globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

27.1.2016 v 00:25 | Nahoru | #361
Zdar chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo doma manual na Hondu cb 900 fZ Boldore???
tuhle Knihu... http://www.zbozi.cz...fa-fz-bol-dor-78-83/

jde mi o to že jsem si koupil právě typ FZ a já mám F2B a nevím jak mám nátáhnout hlavní elektro kabel ze zadu do předu kolem Brýlí ke světlu....u F2B mám na levé straně držák na kabely u krku řízení přidělanej šroubkem ale FZ tam není nic a díval jsem se na fora a tak ruzně a všude je že se to táhne spodem pod celém řízení...tak chci právě podle manualu co je k FZ zjistit jestli je to opravdu tak....
doufám že tomu jde porozumět.... budu rád za každou odpovědi a náměty :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.2.2016 v 01:40 | Nahoru | #362
Mám doma originál manuál na naháče. Jsou tam výkresy jak co a kde vede. Zavolej 608260060.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.2.2016 v 01:35 | Nahoru | #363
Steve-Honda> Děkuju za ochotu ale nikdo se neuozýval tak jsem si koupil origo manual na FA/FZ takže už vše vím kam a jak vede ...ale děkuju

Naposledy editováno 07.02.2016 01:35:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.2.2016 v 01:47 | Nahoru | #364
Steve-Honda> díval jsem na tvůj profil na GoldWing a musím říct pěkná práce hlavně ty karbece pač jsem je čistil na boldora 2x pač mam 2 a vím že to dá zabrat...a pěknej motor...čím to máš nasříkany?ja mám to stříkli barvou ale benzin jak na to kapne tak to trošku postí barvu...a když to umývám vapkou tak se trošku odlupuje barva...

Naposledy editováno 07.02.2016 01:48:32

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.2.2016 v 11:35 | Nahoru | #365
Jacky99> Ahoj, dík za Goldu, motor je stříkaný akrylátem (č. barvy někde mám ). Snažím se ale přesto aby mi na něj nic neteklo, dnešní benzíny jsou hodně agresivní. Mytí vapkou se vyhýbám. Umývám šamponem a opláchnu jen hadicí. Při vetším znečištění používám WD 40 čistič motorů. Dlouho tam to WD ale nenechávám, ale ono to není většinou potřeba. Na BdO jsem lak motoru opravil jen lokálně barvou ve spreji ( stříbrná na kola ) a je to docela dobré. Pokud se někde něco odloupne nebo pustí, dá se to znovu velmi lehko opravit. Původní lakování je totiž nejlepší, tak pokud to jde , snažím se ho zachovat v co největší míře.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

2.3.2016 v 11:56 | Nahoru | #366
Zdar pánové,
jedete někdo mrknout na Motosalon (Brno) ? Já v pátek...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.3.2016 v 21:11 | Nahoru | #367
Ahojte všichni nabízím Manual










za 1000 + poštovný ,prostě jsem omylem obědnal 2 :) je ještě orginálně zabalen .. v bazaru pro to není sekce :)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.3.2016 v 09:25 | Nahoru | #368
Dej ho do : Výbava motorkáře - literatura. Manuály na moto tam jsou.

Naposledy editováno 06.03.2016 09:28:06

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.3.2016 v 17:37 | Nahoru | #369
zdarvím Vás pánove, neřešil jste někdo startér a uhlíky? teďka sem ho rozebral a uhlíky sou dost smetený.. dají se někde sehnat? díky

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

25.3.2016 v 06:57 | Nahoru | #370
ahoj, nemate zajem o tyto dva manualy v nemcine? zbavuju se jich, neumim nemecky :)








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

26.3.2016 v 08:40 | Nahoru | #371

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

31.3.2016 v 15:11 | Nahoru | #372
Steve-Honda> to je ono, díky Ti !

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.5.2016 v 23:07 | Nahoru | #373
Chystáte se někdo na sraz Nippon Retro ve dnech 27-29. 5. 2016 ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

8.6.2016 v 09:25 | Nahoru | #374
Nedame nejakou jizdu?

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.6.2016 v 08:56 | Nahoru | #375
Kilek> Pojedu o víkendu do Křtin, nepřidá se někdo? ( sraz cílený na moto Honda do r.v. 86, ostatní dle pořadatele jsou vítáni také )

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.7.2016 v 00:27 | Nahoru | #376
ahoj borci mam tu kapotu na boldora presne takovou jakou ma killek na fotce i s lesenim akorat plexi je nepouzitelny jinak je ok tel 720 270 856

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.8.2016 v 22:53 | Nahoru | #377
zdarec páni, potřeboval bych nechat převinout rotor, nemáte nějaký nápad? kde a za kolik peněz.

díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2016 v 18:02 | Nahoru | #378
kokabura> ...nechával jsem převinout stator alternátoru na Fároše u pana Vilíma , je to kousek od Přelouče, (lze řešit i poštou) tel:605 365 844

http://www-tdm.cz/TD...dex.php?topic=2001.0

Naposledy editováno 06.09.2016 18:04:01

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.9.2016 v 08:40 | Nahoru | #379
Tuto sobotu a neděli 10.-11. září se jede Kolštejnský okruh o cenu Václava Paruse v Branné. Úžasné závody veteránů. Jedete tam někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.9.2016 v 09:54 | Nahoru | #380
Premyslim o nedeli...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.9.2016 v 17:14 | Nahoru | #381
Kilek> Já jedu už v sobotu ráno a přespím v Branné. Závody v neděli začínají již v 9.00, sidecary startují ve 12.20. Posílám odkaz na zvláštní ustanovení k závodu.Pokud přijedeš a budeš se chtít setkat tel. na mne 608260060 - Milan.

http://autoklub.cz/d...enu-v-paruse-zu.html

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.9.2016 v 07:30 | Nahoru | #382
Zdar,pokřikoval jsem na tebe v depu ať zaparkuješ u mého boldora, ale nebyl jsem vyslyšen.. )

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.9.2016 v 07:11 | Nahoru | #383
KarlosBe>Hledal jsem místo pro postavení stanu a nějak jsem reakcím okolo nevěnoval pozornost (jsou pokaždé). BdO jsem viděl. Příště určitě zastavím. Branná byla skvělá, ti kdo nebyli můžou jen litovat. Krásné závody, krásné počasí, nádherné stroje. Dík všem jezdcům, za to co předvádí.

Naposledy editováno 16.09.2016 07:13:50

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.9.2016 v 23:12 | Nahoru | #384
Martin1200> díky díky poptám se

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.10.2016 v 17:37 | Nahoru | #385
pánové, co používáte za svíčky? Já pořád bojuju se startama. Zdá se mi, že se to prostě ulije a po nějakých 100-200 km přestane jedna pálit.
Přemýšlím i o výměně induček.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.10.2016 v 18:58 | Nahoru | #386
Dřík> Věčné a vděčné téma starty u BdO. Můj BdO byl rovněž osazen svíčkama NGK a také jsem se poměrně dlouho trápil se starty. Po každé delší odstávce (cca 14dní +), jsem ho nemohl nastartovat, až po připojení na auto přes startovací kabely začal vždycky brblat na dva , na tři, po chvíli se chytil a běžel normálně na všechny. Po nastartování už chytal celkem dobře, ale při dalších už teplých startech opět na tři, poměrně brzy se přidával čtvrtý, často se stávalo, že už to NGK nevydržela a musela se vyměnit. Svíčky jsem měnil jak na běžícím páse ( ulité, nefunkční). Musím říct, že mám ještě původní systém benzínového podtlakového kohoutu, který také způsobuje horší starty. Myslel jsem, že je to způsobeno právě tímto systémem, protože ještě nemá přímé napouštění karburátorů. Probíhaly různé způsoby tlakování, odsávání, upouštění plovákových komor, ale nic nepomohlo. To se mi samozřejmě moc nelíbilo a po jednom rozhovoru se známým, který řešil stejný problém, mi byly doporučeny Brisky a přidávání aditiva do benzínu VIF aditivum. On má 750 a osadil ho podle převodu z NGK na Brisk BR 14YC-9. Já jsem zvolil podle tabulek Brisku na BdO 900 svíčky BR 12S a rovněž přidávám VIF do benzínu. Při delší odstávce sice také chytá nepravidelně, pokaždé v krátkém intervalu naskočí na všechny a už nikdy do další odstávky nezazlobí a chytá na cvrnknutí o startér. Nikdy jsem nemusel měnit za cca 3000 km svíčku, chytá na baterku v motorce( i po zimě), dá se říct, že jsem problém startů vyřešil a i při ulitých startech svíčky vydrží. Nikdy jsem Brisky do žadné motorky nedal, ale zde se mi osvědčili také na sto procent . Přísadu VIF už dávám při každém tankování, některým údajům moc nevěřím, (úspora paliva, zvýšení výkonu), ale v něčem asi plus přináší ( zmíněné starty, nezestárnutí paliva ), ale starty s ním jsou opravdu lepší. Samozřejmě je ve hře ještě spousta jiných věcí jako je opotřebení motoru ( bez tlaků motoru nebude startovat nic ) , seřízení, stav baterie, stav elektroinstalace atd, ale toto je moje osobní zkušenost potvrzená provozem.

Naposledy editováno 17.10.2016 12:08:20

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

19.10.2016 v 22:40 | Nahoru | #387
Zdar, taky jezdim Brisk asi jsou trochu teplejši než předepsane NGK ( ty se po par uliti uz neproberou a nevypali). Po delsim stani se mi osvědčil startovaci sprej(obyčejny čistič brzd), oddělam filtr a chytne hned na všechny valce.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.12.2016 v 11:03 | Nahoru | #388
Zdravím, Bol D,Orku 900vku som kúpil tento rok na jar,v zúboženom stave, počas sezony som viac opravoval ako jazdil,motor má 75000 kilákov a vždy po odstávke bol problém naštartovať. Ja som tam dal sviečky Denso iridiovky a používam stabilizátor benzínu Lucas a po zhruba dvoch týždňoch vždy chytila v pohode. Teraz som ju odstavil tak som zvedavý čo to spraví na jar. Tiež mi jeden známy poradil sprej na brzdy ,dúfam že to pojde. Motorka je v poriadku v origo stave doteraz som spravil zhruba 1600 kilákov a vyzerá že si ju nechám hodne dlho je to typ FB už dvojpiestiky brzdy takže na turistiku pohoda.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.1.2017 v 20:07 | Nahoru | #389
to Steve-Honda: díky za vyčerpávající odpověď! Zkusím ty svíce a uvidíme. Myslím, že ten podtlakovej vetnil přívodu radši na Bolďase vrátím, protože aspoň trošku eliminuje přeplavování karbeců. Už jsem tu měl jednu CB750, s ohlou ojnicí, právě kvůli přelitýmu karbecu.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

10.4.2017 v 10:35 | Nahoru | #390
Zdar hoši už jste probudili stroje? Já ano....čistič brzd zajistil hladký start (bez něj si to nedokážu představit)....jinak jsem se víc než rok pral s dobíjením a vypadá to, že to byla od počátku špatná-nová baterka (po dvou a půl roce se rozsypala úplně).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist