pak když už měl svý nejlepší chvíle za sebou, dostala se vlažně ale jistě do stovky a pak už se jen velice neochotně vytáčela dál ale ke stodvaceti se z kopečka dala dostat, na rovině na 110.
pak přišla GO.
motor jsem zajel, jehla na třetím zářezu, šroub bohatosti podle manuálu o 0,5 otáčky zpátky, benzín 1:33 podle manuálu plus něco navíc.
nikdy během záběhu jsem nepřekročil rychlosti stanovený v manuálu, plyn jsem vždycky pouze lechtal, jezdil jsem ze začátku krátký trasy schválně pro záběh (10km) až na konec záběhu jsem se dostal po 50km. trasy byly výhradně po rovině po nefrekventovanejch místech aby mě nikdo v jízdě kadla-kadla nerušil.
dokonce jsem vyjížděl až se zapadajícím slunkem aby motoru nebylo přehnaně teplo!
záběh jsem dokončil, opatrně jsem začal zvyšovat tempo aby to nebylo naráz.
teď mám 3500km po GO, záběh byl 1500.
jenomže mašina je líná jak sviňa!!
na čtverku má sice silu pořád ale už prostě netáhne, dostanu se na 90, hodně dlouho se nechá přemlouvat na 100 a hotovo, ani o kilometr víc!
nejvíc se dostala na 110 a to po hoooodně dlouhé době z kopca! předtim letěla 120 aji do kopca a bez přemlouvání!!
tak jak byl na 4 tis. nejvyšší výkon tak te´d se na čtyřech prostě zastaví a odmítá spolupracovat, nad čtyřma tisícama jakoby na motoru něco leželo a on se tam nemohl dostat. je to poznat na všechny kvalty.
tam kde táhla nejvíc tak prostě umře. přitom seštelovaná je dobře, s předstihem jsem si taky hrál nejednou.
go byla dělaná kompletní a navíc největším a nejvyhlášenějším mistrem široko daleko se kterým se znám osobně protože bydlí pár metrů ode mě takže tam taky nemůže byt problém.
tim že jsem kupoval nový laufy to byt taky nemůže a víc změn tam neni.
spotřeba se mně sice mírně zvedla ale to je tim že to chce daleko víc plynu aby to jelo
neví někdo čim to může byt?
3 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
1) Karbec máš seštelovanej tak jak to má být, tak jak to dřív jelo nejlíp a nebo jsi s ním poctivě laboroval tak dlouho, až to dosáhlo optimálního chování?
2) Naní to díly přehnaně opatrnému záběhu zajetý na těsno? U Jawy s tím zkušenost nemám, ale už jsem tenhle problém viděl u Trabanta a to je skoro to samý
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
1. přesně, jak si to dělal ty = pomalu zabíhat a z toho plyne dlouhá životnost motoru, ale menší pružnost
2. rychlá metoda, nebo jak se tomu říká - motor se zaběhne rychleji, tudíž se při záběhu nešetří tak moc = větší pružnost motoru, větší výkon obvykle, ale menší životnost je skoro pravdlem.
Domnívám se, že jsi to asi přehnal s tou první metodou a motor ti pořádně zlenivěl Snažil jsem se to vysvětlit tak, jak si to pamatuji z jednoho článku
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
Na jaký olej jsi zajížděl? Napadají mě ještě zasrané výfuky olejem, což by záběhu vyhovovalo.
Mě osmičkový motor rval do kopce 110 už 700 km po záběhu, je to divné ( ikdyž vím, že dvojkový motor má trochu jinou charakteristiku).
Napadá mě snad ještě evergreen jawamanie- nemáš hadr v sání?
2 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
Ses nikdy nepochlubil že ti nejede
Podle mě je to bohatá směs
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
BagoBorec>Hele a to je ta krutorychlá střela co podělá i kdejakou 125?
Ses nikdy nepochlubil že ti nejede
Podle mě je to bohatá směs
Taky bych se na jeho místě nechlubil a měl z toho spíš trauma - utopil moře peněz v generálce, mořil se se zajížděním jak kokot a pak si problém uvědomil běhěm vyjížďky, kde ho na rovinkách (jsem levej a vím to o sobě) podělávala i ta moje skoropřetížená (jako malej jsem papal móóóóc polívčičky) troska nad hrobem
Naposledy editováno 23.09.2010 20:45:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po GO se jí nechce
Co se motoru a příslušenství týče, kouknul bych na výfuky, vzduchovej filtr.
vložky co se prodávají jsou úplně stejný a na rouře rozdíl byt nemůže.
zajížděl jsem na úplně stejný M2T extra hustý made in sheron na který jsem předtim jezdil čtyři roky. nemělo se to čim zasrat, ze začátku z toho tekl vyloženě nespálenej olej kterej se neusadí protože odteče a pak už to ani nekouřilo jak to teď spaluje.
a hadr tam nikde neni, filtr tam je taky chvílu
nezdá se mně že by se nějak přehřívala. akorát teda motor pochybně rachtá už od prvního nastartování zvonění. po zahřátí výraznější, pravděpodobně kroužky.
po vypnutí klíčku to vždycky jednou až dvakrát blaflo na přelomu záběhu a toho pak kdy už tam něco nausazovanýho bylo a zároveň to bylo dost rozpálený narozdíl od teho když jsem na to byl mírnej.
teď už to ale zase nedělá. říkám, tak jak za mnou byla mlha při jakékoliv jízdě s jakýmkoliv nastavením a množstvím oleja, te´d za mnou neni v podstatě vůbec nic takže to jaksi podezřele dobře spaluje a pravděpodobně se to vypálilo ten karbon
no je to divný- rachtá, na maximálním výkonu tvrdě končí atd ale záběh byl varianta 1
no nic, bude "nejhorší možná varianta" protože jsem chtěl akorát motor "dobře zajet" ale jinak se jak auto tak mašina protáhnou, neni moc lidí co by ve favoritovi brali trojku přes 120 a čtverku přes 150, obdobný je to u mašiny, pokud se nepohybuju kadla-kadla po městě tak pod maximální krouťák nejde a mimo město výhradně kolem maximálního výkonu
takže stejně to tam směřuje
1 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po GO se jí nechce
c.j.>to chce jen pořádně prohnat, dej tomu kartáč a buď si sedne nebo ne
Takže až někde dostanu jeho klikou mezi oči, tak mám poděkovat tobě, jo?
2 reakcí na tento příspěvek po GO se jí nechce
Jenom jsem viděl, jak Memphis jezdí a bojím se, že jeho pojetí "kartáče" může hraničit s obecným ohrožením
takže ti můžu dat někdy školu
Naposledy editováno 23.09.2010 21:35:39
Ono to nějaký šudlání nikam nevede, jako sednout si to musí, to je nesporné, akorát dešní oleje a oleje před padesáti lety je slušný rozdíl.
Naposledy editováno 24.09.2010 01:15:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |