bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dominator zere oil
19.9.2010 v 19:35
cau nevite jak je mozne ze mi po vubrusu zacala dominatorka zase zrat oil a docela dost
Předchozí
1 2
Následující

dominator zere oil

19.9.2010 v 19:42 | Nahoru | #1
Asi to nebude ještě sedlé nebo jsi to zapekl nebo gufírka na ventilech.

dominator zere oil

19.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #2
co tam mas za pist?ja mam po vybrusu najeto cca 3500km a nezere olej a nekouri zatim

dominator zere oil

19.9.2010 v 20:21 | Nahoru | #3
Jestli žrala před a žere i nyní a únik píst/válec můžeš vyloučit, tak gufírka ventilů.

dominator zere oil

19.9.2010 v 20:42 | Nahoru | #4
Tak to je smutný příběh...gufera na ventilech..kua dyť jsou jenom 4, to je takový problém je vyměnit, když máš rozhozený motor ...jinak sežeň gufera která jsou z vuitonu, nebo fluorkaučuku, resp. pokud nebudeš dávat origo (ty jsou vždycky z vuitonu nebo fluorkaučuku), něco jiného nemá smysl, gufera jinak ztvrdnou a netěsní...hlavu bych už dolů nedával, škoda těsnění, nacpy přes otvor na svíčku do spalovacího prostoru provaz, přes něj stlač pružiny na ventilech, vytáhni ty zajišťovací půlměsíce a můžeš vyměnit gufera...konec provazu nech samořejmě čouhat ven z hlavy ...tohle se dělá u aut...u moto to jde taky...

dominator zere oil

20.9.2010 v 09:52 | Nahoru | #5
Žere olej docela dost znamená co? resp. kolik? Hulí modře?
Výbrus předpokládám i s novým pístem a kroužkama.

dominator zere oil

20.9.2010 v 10:05 | Nahoru | #6
je to divný no ale každá motka bere trochu olej i nová kdo říká že ne podle mě kecá nevím jsem po výbrusu a novej píst podle mě nebere nic i když vím že tyhle vranky brát něco musí ono se to dost blbě měří.Mám najeto 2600km od poslední výměny oleje a pro sichr jsem tam dal decku páč kdo má doncka ví co je měření oleje...proste jsem jednou přijel..a na měrce nic...no a po deci a protočení jsem to měl zase full no jo u těhle vran je to třeba hlídat..

Naposledy editováno 20.09.2010 10:20:38

dominator zere oil

20.9.2010 v 11:42 | Nahoru | #7
Kámoš měl domíska a bral mu tak 1l na 100km.Tak nevím někdo mu říkal že to je normal stav.
Myslím si každý auto i mašina si trohu vezme. ( mám novou téměč novou dodávku 3 roky a brala hned od začátku a bere do dnes, prý je to dneska normalní dolívám tak 2l na 40000km)

dominator zere oil

20.9.2010 v 12:00 | Nahoru | #8
jeden slovy jeden litr na 100km??NEní to překlep?Nemá to bejt na 1000kilometrů??Asi jo co?

1 reakcí na tento příspěvek dominator zere oil

20.9.2010 v 15:00 | Nahoru | #9
me to ale bere ten litr na 100 jednou sem se projel a na rzsce už není oil. kdyz jsem si ji privezl po výbrusu tak to nekourilo a ted když je dominatorka studena a nastartuju ji tak není po celem dvore videt jak to kouří a predtím to nekouřilo. nedavno mi menily vacku a vahadla nemuže být v tom nejaká spojitost

dominator zere oil

20.9.2010 v 16:03 | Nahoru | #10
litr na sto???! motor je KO , pokud máš pravdu. A z toho co říkáš, si to saje přes kroužky. Toto přes ventily a jejich těsnění ,i když je v háji, neproteče!
Viděl jsi měrovej protokol o výbrusu a papír od dílů společně se starýma, když Ti ten výbrus udělali?

dominator zere oil

20.9.2010 v 18:53 | Nahoru | #11
tak to je po vybrusu uz tak me to hulilo kdyz jsem to pridrel jak jsi to zajizdel teda?

dominator zere oil

20.9.2010 v 20:05 | Nahoru | #12
litr na 100 je brutál tedka po generálce vršku jsem dal decku na ale to jsem psal o paár řádek vejš.....ale to co píšeš je brutalita...něco někde někdo posr...

dominator zere oil

20.9.2010 v 20:23 | Nahoru | #13
takle to dopada kdyz si to clovek necha udelat do motorky jsem nacpal 30000 a stejne to nejede. kdyz jsem to koupil žralo to oil tak jsem nechal udelat vybrus, dali to dohromady a už to nenahodily tak jsem koupil jiný motor vymenili mi z nej vršek a moto chodilo asi 100km a pak se to hvýzdlo protože nešlo olejové čerpadlo tak že opet nová vačka a ted k tomu jeste vahadla přivezl jsem si moto a po jedne jízde v moto opet není oil tak že jsem vyhodil 30 tisic a je to stejné jak na zacatku. jeste že mam cbr600F jinak bych zacal pochybovat o hondě dominatorka me asi nema rada

dominator zere oil

20.9.2010 v 21:33 | Nahoru | #14
no to je pech

dominator zere oil

20.9.2010 v 21:55 | Nahoru | #15
Tak tohle fakt naštve, ale když to dělá hned po výbrusu, tak bych se vrátil a zkusil reklamovat. Litr oleje na 100 km přes gufera ventilů opravdu neproteče. Je pravda, že dělat ze dvou motorů jeden není zcela ideální, ale mechanik by měl vědět, co dělá.

PS: Jestli se to bude ještě rozebírat, tak bych ty gufera ventilů rovnou přehodil taky - nejsou zase tak drahý a ušetříš za práci, když se to udělá jedním vrzem.

dominator zere oil

21.9.2010 v 07:45 | Nahoru | #16
Nevite kde koupit ty gufera ventilu skusím je prvně vymenit a uvidím dal. Našel jsem za 80kc ale zda se mi to nejak malo abz to nebylo na 10 minut a nemusel tam davat jine

dominator zere oil

21.9.2010 v 08:09 | Nahoru | #17
vem origo honda máš to ale pech šel bych na toho kdo dělal generálku byl to servis nebo strejda ve stodole?

Naposledy editováno 21.09.2010 08:11:25

dominator zere oil

21.9.2010 v 08:26 | Nahoru | #18
ten co mi to delal se tím živil ale už to neděla odstehoval se do Prahy a telefon mi nebere.
Mam si je objednat z partsdepot nebo mate nekdo jiny obchod

dominator zere oil

21.9.2010 v 09:11 | Nahoru | #19
telefon nebere..hm zkus mu brnknout z jinýho telefonu asi ví proč nezvedat...no jo to je pech...přímo hondu bych oslovil na ty gufera..ovšem olej v takovým množství přes gufírka ventilů...no zkus uvidíš..

Naposledy editováno 21.09.2010 09:12:08

dominator zere oil

21.9.2010 v 09:19 | Nahoru | #20
Přes gufera Ti tolik neproteče, to ja marná snaha. leda bys je tam vůbec neměl, ale i tak bych o tom pochyboval. Ventil ve vodítku má tisícinový, max stovkový vůle.
Je to spodek, saje to kolem pístu. Neveřil bys co dokážou "napumpovat" kroužky, když lítají ve vyklepaných pístních drážkách. Pak se přidají další věci, jako blbě poskládaný kroužky zámkama nad sebou, nebo přehozený v drážkaách...všechno toto udělá svoje a pře to vrtání to valííí To potvrzuje i studenej start, kdy to hulí jak fichtl... Dole je olej hned, nahoře později.
Z historie toho servisního martiria usuzuju, že mu to moc nešlo. něco nevyjde, to je fakt a stane se mi to taky, ale toto je moc...
P.S.Není možný, že se Ti ztrácí olej jinudy? přes rám, přes gufero vývodního hřídele, ředičky atd.?

1 reakcí na tento příspěvek dominator zere oil

21.9.2010 v 11:14 | Nahoru | #21
nikde jinde mi olej neunika

(reakce na) dominator zere oil

21.9.2010 v 14:27 | Nahoru | #22

Bossek>nikde jinde mi olej neunika

tzn. dvojice či spíš trojice, válec_píst_kroužky Aspoň podle mě.

1 reakcí na tento příspěvek dominator zere oil

21.9.2010 v 16:34 | Nahoru | #23
tak ze novy vybrus me z ty motorky za chvilku odvezou na blazinec

(reakce na) dominator zere oil

21.9.2010 v 16:41 | Nahoru | #24

Bossek>tak ze novy vybrus me z ty motorky za chvilku odvezou na blazinec

to ale neni motorkou,ta zato prece nemuze kdyz to nekdo nakurvi ja jsem s ni zase treba spokojenej,na to plkani tady to bohate staci

dominator zere oil

21.9.2010 v 16:49 | Nahoru | #25
to víš, že to není motorkou. Dělám ji kamošovi a je spokojenej jak želva. Dává v pohodě i Elefanty...

dominator zere oil

22.9.2010 v 10:59 | Nahoru | #26
taky se mohlo přihodit , že špatně spároval píst x výbrus co se týče rozměrů/vůlí .. . Když dá malej průměr pístu do vybroušenýho válce je to prostě špatně .Anebo borec co to brousil to moh taky dojebat a druhej při skládání na to hodil bobek nebo to vůbec nepoznal ... Možností je dost. Ale že by to tak moc vzalo jen přes gufera bych neřek. Máš to ale sakra pech .

dominator zere oil

24.9.2010 v 20:46 | Nahoru | #27
No tak ještě přidám mojí zkušenost dneska jse měnil olej po 3000...motor po výbrusu,novej píst,gufera,sedla...prostě generálka vršku...vypustil jsem 1,5kitru tj spotřeba oleje cca 0,5 litru na inerval výměny..čekal jsem míň.

dominator zere oil

25.9.2010 v 11:07 | Nahoru | #28
každej motor bere olej, některej víc, některej míň. Utěsnit to nejde... spotřeba 0.4L na tisíc při obsahu 1000ccm je naprosto normální věc a neznačí nějakej "průser". Je to i o stylu jízdy...moje nevezme nic za 2000km, ale když tomu dávám, tak klidně týdne doleju 0.4L a to najedu max 600km.Ale neřeším to, vím že ten otor olej bere už jako novej. To stejný GSX-R a další motorky. R1? S tou pár lidí jezdí jen v přítomnosti oleje pod sedadlem

dominator zere oil

25.9.2010 v 17:11 | Nahoru | #29
Omezení spotřeby olej..jezdit maximálně do 4000otáček,vynechat dálnice a nejzdit pilu...

dominator zere oil

7.10.2010 v 17:00 | Nahoru | #30
Koupil jsem dominatora na jaře toho roku.mírně si olej bral(0,5lna 3000) ale teď po 1000km si vezme 0,5l. Motor není od oleje a z výfuku se nekouří?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vačka Honda NX 650 Dominator zeli247 4 2.1.2024 v 20:30 wáca
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator Rom23 13 20.7.2023 v 21:21 _Michal
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator pikok 31 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM
Honda NX 650 Dominator nechce start... Honda NX 650 Dominator Famas 5 9.9.2022 v 07:57 GeorgPohodar


TOPlist