globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008
28.9.2010 v 17:05
Ahoj všichni,

po delší době uvažuji o změně stroje a stylu a docela mě zaujalo KTM 990 Adventure. Vzhledem k mým finančním možnostem, se budu pohybovat okolo ročníků 2006-2008. Zajímaly by mě všechny Vaše zkušenosti, poznatky, na co si dát pozor atd. Četl jsem, že modely 2006-7 měly nějaké trable s elektrikou, přesně nevím, modelu 2008 se prý zase zavzdušňovalo ABS...? Nevím, co je na tom pravdy, ale budu rád za každé info.

Předem díky

Honza

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 18:32 | Nahoru | #1
Hoj. Koukni na lc8.cz
občas se tam kouknu ikdyž advíka nemám.
Projeď si tady fora, je tam hafo věci.
Ikdyž podle někoho je nespolehlivá a předražená, dle mě je nejlepší z velkých endur.
Já půjdu do modelu 2009 nahoru, ale až za pár let.
Rodina je přednější.

Jenom ve zkratce co odchází a co si pamatuj:
benzínové čerpadlo u starších modelů, spojkový výáleček, gumy?
Borci z fora ti poradí.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 21:09 | Nahoru | #2
Dobrá volba jak psal Kuchy pročti lc8.cz

přehled problémů je třeba KTM950.info - přehled nejčastějších možných problémů

jinak 2006-2008 jsou další generace lc8 čili 990 EFI takže plno věcí už je lépe vychytané
třeba palivové čerpadlo se tě nebude týkat to je věc karburátorových 950 - čerpadlo stejné jako u Afrik, týkat by se tě mohla věci jako uvolněné vodítko řetězu, volnoběžka starteru, evergreen jako spojkový pracovní váleček,
jinak bude spíš záležet na tom jak se kdo o tu konkrétní motorku staral - přeci jenom vyžaduje docela péči

co se u stříkaček 2006-2008 nejvíc řešilo je velká citlivost a moc prudký chod stříkačky, karbec je v tomhle jemnější ev. verze 2009 a výš už je také dost předělaná

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 21:14 | Nahoru | #3
kuchy>
spojka se da resit pomerne elegantne vymenou za Oberon (cca. 2400,- Kc, http://www.oberon-p...TM_Clutch_Slave.html ) a je to o nekolik levelu lepsi kousek hw nez original. Menil jsem ho jak na SuperEnduru 950 R (2007), tak na Adventure S (2008). Na tom SuperEnduru uz origo zlobil, na Advikovi jsem to udelal preventivne. ABSku bych se vyhnul, na takovouhle motorku nepatri. To je dobry spis tak na GSko. na www.lc8.cz najdes vse potrebne.....

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 21:16 | Nahoru | #4
Honza-TA950> staci poresit trochu prevod a pokud na tom ma clovek Akrapy a premapne to, tak se ta charakteristika motoru take dost vyrazne zlepsi, rekl bych "srovna".

Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #5
Když to tak čtu. Tak se stejně na advu těším.
Že bych vybral stavebka? To by mě žena dala.
Advo neboj se, já si tě jednou koupím.

Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 21:35 | Nahoru | #6
Díky za info, přemýšlel jsem i o starších modelech 2004-5, ale obávám se, že těžko se sežene něco se slušnými km a stavem.... Na LC8.cz jsem byl, informací spousta. No, uvidíme, jak to dopadne, nej by byla nová, ale finančně se to teď moc nehodí...

Ještě jednou díky

Honza

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

28.9.2010 v 23:26 | Nahoru | #7
už jsi lapený

nákup bude jen jedna z prvních investic nasypeš tam ještě mraky dalších peněz to se neboj

brky> spojka je jasná taky ji mám vyměněnou, o té charakteristice vím, znám - laďáky, mapa, kalibrace, jiná rukojeť plynu s mírnějším náběhem atd., ale je hloupé že se tohle u jinak povedené motorky řeší, ale je fakt, že to bývá u stříkaček čím dál častější viz třeba nářky nad dávkovatelností plynu na 800gs

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

29.9.2010 v 07:42 | Nahoru | #8
Honza-TA950>ostrá reakce na plyn je mýtus...jde jen o zvyk člověka při přechodu z karburátorové motorky...zpočátku si bude myslet,že je to výrobní vada,po pár týdnech si naopak začne užívat naprosto přesné reakce na pohyb heftu v zatáčkách na šatolině...a při sednutí zpět na karburátor si bude myslet,že má velkou vůli na plynovém lanku...
A cpát tam nějaké zprzněné rukojeti pro tupější reakci je asi stejné,jako vnadné blondýně stahovat kozy americkou páskou,aby nebyla tak vyzývavá...
Komu tyhle reakce vadí,ať si koupí GS

Naposledy editováno 29.09.2010 07:44:58

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

29.9.2010 v 16:35 | Nahoru | #9
No mně to super dávkování plynu sere už 30 tisíc kiláků.Trošku to pořešilo menší kolečko,ale někdy je to vo rypák když už má čelavěk vytahaný ruce a bídnou fyzičku jako já .Ale nestěžuju si jen konstatuju .

Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

29.9.2010 v 20:15 | Nahoru | #10
čelověk

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 06:48 | Nahoru | #11
Fanoš Rušicka> eslivá to nebude tím,že Ty znáš jen otevřeno/zavřeno

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 07:52 | Nahoru | #12
že won má digitální plyn? on/off

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 09:02 | Nahoru | #13
ýbrc> je to možný...ale je pořád ještě v první fazi...ON=FULL...

Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 11:30 | Nahoru | #14
jsem si říkal kdy se tady sejde osazenstvo lc8.cz

mýtus to není je to prostě vlastnost takto natavené stříkačky - řeší to tisíce lidí po celém světě ale není to prblém jen KTM ale třeba již zmíněné 800GS má stejný "problém" a zmiňují to i lidé co mají na stříkačkách najeto tísíce kilomtrů - je to hodně o naladění víc než o výrobci viz 800gs cuká aje sotrá vs. 650gs nebo 1150gs taky stříkačka a bez problémů

někomu to vyhovuje, někomu ne

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 17:39 | Nahoru | #15
Jo Chlapci kdybych měl jen ON tak už kurváááááá byl aspoň jednou na bedněěěě .

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 18:13 | Nahoru | #16
Kde je Qwert???????

Naposledy editováno 30.09.2010 18:14:46

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

30.9.2010 v 18:23 | Nahoru | #17
Fanoš Rušicka> kdyby na maratonu blbě nešetřili a udělali bednu čtyřstupinkovou tak už si to měl za sebou

(reakce na) Zkušenosti s KTM 990 Adventure modely 2006-2008

4.10.2010 v 17:27 | Nahoru | #18

ALP-H>Kde je Qwert???????



Neboj,vše sleduju.. Jinak co se týče reakce na plyn u stříkačky,jel jsem na 06 a taky mi připadala taková uškubanější než karbecová 950 ale jak říká Petr11 je to o zvyku.Já osobně považuju ten jemnější nástup u 950 za příjemnější zvlášt na dírách a unaveném zápěstí..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist