globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: omletý imbus jak povolit?
27.6.2010 v 18:43
mám problém a hledám co nejlepší řešení. Sundal jsem hořčíkové kolo (přední) a chci vyměnit šrouby co drží kotouče, protože už od pohledu to byly nějaký šitovky co tam dal předchozí majitel. No "kvalita" se potvrdila a ikdyž jsem se je snažil odrazit, stejně se 4ks protočily (imbusy v díře) a šrouby zůstaly, nemůžu je povolit. 5ka imbus už je malá a 6ka zase nejde nasadit. Máte někdo nápad jak ty šrouby dostat ven bez poškození disků a bez poškození ráfku? Kamarád mi něco říkal o nějaké pastě s pilinami nebo co, která se tam kápne a nasadí se zpět ten původní imbus a že to drží a neprotáčí se...máte někdo osobní zkušenost? jak se to jmenuje a co to stojí? Při pomyšlení že budu 4 šrouby odvrtávat a potom tahat sadou na zalomené šrouby mi nahání husí kůži...

díky za rady a pomoc.


Naposledy editováno 27.06.2010 18:44:50
Předchozí
1 2 3
Následující

omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 14:01 | Nahoru | #61
já jsem koukal, že se dělá i nějaké plátno ze skelných vláken, jenže stojí kolem 2000,-kč což je nesmysl pro tento případ

omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 14:11 | Nahoru | #62
warp: ta kuze je ok.. svarecsky rukavice/zastera jsou taky kozene....

1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 14:23 | Nahoru | #63
...asi ta kůže bude nejlepší a nejjištějsší

(reakce na) omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 14:37 | Nahoru | #64

WARP>...asi ta kůže bude nejlepší a nejjištějsší


jo muzes tam dat ruce, nez to nekdo zavari:)

(reakce na) omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 18:14 | Nahoru | #65
Axel> ja tam natloukam torx jde to pak i nouzove utahnout bed

omletý imbus jak povolit?

1.7.2010 v 13:23 | Nahoru | #66
Ten sprej koupiš všude kde se prodává svářecí technika dělá to mraky firem-Essab, Wurth, Fronius atd atd a je to jistota. Jinak proti tomu aby se kulička chytla stačí kus kartonu (svařoval jsem v práci pět let takže mám vyzkoušeno). Na kuličkách je nejhorší že se přilepí a pak se zapečou, ale když se odrazí nebo zapeče do kartonu je to ok-samo že nesmíš vařit dvě minuty v kuse aby to nechytlo ale tady jde jen o bodnuti takze ok

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:18 | Nahoru | #67
tak finále: zbyly dva šrouby, na každé straně jeden. Koupil jsem neznačkovou sadu redukcí na golu (1/4,3/8,1/2") za 120,-kč i s poštovným...dneska to přišlo, tak jsem to vyzkoušel. Namlácený torx TX35 bohužel s dírou, neb jiný v sadě bitů nebyl, jsem okamžitě strhl-do vrtule. Tak jsem tam namlátil imbus 5.5 (bit), což docela šlo, ty šrouby fakt nicmoc...a nasadil ty noname redukce (AM-Tech) na 1/2"Tonu vratidlo. To že to je páka jak sviňa a že 1/4" redukce dostane zabrat mi bylo jasné, proto jsem se prodejce (aukro) ptal, jestli jsou kvalitní, prý že tam je napsáno professional tool...no za 60,-kč bez pošty ale co, tak jsem to zkusil. Jeden šroub povolil - huráááá, vyklepal jsem imbus bit z hlavy šroubu a natloukl ho do posledního šroubu na druhé straně. Nasadil opět redukce a vratidlo a zabral...a světe div se, redukce 1/4"-3/8" rupla v místě přechodu, ukroutila se šajze. Co teď..zajel jsem do kovomatu ve městě a hurá - měli tu samou redukci ale od Tony (stála 76,-kč, což je víc než celá sada AM Tech se 4mi redukcemi!!! a já to zkusil znova s tou maličkou redukcí Tona. A světe nediv se, šroub povolil. takže vše hotovo a za mě TONA - 1A kvalita nářadí

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:22 | Nahoru | #68
jj, levny veci bejvaj nejdrazsi

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:24 | Nahoru | #69
tak já od toho nečekal zázraky...ale ta síla a krouťák byly na ten matroš fakt moc, ty větší redukce jsou bytelnější, holt 1/4" čtyřhran je fakt prťavej, ale TONA umí

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:29 | Nahoru | #70
i tak se divim, ze se driv neprotocil ten inbus, kde je mnohem mensi rameno a nesedelo to na sobe dobre... asi to byla znacne nocnikova ocel

1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:38 | Nahoru | #71
no imbus v tom šroubu držel dobře, jsem ho tam namlátil kladivem, v redukci ze 6ti hranu na 1/4" taky držel, jsem si myslel že tenhle přechod rupne, ale vydržel a rupla ta redukce 1/4-3/8", další redukce z 3/8-1/2" už je kus železa.

(reakce na) omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 12:53 | Nahoru | #72
WARP> Tak gratulace,škoda že nemáš nějaký foto,mohlo by se to hodit a vzhledem k tomu že máš hořčíkáče,mohlo být i pěkný pokocháníčko

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #73
ono trochu ten sroub "povolil v zavitech" uz kdyz jsi do nej mlatil ten inbus bit.. to taky udela svoje....

omletý imbus jak povolit?

7.7.2010 v 13:59 | Nahoru | #74
to mi je jasný, že jsem ho trochu odrazil, ale stejně to byla síla...ještě že v těch závitech jsou Helicoil vložky

foto dodám až půjčím zase foťák...

1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?

1.6.2016 v 10:38 | Nahoru | #75
já to vždy povolím mojím malým pérkem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) omletý imbus jak povolit?

30.6.2016 v 13:10 | Nahoru | #76

Huny píše: já to vždy povolím mojím malým pérkem :)

dobrá reinkarnace
Mám za to, že problém za těch šest roků už vyřešil

(reakce na) omletý imbus jak povolit?

30.6.2016 v 17:57 | Nahoru | #77

Rebel83 píše: dobrá reinkarnace
Mám za to, že problém za těch šest roků už vyřešil

Však mu to perko za tu dobu taky vyrostlo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638

TOPlist