Téma: Defekt od "cestářů" ))

12.8.2010 v 12:17
Už se Vám stalo to co mě? Dva týdny NOVÁ pneumatika nevydržela "opravenou" cestu asfaltovou omáčkou (Recept: zmije cukrovaná šotolinou)

U nás JM kraj, Břeclavsko. Nová móda údržby silnic, posypou zmije a zmizí (údržbáři i varovné značky), byl jsem rád, že jsem nedal tlamu.
Díra v gumě 5x5 mm, kamínek jak špička od šípu, guma okamžitě na ráfku, být to trochu ostřeji, byl bych ve špitále, nebo v penále. Pneuservis mi dosvědčí, nedalo se to vytáhnout ani kleštěmi...Volal jsem jim (místní údržbáři a jejich nadřízený "orgán"), bylo mi řečeno, že mi opravu pneu proplatí. Takže nyní 210 Kč, až se zabiju, tak mi dají asi věnec .

A až se na tom někdo další zabije, cajti si napíšou suše do statistiky +1 s nepřiměřenou rychlostí a bude další důvod buzerovat za rychlost .

Od teď předpokládejte na našich silnicích i kramle a zahozené lopaty, nejen bláto a slámu po žních.

Kam to u nás spěje? Šotoliny plné silnice, křižovatky (nemluvě o tom, že "lité zmije" nemají adhezi jako zbytek vozovky, i když se je pokouší "zasyflit" šotolinou ) Že guma ulítne je na jejich správkách normální, jezdím opravdu opatrně...
Defekt je už silné kakao.

12.8.2010 v 12:20 | Nahoru | #1
včera jsem si taky málem nabil držku... a to že ten štěrk byl označenej na tom nic nezměnilo taky nechápu proč se to dělá stylem "zasypem to a voni už si to rozjezděj"

12.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #2
Jó klucí tohle je asi největší problém dneška ten posyp. Tady u nás máme dokonce podezření že to dělaj schválně protože na silnici s krásným asfaltem kde člověk jede v zatáčce 180+ to je třeba všude. Když jsme s klukama zastavily tak po odhrnutí nohou bylo zjištěno že někde bylo jen nasypáno a nic pod tím co by to drželo na sobě (asfalt) a v ostatních částech vozovky to bylo stylem že asfalt tvořil plochu cca 20x20 cm a na tom byla nasypána plocha 1,5m štěrku s vrstvou tak 1,5cm..............

Jako fakt hnus tohle a už nespočetněkrát jsem na to narazil ne zrovna v legální rychlosti na tacháči.........tancoval jsem docela hříšnej tanec!!! Za tohle bych ty zmrdy postavil k plotu a střílel do nich........
čuráci zasraný, člověk může ject 90kmh a rozšvihá se jak psí hovno.

12.8.2010 v 12:35 | Nahoru | #3
Já se tady ničemu nedivým,jsme přece v ČR.
Nejsou peníze a ani nebudou na kvalitní silnice.To by se vláda musela naučit hospodařit,ale to radši poškrtají výdaje na potřebné věci...

Jinak zdravím Rexaře

Naposledy editováno 12.08.2010 12:35:24

12.8.2010 v 12:53 | Nahoru | #4
Minulý týden jsme byli na motorkách ve Slovinsku a Rakusku. Na výletě k Terstu (po okreskách) jsme jeli kolem kamenolomu (značka "pozor" hezky u cesty), místní motorkáři drželi v zatáčce konstantní, dosti optimální náklon Nás čechy stratili, páč jsme jeli "dóóóst opatrně", a nikde ani zrníčka . Takhle to dát u nás KDEKOLI JM, jseš mrtvej Homolka.

12.8.2010 v 12:56 | Nahoru | #5
No tak když budeš mít firmu na spravování silnic a státní zakázku a víš, že ti zaplatí, co si řekneš, tak tam toho štěrku taky vysypeš vagon, to se nebojim...

12.8.2010 v 13:00 | Nahoru | #6

PajaZR>Já se tady ničemu nedivým,jsme přece v ČR.

Jinak zdravím Rexaře

Taky zdravím! Potkali jsme cestou kluky (jeli na Zell am See), dali dobrou hlášku: Za ty prachy (do výstavby a oprav silnic), TO MUSÍ BÝT ATRAKCE!!! Přece za ty prachy nemůžou být kvalitní, rovný a čistý, to by byla nuda, nudná jízda, na kterou zapomeneš.

"Odtialto na každom kilometri": Tady jsem dal skorotlamu, támhle mi to ujelo pod prdelí, že bych cvakal hřebíky, támhle (u Rozvadova ve směru na Německo jsem i s machnou vyskočil do luftu ve 130ti . Pro cizince je to na našich cestách jak v Disneylandu!

12.8.2010 v 13:05 | Nahoru | #7

12.8.2010 v 13:06 | Nahoru | #8
zase se na tom luxusně hází prdelí s autem na motorce to musí jít taky jen nesmíte bejt suchaři

12.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #9

martin1>někdo tady psal, že usypali i u Masecu, takže kdo jede na GP tak kolem Brna vofafrně!!!

Tam jsem brzdil "očima" už i vloni... (jak se jel poslední CEC...) tak jsem to tam dal málem "na věšák"...

12.8.2010 v 13:41 | Nahoru | #10
Ale nakonec to opravit šlo, ale kdybych měl platit nějakych 10000,- za novej nebo i 7000,- za jetej ráfek, tak nevím nevím...

Každopádně jsem si 100% jistej, že tam ty kurvy co to opravovali neměli vůbec žádnou značku ani nic co by nějak naznačovalo, že jsou tam práce na silnici.

12.8.2010 v 13:55 | Nahoru | #11

majklboj>před 2 týdnama u nás opravovali asfalt okolo jedné kan.šachty, tak okolo ní (uprostřed silnice) vyřízli kus asfaltu, díra tam byla hluboká takových 10-15cm. Tak si takhle jedu po hlavní, z vedlejší přede mě vjede auto, takže jsem se dostal bezprostředně za něho a auto si tu díru přejede pekně prostředkem mezi kolama a já těsně za ním vlítnu do té díry, pěkně na tu protilehlou vybroušenou hranu (tak ve třicítce). No rána jako prase a doma zjistím, že mám ohnutej ráfek, ale nevypadalo to tak hrozně, týden jsem jezdil a na ničem (v zatáčkách, vibrace atd.) jsem ten ohnutej ráfek nepoznal, po týdnu jsem pichnul přední gumu, tak jsem to dal na přezutí a tam se jim ten ráfek vůbec nelíbil, prej je to docela dost ohnutý a že neví jestli to půjde vůbec opravit. Když jsem se díval na ceny nových tak se mi zatmělo před očima.

stalo se mi to samé, jenom v noci a asi tak v 60ti... Ráfek ohlej, naštěstí bez defektu... Srovnání mě stálo zhruba 300,- u známého, ale dokoonale roovné to nebude už nikdy

12.8.2010 v 14:26 | Nahoru | #12
GRASSEL> Pravdu máš, předsedo! Zdá se mi to jako "pokus o zabití z nedbalosti"...

12.8.2010 v 15:46 | Nahoru | #13
U nás taky .... fuj

12.8.2010 v 15:54 | Nahoru | #14
to je asi všude. taky mě ještě překvapilo - byli jsme na dovolené v krkonoších, sice autem, ale stejně - značka: pozor! živičný nátěr 5 km.. taky docela prdel, to je taky vagon jakýhosi hnusu ale na celý silnici.. lítá to jak blázen ale co.. však voni si to ujezděj, co by se silničáři namáhali..

12.8.2010 v 18:50 | Nahoru | #15
Měls to s nima uhrát na novou gumu