1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)
1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
Naposledy editováno 11.07.2010 13:59:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
EDIT: Jinak jsem presvedcen, ze trysky dynojet se znaci standardne podle prumeru otvoru. Schvalne to dnes zmerim.
Naposledy editováno 12.07.2010 10:08:59
2 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)
tady máš konverzní tabulku, za správnost neručím, jen kopíruju text - taky by mě zajímalo, proč se ty čísla lišej
http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-352210.html
Width------Kehein # -- DynoJets # -- Mikuni #
0,0350---- 92,5--------- 92----------- 86,3
0,0360---- 95----------- 94----------- 88,1
0,0370---- 97,5--------- 96----------- 90,0
0,0380---- 100---------- 98----------- 91,9
0,0390---- 102,5------- 100---------- 93,8
0,0400---- 105--------- 102---------- 95,6
0,0410---- 107,5------- 104---------- 97,5
0,0420---- 110--------- 106---------- 99,4
0,0430---- 112,5------- 108--------- 101,3
0,0440---- 115--------- 110--------- 103,1
0,0450---- 117,5------- 112--------- 105,0
0,0460---- 120--------- 114--------- 106,9
0,0470---- 122,5------- 116--------- 108,8
0,0480---- 125--------- 118--------- 110,6
0,0490---- 127,5------- 120--------- 112,5
0,0500---- 130--------- 122--------- 114,4
0,0510---- 132,5------- 124--------- 116,3
0,0520---- 135--------- 126--------- 118,1
0,0530---- 137,5------- 128--------- 120,0
0,0540---- 140--------- 130--------- 121,9
0,0550---- 142,5------- 132--------- 123,8
0,0560---- 145--------- 134--------- 125,6
0,0570---- 147,5------- 136--------- 127,5
0,0580---- 150--------- 138--------- 129,4
0,0590---- 152,5------- 140--------- 131,3
0,0600---- 155--------- 142--------- 133,1
0,0610---- 157,5------- 144--------- 135,0
0,0620---- 160--------- 146--------- 136,9
0,0630---- 162,5------- 148--------- 138,8
0,0640---- 165--------- 150--------- 140,6
0,0650---- 167,5------- 152--------- 142,5
0,0660---- 170--------- 154--------- 144,4
0,0670---- 172,5------- 156--------- 146,3
0,0680---- 175--------- 158--------- 148,1
0,0690---- 177,5------- 160--------- 150,0
0,0700---- 180--------- 162--------- 151,9
0,0710---- 182,5------- 164--------- 153,8
0,0720---- 185--------- 166--------- 155,6
0,0730---- 187,5------- 168--------- 157,5
0,0740---- 190--------- 170--------- 159,4
0,0750---- 192,5------- 172--------- 161,3
0,0760---- 195--------- 174--------- 163,1
0,0770---- 197,5------- 176--------- 165,0
0,0780---- 200--------- 178--------- 166,9
0,0790---- 202,5------- 180--------- 168,8
0,0800---- 205--------- 182--------- 170,6
0,0810---- 207,5------- 184--------- 172,5
0,0820---- 210--------- 186--------- 174,4
0,0830---- 212,5------- 188--------- 176,3
0,0840---- 215--------- 190--------- 178,1
0,0850---- 217,5------- 192--------- 180,0
0,0860---- 220--------- 194--------- 181,9
0,0870---- 222,5------- 196--------- 183,7
0,0880---- 225--------- 198--------- 185,6
0,0890---- 227,5------- 200--------- 187,5
Němec>vrtání šoupěte pouze zlepší reakci na plyn - buď se zvětšuje původní díra, nebo se přidává druhá - osobně sem tohle teda nezkoušel. tahle úprava nemá jak ovlivnit polohu šoupěte.
tady máš konverzní tabulku, za správnost neručím, jen kopíruju text - taky by mě zajímalo, proč se ty čísla lišej
http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-352210.html
Tak jsem zvedav ci namerim, mam doma Keihin 175 a 178 a Dynojet 170,180,190
1 reakcí na tento příspěvek číslování trysek dynojet a original (keihin)
We are often asked for a "cross reference" sheet that compares our main jets to Mikuni or Keihin. The fact is you cannot directly interchange the jets for a given size. Many things affect fuel flow through a jet of the same orifice size. The entry and exit tapers of our main jets differ from those of other companies. Due to this, the fuel flow changes as a function of velocity through the carburetor venture. This means that two jets of equal orifice size will have a different fuel flow curve relative to intake air speed. At a certain speed the two may flow equally, but a change in velocity changes the flow characteristics. The Dynojet main jet hole size is measured in millimeters. For example, a DJ142 has a 1.42mm hole.
Michael Cory
Research & Development
Phone: 800-992-4993 EXT. xxx
Michael@Dynojet.com
http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=32469&hl=
Naposledy editováno 12.07.2010 15:44:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
Němec>:)
We are often asked for a "cross reference" sheet that compares our main jets to Mikuni or Keihin. The fact is you cannot directly interchange the jets for a given size. Many things affect fuel flow through a jet of the same orifice size. The entry and exit tapers of our main jets differ from those of other companies. Due to this, the fuel flow changes as a function of velocity through the carburetor venture. This means that two jets of equal orifice size will have a different fuel flow curve relative to intake air speed. At a certain speed the two may flow equally, but a change in velocity changes the flow characteristics. The Dynojet main jet hole size is measured in millimeters. For example, a DJ142 has a 1.42mm hole.
Michael Cory
Research & Development
Phone: 800-992-4993 EXT. xxx
Michael@Dynojet.com
http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=32469&hl=
Super
Naposledy editováno 12.07.2010 15:47:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) číslování trysek dynojet a original (keihin)
ber to jako nadhození/zamyšlení laika, nejsem strojař takže pro mě díra jako díra
Němec>PetrVTR_new> akorát mi to není moc jasný - jestli sem dobře pochopil tak stejná díra neznamená stejnej průtok - DJ vlastně má stejný označení jako keihin, tzn. průměr díry, ale je tam jinej průtok - vzhledem k tomu, že dávaj menší trysky, tak to znamená, že průtok je větší.. ? to tam totiž ten chlapík nevysvětluje - porovnává jen díry, nikoli průtok, to bude asi know-how dynojetu, který si doma nikdo nezměří :)
ber to jako nadhození/zamyšlení laika, nejsem strojař takže pro mě díra jako díra
Ja bych tohle tvrzeni bral z poloviny jako marketingovy reci, myslim ze samotny tvar trysky budou mit vsichni vyrobci +- stejny a rozhodujici bude nakonec zas jen ta dira. Ostatne jsem pri ladeni take kombinoval jehly dynojet s tryskama keihin a chodilo to
EDIT: Ja mam naopak s Dynojetem trysky vetsi
Naposledy editováno 13.07.2010 09:31:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
radost Honda CB 500 | Sunshine011 | 16 | 20.11.2023 v 07:08 ja1 |
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 | Starouš1968 | 4 | 14.10.2023 v 21:40 Kokin |
Honda CB500 Four 1976 - Motor se př... Honda CB 500 | JakubZaremba | 7 | 5.7.2023 v 14:36 combust |