bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...

Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.6.2010 v 18:38 | Nahoru | #1
Může toto téma být i pro verze 750ccm? Mám jednoho Boldora,ale nevím jaký má objem. Poradí někdo?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.6.2010 v 19:27 | Nahoru | #2
GeorgeB> dobře, říkal jsem si, že si naběhnu s fotkou modelu...takže edit ;)

Naposledy editováno 30.06.2010 19:46:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.6.2010 v 19:54 | Nahoru | #3
Mám hned jeden dotaz...jaké kola a pneu máte v techničáku a jaké obouváte?

Dnes mě vyhodili poprvé za osm let z STK, že moje palcové údaje v TP nesedí na to co mám obuté Dál řešili, zda mám homologaci na výfuk...to naštěstí vzdali, protože se shodli, že tenkrát se to ještě neřešilo. Mám druhovýrobu výfuk. Takže jsem jel na dopravní úřad, kde mě poslali pro vyjádření Hondy. Těm jsem napsal....

V TP mám:
přední 3,25 - 19 (ráfek J18MxT - 2.15) -- tady je určitě překlep, má být 19
zadní 4,00 - 18 (ráfek J18MxT - 2.5)

V příručce je:
3.25V19-4PR
4.00V18-4PR

koupil jsem s, jezdil jsem, jezdím:
přední 100/90 19
zadní 130/80 18

Naposledy editováno 30.06.2010 21:02:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.7.2010 v 17:31 | Nahoru | #4
Kilek> čus,tak já používám stejný manuál jako ty,mikrofiše tyto : http://www.cmsnl.co...14516/partslist/,ale jsou tam jenom do "C",modelu a já mám "D"model-83.Takže,když jsem objednával věci tak mi pomohli v MCH.
Jinak já mám v TP 100/90-18 a 130/80-18 a mám nazuto to samé.Ale já mám bolďáska na veteránskejch papírech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

1.7.2010 v 17:47 | Nahoru | #5
MuZ bagio> ahoj, mohl bys mi prosím naskenovat TP (zakrýt co nechceš) a poslat mi to? na STK mi řekli, že by možná stačilo mít TP motorky, kde to je....ve zprávě máš můj kontakt

co máš za ráfky?

jinak díky za odkaz na fishe....doplňuju do úvodu

ještě dotaz...veteránský papíry pro a proti?

Naposledy editováno 01.07.2010 17:58:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.7.2010 v 19:33 | Nahoru | #6
Kilek> Za mě jednoznačně proti.
U nás jsou hrozný prudiči a na Boldoru jsem výfuk Sebrink.
Ikdyž je to dokupovatelný příslušenství, přes testaci v našem klubu by to bylo neprůchodný.
Jinak hodně zdaru.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.7.2010 v 10:14 | Nahoru | #7
leopold> nádhernej kousek, až na výfuk a polepy snad originál...a v modré! co obouváš za pneu ty, resp. co máš v techničáku? 30denní lhůta mi hoří...díky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.7.2010 v 10:54 | Nahoru | #8
Jakou máte cca spotřebu, dojezd na nádrž? Moje kolem 7-8l/100km, cca 180km do rezervy. Teď jsem se dočetl, že spotřeba může být kolem 5l/100km.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #9
Kilek> Já měl vzadu 4 x 18´´ Hidenau, vepředu 19´´, ale přesně nevím.
Motorku jsem už prodal.
Byla ,,celá´´ udělaná a originál polepy jsem nemohl sehnat.
Výfuk vlastní výroba kromě svodů.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2010 v 11:16 | Nahoru | #10
GeorgeB> Ten model je super ,moc by sem ho potřeboval,je na něm něco napsáno (výrobce),nebo nevíš ? Abych se pokusil ho sehnat.Dle zbarvení je to 900.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2010 v 15:20 | Nahoru | #11
Kilek> Ahoj, tak jsem z Francie objednal to sklíčko, vše ostatní mám. Dík tomu číslu. Zrovna včera jsem s Rudou byl na výletě, jezdím 5,5 až 6 l/100km.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2010 v 15:47 | Nahoru | #12
Ahoj Libore, to rád slyším. Svíčky jezdím NGK DR8ES a měním po 6K. Hm, mě to jezdí za 7,5-9, asi další věc do seznamu Jinak k pneu mi z Hondy posílají vyjádření za 1000,- s metrickýma hodnotama 100/90 R19 vpředu, 120/90 R18 vzadu, který mi doplní do TP...byl to ale boj, dočasná STK mi propadla a stal se ze mě odborník na problematiku převodu pneumatik z palců na mm.

Jinak mám díly na renovaci přední vidle, progresivní pružiny, olej, těsnění a prachovky, jen najít klidnou garáž, nebo zázemí, kde to udělat (je potřeba hodit předek do vzduchu po dobu opravy). Těším se na jízdu s konečně funkčním, nepropadajícím se tlumením. Dám vědět, užijte zbytek léta..

Petr.Bil> model cb900f2, ne tedy F, dělá TAMIYA MOTORCYCLES, jeden jsem koupil přes ebay za 30$ i s poštovným

Naposledy editováno 12.08.2010 16:26:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.8.2010 v 10:20 | Nahoru | #13
Kilek> Pneu v TP mám 3,25 V19 a 4,00 V 18 a používám Avon,svíčky taky DR8ES.

Ten model mne zajímal konkrétně ten z fota,od Tamiya už"F" mám ,dokonce jsem
sehnal i od Academy model "F" 1:8 .
Vidle jsem kdysi taky vyndaval,existuji dva průměry,ty starší mají 35mm.
Na Stk byla před pár měsíci a po dlouhém prohlížení to dali bez závad.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

22.8.2010 v 08:19 | Nahoru | #14
Petr.Bil> kdybys chtěl dopsat mm pneu do TP, tak dej vědět, mohli bysme sdílet náklady

ještě k těm vidlím...měl bych tam mít 37mm, ale jak jsi to dělal?
- sundavat kapotáž, nebo ne?
- jak jsi zvedl přední kolo?
- ve vidlích jsou takový objímkový pouzdra, byly potřeba obnovit (setřený povlak)?

Naposledy editováno 22.08.2010 08:29:29

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

24.8.2010 v 00:01 | Nahoru | #15
Kilek- s pneu jsem zatim problem neměl,ale asi se domluvíme,ještě se poptám.
Tuším že od r.v.82 je tam 37mm,v málokerém manuálu tato "drobnost" je
uvedena,proto mají púvodní BolDor dost často na vidlích stabilizátor(doplněk).
Setřený povlak jsem nespozoroval,spíš si pamatuj co bylo kudy vedeno,jak to
smontuješ už nic nepřendáš .Koukni do manuálu,možná to před tebou někdo
poplet.Na fotu je jak jsem to provedl(stará autobaterie a prkénko)

[img]

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2010 v 00:41 | Nahoru | #16
Petr.Bil> model CB900F

další od Revell

Naposledy editováno 06.09.2010 00:42:02

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2010 v 10:35 | Nahoru | #17
Super hlavně ten 1:8 toje nádhera vyšel by tak do 1000kč asi ne.
Ten by byl .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

8.9.2010 v 12:51 | Nahoru | #18
Nazdar chlapi, na výletě se mi stalo, že motorka nešla majednou nastartovat, ale při stlačené spojce to šlo(samozřejmě na neutrál!), jak starrtujete se spojkou, jako Banďour nebo bez ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

8.9.2010 v 13:00 | Nahoru | #19
LiborK> se spojkou, ale mám pocit, že to jde i bez s neutrálem....ale ten se mi někdy hledá obtížně, viděl jsem na to čidlo pár debat

Libore, jaký kola a pneu máš v techničáku a jaké obouváš?

Naposledy editováno 08.09.2010 13:05:21

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

8.9.2010 v 16:53 | Nahoru | #20
LiborK> Startuji vždy bez spojky,a docela se spoléhám na kontrolku neutrálu.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.9.2010 v 12:33 | Nahoru | #21
na ta kola mrknu

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.9.2010 v 10:28 | Nahoru | #22
Kilek> Posílám techničák

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.9.2010 v 10:29 | Nahoru | #23
a ještě

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.9.2010 v 10:47 | Nahoru | #24
LiborK> hm, tak to jsme na tom byli stejně a vyhodili mě z technický za metrický pneu...poprvé za 8 let - od minulého týdne mám v TP 100/90 R19 vpředu a 120/90 R18 vzadu....vyjádření od Hondy pro magistrát mě stálo 1000,- a propadlou měsíční technickou

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

16.9.2010 v 13:23 | Nahoru | #25
Kilek> Byl jsem na technické v červnu a to mě docela proklepli. Myslím, že je to tam u Vás banda teplejch buzerantů.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.9.2010 v 12:54 | Nahoru | #26
Zdravím,jaký používáte olej do motoru-10W 40? Setkal jsem se s názorem i 15W ale nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.9.2010 v 13:01 | Nahoru | #27
Petr.Bil> Motul Ester 5100 15w50/4l, 15W protože jezdím výhradně v +20°C, motor tolik nerachtá na volnoběh po startu...teď jsem četl na Motul ne příliš lichotivé věci na cb1100f.net, tak možná zkusím příště jinou značku.

LiborK> jo, vypadalo to tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.9.2010 v 15:18 | Nahoru | #28
Kilek> Prloč jezdíš výhradně v +20 ? V manuálu doporučují 10W40 tak tam leta leju Castrol GPS10W40 ,4,5l ,ted jsem tam dal výplachovku Midland10W,nezdá se my nějak zvláště hlučný motor,ale když ti hlučí- sojka nebo cvakaj ventyly,popř.řetěz tak to olej neodstraní.
Slyšel jsem že hustší se dává aby ho motor tolik nesežral a taky že dnešní 15W odpovídá
kvalitou tomu 10W v 80-tých letech ale mam obavu při studeném startu -jestli ta 15W dělá dobrotu.
Jak dlouho používáš ten 15W ?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

23.9.2010 v 18:24 | Nahoru | #29
Petr.Bil> mám alergii na chlad...proto když jsem zkoumal pro a proti 10W vs. 15W, řekl jsem si, že 15W je vhodnější...plus nějaké ztráty oleje a zvuk "zřejmě" klikové hřídele se studeným motorem...nevím jak tobě, ale mě občas ten zvuk motoru po nakopnutí děsí...někde jsem ale četl, že pokud boldor po startu zní jako když někdo kvrdlá plechovým kýblem plným řetězů - tak je to v pořádku

15W40 dávám asi 4 sezóny, předtím 5 sezón 10W40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.9.2010 v 11:53 | Nahoru | #30
Kilek> Tak to ještě zvážím ale asi taky dám 15W,jinak k těm zvukům: je pravda že studený start je zážitek,obštrukce,nevim jak tvůj BolDor ale je náchylnej na ulití svíček,občas leboruji jak moc dát páčku sytiče aby se nezapleskla svíčka,je to schopné chytit i na jeden válec ,užto poznám podle zvuku jestli se chytli všechny 4,možná mám moc bohatou směs ,ale karburáty jsou nedavno seřízené,repasované.Teplý chytá na cvrnknutí o tlačítko.
Je fakt že při delší jízdě si motor brouká a vrní jak hodinky je to zvuk opravdového motoru.


Naposledy editováno 30.09.2010 14:49:17
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 16
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist