Chci vědět...jaký bude rozdíl například nezi Banditem 1200 a CBR600F:
Oba mají zhruba stejný výkon (72 vs 78kW - zanedbejme ten rozdíl) ale točivý moment je 92 vs 66 nm pro Bandit, podle toho, co jsem si dohledal. Předpokládejme(pokud to jde), že výkonovou i točivou špičku, by oba stroje měly shodně ve stejných otáčkách.
Zajímá mě...jaký bude rozdíl:
- Pokud tyto dvě motorky postavím vedle sebe na sprint.
- Pokud na obou pojedu na 4.rychlostní stupeň do 12%kopce se 100kg spolujezdcem a přidám naplno.
Kdo bude mít navrch, proč..a v čem se hlavně projeví rozdíl krouťáku..jak si to představit?
Díky za fundované odpovědi
Z fyziky bys mel vedet ze moment je sila na nejakym rameni. Prace je sila na draze (na tom oblouku kolem toho ramena) a vykon je prace za cas (rychlost s jakou tim ramenem tocis). Muzes si to krasne predstavit napriklad na mlejnku. Cim rychlejc budes tocit tim vyssi vykon, cim vetsi silou budes tocit tim vetsi vykon. Sila dela moment a moment krat otacky je vykon. Takze nejvyssi vykon mas pri nejvyssich otackach a nejvyssi sile. Doufam ze to neni moc nesrozumitelny.
1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
pylot: jasně beru to teoreticky
Naposledy editováno 02.10.2010 12:02:25
Naposledy editováno 02.10.2010 12:01:58
1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
Odzkoušeno na sprintech i na okruhu.
Špilas- čoveče na čtyřku do dvanáctiprocentního kopce ve dvou, ke všemu se 100kg pořízkem vzadu? To je takovej krpál, že si troufám tvrdit, že to cebro nedá ani normálně, natož přidávat plnej a něco po něm chtít. a bandaska myslim taky nic moc, nevim stokilovýho chlapa jsem ještě nevez.
1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
znova říkám píšeme o efku ne ererku
1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
Proste, jestli chces jezdit jen tak, kopnout na konci obce 5, 6 a jezdit svizne bez nejakyho razeni, vem si Bandita nebo 600 dvouval Kdyz ti nevadi kopat kvalty tam a zpet pri potrebe zrychlovat, kup si Fko nebo jakoukoliv jinou 4V 600ccm.
1 reakcí na tento příspěvek Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
Šumák>Škoda že nemám ten graf výkonu,byl měřen ve Slušovicích na brzdě a ten chlap prej říkal že silnějšího Bandita 1200 tu neměl Na trojku jsem jel 225km/h.štverka 250km/h a pětku nevím Byl to naháč bez kapot a hodně už foukalo Sežen si hlavu s Gsxr 1100 plus karbce a šestka nemá šanci
Jooo, muset si na dvanactistovce predelat motor aby nemela sestistovka sanci, to mi dava smysl
chakotay>Sprinty jsou o řidiči. Klidně s Fkem ujedeš litrovými GSXR. Až do 180, pak teprv kolem gixxer profrci. To samy pri bezny jizde. Kdyz na 600F budes umet vhodne radit, bandit nikdy neujede. Kdyz tam oba budou mit 4 pri stovce, tak bandit oproti Fku vystreli dopredu. Kdyz budes mit na Fku 3, uz to bude hodne podobny, pri 2 bandit uvidi zadni svetlo Fka...
nesouhlasím... Sprinty moc o řidiči nejsou... Když pojede CBR 600 vs GSXR 1000 jak říkáš a gixxeru se nepovede start tak ho dojede tak ve 120 km/h, čili poměrně brzo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
XJelen>pylot> řeč je od začátku o CBR600F a troufám si tvrdit ani omylem... jak na časomíru, tak na semafor i když jsem na startu lehce zaspal v půlce trati už bylo vyřešeno. Jestli ho bude pouštět z osmi tisíc přes spojku nevidím jako výhodu, ten bandit taky nebude startovat jako při odjezdu od garáže a v šesti tisících ho tam pošle se stejným krouťákem, kterej naopak bude ještě narůstat.
znova říkám píšeme o efku ne ererku
Danke> Nesouhlasit muzes ale to je tak jediny co s tim muzes delat. Na jezdci zalezi predevsim. Kdyz uz jedes a tocis tak je to jedno ale ten start dela obrovsky rozdily... Samozrejme porovnavat sestku a litr sport je blbost. Porovnej treba bandita a SVcko. Jednou to uze dopadnout tak a podruhy jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
Danke> Nesouhlasit muzes ale to je tak jediny co s tim muzes delat. Na jezdci zalezi predevsim. Kdyz uz jedes a tocis tak je to jedno ale ten start dela obrovsky rozdily... Samozrejme porovnavat sestku a litr sport je blbost. Porovnej treba bandita a SVcko. Jednou to uze dopadnout tak a podruhy jinak.
Když jsou obě motorky zhruba stejně stejný tak samozřejmě na jezdci záleží... Ale když jede litr proti šestce tak moc nezáleží kdo to řídí...
pylot>XJelen> Kdejakej sprint vyhravaj klucinove na SS sestistovce protoze tohle umej.
Tak s tím nesouhlasím. Záleží jakej sprint! Resp na kolik metrů. Na 200 m je rozdíl mezi 600 ccm a mojí busou hrozně malej. Záleží na startu. Ale na 400 m už je to rozdíl jak bejk.Při 200 kilech ty 6-ky už uvadaj, ale busa jede pořád dál A to mě baví
Naposledy editováno 02.10.2010 22:11:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | Včera v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit | drtikol | 7 | 20.3.2023 v 08:07 Kovi |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 6 | 23.2.2023 v 05:57 JardelT |