bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SM510R výměna oleje
1.9.2010 v 23:28
Zdravím všechny, měl bych dotaz po kolika mth nebo po kolika kilometrech měníte olej?
A co spolehlivost s tímto strojem??? Už jste někdo dělal motor???

Chci ji, ale bojím se, že ten motor toho moc nevydrží...

SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 00:11 | Nahoru | #1
Už Tě nebaví ta zdechlina DR400 ?

1 reakcí na tento příspěvek SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 04:23 | Nahoru | #2
Zalezi na pouziti,jestli race-ujes tak co 2-3 mth.Ja s tim jezdim po ceste takze ho vylivam cca co 700 km +filter co druha vymena.Dole pod prevodovku na leve strane je hruby cistic(dve ocelove sitka vsazene do sebe}ktere kontroluju jednou za dve sezony.Jinak plna syntetika 10 nebo 20W-60 je u teto mrdky podminkou(dost se to hreje,rozpustilo mi to horkem expansku,tak dobre umistenou v dost nevetranem prostoru).Motor je mechanicky dobry a prozatim me nezklamal(najeto cca 5000)Karburator je japonsky a zapalovani taky takze to funguje(rocnik 2006)Nekdo tu psal o vymene pistu co 40 mth,ale da se najet pry i 80 tak si myslim ,ze dost zalezi na pristupu.Pokud s tim zavodis tak preventivni vymena cca co 15 mth je na miste.Ventily to ma z titanu takze je dobre si ohlidat serizeni ventilovych vuli(rychleji se zaklepavaji)Jinak je na ni suprove pojezdeni a vetsi fun asi nejde na motorce zazit.Proste zavodni motard s lampama.I s mojim skoro metrakem to umi dost zahybat Good luck!

1 reakcí na tento příspěvek SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 09:02 | Nahoru | #3
Já tomu nějak nerozumím . Jezdil jsem na soutěžní Jawě (Sadílek 350) tři sezony nejen závody ale používal jsem jí jako běžnou pojížděčku na chatu a normální lítání po silnici. Dával jsem jí za uši jak to šlo a žádnej píst se v tom měnit nemusel.Taky mi k tomu žádnej "příbal" nikdo nedal. Oleje byly blbý "komunistický", žralo to drapáky z Barumu ale jezdilo to pokud vím ještě dalších pár let potom, co jsem to prodal.Nedělali to v tý Jawě nějak divně?

SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 12:27 | Nahoru | #4
jenze pist po 80 mth je pri zavodnim pouziti. Pro hobika pri normalnim jezdeni ho nebudes delat nikdy.

SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 13:09 | Nahoru | #5
Brácha bral novou její slabší sestru TE450 (2006)Jezdíme hobby soutěže. V záruce behěm dvou let odešlo kolo starteru, ojnice spodní (ložisko) a zaklepaly se právě ty ventily... Servis to mělo, vše opravili na záruku. Ventily jsou Japonský - prý špatná dávka subdodavatele. Od tě doby Huska drží už třetí sezonu spolehlivě. PS: motory se liší jen vyšším válcem a polohou ojničního středu (větší zdvih). jinak je vše stejné. Do té doby brácha sedlal TC610. To byl nezmar. Za 7 let provozu nic. Opravdu nic...

(reakce na) SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 13:21 | Nahoru | #6

babajezi>Já tomu nějak nerozumím . Jezdil jsem na soutěžní Jawě (Sadílek 350) tři sezony nejen závody ale používal jsem jí jako běžnou pojížděčku na chatu a normální lítání po silnici. Dával jsem jí za uši jak to šlo a žádnej píst se v tom měnit nemusel.Taky mi k tomu žádnej "příbal" nikdo nedal. Oleje byly blbý "komunistický", žralo to drapáky z Barumu ale jezdilo to pokud vím ještě dalších pár let potom, co jsem to prodal.Nedělali to v tý Jawě nějak divně?



no srovnavat koncepcne takhle odlisne motory mi prijde ponekud mimo...
jinak ja teda nemel zadnou takovouhle "VIP" jawu, ale na tech beznejch se teda kazdejch "par" tisic vybrus delal.. uz to jelo bidne, navic postupem casu lezou z motoru i nic moc zvuky. u te husqvarny je vymena pistu obdoba vybrusu....

SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 13:25 | Nahoru | #7
kamarad zavodil se SMR asi 5 let, vystridal 3ruzne modely(i posledni strikacku) vim ze mel problem s regulatorem u dobijeni, u jedne se vysypala prevodovka behem zaruky, u jedne po zaruce u noveho majitele a u jedne se rozlitlo zapalko ... ale to je asi beznej osud tehle zavodne jetejch ostrejch MX motorek... asi docela bezproblemovej stroj, jen kdyz se cloveku podari koupit ojetina bejvalej zavodak a ma smulu tak muze vychytat par dost drahejch oprav....

(reakce na) SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 13:48 | Nahoru | #8
nahllowSKY>Píst po 40 mth u hobíka ?
No nevím to mi příjde nesmysl.Při závodním nasazení by to asi odpovídalo,ale jinak bych tipoval ,že 180 mth dá

SM510R výměna oleje

2.9.2010 v 22:00 | Nahoru | #9
Co se týče DRZ400SM, tak na ní si nemůžu stěžovat. Je fakt že ten výkon po naladění a dynojetu je ale prostě málo, stejně víc jak 40 koníků jsme z ní nedostali. Tak právě zvažuji výměnu a nemůžu se rozhodnout.

Mám v úvahu Husquarnu sm510r nebo husaberg fs570 nebo ktm 690smc. A co z nich vybrat??? Pořád tápu...

SM510R výměna oleje

20.1.2015 v 12:05 | Nahoru | #10
kolik toho oleje se tam leje ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist