bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak sem "dojel" z Chorvatska
8.8.2010 v 23:53
BMW R1200 GS Adventure, ako motorka pre cestovatelov a jej "bezudrzbovy" kardan zradili a v takomto stave som ho vytiahol po navrate z Chorvatska. Ale na chvalu BMW a vsetkych svatych musim povedat, ze motorka ma na ceste nenechala, aj ked divne zvuky sa z motorky sirili hned pri starte (navratovej) cesty z Chorvatska. Takze takto vyzera kardan s vysypanymi loziskami (alebo co je v tych klboch) po cca. 760km jazdy. Dojazd ku garazi OK a ked som asi 10 min. na to potreboval s motorkou prejst cca.1km po ceste, tak uz to neslo pomaly ani na 1-ku a zvuky, ktore z toho isli boli desive
Takze som zvedavy, ze kolko taka "divna tycka" stoji nova

Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 19:28 | Nahoru | #61
Deadman> JO, to máš pravdu: měli bychom se vyučit všichni automechaniky: Jak jsem tad psal, vysypalo se mi ložisko na hrušce a válečky očesaly soukolí. To se prý u Guzziny stává taky pouze jako statistická chyba. Sehnal jsem novej zadek, nechal to vyměnit.
Dnes po 10 dnech jsem byl přezouvat gumy. U Cháry mi říká gumař "nemáte utaženou osu zadního kola" . Pánové c servisu na tenhle detail zapoměli!!!
Jak krásně by si člověk nabil čenich.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 19:34 | Nahoru | #62
buxino> 26890kč bez DPH

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #63
[quote]Deadman>Němec: Pokud máš v Uralu stejnej kříž jako má Dněpr, tak tam pasuje kříž z Nivy, Gaze a skoro všech ruských aut a pomocných pohonů náklaďáků. Ten koupíš velmi levně v kdejaké mototechně. Já si ho vozím sebou jako zálohu. Na origo kříži mám maznici, na tom náhradním si nejsem jistý.

K tomu BMW - pochybuji, že se ten kloub vymrdal takhle najednou. Ten musel mít vůli už při výjezdu na dovolenou. Bohužel si to musí majitel rozebrat a zkontrolovat před cestou sám, v servise se ti na to vyserou, maximálně ti naúčtujou kontrolu, kterou stejně nedělali...

Ano, v origos BMW Motorrad servise mi pred cestou oznamili, ze motorka je v 100% stave. A ked som im spominal, ze mem nejaky neisty pocit z kardanu, tak mi oznamili, ze tak to ma byt, ze kardan musi mat urcitu volu... Takze som sa ukludnil a moj neisty pocit z obcasneho cvaknutia som hodil za hlavu
Vidim, ze netreba nikomu verit, nech ma aj to najvacsie logo na budove

Nastastie poznam na Morave par typkov, ktori motorky spravuju srdcom a pouzivaju u toho hlavu

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 20:07 | Nahoru | #64
zdenall> 12 570,-Kc s DPH

Ta cena 26 890,-bez DPH je pravdepodobne za hrusku, ale aj to je nejake vysoke, protoze v BMW Wien mi dali cenu na hrusku 1200,-EUR s DPH a az potom sme zistili, vlastne mna zajima cena kardanu a ta je u nich 610,-EUR s DPH. A v 2B moto mi dali cenu 12 570,-Kc s DPH, tak sem to objednal, nech uz jezdim

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 20:09 | Nahoru | #65
Deadman> Svata pravda a plne suhlasim (bohuzel)

Som rad, ze je tu par ludi, ktori maju normalny nazor a zda sa, ze sa aj vyznaju a maju prehlad. Klobuk dole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 20:35 | Nahoru | #66

buxino>...
Ano, v origos BMW Motorrad servise mi pred cestou oznamili, ze motorka je v 100% stave. A ked som im spominal, ze mem nejaky neisty pocit z kardanu, tak mi oznamili, ze tak to ma byt, ze kardan musi mat urcitu volu... Takze som sa ukludnil a moj neisty pocit z obcasneho cvaknutia som hodil za hlavu



Eh, to si snad dělají prdel?!!!! V kříži nesmí být citelná vůle! Jakmile je, hned repasovat. Uvnitř jsou malé jehlové ložiska, jakmile se udělá vůle, rychle se vymlátěj.
Vůle musí být v kuželovým soukolí, a to velmi malá, měří se měrkama podobně jako ventily, a nastavuje kalibrovanýma podložkama uvnitř skříně převodu.
Když to kontroluješ, musíš odpojit kloub od hrušky, abys rozlišil, co je vůle v kříži a co v hrušce. Kdyby se mi na Dněpru za jízdy stalo, že by mi to louplo v kříži, rozdělával bych to ihned po dojetí domů, s tím bych nikam daleko nejel. Divím se, že ten vymlácenej kříž tolik vydržel.

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

10.8.2010 v 22:42 | Nahoru | #67
Deadman> Bohuzel sem nevedel, ci tam vule je a uz vubec sem nevedel, ze v cem... Len sem z teho nemnel dobry pocit
Ja sem len uzivatel, zadny odbornik, takze ked mna ujistili, ze kardan musi mnet nejaku vulu, tak sem byl spokojny a veril sem...

1 reakcí na tento příspěvek Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 12:01 | Nahoru | #68
Zajímavé téma. Vždycky jsem si říkal, že by varan potřeboval kardan a trošku záviděl BMW-ákům, že se o to nemusí pořád starat. Ne, že bych to úplně odpískal, ale vidím, že to může mít ještě větší problém, než starost o řetěz. Kor teda po tom, co jsem najel na suché mazivo je starost o něj úplně minimální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 12:11 | Nahoru | #69

kov>Zajímavé téma. Vždycky jsem si říkal, že by varan potřeboval kardan a trošku záviděl BMW-ákům, že se o to nemusí pořád starat. Ne, že bych to úplně odpískal, ale vidím, že to může mít ještě větší problém, než starost o řetěz. Kor teda po tom, co jsem najel na suché mazivo je starost o něj úplně minimální.



neboj se, za ty starosti čistý ruce a čistý kolo za deště stojí co mám V11 (3 roky) jsem dvakrát vyměnil 2dcl oleje a dvakrát fouknul vazelínu do křížů a jinak o něm také nevím

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 12:28 | Nahoru | #70

illMedvědGuzzin>neboj se, za ty starosti čistý ruce a čistý kolo za deště stojí co mám V11 (3 roky) jsem dvakrát vyměnil 2dcl oleje a dvakrát fouknul vazelínu do křížů a jinak o něm také nevím


Mně se starost o řetěz zjednodušila tím suchým mazadlem. Motorka není zasekaná vůbec a umývání řetězu je brnkačka. Zase se to ale musí stříkat o něco častěji. Ale to už nesouvísí s tématem, tak to tu nebudu dlouze rozpitvávat.

1 reakcí na tento příspěvek Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 12:36 | Nahoru | #71
snad to není už mimo mísu,ale známej měl celkem obří vůli na zadním kole,nějak na to hodil bobeka dopadlo to tak,že mu to uplně rozsekalo celou hrušku na R1200GS... Od tej doby to kontroluju co chvíli... abych nedopadl uplně stejně... A v nejbližší době mě čeká preventivní výměna ložisek... Radši.

Buxino,vubec Ti to nezávidim.Z tohodle mám u Bawce asi největší strach

Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 13:02 | Nahoru | #72
až se budu blížit k 50 000km tak dám ložisko taky vyměnit... ale to minimálně 2 sezony nehrozi :)

1 reakcí na tento příspěvek Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 13:28 | Nahoru | #73
Ahojka, prima, že jsi dojel až dom a přeji ať můžes zase brzo jezdit, info z vlákna předám dále - plno informací a zkušeností. Info, že moto je v pořádku ti dali u nás nebo u sousedů?

Naposledy editováno 11.08.2010 13:33:13

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 16:05 | Nahoru | #74
molex> Souhlas. Už dvacátou sezónu jezdím postupně čtyři BMW a jestli s něčím NIKDY (ťuk ťuk) nebyly problémy tak to byly kardany. Jenom měním olejové náplně tak jak se mají, toť vše. A i kdyby se teď nějaký vychrul, tak už mi to zaplatí nezakoupené řetězovky a spreje na ně)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 19:06 | Nahoru | #75
Karaya1> Ja bych to nevidel cerne. kazda skusenost je dobra
Kardan je objednany a v patek by mnel dojit.
10 500,-Kc bez DPH neni zadana zavratna suma (teda za predpokladu, ze tento kardan uz prezije mna aj motorku)
BMW nezradilo a dovezlo mna pre garaz bez straty hrdosti a skolabovalo pekne v tichosti a sukromi pristavu

Takze, je to len technika a ta ma pravo zlyhavat. Hlavne je, ze: MISSION COMPLETED

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

11.8.2010 v 19:33 | Nahoru | #76
Franciska> Diky! dufam, ze na druhy tyzden uz budu jezdit
Ubezpeceni, ze motorka je OK, mi dali v BMW Motorrad servise v Bratislave.

Ode dneska uz vzdycky dam na moje amaterske pocity... napr. pocity typu, ze v kardane je vula a neco tam divne cuka

(reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska

12.8.2010 v 16:53 | Nahoru | #77
buxino> 10500 za 60000km je jako 2 lepší řetězový sady po 30000km taky bych to neviděl tak tragicky

Naposledy editováno 12.08.2010 16:53:48
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor


TOPlist