V manuálu píšou za studena 2,5 vzadu při 1 jezdci a nebo 2,9 při 2 jezdcích nebo při sportovní jízdě. Čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek Divné sjíždění zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divné sjíždění zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Divné sjíždění zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divné sjíždění zadní pneu
Dumám že se snad naučím sám přezouvat a na dlouhé přesuny po dálnici prostě vždy nazuju nějakej skoromrtvej slick nebo něco podobného co je vlastně zadarmo.
1 reakcí na tento příspěvek Divné sjíždění zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek Divné sjíždění zadní pneu
krtek86>Vy si z toho děláte prdel. Nejsem žádnej tahač plynu. Po dálnici jezdím do 160 a většinou 120-140. V zatáčkách jezdim někdy až na stupačku, ale jinak spíš mašinu využívám na cestování po ČR. Celá sezona OK, ale tohle mi prostě udělaly 2 cesty do Prahy a zpět cca 2 x 300 km...
Betonová panelka D1 je prostě jak smirkovej papír, nenaděláš nic. Ještě jak jsou tam vyfrézovaný ty drážky napříč na odvod vody.krtek86>Vy si z toho děláte prdel. Nejsem žádnej tahač plynu. Po dálnici jezdím do 160 a většinou 120-140. V zatáčkách jezdim někdy až na stupačku, ale jinak spíš mašinu využívám na cestování po ČR. Celá sezona OK, ale tohle mi prostě udělaly 2 cesty do Prahy a zpět cca 2 x 300 km...
..je ti 24 let.......tak si nedělej prdel taky!
...prostě se pneu provozem a jízdou ojíždí!...tak to je a tak to bude!.......někomu vydrží déle, někomu méně,záleží na druhu motocyklu,stylu jízdy,zatížení,klimatu a vozovce!
...to je vše......nehledej v tom něco "záhadného"!