bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: číslování trysek dynojet a original (keihin)
10.7.2010 v 16:19
zdravim, chci se zeptat jestli dynojet používá stejné číslování trysek jako ostatní výrobci (velikost). zjednodušeně: jestli např tryska DJ115 je to samé jako 115 od Keihinu. Jde o to že jsem teď dával do CB Dynojet a v sadě byla trysky DJ120 a DJ124, přičemž original v karbech byly 125, takže jsem vlastně dal ke K&N a otevřenému výfuku o číslo menší trysku což je blbost ne?? je to samozřejmě chudé, tak uvažuju tam vrátit 125 nebo koupit 128

1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)

10.7.2010 v 20:41 | Nahoru | #1
DynoJet jinak cisluje trysky... ted to nevim presne, ale udava se bud prutok nebo prurez... a mam takove tuseni, ze Dynojet mel vzdy mensi trysky a je to OK... jestli je to kit na tvou moto, tak je to uplne v poradku a dej tam co pise navod k Dynojetu

číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 02:20 | Nahoru | #2
Číslování je stejné,udává průměr trysky.Po namontování Dynojetu je potřeba motorku odbrzdit,já šel s tryskami hodně dolů,až jsem byl překvapen.

Naposledy editováno 11.07.2010 02:22:39

číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 05:04 | Nahoru | #3
Pepa> prave ze DynoJet neudava prurwz ale prutok... Najdu odkaz kde to bylo presne popsano...

(reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 13:14 | Nahoru | #4

dakarista>dej tam co pise navod k Dynojetu



když jsem to tam dal přesně podle návodu tak to je dost chudé

1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 13:32 | Nahoru | #5
peter... jak poznas ze je to dost chude?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 13:47 | Nahoru | #6
dakarista> podle barvy svíček + kolem 6500rpm docela velký propad. dal jsem vložku do výfuku a zvednul jehly o 1 zářez, je to o něco lepší ale pořád ne tak jak bych si to představoval

Naposledy editováno 11.07.2010 13:59:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 15:46 | Nahoru | #7
peter.>A vrtal jsi do šoupátek ty dirky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 16:14 | Nahoru | #8
Pepa GSX-R> nevim co myslíš, nic jsem nevrtal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 21:32 | Nahoru | #9
peter.> V té sadě Dynojet je vrták,kterým se zvětšuje otvor v šoupátku.

(reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

11.7.2010 v 22:14 | Nahoru | #10
Pepa GSX-R> to jsem tam neměl, to bývá asi u jiných mašin ne?

číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 08:08 | Nahoru | #11
To je ruzny, nektere u nekterych typu se vrta, u jinych ne. U me se vrtal otvor navic.

EDIT: Jinak jsem presvedcen, ze trysky dynojet se znaci standardne podle prumeru otvoru. Schvalne to dnes zmerim.

Naposledy editováno 12.07.2010 10:08:59

2 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 12:55 | Nahoru | #12
vrtání šoupěte pouze zlepší reakci na plyn - buď se zvětšuje původní díra, nebo se přidává druhá - osobně sem tohle teda nezkoušel. tahle úprava nemá jak ovlivnit polohu šoupěte.

tady máš konverzní tabulku, za správnost neručím, jen kopíruju text - taky by mě zajímalo, proč se ty čísla lišej
http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-352210.html

Width------Kehein # -- DynoJets # -- Mikuni #
0,0350---- 92,5--------- 92----------- 86,3
0,0360---- 95----------- 94----------- 88,1
0,0370---- 97,5--------- 96----------- 90,0
0,0380---- 100---------- 98----------- 91,9
0,0390---- 102,5------- 100---------- 93,8
0,0400---- 105--------- 102---------- 95,6
0,0410---- 107,5------- 104---------- 97,5
0,0420---- 110--------- 106---------- 99,4
0,0430---- 112,5------- 108--------- 101,3
0,0440---- 115--------- 110--------- 103,1
0,0450---- 117,5------- 112--------- 105,0
0,0460---- 120--------- 114--------- 106,9
0,0470---- 122,5------- 116--------- 108,8
0,0480---- 125--------- 118--------- 110,6
0,0490---- 127,5------- 120--------- 112,5
0,0500---- 130--------- 122--------- 114,4
0,0510---- 132,5------- 124--------- 116,3
0,0520---- 135--------- 126--------- 118,1
0,0530---- 137,5------- 128--------- 120,0
0,0540---- 140--------- 130--------- 121,9
0,0550---- 142,5------- 132--------- 123,8
0,0560---- 145--------- 134--------- 125,6
0,0570---- 147,5------- 136--------- 127,5
0,0580---- 150--------- 138--------- 129,4
0,0590---- 152,5------- 140--------- 131,3
0,0600---- 155--------- 142--------- 133,1
0,0610---- 157,5------- 144--------- 135,0
0,0620---- 160--------- 146--------- 136,9
0,0630---- 162,5------- 148--------- 138,8
0,0640---- 165--------- 150--------- 140,6
0,0650---- 167,5------- 152--------- 142,5
0,0660---- 170--------- 154--------- 144,4
0,0670---- 172,5------- 156--------- 146,3
0,0680---- 175--------- 158--------- 148,1
0,0690---- 177,5------- 160--------- 150,0
0,0700---- 180--------- 162--------- 151,9
0,0710---- 182,5------- 164--------- 153,8
0,0720---- 185--------- 166--------- 155,6
0,0730---- 187,5------- 168--------- 157,5
0,0740---- 190--------- 170--------- 159,4
0,0750---- 192,5------- 172--------- 161,3
0,0760---- 195--------- 174--------- 163,1
0,0770---- 197,5------- 176--------- 165,0
0,0780---- 200--------- 178--------- 166,9
0,0790---- 202,5------- 180--------- 168,8
0,0800---- 205--------- 182--------- 170,6
0,0810---- 207,5------- 184--------- 172,5
0,0820---- 210--------- 186--------- 174,4
0,0830---- 212,5------- 188--------- 176,3
0,0840---- 215--------- 190--------- 178,1
0,0850---- 217,5------- 192--------- 180,0
0,0860---- 220--------- 194--------- 181,9
0,0870---- 222,5------- 196--------- 183,7
0,0880---- 225--------- 198--------- 185,6
0,0890---- 227,5------- 200--------- 187,5

(reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 13:27 | Nahoru | #13
Němec> tak to je paráda diky moc něco takoveho jsem potřeboval

(reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 13:27 | Nahoru | #14

Němec>vrtání šoupěte pouze zlepší reakci na plyn - buď se zvětšuje původní díra, nebo se přidává druhá - osobně sem tohle teda nezkoušel. tahle úprava nemá jak ovlivnit polohu šoupěte.

tady máš konverzní tabulku, za správnost neručím, jen kopíruju text - taky by mě zajímalo, proč se ty čísla lišej
http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-352210.html



Tak jsem zvedav ci namerim, mam doma Keihin 175 a 178 a Dynojet 170,180,190

1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 15:43 | Nahoru | #15
:)
We are often asked for a "cross reference" sheet that compares our main jets to Mikuni or Keihin. The fact is you cannot directly interchange the jets for a given size. Many things affect fuel flow through a jet of the same orifice size. The entry and exit tapers of our main jets differ from those of other companies. Due to this, the fuel flow changes as a function of velocity through the carburetor venture. This means that two jets of equal orifice size will have a different fuel flow curve relative to intake air speed. At a certain speed the two may flow equally, but a change in velocity changes the flow characteristics. The Dynojet main jet hole size is measured in millimeters. For example, a DJ142 has a 1.42mm hole.

Michael Cory
Research & Development
Phone: 800-992-4993 EXT. xxx
Michael@Dynojet.com

http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=32469&hl=

Naposledy editováno 12.07.2010 15:44:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 15:47 | Nahoru | #16

Němec>:)
We are often asked for a "cross reference" sheet that compares our main jets to Mikuni or Keihin. The fact is you cannot directly interchange the jets for a given size. Many things affect fuel flow through a jet of the same orifice size. The entry and exit tapers of our main jets differ from those of other companies. Due to this, the fuel flow changes as a function of velocity through the carburetor venture. This means that two jets of equal orifice size will have a different fuel flow curve relative to intake air speed. At a certain speed the two may flow equally, but a change in velocity changes the flow characteristics. The Dynojet main jet hole size is measured in millimeters. For example, a DJ142 has a 1.42mm hole.

Michael Cory
Research & Development
Phone: 800-992-4993 EXT. xxx
Michael@Dynojet.com

http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=32469&hl=



Super

Naposledy editováno 12.07.2010 15:47:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

12.7.2010 v 19:36 | Nahoru | #17
PetrVTR_new> akorát mi to není moc jasný - jestli sem dobře pochopil tak stejná díra neznamená stejnej průtok - DJ vlastně má stejný označení jako keihin, tzn. průměr díry, ale je tam jinej průtok - vzhledem k tomu, že dávaj menší trysky, tak to znamená, že průtok je větší.. ? to tam totiž ten chlapík nevysvětluje - porovnává jen díry, nikoli průtok, to bude asi know-how dynojetu, který si doma nikdo nezměří :)

ber to jako nadhození/zamyšlení laika, nejsem strojař takže pro mě díra jako díra

(reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)

13.7.2010 v 08:25 | Nahoru | #18

Němec>PetrVTR_new> akorát mi to není moc jasný - jestli sem dobře pochopil tak stejná díra neznamená stejnej průtok - DJ vlastně má stejný označení jako keihin, tzn. průměr díry, ale je tam jinej průtok - vzhledem k tomu, že dávaj menší trysky, tak to znamená, že průtok je větší.. ? to tam totiž ten chlapík nevysvětluje - porovnává jen díry, nikoli průtok, to bude asi know-how dynojetu, který si doma nikdo nezměří :)

ber to jako nadhození/zamyšlení laika, nejsem strojař takže pro mě díra jako díra



Ja bych tohle tvrzeni bral z poloviny jako marketingovy reci, myslim ze samotny tvar trysky budou mit vsichni vyrobci +- stejny a rozhodujici bude nakonec zas jen ta dira. Ostatne jsem pri ladeni take kombinoval jehly dynojet s tryskama keihin a chodilo to

EDIT: Ja mam naopak s Dynojetem trysky vetsi

Naposledy editováno 13.07.2010 09:31:42

číslování trysek dynojet a original (keihin)

4.8.2010 v 14:29 | Nahoru | #19
TADY (pdf) je dokument ktery mi dost pomohl tak snad se bude nekomu hodit, zajimava je hlavne druha strana

číslování trysek dynojet a original (keihin)

10.5.2014 v 23:24 | Nahoru | #20
mám stejny problem nejak nevim značeni koupil sem suzuki gs 500 v tabulce na muj karburator jsou psane 135 trysky a ja tam mám od dynojetu 118 což jsou menci než origo 135 ne neni to pak zpiš naopak uškrcene
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin
Honda CB500 Four 1976 - Motor se př... Honda CB 500 JakubZaremba 7 5.7.2023 v 14:36 combust


TOPlist