbabu> Tak první co udělat je povolit horní brejle, a propružit vidlici. Tipuju že se ti jenon pootočily horní brejle proti těm spodním.

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:45 | Nahoru | #9
Odbíhám od počítače k motorce a zpět, a postupně získávám nové informace...
Tak například: Pravá část vidlice je rovná (Snad úplně), a levá část je prohlá doprava asi o 10 stupňů. Optyckym klamem jsem to nebyl schopnej prvně zaznamenat, páč tam mám ty gumový harmoniky...
Je možný ten jeden tlumoč vymontovat, a vrátit na koleni do původního stavu, nebo je to nereálný?
Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:50 | Nahoru | #10
Tohle počasí je sviňa

Cooker>Ahoj, není to stará motorka, mám jí taky doma, tyhle díly většinou řeším přímo z Jawy, zkus si tam zavolat (e-mail neposílej, bývá to na dlouho), tyhle věci většinou řeší paní Marcelová

Podniková prodejna:
JAWA Moto spol. s r. o.
Brodce 35
257 41 Týnec nad Sázavou

Tel.: +420 317 720 225
Fax: +420 317 720 177
E-mail: prodej@jawa.eu
www: www.jawa.eu



Podnikovka jako taková už v Týnci nejni ...musí se na expedici za p. Marczelovou ...ale to už tu bylo...

...moje zkušenost: většinou to odnesou jen trubky a kluzáky lze opět použít...pač 638ičkový nový budeš asi lovit špatně...jinak výrobcem do dnešních dnů je tato firma.
Stačí se obrátit na p. Hořejšího a ten rád a ochotně poradí

Dále pozor na jednu věc...moje zkušenost praví, že bouračky na vidlici končívají také poškozením trubky spodních brejlí v místě horního ložiska...tj. tam pod tim závitem se to omačká nebo rovnou přistřihne či přiohne...lepší varianta je jen vůle v řízení...tj. doporučuju náležitě zkontrolovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 10:54 | Nahoru | #11

Sofía> Tohle počasí je sviňa

Podnikovka jako taková už v Týnci nejni ...musí se na expedici za p. Marczelovou ...ale to už tu bylo...

...moje zkušenost: většinou to odnesou jen trubky a kluzáky lze opět použít...pač 638ičkový nový budeš asi lovit špatně...jinak výrobcem do dnešních dnů je tato firma.
Stačí se obrátit na p. Hořejšího a ten rád a ochotně poradí

Dále pozor na jednu věc...moje zkušenost praví, že bouračky na vidlici končívají také poškozením trubky spodních brejlí v místě horního ložiska...tj. tam pod tim závitem se to omačká nebo rovnou přistřihne či přiohne...lepší varianta je jen vůle v řízení...tj. doporučuju náležitě zkontrolovat



Super kontakt

neměl by ještě někdo kontakt na výrobce nerezových spojkových a brzdových lanek a bowdenů na Jawy? ...kdysi jsem to bral do obchodu přes kamaráda, kterej si to nechal vyrábět u nějaké starší paní, ale tá už zemřela a od Té doby se mi je nepodařilo sehnat .

(reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 11:03 | Nahoru | #12
Cooker>

No záleží na tom, na jaký jawy to scháníš...
Dneska jawa bere lanka od nějaký firmy snad z Písku, která tehdá zkoupila origo výrobní zařízení...tj. kvalita odpovídá původní , ale nepamatuju si jméno...tak to by bylo na ty nový...a pokud jde o historické, tak já beru od p. Peška ze Sedlčan...on to snad přímo vyrábí pač jsem si u něj dle výkresu nechal udělat např plynový na babettu 228 a dokonce jsem u něj sehnal i komplet sadu na prasátko ...jinak schodou okolností zejtra přímo do jawy mířim skrze jednu přestavbu, tak si to tam můžu potvrdit.

Chapumbabu>...pokud máš ohnutou trubku...tak to nerovnej...napsal bych něco o plastickejch deformacích za studena a jejich cyklickejch projevech...ale na to nemam času ...a stejně bez hooodně velkýho lisu a tzv čertíků to nesrovnáš...

...prostě pokud si ohnul trouby kup nový...nestojí to tolika peněz, aby si si kvůli tomu za chvilu rozbit ústa znova...

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 11:35 | Nahoru | #13
Já bych věděla o dvou lidech, co přímo spravují a renovují starší Jawky... jeden je kousek od Vlašimi ( 20 km od Benešova u Prahy) a druhý v Divišově ( 10 km od Benešova u Prahy). Jestli chcseš, pošlu kontakt. Na SZ.

2 reakcí na tento příspěvek Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 12:52 | Nahoru | #14
Chudák jawča
Zkus tohle: www.sesa-moto.cz/uvod.php resp. Fichtl Krámek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 12:54 | Nahoru | #15
baruš19> Tam sežene celý vidle, ale z cenu bude mít hnědou židli Na druhou stranu jsou to vidle pro kotouč.

(reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 13:10 | Nahoru | #16
Enthropy> Tam sežene vždycky všechno (někdy i radu, a ta je dokonce zadara )

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 17:47 | Nahoru | #17
asi 1200 jeden teleskop - vyměnit oba nebo může být nen osa... jinak u předchozí 634 jsem je měl rovnaný na hydraulickym lisu

[img]

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 17:48 | Nahoru | #18
2

[img]

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 17:50 | Nahoru | #19
pochybuju že budeš mít ohlý vidlice jsou z neskutečně tvzdýho matriálu, hydraulickej lis s tim zkoro nemoh hnout spíš už by moh být hozenej rám nebo to uložení teleskopů nahoře...

Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 17:55 | Nahoru | #20
Jak už tady někdo psal,povol brýle,odšroubuj přední kolo a zas to slož dohromady. Nějak se mi nezdá že bys to tak jednoduše ohnul,kdybys do něčeho naboural tak to jo, ale takhle to bude fakt v těch brýlích.

(reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 17:56 | Nahoru | #21
Chapumbabu> a jak jsi to nabořil? kterym směrem šla? jak se stočili řídítka kam náraz směřoval? já měl přední kolo opřený o motor

(reakce na) Právě jsem to položil...

14.10.2010 v 20:02 | Nahoru | #22

baruš19>Chudák jawča
Zkus tohle: www.sesa-moto.cz/uvod.php resp. Fichtl Krámek



Ano chudák .

Souhlas s "Enthropy" za sebe přidávám, že sesovo "všechno" jaksi není stejné jako moje "všechno" .

A u vidlí na kotouč pozor, jestli jsou na starej (malej) kotouč nebo na velkej...u velkého se z původní tloušťky 18 mm nálitků brzdiče pro malý kotouč ufrézovává na 11 nebo 11,5 mm (si teď nejsem jistej)...ale nedávno jsem to frézoval

1 reakcí na tento příspěvek Právě jsem to položil...

17.10.2010 v 08:49 | Nahoru | #23
Já viděl na 350 komplet předek z Hondy CB500... To by byla paráda

(reakce na) Právě jsem to položil...

17.10.2010 v 08:58 | Nahoru | #24

sramis>Já viděl na 350 komplet předek z Hondy CB500... To by byla paráda

Jo na to jsem na srazu v Nyrsku u Klatov koukal taky - moc pekne to vypadalo

Právě jsem to položil...

17.10.2010 v 18:16 | Nahoru | #25
Já to vyděl před pár lety u týpka na socialistik dragster kousek od mělníka. Kotouč, brzdy, tlumiče, všechno o třídu nebo dvě lepší...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy

TOPlist