globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
30.6.2010 v 01:52
Ahoj, měl bych takový dotaz.. V podstatě mně zajimají hlavně zkušenosti majitelů. Mám teď XT660X (před tím Hornet 600) a zvažuju Horneta 900, nebo Bulldoga.. H6 mi neseděl jízdní polohou a průběhem výkonu. Fandím spíš motorům nalazeným na spodek. Na bulldogovi jsem seděl a připadalo mi to hodně ideální, plus ten dvouválec..říkám si, to je možná to co hledám.. Můj dotaz je teda hlavně na pohodlnost motorky (300 km denně jestli se dá nějak jakž takž v pohodě ujet) a pak jestli se s tím dá jet sportovněji (podovozkově, motorově), poctivě klopit a tak? A pak, jak je to s výkonem? Třeba srovnání s takovým H6, popř. CBF.. Do kolika km/h to tak nějak ještě táhne apod. Jestli to prostě není moc lenivé a těžkopádné no, protože těch 65 koní nezní nijak slibně.. Díky všem přispívajícím..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 22:20 | Nahoru | #61
do 150 jde myslím pořád stejně, ale já jsem nejel ani 120, natože 150. Já jsem asi v týhle republice jediný, kdo jezdí podle předpisů .

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 07:42 | Nahoru | #62
hhh tak na bulika zapomen panacku ten sice dokaze vydudat 190 ale od 140 je to kurevsky neprijemny na nem uz nema zadnou ochranu nic.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 13:36 | Nahoru | #63
NaaR> Tak já jsem před XT měl Horneta 600 a při 200 km/h na něm foukalo asi tak jak na XT při 140 km/h.. Navíc Bulldog je těžší, stabilnější.. Ten naháč je na ten odpor vzduchu fakt ještě zlatý..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 18:42 | Nahoru | #64
stabilnejsi tezsi je ale zkusenost je takova ze mi to nevadi ale i presto to od 140 stoji za hovno.a navic motorove bulika budes trapit zatimco hornet bude jen zrat .

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 21:44 | Nahoru | #65
NaaR> Jasně no.. V podstatě to jako vidím na ježdění do těch zhruba 140 km/h. A Bulldog mi právě neskutečně padl do oka, jen se děsím abych na tom výkonově nebyl ještě hůř jako s XT. Kdyby to jelo do 120 km/h podobně, 120 - 150 km/h o něco lépe, tak jsem jasný. O nějakou šílenou špičku mi nejde, jenom ať to prostě není vyloženě líné už nad těch 120.. Když mám třeba na XT předjíždět auto které jede 115 km/h (na okresce), tak už hodně váhám.. Pak nad 140 km/h přechází odpor vzduchu v celkovou nestabilitu stroje.. Tak hlavně tyhle 2 věci mně vedou k úvaze nad Bulldogem jak dalším motem..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 22:09 | Nahoru | #66
no tak to pak otazka do tech 140 se jakz takz necha predjizdet ale zvyk z tocivy sestky tri dolu a plnej a sem tam hned se tady nekona.musis premejslet holt.ale stejne spousta pindu o hovnu zkus to nekde a uvidis.

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

3.8.2010 v 22:26 | Nahoru | #67
Vůbec nechápu, že stále váháš Bulldog je výborná motorka, osobně jsem ji zkoušel než jsem koupil Monstera 900. Tenkrát jsem byl rozhodlý pro Yamahu, ale dopadlo to jinak Opravdu se nejedná o žádnou raketu, ale to se od ní nečeká, motor sametově táhne od nízkých otáček a jízda "na krouťák" je přímo ideální.
Občas se svezu na SRX, což je motorka slabá, ale lehká. Svezení je přesto pěkné, jednoválec táhne (asi jako na XT) a s poladěným motorem se rozjede až na 170 km/h. To je maximum, trvale se dá 150 km/h. Tak nevidím důvod, proč by Bulldog nezvládl 300 km/den, na SRX jsem dal i 650 km/den. A hlavně tě bude Bulldog bavit

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

4.8.2010 v 10:46 | Nahoru | #68
NaaR> No to jo.. I na tom XT do 120 predjedu hodne svizne. Clovek jede plynule a klickuje mezi autama ve stovce jak nic..jak kdyby staly.. Mit ale uz lehce nad 100 km/h akceleraci jak bezne tdi, to by mne asi polozilo..

NickSlaughter> Tak je to tezka volba.. BT se mi libi maximalne, ale bojim se, abych nebyl zklamany tim vykonem no. Protoze tim mne strasi fakt kde kdo.. Co do pohodlnosti, to verim. Co sem na tom sedel, tak jsem si taky rikal ze uplne parada.. Pak asi jedine Mt-01 no.. Ale do 1700 ccm se mi nechce ani hovno..a jeste navic tech penez..

Naposledy editováno 04.08.2010 12:45:43

2 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

4.8.2010 v 11:21 | Nahoru | #69
Jak už tady bylo naspsáno, vezmi peníze a jeď ho vyzkoušet Domů pojedeš na BT....
Hornet 900 pojede lépe, ale nudně

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

4.8.2010 v 12:14 | Nahoru | #70
NickSlaughter> To je právě to. Mít peníze v ruce a váhat jakou motorku, tak by to bylo jednoduché a nebylo by třeba fóra. Takhle bych musel první prodat XT..

Naposledy editováno 04.08.2010 12:15:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

4.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #71

NickSlaughter>Jak už tady bylo naspsáno, vezmi peníze a jeď ho vyzkoušet Domů pojedeš na BT....
Hornet 900 pojede lépe, ale nudně



Domů nepojede na BT, píše, že nechce mít zrychlení lehce nad stovku jako běžné TDI..

Naposledy editováno 04.08.2010 12:45:10

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 00:45 | Nahoru | #72
Danielos> Jel jsem treba na Viragu 750 a myslim ze to jelo min jak tdi.. Ze by ten fakt Bulldog nejel lip.. A co jeste oproti tomu treba SV 650? Fakt bych chtel nejaky nahac dvouvalec no..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 09:44 | Nahoru | #73
sv je zabavnejsi a hlavne je podstatne lehci.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 15:36 | Nahoru | #74
NaaR> To je super no.. Ale zase otazka u toho SV jak s poruchovosti, pisou se o tom dost silene veci, kdo vi co je pravda..a pak jak s pohodlnosti.. Jestli je tam posez jak na nahaci, nebo jak na street fighteru.. Streetfighterovy posez bych urcite nechtel..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 16:44 | Nahoru | #75
posez dobrej spolehlivost normalni to co se pise sou z vetsi casti capiny neni to hajtroskunk.kazdopadne si myslim ze udela pro tebe momentalne vetsi a lepsi sluznbu nez bulik.aspon podle toho co pises..

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 17:40 | Nahoru | #76
NaaR> Asi jo. Ten BT se mi sice libi nejvic co se mi kdy co libilo, ale proste nejde to brat jen podle toho ze.. To je fakt silene..chtit nahac dvouvalec je asi hodne velky problem. Do 4 ctyrvalce se mi zatim nechce ani hovno..i kdyz je fakt ze ty vetsi 4 valce uz jedou taky fajne od spodu a maji jemny prubeh a tak.. Hlavne proste at na tom jde ujet i 300 km denne uplne v pohode a jdou popripade trosku poresit i zavazadla.. A BT zase na druhou stranu vypada uplne nejpohodlneji a nejpekneji ze vseho mozneho.. Ze bych potreboval nejak extra vykonu se taky neda rict.. Ja vim ze je to tu furt dokola.. Ale kdyz jedes na BT tech 110 km/h za autem, asi predejedes uplne bez problemu dost svizne ne?

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 20:29 | Nahoru | #77
jo predjedes v pohode.do tech 140 neni problem.jinak na bulikoj ja osobne tech 400 dene v pohode ale znam par co dali az 1000 ale to uz nema s radosti nic spolecnyho..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

6.8.2010 v 22:58 | Nahoru | #78
NaaR> Tak to je super.. To potom s tim vykonem nebude takove zhave.. A nadherna pohodlna motorka s nizkou spotrebou.. Versys, BT, nebo moozna Hornet 900.. S ladakama a KN filtrem ten bulldog uz musi jet pohadkove, neni mozne.. Hornet 900 urcite nebude zdaleka tak pohodlny ze.. A jizda na tom Bulldogu asi tak celkove super ne? Vaha, prubeh motoru, podvozek, ovladatelnost apod..?

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.8.2010 v 10:28 | Nahoru | #79
hele prubeh grafu co je temer naprosta primka kroutak zacina na cca 75 NM na 2000. vykon plynule od 30. do tech 6000 kde to vadne komplet.vzhledem k maximalnimu kroutaku kterej je cca 90 NM mas od volnobehu 85% kroutaku. takze prubehove supr.ale proste trhac to neni.jinak vaha je znat na miste jako u vsech vetsich.podvozek neni spatnej ale taky zadnej sport kazdopadne kraje gumy nejsou problem zadnej.zatacky se nechaj skladat velmi dobre.mesto trosku horsi prece jen je to obluda.
co se spotreby tejka ja jezdim cca 5 litru.cestovni rychlost mam 110 tacho.takze nekde kolem 4000 otacek.

jinak z toho vyberu versys by byla moje volba kdybych netrval na kardanu.
graf po kn

Naposledy editováno 07.08.2010 10:31:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #80
MiCM> Jestli se rozhodneš ho koupit tak dej pozor v jakém stavu je volnoběžka.Výměna stojí v současnosti(udělali nový výrobek s dvojnásobnou cenou)více jak 20t.Projevuje se většinou tak,že při startu a chcípání to dělá rány jak kladivem do kovadliny.Jinak já ho mám a jsem s nim spokojenej,je to pohodlná motorka na pohodový ježdění.Volnoběžku už jsem v červnu také měnil(mám najeto 40t).

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.8.2010 v 00:24 | Nahoru | #81
sery> Covece diky za radu.. Dam si majzla.. Porad ale vaham.. Mit prachy tak bych sel do Moto Guzzi Breva 1100 a byl by klid, takhle je to dilema do ceho jit.. Prece jenom najeto uz je hodne za ty roky jezdeni a slabsi motor mne celkem desi no..

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.8.2010 v 02:08 | Nahoru | #82
NaaR> Tak to zni hodne zajimave. A dle grafu asi paradni jezdeni.. Akorat mne trosku zarazilo ze uz ve 110 ma clovek relativne vysoke otacky.. Mozna by se hodila sestka..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.8.2010 v 17:31 | Nahoru | #83
staci to. ale obcas by se sikla no

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.8.2010 v 19:54 | Nahoru | #84
NaaR> No kurna.. Kdyby to jelo aspon trosku lip jak XT660 (hlavne nad 120 km/h), tak bych nevahal no..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

9.8.2010 v 12:49 | Nahoru | #85
clovece tak to ti nereknu na xt sem nejel :D

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

9.8.2010 v 13:53 | Nahoru | #86
NaaR> To je škoda.. Kdybys měl někdy náhodou cestu na Moravu, někde směrem k Olomouci... (Já jsem z Frýdku - Místku)

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

9.8.2010 v 18:53 | Nahoru | #87
na olmik to je pekna projizdk kdyz se to veme pres jesenik to je vyzkouseny :D takze to by casem mohlo klapnout :)stejne nebudu vedet kam jet az bude dovolena :)jinak teda nevim jestli si koukal na bulldog forum ale nejaky info tam najdes taky. tak klidne muzes studovat tady

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

10.8.2010 v 01:43 | Nahoru | #88
NaaR> Ok, to by bylo super.. Projizdka tak akorat.. Jinak forum uz procitam no..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

31.12.2010 v 23:37 | Nahoru | #89
.....pokud mohu, měl jsem BT doma dva roky ....a celkem spokojenost .....není to rychlík ..ale na vyčistění hlavy super ...užasný krouťák u kterého nemusíš řadiť o život jako u 600 ti kila......rychlost do 140 pohoda potom to jde pomalu...opravdu to není rychlík. Brzdy nikdy nebyl problem jsou z R1...zvuk je to dvouvál mně osobne se líbí víc čtyřválec...je to o individualite,ram nic moc na okruh to není ale do 140 to uplne postačí !!!!! Co se týče Guzzi .... kamoš má Califu , to spracování je .....hrozný možna tak Ural je na tom horší....olejnička .
Přeji uspěšnou ruku při výběru

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.1.2011 v 01:39 | Nahoru | #90
leo41> Nakonec jsem koupil Horneta 900. Trefil jsem takovy levnejsi, tak to bylo vzhledem k financim dost zasadni.. Sedi mi to nakonec hodne, motor tahne krasne odspodu, jemny prubeh, neni treba tocit, i hodne pohodlna motorka.. Sem jako relativne hodne spokojeny. Co je ale nejhorsi a co sem necekal, ten Bulldog mi porad vrta hlavou.. Kdyz jsem se rozhodoval z XT, tak si pamatuje ze na tom XT mne uplne zabijelo kdyz byl treba mirny tahly kopec, jel jsem za autem ktere jelo 110 km/h, tak uz sem proste nepredjel. S hornetem je to pohadka..co je pak tresnicka na dortu, spotreba. Jezdim tak nejak normalne, svizna turistika a spotreba 5,5 l/100 km..uzasne.. Pokud ten bulldog jede do 140 a az pak vydechne (oproti XT ktere zaclo polevovat ve 110 km/h a pak uplne ve 140 km/h), tak by mi to mozna vykonove mohlo nakonec stacit. Prece jenom se mi proste libi silene a i ten dvouvalec bych bral z fleku.. Otazka pak jeste jak je to nalazene.. Cuka to v nizkych rychlostech a nizkych otackach? Takove to popotahovani ve meste 40 km/h..? Toho sem si uzil na XT az az a nechtel bych to zazit znovu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 14 30.11.2023 v 09:34 PlusOne
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog Vochmelka 11 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog MiroBabarak 1 16.5.2023 v 08:34 AveKT
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog Kapicik 3 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 8 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM


TOPlist