globalmoto_duben_nolan





Téma: Klepani pistu DR600
19.8.2010 v 08:48
Klepani pistu do hlavy valce, ale jen pri vetsim otevreni soupete karburatoru a vetsim zatizeni motoru. Problem nastal po vybrusu s pouzitim pistu WISECO. Nevite nekdo co s tim?

Uzavřeno 23.05.2011 v 19:02 uživatelem Rkalis

Otevřeno 23.05.2011 v 19:02 uživatelem Rkalis

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 09:23 | Nahoru | #1
Neni něco s ojnicí?

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 09:24 | Nahoru | #2
pístní čep?

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 09:32 | Nahoru | #3
Strejčkovi taky cvakal pist (u auta) a mel stocenou ojnici (jakoby do vrtule). Pak mu pist cinkal o ojnici ...

1 reakcí na tento příspěvek Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 09:51 | Nahoru | #4
To jsi zvětšoval vrtání? Nebo proč tam máš Wiseco? Ptám se protože to může být detonační spalování. Větší vrtání a kompresní poměr zvyšuje nároky na zapálení směsi a oktanový číslo. Pokud to není vyloženě rachot, zkus tam prdnout 99 oktanů. To je asi nejlevnější "zkouška". Aby Ti bouchal píst o hlavu, tak to už by jsi byl asi bez ventilů, protože ty jsou ve zdvihu dost blízko, řekl bych že blíž než dno pístu k hlavě.

A když něco, tak čep. Dával jsi ho novej s pístem? Měl vůli v pístním oku ojnice?

Naposledy editováno 19.08.2010 10:48:28

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 10:56 | Nahoru | #5
Zkus tam dát 100oktanový benzín,mě to dělalo to samé a pak byl klid.

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 10:57 | Nahoru | #6
A jak si zjistil,že klepe píst do hlavy válce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 11:02 | Nahoru | #7
Dřík> Napsal jsi tam kravinu,klidně může píst klepat do Hlavy,při zapálení směsi máš ventily zavřené.(A u Wiseca máš navíc v pístu vybrání na ventily).

Naposledy editováno 19.08.2010 11:03:36

1 reakcí na tento příspěvek Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 12:01 | Nahoru | #8
nekde jsem uz cetl ze bylo par problemu s wisecem,po vybrusu klepalo,kolik jsi najel od vybrusu?delalo to hned od zacatku?ja mam taky po vybrusu,dal jsem kovany pist wossner 101mm a uz mam najeto na nem skoro 3000km a bez problemu zatim

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 12:14 | Nahoru | #9
Čep? Rozebrat, změřit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 12:20 | Nahoru | #10
Pepa GSX-R> pokud je ten píst vyšší a má kvůli tomu vybrání (vyšší komprese), tak pak asi jo. Pokud má stejný dno jako originál, tak bych řekl, že dřív potká ventil než hlavu. Ale to je můj úsudek. Sežeň si silnej cín, cca 5mm průměr a přes díru na svíčku ho nažeň ke stěne válce. Pak opatrně toč klikou až do horní úvrati, nejlíp při kompresním zdvihu aby se Ti tam nemotaly ventily.Jak cín vytáhneš, tak Ti ukáže vůle.Pokud to bude neprůkazný, tak to holt musíš rozdělat a přes plastelínu si to překontrolovat.Ale pochybuju, že by soudruzi ve Wisecu udělali chybu. při zvyšujících se otáčkách se pravda všechno natahuje. Ojnice nejvíc, např. cca. 0.1-0.3mm/5000ot/min ale to je tak málo, že to nevadí.
Myslím si jak jsem psal, že jsou tam detonace a víc oktanů, to vyřeší.

Naposledy editováno 19.08.2010 12:26:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 14:53 | Nahoru | #11
Poznal sem to podle toho, ze je domlacena hlava a okraj dna pistu, jde presne poznat, kde se to potkava... nejhorsi je, ze se to "cinkani" ozyva jen napr. pri jizde do kopce a kdyz vic zatahnu za plyn. Pri neutralu se muze tocit motor jak chce a cinkani se neozyva. Duvod prechodu na Wiseco(dodava celou pistni sadu, tj i cep) byl ten, ze po cca 500km od koupe vyjel pistni cep a skrabnul valec, tak se musel prebrousit
Ventily sou OK, vyvyseni dna pistu nevadi(nenarazi)

Myslite, ze vic oktanu zabrani stretu pistu s valcem?

Naposledy editováno 19.08.2010 14:58:21

(reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:00 | Nahoru | #12
jungen> Zacalo to delat hned po zahrati motoru, cim vic plynu, tim vic to mlatilo... za studena bylo vsechno v poradku

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:07 | Nahoru | #13
řetízek na vyvažováku? skontroluj to jestli má moto 60 000 km tak ho vyměn preventivně kámarádovy to dělalo taky volnoběch v poho a při zátahu klepání v hlavě stačí sundat víko dynama a uvidíš němělby mýt skoro žádnou vůli

(reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:24 | Nahoru | #14
Rkalis> tak to určitě nezabrání... Pokud to vidíš, že je to domlácený a nemůže to být z předchozího, tak je tam někde problém. Těsnění pod hlavou,ojnice nebo samotnej píst. Pokud teda někdo nesnižoval hlavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:25 | Nahoru | #15
Rkalis> Dej silnější těsnění pod válec a je opraveno.Od tohoto klepání Ti žádný benzín nepomůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:32 | Nahoru | #16
Pepa GSX-R> uz sme zkouseli pridavat, ted sem na nejakych cca 5mm a porad tuka.
BTW pist se nataci sipkou k vyfuku jak u auta, ze?

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:35 | Nahoru | #17
Nevite jakou ma tlouztku origos tesneni pod valec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:41 | Nahoru | #18
Jasně,šipkou k výfuku.A jak jsi na tom s šálama na klice?To není možné,když jsi přidal 5mm aby to klepalo.Origo těsnění má + - 1mm.

Naposledy editováno 19.08.2010 15:42:49

(reakce na) Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:49 | Nahoru | #19
Pepa GSX-R> Hele nevim, jak na tom sou. Mam 2 motory, 1 pist 1 hlavu( z jednoho pistu uz je popelnik). V 1. motoru sou vyvazovaky v cajku a v druhym sou odpojeny. Jedinej rozdil je v tom ze se ten motor bez vyvazovaku trochu vic trepe a tahne jako cert od spodu, ale problem s klepanim zustava zustava

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 15:52 | Nahoru | #20
tak to je divny ze to dela aji po pridani tesneni,ja si myslim ze to je klika-ojnice jinak to neni mozny prece kdyz to narazi az do hlavy

Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 16:30 | Nahoru | #21
Kdyby to lítalo tolik na klice, tak se to dávno roszype. Takový vůle by nevydržela a zadřel by to. Minimálně by neslyšel to klepání přes zvuk co by z toho šel

Když dáš 5mm a klepe to dál tak je to ještě něco. Protože kdybys to dal na 1mm což normál cca je, tak Ti 4mm budou přebývat. Změr tu vůli(jak jsem psal) při 2mm těsnění a uvidíš. Řekl bych že to bude dobrý a to klepání bude něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek Klepani pistu DR600

19.8.2010 v 22:03 | Nahoru | #22
....mám ten samý problém. Akorát mám origo píst. Taky klepe jen když se ohřeje a je v zátahu. Ventily jsem dělal, zkoušel jsem 100 oktan, pořád to samý, mrknu na ten řetízek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

20.8.2010 v 11:45 | Nahoru | #23
DavidB> A tesneni mas original nebo nejaky svoje delany? Vypada to, ze kluci zacali ty tesneni nejak sidit na tlouztce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepani pistu DR600

20.8.2010 v 19:57 | Nahoru | #24
Rkalis> těsnění je asi originál, já jsem ho neměnil a klepaní začalo postupně. tipoval jsem to na ventily, ale byly OK, taky jsem dal nový svíčky a fajfky. Zkoušel 100 oktanový benzín, protože jsem tam lil benzín co jsem dával jen do sekačky na trávu - nejlevnější zemědělská pumpa. Ale pořád nic, o víkendu mrknu na ten řetízek vahadel a pokud tam nebude vůle, asi mě čeká rozhození motoru a mrknu na čep a pak šály. Jinak mám najeto cca 45tis a vypadá to, že motor nikdy nebyl půlenej ani rozdělanej

(reakce na) Klepani pistu DR600

20.8.2010 v 20:12 | Nahoru | #25
DavidB> to me zacalo az po tom vybrusu, jinak se mi ozyva jeste cvakani, ale to budou asi volny ty "voditka" na vahadla

Klepani pistu DR600

5.9.2010 v 10:53 | Nahoru | #26
Čau hele měl sem podobnej problem kovově znějící rány z motoru a problém byl v tom že byli vydřený vahadla na vačce takže se pak nedalo pořádně nastavit vůle na ventilech,i řezto že jsou na pístu vybrání pro ventily tak při špatném časování se ventil může potkat s pístem,ale jestli že ty máš opsanej píst na hlavě tak bych kouknul na průměry a vůle ojničního čepu vůči ojnici dovolené tolerance jsou vrtání v pístu pro ojniční čep 23,030mm
pístní čep vnější průměr 22,980
ojnice a její otvor 23,040mm tohle jsou krajní meze opotřebení které dovoluje suzuki manuál vůle která ti vznikne na ojnici a oj. čepu nesmí bít moc velká jinak se ti začnou ozívat rány ve vyších otáčkách nebo jak ty říkáš v tahu a vůle na oj. čepu a pístu musí být rovněž v toleranci jinak to zase něco odnese jedno proti druhému se musí točit jinak se to projeví na hlučnosti já měl třeba vyběhlou ojnici vůči oj.čepu a tak mi to taky takle klepalo.

(reakce na) Klepani pistu DR600

26.6.2012 v 14:27 | Nahoru | #27
cau mam suzuki6OOdr 1990 a potreboval by som nastavit ventili ale neviem ake maju byt cisla v mm saci a vyfukovy keby si to nahodou vedol dost by si mi pomohol .kupil som ju ojetu vsetko mam uz spravene len ventili mi treba nastavit diky mocDřík>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 Marťas650 9 7.3.2024 v 19:09 Marťas650
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 Debnys 3 26.4.2023 v 16:02 vmz00
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 ladis321 6 27.3.2023 v 09:42 ladis321
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 ladis321 13 26.3.2023 v 12:40 combust
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 ladis321 1 28.2.2023 v 22:14 combust

TOPlist