globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa Twin vs. R1150 GSA
15.7.2010 v 10:48
Rozhodl jsem se na přezrok koupit novou motorku,

do hledáčku mi padly Honda Africa Twin 750 a BMW R1150 GS Adventure. Jsem docela na vážkách a myslím si, že ani s jednou motorkou neudělák krok vedle, ale kdybych se rozhodl pro BMW to znamenalo by se se zadlužit, což se mi moc nelíbí, ale 1150 GSA je můj sen... Navíc si myslím, že bych časem stejně AT prodal a koupil si GSA..

A protože je zde docecela dost bývalých majitelů AT tak by mne zajímalo vaše srovnání... Rozdíl v prostupnosti terénem a jízdní vlastnosti na silnici. Kvalita a spolehlivost u obou asi bude na vysoké úrovni.

V současnosti jezdím na tátově R1150 GS, takže o chování GSA na silnici si dokážu udělat živý obrázek (předpokládám, že to bude uplně stejný ) v terénu jsem s ní taky párkrát jel, ale na silničních pneu, takže nic moc s TKC80 nebo s E10 to určitě bude lepší. Na Africe jsem nikdy nejel..

Tak prosím pište vaše názory, zkušenosti a postřehy. Díky
Anketa: Tak jakou?
R1150 GSA
49%
65
Africa Twin
51%
67

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 09:57 | Nahoru | #31
Kluci neperte se

LC8 je nepochybně fenomén, nikomu jinému se nepovedlo, aby kvůli němu měnili pravidla Dakaru - to aby si i ostatní zazávodili (teď ostatně i kvůli LC4).....ale stejně bych Helmuta neměnil

Hlavně, že máte motorku a ne vysavač s dvěma kolama....

Každej by si měl srovnat, na co tu motorku potřebuje a podle toho (a nezaměnitelného vzhledu-tam teda jednoznačně vyhrává i po letech Afrika) si vybrat

Naposledy editováno 16.07.2010 09:59:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 10:36 | Nahoru | #32

Petr 11>Hugila> Spolehlivost čeho?
Konstrukční řešení čeho?

To jsou jenom kecy závistivejch



no hele, to nejsou kecy závistivejch, ale to říká majitel LC8...a není to žádné ucho,už je to starší pán, bývalý motokrosař a vystřídal už hodně motorek:)..a jezdit taky vcelku umí, na Sand rally skončil ve vaší skupině na 4. místě / po anulování času ýbrcka/

zrovna v jeho případě má nevhodné konstrukční umístění palivového čerpadle vliv na spolehlivost/ 4x za půl roku řešit zasrané a zarezlé čerpadlo/, pak vcelku prskal na vedení brzdové hadice nad předním blatníkem, na napodobeninu šusplechu pod motorem, klasicky na ráfky, po každé druhé vyjíždce je rovná / to není normální dát na takovou motku ráfky z lisovaných petflašek, to je úchýlárna:) / , na přístupnost motoru /říkal něco ve smyslu, že svíčky si v lese nevymění, páč kvuli tomu musí rozdělat půl motorky/, musí spojkovat jak vzteklý, protože v nízkých otáčkách se nechce ten motor posbírat..a když zapomene zaspojkovat, tak motor zdechne a motka leží, pak ještě vzpomínal že od předního kolá lítá na motor a pod motor spousta bordelu, že to zakrytování není zrovna dobře vyřešené...možná byste mu to vysvětlili, že tohle všechno nejsou chyby, ale že takhle to rallyové speciály mají mít:)

pozor, já opravdu neříkám, že LC8 je špatná motka.....motka je to výborná, ale chce to doladit;)

Naposledy editováno 16.07.2010 10:45:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 11:21 | Nahoru | #33
Hugila> Ted jsi jim zavrel hubu :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 11:33 | Nahoru | #34

majkro>Hugila> Ted jsi jim zavrel hubu :D



tak Hughila zavře hubu každýmu jen fotkama va svym profilu ale o tom to přece není,afrika už je prostě přežitá,což ale není synonymum pro špatná

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 11:40 | Nahoru | #35

Ďuričko>tak Hughila zavře hubu každýmu jen fotkama va svym profilu ale o tom to přece není,afrika už je prostě přežitá,což ale není synonymum pro špatná



Bohuzel prezita, pokukoval jsem napriklad po LC8 a pridana hodnota proti AT mi za ty prachy NA TO CO A KDE JEZDIM neprijde takova. Nic dalsiho zajimavyho na trhu nejspis neni (BMW je sice pekne, ale neni zajimave :))

Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 12:00 | Nahoru | #36
tak mě na Africe vadí podvozek.....to vyřeší USD vidle a jiný centrál...pak mě sere sedlo, když jezdím ve dvou....a ložiska v kolech, ty měním každý rok:)....a občas mi chybí výkon
jinak sem spokojený

1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 13:40 | Nahoru | #37
LC8 mám a určitě se s tebou dá Hugilo částečně souhlasit. Zarezlé čerpadlo a brzdové hadice jsem sice nikdy neřešil. Ráfky jsou celkem bláto, to je fakt, ale Superenduro má ráfky lepší. Šusplech je jen otázkou pár korun a výměny, 90 % LC8, které znám, má hliníkový kryt takže no problem. Superenduro má hlinikáč v základu. Přístupnost k motoru není, protože je to celý zaplastovaný. Superenduro už je na tom líp. Nízké otáčky nic moc, to je taky pravda, Když zavřeš plyn, stříkačka dá do běhu 0 benzínu a když nezaspojkuješ, motor zhasne a v náklonu tě to může trochu překvapit , proto (jako třeba Petr11) se to řeší pomalejším převodem, který tento problém víceméně řeší. Superenduro má karbec, to ten problém nemá. A létající bahno ? Klasik by řekl: „To je enduro p…!“

POZOR: LC8 je ale špičková i na silnici a v klidu se popasuješ i se silničkama. Zrovna včera jsme si zašpásovali s jednou CBR, když jsme se rozjížděli každý na svou stranu, zdvižený palec CBR jezdce hovořil za vše. Tohle by Afrika neuměla. Jasný, že je to o výkonu.

Afrika je super motorka, ale mě neoslovila, tak jako Varadero nebo GS. K přestupu na cestovní enduro ze silniček mě zlomila až LC8 a nedám na ni dopustit. Trochu ladění možná třeba je, to my ale přece rádi, ne ?

A co z toho vyplývá ? Do terénu je vhodnější superenduro, a proto jsem ho pořídil taky. Až pojedeš na vyjížďku, rád se přidám a něco se přiučím. Mám to k tobě přes kopec.

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 14:00 | Nahoru | #38
cibus> tož se SE sem ještě na vyjíždce nebyl...takže jestli ti nevadí ten asfaltový přesun do našich končin, tož můžem klidně pojezdit:)....jezdíme do Buchláků, na moravskou Saharu, moravsko-slovenské Kopanice, občas Hostýnské vrchy... ty by pro tebe asi byli nejlepší, máš je nejblíž:)

Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 14:27 | Nahoru | #39
Poslal jsem ti PM.

Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 14:48 | Nahoru | #40
AFRIKA!!!

1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 15:59 | Nahoru | #41
Samozřejmě,že nedostatky má,ale tys viděl prodávat seriovou motorku ťip ťop ??Povětšinu jsou to voloviny krom ráfků který sojí fakt za hovno.Že na motor lítá bordel??No a co!Nikdy mi to nevadilo a snad ani vadit motorce to nebude.Měnit svíčky v lese??Na co?!Servisní interval je po 15ti litrech tak až v servisu.Zatím jsem je nikdy v lese nepotřeboval měnit a zase doufám,že ani potřebovat měnit nebudu.Snad jen po utopení a to většinou stačí vyndat jen zadní svíčku ke které se dostaneš.S hadicema nad blatníkem taky nemám žádnej problém,šusplech mám zatím origo a tyk drží což teda jinejm ne a čerpadlo je u 990 v nádrži takže asi nezarezne.A to spojkování jsem vyřešil menším pastorkem a je skoro po problému.Mít tam ještě laďáky jede to skoro od nuly kdo má ví .Takže jedinej velkej problém jsou ráfky(sada Excell 25 tisíc Kč ).Tuhle motorku jsem nikdy nechtěl páč jsem byl velkej Baworista a teď Děkuju Pánu Bohu,že jsem ji koupil.Nikdy mi žádná jiná motorka nedala tolik co tahle a to jsem od ní očekával kouzla a dala mi ještě víc prostě nejvíííííc .A dost už se potím jak tluču do té klávesnice

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 16:28 | Nahoru | #42
Fanoš Rušicka> no mě když motka jednou ležela delší dobu ze svahu, tak se mi to vcelku pěkně zaplavilo...tak sem byl rád, že aspon na jednu svíčku od každého válce dostanu bez problémů:)
Brzdová hadice nad blatníkem mu vadila, když si chtěl zvednout přední blatník o pár centimetrů....takže ho zvednul fakt jenom o ty dva cm, víc ho to nepustilo:)

čerpadlo má pod motorem, čili s jeho frekvencí brodění a bahnění je furt ve vlhku a bordelu...pak taky tak vypadá. Když sme spolu byli naposled jezdit, tak mu opět stávkovalo,takže jsem aspon viděl, jak vypadá vevnitř originální čerpadlo zhruba po dvou měsících...rezavé jak liška.

Menší pastorek dal, Akrapy má taky;)......a jak říká: mám do prdele litrovou mašinu, tak nechci spojkovat jak za mlada na čezetě

Kurna, budte trošku objektivní, kucí velcí oranžový...

Já třeba jezdím převážně s klukama na KTM, od LC4 Endura až po velké, a ti teda takový fanatici do pomerančů nejsou;)


Naposledy editováno 16.07.2010 16:33:40

Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 18:21 | Nahoru | #43
A co třeba takovej tiger 955i?

Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 20:40 | Nahoru | #44
Že do každého takového tématu se ti KTMkaři na.... Otázka je jasná a anketa potvrzuje ,že je to +-50 na 50 Svez se někde na AT a podvrd si,že GS je lepší nebo naopak

2 reakcí na tento příspěvek Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 21:24 | Nahoru | #45
Kup to GSA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 21:27 | Nahoru | #46
prillerpips> jo ty si dobrej pacient, viděl jsem tě v Sosnový jak si tam pojezdil spoustu SS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 21:30 | Nahoru | #47
posmiros> ..jenom sem si tam přijel trochu zaprdlat

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

16.7.2010 v 21:34 | Nahoru | #48

prillerpips>posmiros> ..jenom sem si tam přijel trochu zaprdlat

tak to bych si chtěl umět taky takhle zaprdlat

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 10:09 | Nahoru | #49

Ďuričko>tak Hughila zavře hubu každýmu jen fotkama va svym profilu



Opravdu?

[img]

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 10:10 | Nahoru | #50

prillerpips>Kup to GSA



No tak tohle je luxus photo kamo

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 11:48 | Nahoru | #51
Předem všem děkuju za zajímavou diskuzi a za to, že se držíte tématu

F800 GS je už nad moje finanční schopnosti, vždyť píšu, že i na tu 1150 GSA bych si musel pujčit... Navíc tak jak ji BMW prodává bych se s ní bál spadnout i do peřiny... Zapřemýšlej jsem nad tou R1100 GS, technika je ok, ale vzhedově... co spíš vzít nějakou první R1150 GS ten rozdíl tam asi nebude moc velkej ne? Ještě mě napadlo je nějakej váhovej rozdíl u GS s posilovačem a bez něj? Popřípadě bez ABS? Ikdyž Telelever bez ABS mi nepříde moc nezpečnej...

Jak je to s brodivostí? Africa na tom asi bude o něco líp že?

Ještě otázka k majetelům LC8. Kolik mají vaše Adventury najeto? V inzerátech jsem nikdy nenašel motorku, která by měla najeto víc než 30 000 KM... To nejezdítě, nebo tolik přetáčíte tachometr? Jak to máte se spolehlivostí? Je lepší 950 nebo 990 (ale já bych popřípadě kůli penězům šel do 950)? Je lepší karburátor, nebo stříkačka?

Byl bych moc rád, kdyby sme se tu moc nehádali o tom co je nejlepší. DÍKY

2 reakcí na tento příspěvek Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 12:54 | Nahoru | #52
Většinou si LC8 koupily mrdalové na asfalt,ale moc jí nevyužívali tak proto se dají koupit s tak málo km.Všechno se dá ověřit přes vin u dealera KTM takže kilometry se asi moc nestáčejí i když v dnešní době no problem,že .Já mám třeba 2006 a mám najeto jen 28 tisíc a co jako.Koupil jsem jí z Německa dva roky starou a měla 2700km zbytek jsem najel já.To je furt debilní představa Čechů,že nemůže mít motorka málo najeto .A když půjdeš do LC8 tak vem 950 rok 04-05 a neuděláš chybu.

Hugila-nevím proč bych nebyl objektivní.Neznamená,že tu motorku vlastním,že budu lhát.Napsal jaký mám zkušenosti.Až se začne srát napíšu to taky.950 má stejný čerpadlo jako Afrika a to by jsi mohl poznat ne Hugilo???Ty s Afkou nebrodíš nebo co??Je umístěný skoro stejně jak na Afce .
A jestli si Kámoš myslí,že má litrovou mašinu se STO kobylama a že,nebude spojkovat tak to nevím co má za zkušenosti .

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 13:35 | Nahoru | #53
Fanoš Rušicka> Hele Fanoošu ten krouťák to má fakt posazenej do terénu zbytečně vysoko, porovnej si to s Čízákovým HP2, to má taky stokobyl a nemusíš furt spojčit.
Ale jinak je to wurst, každej je spokojenej se svojí, ne? A těším se na tebe na podzim na Krocanovi.
Čau, Tom

Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 14:24 | Nahoru | #54
A co takhle se zkusit rozhodnout sám? Baworáka už znáš,tak vyzkoušej Afriku.Myslím že to vychází nastejno,obě mašiny jsou premianti své třídy.Za mě osobně ani jedna(nemám rád premianty),ale kdybych se měl rozhodovat,tak tu lehčí.Přechod z lehkého endura na dvouvál jsem poprvé nerozdýchal...

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 14:46 | Nahoru | #55

TMatura>Předem všem děkuju za zajímavou diskuzi a za to, že se držíte tématu

F800 GS je už nad moje finanční schopnosti, vždyť píšu, že i na tu 1150 GSA bych si musel pujčit... Navíc tak jak ji BMW prodává bych se s ní bál spadnout i do peřiny... Zapřemýšlej jsem nad tou R1100 GS, technika je ok, ale vzhedově... co spíš vzít nějakou první R1150 GS ten rozdíl tam asi nebude moc velkej ne? Ještě mě napadlo je nějakej váhovej rozdíl u GS s posilovačem a bez něj? Popřípadě bez ABS? Ikdyž Telelever bez ABS mi nepříde moc nezpečnej...

Jak je to s brodivostí? Africa na tom asi bude o něco líp že?

Ještě otázka k majetelům LC8. Kolik mají vaše Adventury najeto? V inzerátech jsem nikdy nenašel motorku, která by měla najeto víc než 30 000 KM... To nejezdítě, nebo tolik přetáčíte tachometr? Jak to máte se spolehlivostí? Je lepší 950 nebo 990 (ale já bych popřípadě kůli penězům šel do 950)? Je lepší karburátor, nebo stříkačka?

Byl bych moc rád, kdyby sme se tu moc nehádali o tom co je nejlepší. DÍKY



Koupil jsem LC8 před dvěma měsíci s 25 tisíci,včetně servisky dokladů z anglické STK,takže kilometry lehce doložitelné.Teď už mám najeto něco nad 30tis.Něco málo jsem musel do motorky nasypat,protože to předchozí majitel trošku flákal,ale to se projeví u každé motorky.Jinak jen jezdím a jezdím....... Mám ročník 2004,takže karburátor.Motor se potřebuje trošku točit,ale LC8A není trial a podle toho ji používám.I tak se ale motor na první tři kvalty sebere bez problémů z 2500 ot/min.Točivost toho motoru je neskutečná a to co se začne dít nad 5tis otáček je něco, z čeho má člověk po zbytek dne rohlík od ucha k uchu.
Jediné co mi nejde pod nos,je mechanická hlučnost motoru,ale zvykám si
Podvozek excelentní a jen tak pro zajímavost.Mám svou oblíbenou šotolinovou cestu s kamením ,štěrkem,výmoly po lesní technice........ a s GS jsem si dovolil po ní jet max 60km/h.Na LC8 jsem si dovolil letět nad kilo a ještě se přitom přiblble usmívat.Věřím že motorka by to zvládla i ještě rychleji,ale to už je nad mou bezpečnostní zarážku
Na silnici to jede jako čert a není problém vypráskat kožich kdejakému "kelímku".
Pokud jde o mechanickou přístupnost,docela mě pobavila kritika od majitele Afriky,která je na tom minimálně stejně.
Musím říct,že už hodně dlouho se nestalo,aby mě motorka bavila,tak jako KTM.Je to spousta emocí a zábavy na dvou kolech.Tak jako každá motorka má své slabší místa (dokonalost by byla stejně nudná... ) a občas se nejspíš i něco rozbije,ale to se stává i na bájemi opředeném BMW GS a taky se z to nikdo nepodělal.

Pokud můžu přispět názorem na výběr,radím ti z dvojice AT-GS jít do GS.Pokud budeš vybírat z trojice AT-GS-LC a jsi sportovněji založený,jdi do LC8.Afrika je opravdu někdy až k posrání slabá (i když v terénu může být míň koní spíš ku prospěchu) a při cestování ve dvou s bagáží a v kopcích tragédie.Cestoval jsem se známým který Afru má a sám jsem ji jezdil týden a několik set km.Jeho stesky nad "výkonem" jsem poslouchal xx krát.
Tím nechci říct že je AT špatná motorka,to určitě ne.Jen má vlastnosti které JÁ OSOBNĚ nezkousnu a vadí mi.To ale neznamená že JINÉMU nemůže vyhovovat a dělat radost.A o tu vlastně jde nám všem.Že jo.

Naposledy editováno 17.07.2010 14:47:42

Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 16:27 | Nahoru | #56
Zdar, Já jsem šťastným majitelem Afriky ale musím potvrdit, že letos na Glosgloockneru jsem si poprvé posteskl, že mi chybí výkon (3 AL kufry a 110kg živé váhy na stroji).
Další věc: Dálnice na Africe je nuda a ubíhá pomalu (ale motoráři po dálnicích nejezdí) Víc jak 130 krom předjíždění ,kde jdu až do 150 s tím nejezdím. V terénu je to rachot, podvozek je super a kilodvacet po polní cestě s výmoly není problém. Stále marně hledám nástupce Africy, protože co jsem si zjišťoval já na fórech atd. tak spolehlivost KTM LC8, která mě vzhledem k příznivým cenám ojetin lákala nic moc. GS 1150 mě láká asi nejvíce ale tam se můžu rozloučit s terénem že... Pak by byla super nová jednoválcová Yamaha Tenere 660 ale té zase chybí výkon a je to jednoválec. Pak mi zbývá již zde zmíněné GS 800, tam zase BMW údajně šetřilo na podvozku a bohužel nejedná se o motor do "V" ale řadový dvou vál. Nejvetší extáze mi přijde poslední model KTM 990 adventure, který má můj kolega, údajně je to úplně jiná konstrukce motoru než u předchozích modelů atd. Tak si asi koupím tuhle tak za 4 roky jetou, pokud na ni budou dobré zkušenosti majitelů.

Za mě. Vlastnit Africu je jako ochutnat legendu Mustang Shelby nebo Hummera 1, Africe nepadá cena za rok ji případně můžeš prodat skoro za ty samé prachy co ji koupíš a jít tedy případně do něčeho silnějšího. Jinak Africu prodáš hned (poměrně vysoká poptávka). Jedna pěkně vypadající za velice pěknou cenu je tady. Shodou náhod se jedná o nejvymakanější ročník (Zlaté ráfky, vzduchová regulace předních vidlic, vzduchový filtr nahoře, tripmaster atd).: http://www.motoinze...750-africa-twin.html

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 16:51 | Nahoru | #57

Hugila-nevím proč bych nebyl objektivní.Neznamená,že tu motorku vlastním,že budu lhát.Napsal jaký mám zkušenosti.Až se začne srát napíšu to taky.950 má stejný čerpadlo jako Afrika a to by jsi mohl poznat ne Hugilo???Ty s Afkou nebrodíš nebo co??Je umístěný skoro stejně jak na Afce .
A jestli si Kámoš myslí,že má litrovou mašinu se STO kobylama a že,nebude spojkovat tak to nevím co má za zkušenosti .



jo, čerpadlo stejné je...jenže afrika ho nemá dole pod motorem, zadeklované šusplechem, takže neleží v bordelu a ve vlhku:)...na africe je to čerpadlo za chvíli suché, když projedeš brodem;)

ad spojkování: no jako vcelku ho vytáčí, že prostě musí spojkovat tam ,kde já jenom otočím plynem a ten motor se posbírá ze skoro volnoběžných otáček...sice nijak razantně, spíš takových traktorovým stylem buch buch buchbuch, ale posbírá se a nezdechne:)

hele fanošu, já už sem tu několikrát psal, že jsem byl ze svezení na LC8 naprosto nadšený a uchcával sem blahem....a tady jsem prostě uvedl mouchy nebo nedostatky, kterých si všiml MAJITEL oné LC8.

restore: pozor, to nebyla kritika od mně, ale od MAJITELE LC8

no nic, asi sednu na tu svoji starou omlácenou jebku, která je pomalá,slabá,netáhne a na rozhrkaném podvozku s odcházejícím bezínovým čerpadlem, v oblaku kouře od pálícího se regulátoru, za zvuků rachtající spojky, se ladně odvlním na měkkém rámu a tvrdém sedle do propadliště dějin....:)...prostě Afrika nemůže konkurovat rakouským rallyspeciálům:)

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 17:48 | Nahoru | #58
Hugila> A tak to pardon.V zápalu boje a skrz krví podlité oči jsem to přehlédl.

Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 18:31 | Nahoru | #59
Jen znackuju tady bude ještě prdel

(reakce na) Africa Twin vs. R1150 GSA

17.7.2010 v 18:37 | Nahoru | #60

Hugila>

no nic, asi sednu na tu svoji starou omlácenou jebku, která je pomalá,slabá,netáhne a na rozhrkaném podvozku s odcházejícím bezínovým čerpadlem, v oblaku kouře od pálícího se regulátoru, za zvuků rachtající spojky, se ladně odvlním na měkkém rámu a tvrdém sedle do propadliště dějin....:)...prostě Afrika nemůže konkurovat rakouským rallyspeciálům:)



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 14 5.10.2023 v 20:08 oration


TOPlist