a padla mi do oka prave DR650RSE. Jenze o ni skoro nic nevim, jen to ze je to "oplastovany DRko".. technicky parametry si zjistit umim treba TADY , ale to jsou jen papirovy udaje..
co zkusenosti majitelu, byvalych majitelu, nebo jen vas kteri ste se na tom povozili?? jak to jezdi, jak to brzdi, kolik to zere, jaky jsou servisni itervaly atd.?? Za kazdy info budu moc rad..
P.S. pokud by nekdo vymenil RSE nebo jiny jednovalec za moje CBR (v profilu), pisnete do PMka.. (popripade CBR i prodam)
1 reakcí na tento příspěvek Vše o Suzuki DR 650 RSE
edit: koukam ze uz byl nekdo rychlejsi
Naposledy editováno 20.09.2010 18:41:56
jeste nevim na 100% jestli do nej chci jit, ale libi se mi velice i designove.. vibrace mi u masiny nijak zvlast neva, rad citim ze pode mnou ten stroj zije, zadny dlouhy cestovani (pres 500km za den) by se na tom taky nekonalo.. bylo by to hlavne na vyletovani v okolo 100-200km od baraku, sem tam s pritulkou, a sem tam projet i pres nejakou polnacku ci lesni cestu..
vic cestovni masinu nechcu (transalp, F650, freewind apod).. vic enduro by mne az tak nevadilo
1 reakcí na tento příspěvek Vše o Suzuki DR 650 RSE
Ale jinak DR 650 Jen je těžší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
c.j.>Raději XR400, DR-Z400, o chlup dráž Husqvarnu TE 450, Husaberga FE 450..
Ale jinak DR 650 Jen je těžší.
ja bych klidne radej i tu tvoju Baju, ale kdyz ty ju nechces pustit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
KarlosCZ>DR Forum
tady najdes vsechno a pokud cches nejaky drko tak jdi do SE
jaky je rozdil mezi RE a SE?? RSE od toho poznam podle kapot, ale RE a SE jsou oboje "ciste" endura.. tak v cem se lisi??
sherm14>Cosmogagy> http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/443756-xr-250-r.html
bez TP = pro mne uplne naprd, na silnicu potrebuju
1 reakcí na tento příspěvek Vše o Suzuki DR 650 RSE
RE se dělalo 92-94
SE od 96
jestli se nepletu, ale plus minus takhle to je
1 reakcí na tento příspěvek Vše o Suzuki DR 650 RSE
E: Jinak si zkus projit server offmoto.com (nejak mi nejde vlozit odkaz), urcite tam nejaky info pohledas
Naposledy editováno 20.09.2010 19:57:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
2-hrnek>Jestli i vice enduro, tak nyni muzu doporucit TT600R, takove tezsi kladivo na carodejnice, rekneme trosku vyvoravacka, ale ke spokojenosti moji A co to, ze chces takhle prejit? =) To me by silnice chybela, tak jsem jen prikoupil druhou motorku
ja na druhou masinu nemam, a chci prave zkusit neco uplne novyho takze proto i klidne vice enduro, pojezdil by si po polnackach, lesnich cestach atd... ale potrebuju at je to "tupe" nesmrtelne enduro, zadnou ostrou ziletku nechci... a taky at to ma SPZ, at na tom muzu absolvovat i pojizdy po silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
sherm14>Cosmogagy> tak me napada.....co treba DR 350 ???
cece, studuju je na netu uz dlouho.. ale malokdy se mi nektera libi a pritom je za rozumnou cenu.. prijdou mi strasne predrazeny.. a ani celkove designove mne to az tak nelaka
TATO se mi aledesignove libi jak svina, podle mne velice povedene vzhledove upravy..
ale bojim se ze rv.90 uz je az moc stara, a taky ze urcite dostavala hodne zabrat, vzhledem k tomu ze na ni neni snad ani jeden plast puvodni
DR 350 má zdvih předních tlumičů 280mm, zadního "jen" 254mm. Za to je plně nastavitelné.
XR 250 má zdvih předních i zadního celých 280mm. Ale předek bez nastavení.
Motoricky DR350 připomíná velké enduro, s kopajícím motorem ve spodních otáčkách, XR 250 je měkčí a jede plynule od volnoběhu, na DR je třeba více přidat už před rozjezdem a nenechat otáčky moc spadnout. Jmenovitý výkon je stejný, krouťák má DR logicky větší, ale paradoxně na DR je třeba více řadit a držet motor ve správných otáčkách, použitelné spektrum otáček je o dost menší než XR, které spíše připomíná moderní 4T krosky - jde krásně točit. XR má výbornou zadní brzdu, předek průměrný, DR má výbornou přední brzdu ale zadek zase nic moc (možná chyba kusu).
Ale ZÁSADNÍ rozdíl ve startování, nakopnout DR 350 je černá magie a spíše to končí roztlačením.. O tomto se zde napsalo mraky, takže tohle kusem nebude.. Motorka má manuální dekompresor na řídítkách (i dkyž u toho obsahu až tak důležitý není..), ale nakpnoput ji, to chce cvik a nejlépe mít 120kg
Baja má autoamtický dekompresor, teda měla, odpojil jsem lanko, protože na tenhle obsah to je fakt zbytečné, s dekompresorem nejde najít horní úvrať a mě osobně se to kope lépe bez dekomresoru, navíc stačí prostě kopnout bez přípravy jako jawu, prostě dvakrát kopnout a jedu.. Na DR to je laborování s nalezením horní úvrati a pak silný kop, pak znova pár jemných pootočení, no k zbláznění, klobouk dolů před majiteli DR 350
Ale jinak - startér by každopádně bodl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
Cosmogagy
TATO se mi aledesignove libi jak svina, podle mne velice povedene vzhledove upravy..
Pěkně udělaná Jen to sedlo snad těmi popruhy nedrží.. Každopádně prvně si zkus DR sám nastartovat Jo a DR350 je o 3cm vyšší než Baja
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vše o Suzuki DR 650 RSE
c.j.>Pěkně udělaná Jen to sedlo snad těmi popruhy nedrží.. Každopádně prvně si zkus DR sám nastartovat Jo a DR350 je o 3cm vyšší než Baja
ja mam sice kratky nohy, ale takhle lehkou masinu snad nejak ubalancuju aj na jedny paprci
startovani se nebojim, nohy mam sice kratky, ale zato jako slon a taky ta pivní puma okolo bricha tomu pomuze
1 reakcí na tento příspěvek Vše o Suzuki DR 650 RSE
c.j.>Ono nastartovat to v garáži jde v pohodě, ale kua jak to udusíš někde v bahně, nedejbože položíš a přeleješ karbec do válce, to je pak rozumější nechat to dostát, pokochat se okolní krajinou a po 20ti minutách to zksuit kopnout.. Průser, když to chcípne třeba v hlídáné pískovně a někdo se blíží
to je pak hura akce "hodit DéRo na zada, a rychle pryc", nee? ja na takovy mista jako hlidany piskovny a tak jezdit nebudu, mame tady po okoli kvanta krasnych polnacek a lesnich ktere se tahnou siroko daleko, to nez vsechno najezdim a projezdim tak bude trvat minimalne 2 roky kazdodenniho jezdeni a pripadne MXtrat asi 2km od baraku
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/164966-dr-350-s.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | FerryUltra | 13 | 28.10.2022 v 16:12 Drakl |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |