bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - postup při koupi
2.10.2010 v 20:09
pls, potřebuju vyřešit dilema. nějak jsem začal neodolatelně podléhat DucDuc kouzlu a navíc to se mnou začíná bejt tak zlý, že už jsem si byl ňáký exempláře prohlídnout. hodně mě fascinuje vzduchem chlazenej supersport (900ss), ale taky litrovej monster s obyč. kyvkou a s laufama dole, multistrejda mi též není úplně cizí. dilema mám následující: pořídit víc ojetou a tudíš levnější motku a nechat udělat komplet servis (ventily, řemeny apod.), nebo jít do novější, u který ale tyto úkony budu muset nechat udělat taky (pokud se nespolehnu na servisku...). takže jakej je váš názor a zkušenosti? díky

Naposledy editováno 02.10.2010 20:13:35
Předchozí
1 2
Následující

Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 20:32 | Nahoru | #1
tak asi podle financí ne? ..když máš na novější + na ty úkony ..tak asi logicky novější

Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 20:33 | Nahoru | #2
Jakozto hrdy majitel uz druhe duc v rade Ti povim jedno - jdi po zakladnim ohledani jako u ostatnich moto.A hned jak to privezes dom udelej komplet servis. radsi hned nez potom brecet. A rozvody nejsou nejak zavratna castka.A ta motka jede pak uplne jinak. Hodne stesti pri vyberu. Mel jsem priseru a ted ss ale ktera je lepsi ti nepovim:)

Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 20:47 | Nahoru | #3
já upřímně řečeno bych doporučila ten servis nechat udělat hned po nákupu. mě předchozí majitel řekl že servis ve 12 byl dělanej ale nebyl. v servisce bylo sice něco italsky na stránce servisu ale nic takovýho dělanýho stejně nebylo...

Servis není až zase taková investice - taky mám duc duc takže vím o čem mluvím
Doporučuju se jít na cenu servisu zeptat a potom (pokud jsi omezen určitou částkou) se si spočítat jestli ti po nákupu Tvé vysněné na servis zbyde...

jinak přeju hodně štěstí při výběru

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 20:59 | Nahoru | #4
díky za reakce
možná jsem položil nesmyslnou (až naivní )otázku, nicméně ještě jí trochu rozvedu: dejme tomu, že jsou k dispozici dva kousky. r.v. 98 (levnější) a třeba 2002 (za víc), oba mají najeto obligátních 30 tis. a ten dražší má servisku. mě z toho logicky vychází jít do toho staršího a rozdíl ceny využít na servis, kterej bych u novějšího dělal taky. je mi jasný, že budu vybírat podle stavu, ale nedalo mi nepoložit si do jistý míry principiální otázku

Naposledy editováno 04.10.2010 07:17:05

(reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 21:19 | Nahoru | #5
mart.> no otázka je jestli ten novější kousek nebude mít potom nižší náklady na údržbu...

příklad:
můj monster má prodloužený servisní intervaly na 12 tis
třeba o dva roky starší modely musí servis dělat častěji, což znamená že ta pořizovací cena se za rok dva srovná

ale to už jsi asi všechno zvážil, takže se omlouvám jestli píšu o věcech co už máš rozmyšlený

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 21:33 | Nahoru | #6
Windy> ty prodloužený intervaly jsou taky zajímavý, budu muset zapátrat, jestli se týkaj i těch starších vzduchů

(reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 21:51 | Nahoru | #7
mart.> tady mrkni na servisní intervaly
nevím přesně co hledáš, ale třeba ti to při rozhodování pomůže

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 21:56 | Nahoru | #8
Zdarec.Ty servisni intervaly plati jen pro novejsi roky.Tusim 07 a nahoru.Jinak bych doporucil jit do neceho novejsiho!!! A Multipecku mohu doporucit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 22:00 | Nahoru | #9
Ivos> já tu multistradu viděla jednou jedinkrát a musím s tebou souhlasit. je to pecka. Už na pohled nádherná motorka

(reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 22:07 | Nahoru | #10
Windy> Dekuji dekuji!!!Monstrika musim taky velice pochvalit a taky toho tveho Loni jsem jeste mel M750 ie a jeto lugzuz máša.Lec touha po suche spojce,letmacu,vice kroutaku a taky vice pohodli byla velika.Tak doslo na rosadu a jeto opravdu Multipecka.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 22:45 | Nahoru | #11
musím říct, že multistrada je moc pěknej strojek a měl bych k němu mít jako endůrista blíž, než k monstru nebo SSku. ale docela rád bych zkusil protipól endura a nakonec třeba skončil u multistrady jako kompromisu... no uvidíme

ještě drobná podotázka: 900ss, kterou jsem okukoval, nešlo nastartovat postavenou na stojánku, ist das normal? nebo je to problém v elektru?

(reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 22:48 | Nahoru | #12
mart.> a měl jsi tam neutrál? já vím, hloupá otázka... nezlob se, jen prostě mě se to stalo už tolikrát že se ptám

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 22:51 | Nahoru | #13
mart.> Některé ducárny se stojanem startovat nejdou (zejména starší kousky). Jde to obejít takovým oblbnutím stojánku (napiš Droppimu, ten to dělal a i kupoval, stojí to pár korun)

Jinak na rok bych moc nehleděl, spíš na stav.

takováto věcička

zde to koupíš

Naposledy editováno 02.10.2010 22:56:23

(reakce na) Ducati - postup při koupi

2.10.2010 v 23:01 | Nahoru | #14
RomanSS> i já děkuju za tohle info, stydím se za svůj příspěvek o patro výš, ale editovat to už nebudu

Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 00:26 | Nahoru | #15
pokud ti bude pripadat v poho tak ju ber,ale hned po koupy ju vem do servisu at se na to mrknou a kdyz tak mu ju vratis a naklady ze servisu mu das uhradit

Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 09:02 | Nahoru | #16
Windy> neutrál tam byl, ale dost mě překvapilo (z neznalosti ), že nestartuje ze stojánku... RomanSS to uvedl na správnou míru i s řešením díky

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 10:14 | Nahoru | #17
No hlavně by ses měl na nějaké projet Ono Ducati a zvlášť sportovní V2 nesedne každému.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 10:17 | Nahoru | #18
nejlepší bude, když se před koupí mrkneš kde máš nejbližší servis, když tak se přestěhuj blíže

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 11:07 | Nahoru | #19
Možná by bylo dobré vzít ke koupi nějakého člověka který tu danou moto současně jezdí. Tady v databázi je lidí dostatek. Jinak co se týče servisu tak mým nazorem je pokud u koupi něco nepřehlédneš a budeš o moto pečovat (pravidelný servis) neměl by být problém v najetých km ani roku výroby. Mám známého co má monstra který sjel z linky jako 53 kus tohohle typu mota v roce 1993 a doted nebyl problém větších rozměrů, něco malého se občas vyskytne každému ale nevidm to jako něco neobvyklého. Ohledně km tak taky vím o monstrovi který ma nalítáno kolem 80 tisic a taky bez problému.....se vším je to kus od kusu jinak a nezáleží na tom zda-li je to made in Italy,Japan či China proto radím vzít ke koupi s sebou člověka který tu danou moto jezdí/jezdil....osobně už vím kam kouknout u multistrady a na co stejně jako u monstra...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 16:10 | Nahoru | #20
Dominik-Duka> čekal jsem, že to přijde jseš v tomhle duchním vlákně první

Naposledy editováno 03.10.2010 16:26:40

(reakce na) Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 16:12 | Nahoru | #21
DaliboRR> s projížďkou se samo počítá

(reakce na) Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 16:25 | Nahoru | #22
rockparadise> zkouknout motku s někým, kdo jí jezdí, je samo ideál. sice osobně nikoho neznám, ale až budu přesvědčenej, že jsem narazil na dobrej kousek, tak zkusím někoho z okolí... jinak uvádíš zajímavý info o najetých kilometrech

(reakce na) Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 18:07 | Nahoru | #23

mart.>Dominik-Duka> čekal jsem, že to přijde jseš v tomhle duchním vlákně první



a to se počítá

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 18:56 | Nahoru | #24
tak, servis by se mel delat u vsech masin, co si clovek koupi (vyjimkou je snad jenom masina od hodne dobryho znamyho, proste masina, co znas)

ja mam starou vranu, byl jsem na 20.000 sevisu a stalo to nejakejch 6,5 tisice v autorizaku, nekde mam i fakturu, takze zadna zavratna castka...

nerozhodoval bych se podle roku vyroby, ale podle stavu

(reakce na) Ducati - postup při koupi

3.10.2010 v 21:59 | Nahoru | #25
selkie> stav je samozřejmě zásadní, k tomu není co dodat. díkec za komentář

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

5.10.2010 v 07:28 | Nahoru | #26
Ja mel na M600 najeto podle tacho pres 60 000 Km a kdyby jsem ji nenechal brachoj kterej oddelal spojk. valec tak je nesmrtelna a jezdi furt a furt a furt. Na SS mam podle tacho kolem 35 000 Km ( r.v 98, takze asi jednou tolik ) a s motorem nejni problem. Jen jsem ted asi moc dobre neopchopil pripsevek DaliboRR - ono sportovni V2 je jiny ale zrovna mojim v SS je stejnej motor jako v Monsteru 900.
Takze spis si zvyknout na chovani motorky jako celku pac z motoru strach opravdu mit nemusis, nejni to zadnej kanec.Pokud teda nezmenis pomer na retezove sade - to s tim dela veci

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

5.10.2010 v 07:37 | Nahoru | #27
věděl bych o jedný 900SS

(reakce na) Ducati - postup při koupi

5.10.2010 v 15:29 | Nahoru | #28

Morb...>Jen jsem ted asi moc dobre neopchopil pripsevek DaliboRR - ono sportovni V2 je jiny ale zrovna mojim v SS je stejnej motor jako v Monsteru 900

¨
No vycházel jsem z označení SS -SuperSport Když jsem jednou zpochybnil toto označení u celé řady Ducati nesoucí ho v názvu dostal jsem co proto.

Naposledy editováno 05.10.2010 15:30:03

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - postup při koupi

5.10.2010 v 15:53 | Nahoru | #29
Třeba moje 748 na policajtoj ani neškrábne když jsem jí byl okukovat v bazaru tak z toho byl maník celkem slušně paf :D když jí chtěl nastartovat a ono nic jen na něj tak pěkně svítílo to červený světýlko :D

Jinak určitě projet ( udělat ty klasický ukony jestli jede jak má ) a pak hned ten servis na nic nečekat nevyplatí se to :D

Naposledy editováno 05.10.2010 15:54:30

(reakce na) Ducati - postup při koupi

6.10.2010 v 09:20 | Nahoru | #30
mart.> je to normal ze nejde nastartovat, ja to mam treba odpojene to cidlo a v poho.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS VlastíkPlamínek 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko


TOPlist