globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto pro bezny provoz
Ahoj, vim ze se to uz tady resilo, ale jde mi o to udelat si nejaky uceleny prehled "neostrych" motardu. Chci neco zabavnyho co budu moct cas od casu prohnat v Myte a na cem se bude nechat i civilne (a zabavne) jezdit i v provozu pripadne po nejaky polnacce.
Nechci nic co by me financne sezralo - tedy spis delsi servisni interval na km, zadny vymeny pistu po x mth atd. Orientacne tak od roku 2003 a 100 000 bych snad moh dat v nejakym casovym horizontu dohromady.

Adepti:

Yamaha XT660X
- 35 kW je fajn ale 177kg moc zabavy neslibuje
- Motor asi drzak a servisni interval je dlouhy???
- Cena v inzercich vcelku prizniva.

FMX 650
- 28 kW na 163 kg
- Drzak motor, servisni interval pry 3000km
- Lze koupit mladou motorku za levno.
- 11l nadrz

DR-Z400SM
- 29kW na 134 kg
- Co vydrzi motor?
- Jak dlouhy je servisni interval?
- Cena i nabidka v nazarech je vcelku dobra.
- info drz Olej po 6.000km, kontrola ventilů po 24.000km!!! Vzduchac molitanovej.
- lepsi podvozek proti 400S a 400E
- plechova nadrz 10l

DR-Z400E
- 36kW na 119kg
- podvozek a brzdy nejspis stejny jaku Z400S (SM ma lepsi)
- nutno dokoupit SM kola
- 400E ma elektricky starter, 400 ne a je o 6kg lehci
- plastova nadrz 10l
- jiny karbec a vyfuk nez SM/S
- "Ečko má jiný vačkový hřídele a větší kompresi, Keihin FCR39,trochu otevřenější výfuk a jiný CDI" proti SM

KTM 640 LC4 SUPERMOTO
- 40kW na 149kg
- Jak bude LC4 spolehliva?
- Olej a ventily po 5000 km
- Podvozek WP je pry vyborny?
- Ojeta porad dost draha.
- El. starter i nakopavacka.
- 9l nadrz

KTM 660 SMC
- 40 kW na 138 kg
- Jen nakopavacka
- Mimo vahy na starteru je jeste nejaka odlisnost oproti 640 LC4?
- V nabidce je jich par a jsou drahy.

KTM 625 SMC
- Parametry co jsem nasel jsou stejny jako u 640, jaky je mezi nimi rozdil?

Husqarna SM610
- 140kg a 39kW
- interval po 5000km

To DRko by pri ty vaze nemuselo byt uplne zoufaly? U KTM nemuzu porad odhledat jestli jsou mezi tema 3ma motorkama vubec nejaky rozdily, pokud je to rozumne servisovatelny vypada to jako nej varianta, jen bych musel asi o chvili dyl setrit.

Naposledy editováno 10.10.2010 12:35:09
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 20:36 | Nahoru | #1
Z toho vyberu bych bral jednu z ktm nebo dr-z ale ostrou verzi (servisni intervaly v pohode, ma to vykon a je to lehky, ale musel bys k tomu sehnat sm kola)

jo a chybi ti tady Husqvarna 610 i.e.

takže ja jsem pro jednu z techto tří

Naposledy editováno 09.10.2010 20:37:13

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 20:43 | Nahoru | #2
ostra DRZ

Podle toho co tam pise je ostry DRZko neprihlasitelny - ja chci neco na papirech.

Husku 610 mel kamarad a mam zafixovano ze je to ostra mrska co me financne sezere ale jeste na ni mrknu a s kamaradem hodim rec. Skoda ze ji zas prodal driv nez jsem se na ni svezl.

Naposledy editováno 09.10.2010 20:49:21

Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 20:45 | Nahoru | #3
Tak beru zpet, tady ostry DRZ-ko na papirech a dokonce i s SM koly To vypada hodne zajimave

drz

Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 21:01 | Nahoru | #4
znackuju , taky bych chtel jit do nakyho supermota, jezdim nejvic okresky a tam sou tydle motorka jako doma

Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 21:59 | Nahoru | #5
značka

Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 22:26 | Nahoru | #6
Tak zatim to na me delal dojem ze idelani by byla DRZ-400SM s motorem z DRZ-400E (36kW).
Jaky bude rozdil ve vaze u ty plastovy a plechovy nadrze? To by se taky nechalo prohodit

Jinak prubezne budu davat info na uvodni stranu.

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

9.10.2010 v 23:04 | Nahoru | #7
Hádej co bych ti doporučil já.
Jsem se svoji FMX max. spokojený, jen dálnice jí nesedí, ale v běžném provozu tě nezradí, co chceš, to udělá.
Jo ale bacha - malá nádrž 11 litrů, jenže pro mně není problém i 3x za den se zastavit u pumpy, která je skoro na každé křižovatce.

Naposledy editováno 09.10.2010 23:11:37

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 00:30 | Nahoru | #8
XTX mrdka... FMX nebrat je to líný a paradoxně malej interval- 3.000 km

LC4 640... docela jde, intervaly dobrý, výkon ujde

DRZ SM... taky super ale prostě blbej objem, bejt to 500 nebo aspon 450 tak neváhám

ale pokud bych já bral KTM tak jedině tu 660 sice je interval kratší 2.500 km, ale výkon je snad 47 kw?? a váha taky dobrá a kick bez problémů... sice levostranej ale pokud to opřeš o stěnu nebo tak, tak pohoda

ale zatim nej je nová SMC 690

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 07:50 | Nahoru | #9

skin>Hádej co bych ti doporučil já.
Jsem se svoji FMX max. spokojený, jen dálnice jí nesedí, ale v běžném provozu tě nezradí, co chceš, to udělá.
Jo ale bacha - malá nádrž 11 litrů, jenže pro mně není problém i 3x za den se zastavit u pumpy, která je skoro na každé křižovatce.



Diky za info. Dalnice u me nehrozi, na cestovani je doma jina. 11litru je ze vsech adeptu mimo XT nejvic Kdyby to FMXko melo aspon tech 35kW jak dominator... Navic ojety jsou fakt levny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 07:59 | Nahoru | #10

Lion>XTX mrdka... FMX nebrat je to líný a paradoxně malej interval- 3.000 km

LC4 640... docela jde, intervaly dobrý, výkon ujde

DRZ SM... taky super ale prostě blbej objem, bejt to 500 nebo aspon 450 tak neváhám

ale pokud bych já bral KTM tak jedině tu 660 sice je interval kratší 2.500 km, ale výkon je snad 47 kw?? a váha taky dobrá a kick bez problémů... sice levostranej ale pokud to opřeš o stěnu nebo tak, tak pohoda

ale zatim nej je nová SMC 690



Snazim se vygooglit odlisnosti v motoru u ty ostry DRZ, treba by nebyl problem z SM dostat par kW navic.

Tu 660 pokud ma 2500km by to asi vyradilo. Navic jsem dost linej a chci to i treba na jezdeni do prace a tam by me asi stvalo kdyz bych odpoledne v hadrech na parkovisti skakal na nakopavacce... Kde si nasel tech 47kW?

SMC690 by byla uplne nejlepsi a bylo by to asi presne to co chci, navic se mi i ukrutne libi, ale na ni asi jen tak neusetrim

Chtelo by to nejakyho zbehlyho KTM-kare aby konecne udelal jasno jak to s tema oranzadama je

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 09:29 | Nahoru | #11
značka

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 09:54 | Nahoru | #12

otas1>ostra DRZ

Podle toho co tam pise je ostry DRZko neprihlasitelny - ja chci neco na papirech.

Husku 610 mel kamarad a mam zafixovano ze je to ostra mrska co me financne sezere ale jeste na ni mrknu a s kamaradem hodim rec. Skoda ze ji zas prodal driv nez jsem se na ni svezl.


Huska 610 určitě není ostrá,spíš zdechlejší,mluvím o stříkačce.Karburátorovky neznám.Servisní intervaly po 5000km a nemám pocit,že by nějak žrala finance.V Mýtě jsem s ní jezdila,motorka stíha,nejslabší článek jsem já Na vyjížďky taky v poho,pokud se smířiš s tím,že vibruje,je ucukaná,bolí z ní ruce a zadek.500km denně na ní asi nedáš

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 11:13 | Nahoru | #13
značka

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 11:17 | Nahoru | #14
rozdíl mezi Ečkem a SMkem neni moc velikej, Ečko má jiný vačkový hřídele a větší kompresi, Keihin FCR39,trochu otevřenější výfuk a jiný CDI, o jiných rozdílech nevim nebo si na ně tedkon nevzpomenu, pokud by někdo chtěl moje DRZSM viz můj profil, můžeme se dohodnout(moje má 31kW;42HP;40,5Nm)

Naposledy editováno 10.10.2010 12:09:53

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 11:20 | Nahoru | #15
otas1> tu FMX fakt nebrat.... to už ti lepší službu udělá ta DRZ dynojetem, laufem a karbecem se stříkačkou z toho jde prý vydolovat něco kolem 40ti koní poptej se PRETORIAN88

pojem skákat na nakopávačce neznám... na Voru třikrát prošlápnu aby to nacuclo benzín pak do úvratě, skočím na to a většinou napoprvý max. napodruhý vrčím pokud je všecko v cajku musí to chytat hned, neexistuje abys na tom skákal půl dne

no výkon mám "jedna paní povídala" páč většinou je na netu škrcený údaj....ale fakt myslím že je to víc jak těch 40 kw... zkus se poptat v ktm

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 11:24 | Nahoru | #16
XT660X - má ji kolega, motard to zrovna neni.Váha velká a výkon neni až takovej, ale na okreskách si s tim s přehledem dává mnohem silnější motorky.Za ty tři roky co jí má se mu nic nevysralo a dá se na tom ject i větší dálka.

Huska 610 - má kamarád a čekal skoro dva měsíce na volnoběžku....a že by to byl nějakej masakr tak taky ne.

LC4 - mám ji já a jsem celkem spokojenej, silnější než xt a huska, váha taky ujde zatím spokojenost ale ostrý supermoto to taky neni.

FMX a DRZ za mě slabý.
doporučuju XT660X nebo LC4- servisní intervaly ujdou a nechaj se denně používat na cestu do práce a o startér bych při denním ježdění bych přijít nechtěl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #17
Kopriw> Pro FMX mluvi fakt asi jen ta cena, pokud dam dohromady nejaky slusny penize tak fmx to nebude.

Predpokladam ze motor u Duka je stejnej jako u LC4 SUPERMOTO. Jakej je servisni interval a co vsechno se dela? (olej/ventily)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:13 | Nahoru | #18
otas1> duke ma olej 5000 a supermoto tusim polovic, ale tim si nejsem jistej.najdi si nekoho v databazi a napis mu ventily sou taky 5000 a vubec bych se toho nebál.neni to nic složitýho.pokud ti jde o ty servisní intervaly tak jdi do XTX, tam se myslim vejdes do údržby jednou ročně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:17 | Nahoru | #19
Kopriw> 640 je stejnej motor, intervaly taky 5.000 km 660tka má polovic

3 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:25 | Nahoru | #20
jo a jestli chceš fakt DRŽák, tak DRZ olej 6000 a ventily 24000km

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:25 | Nahoru | #21
Lion> má pravdu předsedo sem nemusel hledat ten manuál

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:25 | Nahoru | #22

Kopriw>otas1> duke ma olej 5000 a supermoto tusim polovic, ale tim si nejsem jistej.najdi si nekoho v databazi a napis mu ventily sou taky 5000 a vubec bych se toho nebál.neni to nic složitýho.pokud ti jde o ty servisní intervaly tak jdi do XTX, tam se myslim vejdes do údržby jednou ročně.



Pro me je nepochopitelny jak se jim povedlo to XT udelat takhle tezky. Mame doma freewinda, to je cestovni motorka s kapotazi, budiky, velkou nadrzi, velkym pohodlnym sedlem, masivnim nosicem na bagaz a je to 650ka, technicky na urovni 80.let (technika z DR), a ma stejne jako XT 35kW, ale je o 25kg!!! lehci (162kg sucha vaha).
Navic bych to treba vytah i nekam na polnacku nebo nejakej sterk a to si nedovedu s tema svodama pod motorem u XT vubec predstavit

Bojim se ze vic srandy si uziju na tom freewindovi nez na XTX...

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:26 | Nahoru | #23

PRETORIAN88>jo a jestli chceš fakt DRŽák, tak DRZ olej 6000 a ventily 24000km



Jj, to uz mam i nahore v prehledu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:28 | Nahoru | #24
PRETORIAN88> to je právě ono, buď držák bez starostí, nebo výkon...osobně já už bych teď šel spíš do starostí a výkonu (nejlíp Husaberg) ale nakonec kvůli delším cestám to vidim na KTM 950 mimochodem nechces mýho Duka Otas1?

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:31 | Nahoru | #25

Kopriw>PRETORIAN88> to je právě ono, buď držák bez starostí, nebo výkon...osobně já už bych teď šel spíš do starostí a výkonu (nejlíp Husaberg) ale nakonec kvůli delším cestám to vidim na KTM 950 mimochodem nechces mýho Duka Otas1?



Duke uz mi taky zacal vrtat v hlave, ale ja nez schrastim prachy tak uz ho budes mit 10x prodanyho, nebo ti ho vymenim za GS500 viz muj profil Ty bych se hlavne potreboval zbavit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:31 | Nahoru | #26
Kopriw> jn, každému dle jeho potřeb soudruhu, to už je na něm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:37 | Nahoru | #27

Kopriw>PRETORIAN88> tosobně já už bych teď šel spíš do starostí a výkonu (nejlíp Husaberg)



a pak přijdeš na to že zas taková pálka to není... motor Husabergu je držák 200 mth+, sice to žere gumy ale slick není zas tak drahej a litr oleje za 3 kila zas není tak moc

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:41 | Nahoru | #28
PRETORIAN88> přesně tak, ja se svejma 100kg mám bohužel vzšší výkonové nároky
otas1 : do výměny za 500 nejdu, protože mám jasnej cíl v podobě tý KTM 950.Na prodej nespěchám.Nicméně kdybys měl zájem tak tu ta možnost je, alespoň zatím.Když si ho nikdo nevezme tak začnu s rozebíráním a vylepšováním na sezonu zatím tam je DNA filtr, Y pipe, Otevřený koncovky, přetryskováno, blastry, blatník supermoto, fork guard z EXC, nový gumy, rychlopal Domino a momentálně řeším padáky a mám připravenej karbec Keihin FCR 41 (origo díly k motorce mám)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:42 | Nahoru | #29
Lion> a co VOR?mám pocit , že sem tvýho viděl k prodeji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:54 | Nahoru | #30
Kopriw> vor má olej 1000 km a zbytek nevím... výrobce píše preventivně zkontrolovat každý rok a dle potřeby vyměnit... kde?? já neprodávám
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6
Pneumatiky Yamaha XT 660 X Vilo1979 9 15.9.2023 v 22:15 context
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil


TOPlist