Téma: omletý imbus jak povolit?
27.6.2010 v 18:43
mám problém a hledám co nejlepší řešení. Sundal jsem hořčíkové kolo (přední) a chci vyměnit šrouby co drží kotouče, protože už od pohledu to byly nějaký šitovky co tam dal předchozí majitel. No "kvalita" se potvrdila a ikdyž jsem se je snažil odrazit, stejně se 4ks protočily (imbusy v díře) a šrouby zůstaly, nemůžu je povolit. 5ka imbus už je malá a 6ka zase nejde nasadit. Máte někdo nápad jak ty šrouby dostat ven bez poškození disků a bez poškození ráfku? Kamarád mi něco říkal o nějaké pastě s pilinami nebo co, která se tam kápne a nasadí se zpět ten původní imbus a že to drží a neprotáčí se...máte někdo osobní zkušenost? jak se to jmenuje a co to stojí? Při pomyšlení že budu 4 šrouby odvrtávat a potom tahat sadou na zalomené šrouby mi nahání husí kůži...
díky za rady a pomoc.
díky za rady a pomoc.
Naposledy editováno 27.06.2010 18:44:50
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
...asi ta kůže bude nejlepší a nejjištějsší
Ten sprej koupiš všude kde se prodává svářecí technika dělá to mraky firem-Essab, Wurth, Fronius atd atd a je to jistota. Jinak proti tomu aby se kulička chytla stačí kus kartonu (svařoval jsem v práci pět let takže mám vyzkoušeno). Na kuličkách je nejhorší že se přilepí a pak se zapečou, ale když se odrazí nebo zapeče do kartonu je to ok-samo že nesmíš vařit dvě minuty v kuse aby to nechytlo ale tady jde jen o bodnuti takze ok
tak finále: zbyly dva šrouby, na každé straně jeden. Koupil jsem neznačkovou sadu redukcí na golu (1/4,3/8,1/2") za 120,-kč i s poštovným...dneska to přišlo, tak jsem to vyzkoušel. Namlácený torx TX35 bohužel s dírou, neb jiný v sadě bitů nebyl, jsem okamžitě strhl-do vrtule. Tak jsem tam namlátil imbus 5.5 (bit), což docela šlo, ty šrouby fakt nicmoc...a nasadil ty noname redukce (AM-Tech) na 1/2"Tonu vratidlo. To že to je páka jak sviňa a že 1/4" redukce dostane zabrat mi bylo jasné, proto jsem se prodejce (aukro) ptal, jestli jsou kvalitní, prý že tam je napsáno professional tool...no za 60,-kč bez pošty ale co, tak jsem to zkusil. Jeden šroub povolil - huráááá, vyklepal jsem imbus bit z hlavy šroubu a natloukl ho do posledního šroubu na druhé straně. Nasadil opět redukce a vratidlo a zabral...a světe div se, redukce 1/4"-3/8" rupla v místě přechodu, ukroutila se šajze. Co teď..zajel jsem do kovomatu ve městě a hurá - měli tu samou redukci ale od Tony (stála 76,-kč, což je víc než celá sada AM Tech se 4mi redukcemi!!! a já to zkusil znova s tou maličkou redukcí Tona. A světe nediv se, šroub povolil. takže vše hotovo a za mě TONA - 1A kvalita nářadí
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
no imbus v tom šroubu držel dobře, jsem ho tam namlátil kladivem, v redukci ze 6ti hranu na 1/4" taky držel, jsem si myslel že tenhle přechod rupne, ale vydržel a rupla ta redukce 1/4-3/8", další redukce z 3/8-1/2" už je kus železa.
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
já to vždy povolím mojím malým pérkem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) omletý imbus jak povolit?
Huny píše: já to vždy povolím mojím malým pérkem :)
dobrá reinkarnaceMám za to, že problém za těch šest roků už vyřešil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R | WARP | 255 | 19.10.2022 v 21:30 godofwar |
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |