Naposledy editováno 02.10.2010 20:13:35
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi
Morb...>Ja mel na M600 najeto podle tacho pres 60 000 Km a kdyby jsem ji nenechal brachoj kterej oddelal spojk. valec tak je nesmrtelna a jezdi furt a furt a furt. Na SS mam podle tacho kolem 35 000 Km ( r.v 98, takze asi jednou tolik ) a s motorem nejni problem. Jen jsem ted asi moc dobre neopchopil pripsevek DaliboRR - ono sportovni V2 je jiny ale zrovna mojim v SS je stejnej motor jako v Monsteru 900.
Takze spis si zvyknout na chovani motorky jako celku pac z motoru strach opravdu mit nemusis, nejni to zadnej kanec.Pokud teda nezmenis pomer na retezove sade - to s tim dela veci
dík za info, zvlášť za ty kilometry
docela by mě zajímalo, jakýho KM nájezdu do generálky je Ducati vzduch schopen (za předpokladu řádnýho servisu)???
MegaVydra>Jestli se mužu podělit i já se svíma zkušenostma.Díval bych se na obyč věci jak na každé motce,spešl záležet bych si dal hlavně na spojce a servisu ten ať je doložený pokud možno fakturačně když nebude serviska ale ta se da našulit.Ověřit se to dá i v servisu.čím víc origo stav tím líp na vše ostatní se ptej muže to znamenat "ale nemusí" lepení tudíš kreš.U nás se eště dost kašle na servis japonec to sežere pro Duc Duc to muže znamenat třeba i 30-40 tis za servis a new spojku pokud to koupiš omr*adé což se děje tak z 90 procent co se viděl.Já kopil vše po doloženém servisu new spojku gumy atd... a jezdím bez problému.Inz na které sem volal a třeba i jel to by se jeden doblul.M900 a S4 ve stavu kterej nebyl schopnej vyjet na silnici a borci se cítili ukřivdění že jim někdo něco řekl na tu jejich hujdu.Proto si vyžádat co nejvíc info a fotek a neuspěchat to!
jednoznačnej souhlas
Navíc u Duckny musíš už mít trošku "ducatí" ucho aby si v tý změti strašidelnejch zvuků poznal to co tam má bejt a nemá. Např. já měl po 11.500km přidřený ložisko na klice(ano, vím neměl bych to přiznávat,ale bylo to tak -opraveno v záruce), hned jak se začalo ozývat byl jsem schopnej to rozpoznat(ale nejsem úplně negramotnej,živí mě strojařina)Myslím si, že Xlidí by v tom neviděla(neslyšela) vůbec problém a valila by dál s tím, že je to jeden ze zvuků spojky, nebo čehokoliv jinýho.
Tááákže, resumé ... vem někoho kdo se s Ducknama v životě už povozil a omrkněte to spolu.Už jen z typu majitele a jeho chování poznáš hodně, podíváš se pod kapoty, mrkneš jak vypadá, omrkneš odstíny jednotlivejch lakovanejch částí, zkontroluješ návarky na krku, na dorazech řízení. Projedeš se, pustíš řídítka, intenzivně si zabrzdíš a při tom pouze volně držíš hefty(jestli se nerozkmitaj)...atd.
No a pokud je vše po servisu(jak každý tvrdí) zajeď do servisu taky, ať se mrknou co je vyražený na řemenech a jak vypadaj, vypusť olej a podívej se co je usazený na dně(po servisu by moc černej neměl bejt)...a ať si to poslechnou- oni maj lepší uši.
Každopádně bych asi nebral nic servisovanýho doma - u Duckny ne(ačkoli můžou bejt týpci co to zvládnou) A pokud s tebou nechce majitel do servisu zajet(vzdálenost, nebo jinej problém) zkus se jistit ve smlouvě a nech si jasně napsat co na motocyklu bylo provedeno za úkony a kdy(ať máš něco na případnej soud - což bych ti nepřál)...
To jsme všichni chytří co ...odpovědost rozhodnutí bude stejně nakonec na tobě... Tak hodně zdaru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Vidlice Ducati 900 SS | Topper | 15 | 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66 |
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS | t_freedom | 3 | 3.12.2014 v 11:46 stráťa |
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS | VlastíkPlamínek | 85 | 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko |