globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězové kolečko
18.7.2010 v 20:15
Ahoj, mám na Vás odborníky o5 pár dotazů. Jedná se o motku hondu CG 125 r v.05. Napadlo mě že bych vyměnil sekundární řetězové kolečko za kolečko s větším počtem zubů. Kolečko bych dal to co má být s patřičnými rozměry pro daný typ řetězu atd. Teď mám 14ti zubové a co by se stalo kdybych dal třeba 16 nebo 17ti zubové. Motorka by se asi dýl rozjížděla takže by trpěly lamely, a do kopců by ztratila asi sílu co? Ale jde o to jak moc by ji ztratila. Na druhou stranu s novým kolečkem pojedu třeba 90km/h ale při nižších otáčkách než s kolečkem které má menší počet zubů. Nebo se mýlím? Motorka asi dosáhne i nepatrně vyšší rychlosti? Když teď jedu 100 a otáčky jsou nahraně životnosti tak pak s kolečkem při 100 budou otáčky nižší? A max. se třeba dostanu na 120km/h?

Děkuji Vám za rady

Řetězové kolečko

18.7.2010 v 20:24 | Nahoru | #1
je to zhruba jak píšeš. Ale osobně bych nedával větší jak o jeden zub, 125ccm je dost slabej motor a tráta síly bude citelná. Získáš větší maximálku ale motka ztratí dynamiku a bude to nuda. Věř mi...

Řetězové kolečko

18.7.2010 v 20:32 | Nahoru | #2
Taky bych se na to vyprdnul. Stejně za rok nebo za dva už budeš mít něco silnějšího...

1 reakcí na tento příspěvek Řetězové kolečko

18.7.2010 v 20:36 | Nahoru | #3
mám podobnou zkušenost s Kentoyou Trigger 200 (motor je kopie tvojí Hondy)
měl jsem 14 zub a dal jsem 16 zub.
převody se pěkně natáhly, ve dvou je pětka spíš sváteční záležitost, ale když jedeš sám, je to lepší než předtím. maximálka se nezvedla (motor to prostě nepřetlačí), ale cestování je příjemnější nižšíma otáčkama.
rozjezdy na jedničku nejsou problém ani ve dvou s nákladem.

za mě to minimálně zkus. investice 4 stovky za to stojí

(reakce na) Řetězové kolečko

18.7.2010 v 21:15 | Nahoru | #4
callowsick> uvažuji o tom kolekčo možu mít zadarmo od známého co s tím obchoduje. když to bude blbé tak ho prostě demontuju a vrátím tam to původní. Ja furt jezdím sám někdy vezu přítelkyni ale to jen občas. Uvidím jak se to bude chovat v kopcích... aby to nahodou nebylo tak pomalé a slabé abych se s motkou nevyvrátil. O té maximálce, kamošovi to na YBR maximálku malinko pozvedlo ale to to hnal v červeném poli otáčkoměru.

Řetězové kolečko

19.7.2010 v 07:09 | Nahoru | #5
no já když tam měl předtím 14 zubů, tak jsem prakticky nemusel řadit - 4-5ka všechno pobraly.
teď mi přijde, že konečně využívám převodovku k tomu, k čemu byla určená.
a dost možná je to divným průběhem výkonu kentoyi - dobrej spodek a střed, ale nahoře tupý.

jestli to máš zadáčo a jde jenom o šroubování, tak neváhej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak nalakovat plasty Honda CG 125 Marin01 8 9.11.2019 v 20:18 PaMi
Potřebuju poradit Honda CG 125 Marin01 0 2.11.2019 v 20:19 Marin01
Problém se startováním Honda CG 125 Marin01 7 11.4.2019 v 10:17 kilix
Startování Honda CG 125 Marin01 3 8.4.2019 v 09:08 karavanista
El. Schéma Honda CG 125 Cluband 1 20.6.2016 v 15:25 Cluband


TOPlist