globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: harley davidson karbec & stříkačka
22.8.2010 v 14:18
Ahoj lidičky,

jaké máte zkušenosti u HD karbec & stříkačka ? ?

Děkuji !

3 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 15:22 | Nahoru | #1
Nemám s nima zkušenosti téměř žádné , ale stříkačka má menší spotřebu a lepší průběh výkonu i krouťáku + nemá propojené svody což davá větší prostor úpravám... A taky bude asi líp startovat za studena... Nicméně já osobně bych u HD volil rozhodně raději karbce = klasika...

Naposledy editováno 22.08.2010 15:22:47

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 16:02 | Nahoru | #2
DMC.motobiker> nejenže k HD karbec patří, ale ubyde spooooousta starostí s ekektronikou!

harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 16:23 | Nahoru | #3
pesastor> Vidím to úplně stejně...

harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 17:24 | Nahoru | #4
a hlavně z toho má člověk daleko lepší pocit, je málo tak katastrofálních věcí jako tragicky gumovej pocit ze stříkačky....

harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 18:13 | Nahoru | #5
otázka je, jestli si panáček rád hraje sám, nebo to rád dává do servisu. jestli sám, tak karbec a to se pak vyřádí, možností je spousta jak si s tím vyhrát

2 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 18:15 | Nahoru | #6
memphis.unv> Já myslím že u HD to zas až tak tragické nebude...

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 18:34 | Nahoru | #7
DMC.motobiker> přívalovej deštíček a jaká byla ŘJ v Oktávce. Hodně dávno, atak před 10 lety se každej divil, že jezdím s Tatrou 613 a s motorem v karburaci. Kdykoli kdekoli to na rozdíl od serou*í se ŘJ šlo opravit!

harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 18:49 | Nahoru | #8
pesastor> No snad to nebude až tak horký , dneska už bych se toho nebál, moje 916 (1994) má taky starou ř.j. Weber - Magneti Marelli a jezdí to zatím pořád...

harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 19:05 | Nahoru | #9
...byl jsem zvyklej, že před sezónou motorka byla vždy na garančce a pak celou sezónu chci projezdit, nikoliv prostát v servise......

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 21:32 | Nahoru | #10
DMC.motobiker> aby ses nedivil, aji exponát z muzea se rád nechá rozmazlovat!
viz má třipade a posunutí předstihu

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 21:53 | Nahoru | #11
memphis.unv> Jo to bejvá... Jinak já jen říkam že dnešních stříkaček už bych se tak nebál , ale samože když HD tak raději s karbcema , vždycky mám všechno raději s karbcema když to jde... Ale třeba ten start po zimě je na stříkačce naprosto bezchybnej...

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 22:19 | Nahoru | #12
DMC.motobiker> no, je teda pravda že na mašinách srovnání nemám, to v autech ale byla to hrůza neni nad přímou mechaniku, když do toho strká svý rozumy elektronika tak to stojí vždycky za vyližprdel

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 22:37 | Nahoru | #13
memphis.unv> To je pravda , taky mám rád tu surovost...

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

22.8.2010 v 23:06 | Nahoru | #14
DMC.motobiker> já mám rád živelnost, přirozenost.... vím že když v karbecu otevřu šoupátko nadoraz v nízkejch otáčkách že se ten motor bude dusit a taky to z něho cítím! cítím co dělá. vím že když chcu vystartovat a rovnou šoupátko otevřu tak se zakucká takže ho nejdřív protůruju aby se dostal do otáček (ideální je když si třeba hemi tim náhlým přehlcením chrochtne ) a pak do něho můžu prat co chcu!
neni nad ten pocit když do vysokejch otáček pustíš pořádnou dávku směsi a ten motor zatáhne
stříkačka? ubereš plyn a než to ta piča pochopí tak to plynule sníží. v nízkejch otáčkách dáš plnej a ona začne lenivě zrychlovat.... já vím že je to volovina a nízkejch jí dat že je to na hovno, ale když už tak chcu vědět jak se ten motor snaží a že nemůže víc protože se dusí, ne jakýho támhle jakože zrychlování aby to bylo hospodárný!
chceš podřadit abys tomu mohl šlápnout na hrtan? s karbecem pokud je motor točivější, mrdneš tam nižší kvalt, šlápneš na plyn a motor to bombou směsi vyletí do otáček a ty valíš. pokud je motor línej (jako na třipade ), meziplyn aby se motor roztočil, narveš tam kvalt a valíš.
posraná stříkačka? než ta piča pochopí že opravdu ale opravdu ty vysoký otáčky potřebuješ a než se teda uráčí a rozmotá tak tě ten motor zbrzdí, mezilyn taky nepomůže protože za tak krátkou chvilku se skoro otáčky nestačí zvednout- teda ony spiš ještě padají a okamžitě s puštěním plynu jdou zase vlastní vůlí dolu takže jsou někde v nejlepším případě uprostřed a nelíbí se to ani převodovce protože má pro řazení nepřirozený otáčky ani tobě protože motor tě nízkejma otáčkama zbrzdí....

celý je to jakýsi humový a na člověka to působí asi takovým pocitem jako když se snažíš ovládat přehravač když se ti trhá počítač, sere to podobným způsobem.
navíc v tom nemáš ani cit protože u karbecu víš jak moc vytažený šoupátko tam napevno kolik posílá a co to s tim motorem pak dělá. řídící jednotka když si tam počítá ty svý sračky "podle aktuální situace" tak je to pokaždý jinak a ty m ůžeš maximálně hádat a trefovat se jak na kole štěstí.
nedej bože když neni nastavená sportovně a snaží se ti do toho co děláš s plynem srat jakousi ekonomiku provozu když ju napadne že sice by ti tohle podalo vyšší výkon ale bylo by to nehospodárný....

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

23.8.2010 v 11:50 | Nahoru | #15
Mám HD se stříkačkou většinu věcí si opravím sám nejsem lama , instaloval jsem Power commander a přepisoval mapy a bez problémů , svody jsou spojené ale dole né nahoře , ,start po zimě na první cvrnknutí a kámoš má stený motocykl s karbecem a průběh výkonu a kroutáku je kurevsky jiný ve prospěch stříkačky .

Otáčky na volnobh jsou u stříkačky vyšší , není problém je nastavit přes diagnostiku nebo i jinak na to jsou fígle , za druhé 500 ot/min není pro kliku moc fajnovka , že .

Morfijum .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

23.8.2010 v 13:01 | Nahoru | #16

MorfijumHD> kámoš má stený motocykl s karbecem a průběh výkonu a kroutáku je kurevsky jiný ve prospěch stříkačky.



Tak to kámoš blbě seřízenej ten karbec (zřejmě sériovej a nechanej kompletně stock). Podstatný je složení směsi a ne to, co jí přiravuje.
Může bejt nějakej malej rozdíl v absolutních (maxim.) hodnotách, ale to nemá praktickej význam. A zátahu (plynulosti) dobře nastavenýho karburátoru se žádná stříkačka nevyrovná.

Mám na HD karb. a na Buellu stříkačku, tam se s ní ještě srovnám, ale na HD bych jí nechtěl.

Lidi si předělávaj (komplikovaně) stříkačky na karb., obráceně možná taky ale nevzpomínám si .. proč by to taky dělali.

Na tyhle motorky zbytečná elektrika IMO nepatří

harley davidson karbec & stříkačka

23.8.2010 v 13:33 | Nahoru | #17
Mám Sportika stříkačku, ale bohužel nemůžu srovnávat s karbem - nejel jsem na tom. Nicméně za sebe můžu říct, že mi stříkačka zcela vyhovuje a rozhodně necítím žádné "gumové" chování. Od 2200ot/min to má krouťák skoro konstantní. Přes Pro Super Tuner si s tím jde hrát stejně jako s karbecem (možná i víc), akorát že ne šroubovákem, ale přes noťas - to je na každém, komu co víc vyhovuje. Snížit volnoběh jde bez problémů, jak píše Morfijum. Standartně jsou po zahřátí na 1000/min, pod 800/min nejen, že nic fajnového pro kliku, navíc pozor na pokles napětí na altíku a možném poškození ECM.
Průběh "mého" krouťáku na 883R (už neplatí, ale 1200 ještě nemám změřenou):

[img]

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

24.8.2010 v 18:20 | Nahoru | #18

ChopTop>Tak to kámoš blbě seřízenej ten karbec (zřejmě sériovej a nechanej kompletně stock). Podstatný je složení směsi a ne to, co jí přiravuje.
Může bejt nějakej malej rozdíl v absolutních (maxim.) hodnotách, ale to nemá praktickej význam. A zátahu (plynulosti) dobře nastavenýho karburátoru se žádná stříkačka nevyrovná.

Mám na HD karb. a na Buellu stříkačku, tam se s ní ještě srovnám, ale na HD bych jí nechtěl.

Lidi si předělávaj (komplikovaně) stříkačky na karb., obráceně možná taky ale nevzpomínám si .. proč by to taky dělali.

Na tyhle motorky zbytečná elektrika IMO nepatří



Jak moc je znát rozdíl, mezi komplet stock karbcem a vytuněným? Uvažuju o kitu Dynojet, výrobce uvádí výkon +5% což mám obavu, že ani nepoznám.
Jinak souhlas že H-D s karbcem je klasika, nevýhodou jsou asi jen ty starty, když pár dní nejezdí. Musí se dýl točit než čapne.

harley davidson karbec & stříkačka

24.8.2010 v 23:41 | Nahoru | #19
Dost rozdíl, ale spíš v tom jak se chová. Sériově jsou kvůli emisím nastavený na moc chudou směs, to sice navadí max.výkonu (vysoký otáčky)- proto taky ten nárůst výkonu není nijak velkej,
ale hůř startujou, dlouho se ohřívaj a když přidáš nezahřátýmu motoru plyn tak se cuká, takový to škytnutí jako že skoro zdechne, to asi znáš .
Já jsem ten Dynojet kit nikdy neměl, rovnou jsem tam dával Mikuni 42 HSR (na všecky 4 HD co jsme měli "v rodině" - to už bych od nich měl mít nějakou slevu [lol )] a jen se trochu doladilo jejich nastavení a bylo
Ty rovnotlaký (CV) karb. jako je ten stock Keihin jsou takový gumovější, pomalejc reagujou na otočení plynu, ten Dynojet kit sice zlepší (-kromě lepší směsi = přetryskování a jiná jehla) - reakci na plyn (=jiná pružinka,jinej podtlak -díry), ale šoupátkový jako je ten HSR mají i pak rychlejší, bezprostřednější odezvu.

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

26.8.2010 v 11:37 | Nahoru | #20
nejsem debil , vím co píšu , kamoš má komplet udělaný karbec tryska , jehla , pružina .
to jen tak na okraj , tak se mnu nemluv jak s magorem , bud tak laskav . se sériovým karbecem bych nesrovnával a na obou jezdím dost ...

mimochodem HSR je pěkně na hovno karbec který se značně ulívá jede jak prase je na plný plyn ....

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

26.8.2010 v 14:55 | Nahoru | #21

mimochodem HSR je pěkně na hovno karbec který se značně ulívá jede jak prase je na plný plyn ....



Vidím, že mám co dělat se skutečným odborníkem

Hele, to že má někdo "trysku jehlu pružinu" ještě neznamená, že to taky umí nastavit,
nakonec i tvý poznámky o tom HSR potvrzujou, že štelování karburátoru je pro tebe nejspíš
španělská vesnice..
Dobře nastavit zrovna to HSR je daleko lehčí než třeba SSo (TO je karbec na prd) -
a že by se ulívalo jako prase ? Nějak jsem si nevšim..

Ale o nic nejde, užívej si kurevsky lepšího průběhu výkonu a krouťáku stříkačky

Zatím si čti ten manuál, cos tu nedávno sehnal - než budeš zase poučovat

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

26.8.2010 v 16:31 | Nahoru | #22
Uklidni se ,
karbec jsem neseřizoval já , nic takového jsem tu nepsal , nevím kde jsi k tomu přišel ,
A manuál jsem si tu vyptal jen proto že mám rád věci v pořádku a dokumentaci a cokoliv k motocyklu .

Vlez mi na záda , já jsem napsal svůj názor ty si nakonec piš co chceš pane neomylný a nejchytřejší..

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

3.9.2010 v 06:10 | Nahoru | #23
MorfijumHD> Choptop ale hosi harleyari jsou pospolu

harley davidson karbec & stříkačka

3.9.2010 v 11:34 | Nahoru | #24
měl jsem karbec, šel jsem do stříkačky, přeci jenom dnes už těžko pořídíte novějšího HD s karburátorem a svůj hrozný čin omlouvám že jsem potřeboval prachy :)

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

20.4.2011 v 13:31 | Nahoru | #25
DMC.motobiker> i stříkačka má propojené svody a to jak Sportster, tak big twiny. Je to ale udělané velice nenápadně, na první pohled to není vidět.

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka

13.6.2015 v 21:31 | Nahoru | #26
Čau. Uměl by mi někdo z Vás poradit. Mám HD Road Glide FLTRI-stříkačka, r.v.2000. Dal jsem KN vzduchovej filtr a otevřený laďáky. Laďáky tam byly, ale s orig.vzduchový filtrem. Od té chvíle je volnoběh hned po nastartování na 2000ot./min.
Můj dotaz zní: Jde v garážových podmínkách bez diagnostiky volnoběh seřídit? Někdo tady psal, že v jde. Ale jak? Umí to někdo popsat?
Díky

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

19.6.2015 v 18:24 | Nahoru | #27
Boylerr> Asi máš smůlu.Co já vim,tak bez zásahu do řídící jednotky bohatost směsi (air-fuel ratio) nebo otáčky volnoběhu neseřídíš.Tím,žes tam dal ten víc propustnej KN filtr,sis rozhodil právě ten správnej poměr vzduch-palivo,směs je moc chudá (moc vzduchu-málo benzínu) a řídící jednotka to vyřešila tak,že zvýšila otáčky,aby tam toho benzínu šlo víc.Říká se,že kdo má motorku s karbcem,chodí do garáže ladit motor se šroubovákem,a ten,kdo má stříkačku,chodí tam s notebookem.Teď máš několik možností.Nejlevnější je dát tam zpátky ten origo papírovej filtr a doufat,že řídící jednotka si s tim nějak poradí.Nebo koupit nějakej PowerCommander nebo tuner,přes kterej se to nechá naladit.Je jich na trhu spousta,ale trochu to už leze do peněz.Výsledek ovšem stojí za to.Dostaneš pak z toho motoru maximum.Mám na svý motorce taky KN filtr a otevřený laufy DandD a na to naladění jsem použil Screamin Eagle Pro Super Tuner ( cca 400 Dolarů - nech si to kdyžtak poslat z USA,tady za to chtějí 16.000,- ! ).Motor teď vrní blahem.Jde rychleji do otáček,nekucká ani když jedu na čtyřku po městě,svíčky mají správnou barvu ( ty tvoje musí být úplně bílý ) a celkově se chová kultivovaně.Ta palivová mapa,kterou tam mám nainstalovanou,prostě upraví poměr vzduch-palivo tak,že je vždy ideální vzhledem k otáčkám motoru.

(reakce na) harley davidson karbec & stříkačka

2.4.2016 v 20:53 | Nahoru | #28

DMC.motobiker píše: Nemám s nima zkušenosti téměř žádné , ale stříkačka má menší spotřebu a lepší průběh výkonu i krouťáku + nemá propojené svody což davá větší prostor úpravám... A taky bude asi líp startovat za studena... Nicméně já osobně bych u HD volil rozhodně raději karbce = klasika...



Mám Heritage softail, karbec a také nemám propojené svody.. A karbec je o mnoho lepší. Za studena startuje parádně, jede super. Dá se poštelovat volnoběh, což u stříkačky moc nejde. Mám otevřené sání a samozřejmě i výfuk a zvuk jedinečnej. Když H-D tak jedině karbec.. Jo a spotřeba, je o 0,7lit. větší, což není moc a hlavně, ta jízda stojí zato...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pres svody do valce Harley Davidson XL 1200R Roadster paulie_gsxr 9 28.2.2019 v 21:10 Ventil-TP
Harley Sportster 1200 DOT5/DOT4 Harley Davidson XL 1200R Roadster homat 15 27.7.2018 v 23:20 homat
Harley Davidson 883 R / 1200 R Oran... Harley Davidson XL 1200R Roadster Woodie 0 8.4.2017 v 16:13 Woodie
Jaké ledky na zadní světlo? Harley Davidson XL 1200R Roadster Plazivec 11 17.12.2015 v 18:38 Krovak
Co zkontrolovat po koupi na HD Harley Davidson XL 1200R Roadster Plazivec 20 3.12.2015 v 22:02 Plazivec


TOPlist