bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..
17.7.2010 v 12:32
Zdravim chlapi,

tak mám novej problém, moje ZXR 750 J1 r.v.91 jezdila, až do teď v poho. Ale dnes se mi stalo toto: Dokud jedu v otáčkách dejme tomu do 7000 RPM tak vše fachčí, tak jak má, ale jak ji začnu točit k deseti, přičemž u 11000 RPM přestane uplně táhnout, a pak zpomalim tak na 4000RPM, najednou cítim, že jde na tři (zhrubne zvuk, hůř reaguje na plyn a motor trochu víc vybruje.

Karbce byly před 700 km čistěny, podtlaky seřízeny, ventily taky, nové hadice od nádrže, nové palivové filtry, nová lanka od plynu a sytiče... Tak fakt nevim ?

Taky se mi nezdá, že z ní zalehnutej a na plnej plyn dostanu jen 240 km/h tachometrovejch a ani se nedotočí přestane se točit dál u 10000 RPM a jakoby tak poškubává.

Poraďte prosim !
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 12:53 | Nahoru | #1
Mi začala kdysi ZX400 jet na 3 válce, čtvrtý se chytal až nad 8tis rpm (ale turbo to bylo pěkné ) . Po změření měl třetí válec poloviční kompresi oproti zbývajícím..

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:06 | Nahoru | #2
c.j.> Nj, ale tady to je naopak jede normálně, pak ji chvilku točim k deseti, zpomalim, a najednou na tři, tak chvilku jedu zase v nízkejch a po chvilce jede zas na čtyři, než ji zase roztočim na max.

Jinak před těma 700 km, byly měřeny i podtlaky a všechny byly OK.

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:07 | Nahoru | #3
podtlaky nejsou tlaky

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:12 | Nahoru | #4
c.j.> JJ, kecám, Byly měřeny samozřejmě tlaky ve válcích a podltaky karbcu srovnány.

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:18 | Nahoru | #5
No jinak bych řekl, že tam nejde benzín.. Pokdu motor jde vytočit, ale pak přestane táhnout a začne vynechávat, tak asi nestíhá dotéct.. ZXR má asi čerpadlo, že? Zkus ho zkontrolovat, případně podtlakovoou hadičku ke kohoutu a jestli nejsou některé hadice s benzínem přiskřípnuté..

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:36 | Nahoru | #6
Když jsem nad tim přemýšlel, taky mě napadlo, že tam při velkejch otáčkach nestíhá palivo a při jizdě ve středních se to srovná. Budu muset zkouknout ty hadici, i když ty jsem dával nové. Palivové filtry taky, no a s čerpadlem je to těžké. ZXR ho má, ale takové zvláštní, doteď jsem u všech motorek čerpadlo slyšel bzučet, jen co jsem otočil klíčkem. Tady neslyšim vůbec nic, prý se rozjede, vždy, až když běží motor. Jediné co mi nesedí na to zásobování palivem, je to, že začne jít na tři. To jako vyschne jeden karbec a ostatní jsou v pohodě doplněny ?

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:43 | Nahoru | #7
Že nebzučí je normální, ono netlakuje jako u stříkaček.. A začne plnit až když se otáčí klika, takže to je normální. Většinou ty čerpadla by měly přečerpat 1,5l paliva za minutu, to můlžeš jednoduše odzkoušet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #8
c.j.> NJ, ale jak ? Předem, upozorňuji, že nejsem žadnej elektro fachman... Jediné, co mě napadá, tak odpojit hadici od karbců nastartovat a minutu sledovat, jestli naplní 1,5l petku a snad vydrží běžet minutu na to co zustalo v karbcích.

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 13:54 | Nahoru | #9
no buď jak píšeš, nebo do čerpadla přivedeš napětí 12V přímo z baterky

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 14:15 | Nahoru | #10
c.j.> To jako natáhnout dva dráty od kontaktů baterky přímo na kontakty čerpadla ? A nemužu to nějak skratovat ? Řikám nésů žadnej elektromachr

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 14:23 | Nahoru | #11
Tak zem tahat nemusíš, ta tam je, nebo odpoj oba dráty, ale nezaměň zem s +12V.

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 14:30 | Nahoru | #12
c.j.> Počkej počkej, zem ? to je - ? Každopádně, vrhnu se touhle cestou.. co jiného by se mohlo taakhle projevovat ?

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 17:42 | Nahoru | #13
Zdravim. Měl jsem podobnej problém a byla v háji jedna fajfka ke svíčce. Dělalo to v podstatě to samé co popisuješ.

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

17.7.2010 v 20:01 | Nahoru | #14
no a ja zase mel takovy problem že byl v řiti vzduchovy filtr

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

18.7.2010 v 07:42 | Nahoru | #15
Měl jsem podobný problém, po výměně palivového čerpadla vše v pořádku. Starý dávalo, ale při větším odběru vynechávalo. Dá se sehnat i docela levně. Jde tam i z novější ZX7R, ale pozor na průměry hadiček.

Naposledy editováno 18.07.2010 07:43:10

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

18.7.2010 v 08:44 | Nahoru | #16
podobnej problém - po výměně paqlivovejch hadiček se chovalo podobně jak popisuješ (u dvojválce paráda!). Málem jsem nedojel. Průhledný hadičky v tomhle počasí svinstvo: jedna se v ohybu splácla a skoro nešel benzín! Po výměně za pancířku OK.

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

18.7.2010 v 10:21 | Nahoru | #17

DevilZXR>c.j.> NJ, ale jak ? Předem, upozorňuji, že nejsem žadnej elektro fachman... Jediné, co mě napadá, tak odpojit hadici od karbců nastartovat a minutu sledovat, jestli naplní 1,5l petku a snad vydrží běžet minutu na to co zustalo v karbcích.


Na to co je v karburátoru mi to vydrželo studenej start a pak asi ještě 3-4 minuty vrčet na volnoběh. Akorát až při rozjedu to chcíplo. Jsem si nepustil benzín, no. Takže v klidu to nastartuj, vydrží to.
Kdyby čerpadlo dávalo šel bych po svíčkách, fajfkách a kabelech. Kabely by měly mít odpor někde v rozmezí 6-8 kiloohmů. přesně v manuálu. I když to by spíš šlo na tři jen v malých otáčkách. Ale kdyby něco dám ti sem pár zajímavých odkazů.
svíčky diagnostika
svíčky diagnostika podrobněji (AJ)

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

19.7.2010 v 02:20 | Nahoru | #18
Tak vzducháč mam novej, hadice taky, vše origo Kawasaki. Tudiž jak píšete už by to ukazovalo na palivové čerpadlo, nebo fajfky..

Každopádně tohle asi sám jentak nevyšpekuluju a bude lepší, když to svěřim servisu, co ?

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

19.7.2010 v 21:33 | Nahoru | #19
DevilZXR>
To čerpadlo doma vyzkoušej. Na tom nic není. Odšroubovat nádrž, nadzvednout, odpojit hadičku, položit, nastartovat a změřit množství. No a vyndat svíčky snad zvládneš taky, ne. Kdyby bylo čerpadlo OK.

2 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

23.7.2010 v 15:26 | Nahoru | #20
Chlapi dotaz. Má být na ZXR v polovině hadice přivádějící benzín od čerpadla ke karbecum palivovej filtr ? Já jen že ho tam mám a v manuálu jsem o něm nic nenašel, navíc je ten filtr made in Austria, tak si řikám jestli ho tam někdo předemnou akčně nepřidal a ten to teď neškrtí ? Navíc logicky mi tam příjde na nic, když je jeden palivovej filtr mezi palivo kohoutem a čerpadlem, tak za čerpadlem mi již příjde nanic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

23.7.2010 v 16:55 | Nahoru | #21

DevilZXR>Chlapi dotaz. Má být na ZXR v polovině hadice přivádějící benzín od čerpadla ke karbecum palivovej filtr ? Já jen že ho tam mám a v manuálu jsem o něm nic nenašel, navíc je ten filtr made in Austria, tak si řikám jestli ho tam někdo předemnou akčně nepřidal a ten to teď neškrtí ? Navíc logicky mi tam příjde na nic, když je jeden palivovej filtr mezi palivo kohoutem a čerpadlem, tak za čerpadlem mi již příjde nanic.



Tak ho vyndej a vyzkousej bez nej. Ale je mozny, ze uz oddelal cerpadlo, ktery melo velkej odpor a odvarilo se.

ale na partsdepot to vypada, ze tam filtr je (49019 je fuel filtr)

partsdepot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

23.7.2010 v 19:21 | Nahoru | #22
Bubrak ZX10R> Nj, jasně, ale to je filtr mezi kohoutem a čerpadlem, to je v pořádku, ten tam má být. Ale já ho mám ještě mezi čerpadlem a karbcema a ten sem nikde nenašel. No vyzkoušel bych to, ale nemám palivovou hadici, kterou bych nahradil tu s filtrem.. A než mi příjde z parts depotu...

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

23.7.2010 v 20:01 | Nahoru | #23

DevilZXR>Bubrak ZX10R> Nj, jasně, ale to je filtr mezi kohoutem a čerpadlem, to je v pořádku, ten tam má být. Ale já ho mám ještě mezi čerpadlem a karbcema a ten sem nikde nenašel. No vyzkoušel bych to, ale nemám palivovou hadici, kterou bych nahradil tu s filtrem.. A než mi příjde z parts depotu...



Hadici kup v zelezarstvi. Mas pravdu s tim filtrem, sem to prehlid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:26 | Nahoru | #24

DevilZXR>Chlapi dotaz. Má být na ZXR v polovině hadice přivádějící benzín od čerpadla ke karbecum palivovej filtr ? Já jen že ho tam mám a v manuálu jsem o něm nic nenašel, navíc je ten filtr made in Austria, tak si řikám jestli ho tam někdo předemnou akčně nepřidal a ten to teď neškrtí ? Navíc logicky mi tam příjde na nic, když je jeden palivovej filtr mezi palivo kohoutem a čerpadlem, tak za čerpadlem mi již příjde nanic.


Ten tam být určitě nemá. Já mám jen před čerpoadlem. Tenhle:

[img]

Vyhoď ho ven a kup v libovolnej mototechně univerzální hadici na benzín. Vnitřní průměr bude určitě 5 mm. Jo a klikně vyměň i originál palivový filtr. Jen ne ten z partsdepotu, ale kup filtr na favorita (zas mototechna), stojí 20 kč, funguje stejně a pasuje bez úprav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:33 | Nahoru | #25
Poggy> Čau, tak ten filtr před čerpadlem jsem již vyměnil za funglovej (origo Kawasaki). Ja si to myslel, že ten za čerpadlem je tam nanic a někdo předemnou to holt trochu překombinoval... Jen jsem zvědav, jestli to stojí za tim problémem, po kterém jdu ?

Jo a ktěm hadicim, mám tady origo Kawasaki a ta má vnitřní průměr 6,5 až 7mm a vnější skoro 12mm.

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:37 | Nahoru | #26
DevilZXR>
Já mám u filtru vnitřní průměr 5, ale to je vcelku jedno. Metr hadičky asi 12 Kč. Vyndej ho a uvidíš.

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:39 | Nahoru | #27
Jo a jak zde bylo psáno výše, tak na svíčky jsem kouknul a spalování vypadá v pořádku, jsou čistě opáleny, horní elektroda lehce do hněda, spodek do černa a jsou suché.

1 reakcí na tento příspěvek Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:40 | Nahoru | #28
ehm...že se vměšuju... nezbylo někomu doma plynové lanko na ZXR ?

(reakce na) Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:41 | Nahoru | #29
Raisidlo77>
Taky jsem je scháněl, ale našel jen na ebayi. Origo jsou snad kolem dvou tisíc. Ale moc jsem ti nepomohl.

Naposledy editováno 24.07.2010 18:41:53

Problem při jízdě ZXR 750 - jde na tři..

24.7.2010 v 18:53 | Nahoru | #30
Tak já jsem ty svoje vyměnil, všechny tři (včetně sytiče), pro klid duše (origo Kawasaki), ty staré chodili již trochu z tuha. Mám je doma, chtěl jsem si je nechat, kdyby náhodou někdy nějaké prasklo...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist