globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zdechání během jízdy
23.6.2010 v 23:50
Ahoj. Mam problem se svou 748. Stalo se mi cca 500km zpet (asi 2 tydny), ze mi motorka z niceho nic behem jizdy jakoby vypla na cca 2 vteriny a pak zase normalne jela. Nasel jsem jeden lehce obnazeny drat pod nadrzi vedouci k cerpadlu (jsou celkem 4), tak jsem ho zaizoloval a myslel, ze to bylo tim a ze to ted bude ok. Ted po cca 500km mi to udelalo znovu, 2x behem asi 1km. Po konzultaci s kamaradem co se zabyva servisem tohohle bajku, mi bylo naznaceno, ze by to mohla delat elektrika, coz ja doufam, ze dela a neni to nic horsiho. Pruser je, ze elektrika je sirokej pojem a muze to delat x veci. Nebo je problem v danou chvili s privodem paliva, tezko rict. Vypozoroval jsem, to dela jen v urcite rychlosti, cca 50-80kmh a kolem +-5 az 7tis.ot. (odhad). Docela me to zacina trapit, protoze stat se to, kdyz jedu na koleni, tak to je v lepsim pripade krajnice, v horsim prikopa nebo protismer. Nema nekdo zkusenost s necim podobnym?? Mam v planu mozna navstivit nejakeho auto elektrikare, ale tezko rict, jestli tam neco najde..
Předchozí
1 2
Následující

Zdechání během jízdy

23.6.2010 v 23:56 | Nahoru | #1
neco podobnýho se tu už řešilo, zkus to najít, snad tam bude i odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

23.6.2010 v 23:57 | Nahoru | #2
Čidlo stojánku si kontroloval?

Zdechání během jízdy

23.6.2010 v 23:58 | Nahoru | #3
Mě tohle na GSu dělala blbá pružinka na policajtovi. V určitých otáčkách a vibracích se policajt odklonil a vyplo to okruh, teda než jsme na to přišel tak jsem rozebral půlku elektriky . Ale to je spíš pro pobavení tady to bude asi něco jiného.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 00:39 | Nahoru | #4
Fidži.V-Strom> ne to jsem neudelal. jako stojan drzi behem jizdy jak pribity, leda ze by bylo cidlo na houby, muzu zkusit mrknout. Prijde mi ze to zlobi hlavne v otackach kdy to nejvic vibruje, ale to jsou skoro vsechny otacky.. Rozdelaval se jeste pred temi problemy chcipak na riditku, ale ten je ted ready a myslim, ze ten to nedela. Zkousel jsem s temi draty hybat pri volnobehu a nic to nedelalo, takze tady bych problem nehledal. kazdopadne diky. Mozna to bude problem, kterym trpi hlavne ducati, nevim.

(reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 00:50 | Nahoru | #5
DN> Buď to zkus zapojit natvrdo (ale bacha na stojan je to o ústa) nebo servis...

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 09:24 | Nahoru | #6
Tak to ted resim taky, za jizdy ale kolem 12 tis kdyz valim treba na 4 nebo 5ku tak to prestane jet jako kdyz dojde benzin nebo co, tak zpomalim, podradim a za chvili se to chytne a jede to zas plnej..

Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 09:25 | Nahoru | #7
ale jeste jsem se na to nedival co to dela..

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 11:13 | Nahoru | #8
To s tim stojanem jsem nepochopil, vam zdechne motor kdyz vyklopite bocni stojanek? Nebo je to jen na centralnim stojanu?

(reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 11:15 | Nahoru | #9
DN> Ahoj. Něco podobného se mi stalo u Z 750. Nakonec po velkém pátrání to byl vypálenej a malinko povysunutej štekr na regulátoru dobíjení.

(reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 11:26 | Nahoru | #10

mysak_>Tak to ted resim taky, za jizdy ale kolem 12 tis kdyz valim treba na 4 nebo 5ku tak to prestane jet jako kdyz dojde benzin nebo co, tak zpomalim, podradim a za chvili se to chytne a jede to zas plnej..



tohle TI děla nespiš hladin karbeců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 11:27 | Nahoru | #11

Skalik>To s tim stojanem jsem nepochopil, vam zdechne motor kdyz vyklopite bocni stojanek? Nebo je to jen na centralnim stojanu?



tak, at se s vyklopenym stoajnkem(kuří nožkou ,policajtem, nebo jak tomu říkáte) nerozjedeš....takže když Ti hapruje čidlo, nebo je slaba pržina,ktera v určitych frekvencich vibraci ještě povolí,tak Ti na chvili vypne motor...

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:00 | Nahoru | #12
jak bylo řečeno,čidlo stojánku,stačí přihnout plíšek,,nebo se mrknout,jestli ti stojánek neskáše za jízdy ;) mě to dělalo taky,,jedu,chcípla,, nasratruju,a jela,,za 10 km zas,, došlo mi to po 14 dnech tak bud lepší... pokud ani to ne,rozdělej čudli na iditku,a mrkni na nějakej drátek ke chcípáku ;) Bude to něco takovýho

Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:28 | Nahoru | #13
Ty jo jsem si myslel, že se stojánkem jsem byl za hvězdu skoro jediný a koukám, že je to docela častá závada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:29 | Nahoru | #14

Axel>tak, at se s vyklopenym stoajnkem(kuří nožkou ,policajtem, nebo jak tomu říkáte) nerozjedeš....takže když Ti hapruje čidlo, nebo je slaba pržina,ktera v určitych frekvencich vibraci ještě povolí,tak Ti na chvili vypne motor...



hmm ja takovou picovinu na stojanku nemam nebo o tom nevim, zase je na stojanku dost predpjata pruzina, takze kdyz na nem nestoji masina tak se sklopi sam a rad, ale vzhledem k tomu, ze vyvezu masinu, nastartuju, jdu zavrit vrata od garaze vyjedu z dvorku zase vrata od dvorku by mi jeblo kdyby mi masina pokazdy vypla motor kdyz z ni potrebuju slist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:32 | Nahoru | #15

Skalik>hmm ja takovou picovinu na stojanku nemam nebo o tom nevim, zase je na stojanku dost predpjata pruzina, takze kdyz na nem nestoji masina tak se sklopi sam a rad, ale vzhledem k tomu, ze vyvezu masinu, nastartuju, jdu zavrit vrata od garaze vyjedu z dvorku zase vrata od dvorku by mi jeblo kdyby mi masina pokazdy vypla motor kdyz z ni potrebuju slist



Vypíná to pouze při zařazeném kvaltu na neutrál smozřejmě ne, je to zábrana proti rozjetí se se sklopeným stojánkem.................

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:36 | Nahoru | #16

Tagstein>Vypíná to pouze při zařazeném kvaltu na neutrál smozřejmě ne, je to zábrana proti rozjetí se se sklopeným stojánkem.................



Tak ted uz tomu rozumim, schvalne to nekdy zkusim jestli zdechne nebo ne :)

(reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 12:46 | Nahoru | #17

Skalik>Tak ted uz tomu rozumim, schvalne to nekdy zkusim jestli zdechne nebo ne :)



No jestli ne tak se jednoho krásného dne v lepším případě lekneš až Ti změkne a v horším případě si rozbiješ hubu.

(reakce na) Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 14:46 | Nahoru | #18
musim se podivat, ale mam pocit, ze zadne cidlo na stojanku nemam. Ten stojan je takova prachsprosta tycka s docela napruzenym perem, zavira se velice rad a uz jsem parkrat zachranoval moto cca 10cm nad zemi, kdyz se mi pri pokladani zavrel. Tady bych asi problem nehledal a jak tu nekdo psal, chcipak je podle me v cajku, byl cca mesic zpet rozdelanej, vycistenej, zbavenej oxidace atd.. Jo a palivovej filtr jsem menil cca mesic zpet, tady taky problem nebude..

Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 20:58 | Nahoru | #19
DN> Pokud máš starší sérii 748 / 916, tak tam žádné čidlo na stojánku a asi ani na spojce není , a pokud máš novější sérii 748 / 996, tak tam asi tak čidlo nebude , akorát u nich to nevím jistě... Popiš to trochu víc, co to přesně dělá? Zacuká to tvrdě, nebo to jako ztrácí výkon nedostatkem paliva? Důležitá věc je hlavně zjistit, co ti při tom dělá otáčkoměr, jestli spadne, tak je to elektrika, jestli ne, je to palivo, respektive přerušení přívodu paliva může dělat problém v elektrice , no a pak si vyber...

Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 21:11 | Nahoru | #20
Novější 748/996 sárie co mají stojánek který se po odlehčení sám nezaklopí mají snímač na stojánku, osobně jsem ho již měnil ,protože po 44.000 km se objevila v snímači prasklina a blbnul. Jinak pokuď nenajdeš nějakou jasnou vadu v kabeláži/konektorech tak je tam několik prvků , které ti tohle můžou udělat. Snímač polohy kliky, relé palivového čerpadla, relé napájení vstřikování atd. Napiš víc info.

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 22:10 | Nahoru | #21
Jinak za sebe můžu ještě dodat, že já podobnej problém řešil poměrně dlouho - u mě to bylo tak, že mi to jednoho krásnýho dne začalo z ničehož nic vynechávat - to jsem to pak vezl domů na vleku, projevovalo se to tak, že se vypínala celá elekrika spojená s ř. jednotkou, někdy to dělalo pořád, že se nedalo vůbec jet, a někdy třeba jen jednou za 50 - 80 Km, ale nebylo dne, aby to alespoň jednou nevynechalo... Takže jsem nejdřív vyměnil čidla polohy kliky a rozvodový hřídele - známej automechanik říkal, že na autech bejvá při takových problémech často závada v tom, ale nepomohlo to, tak jsem bádal dál, celý jsem to rozhodil a prostříkal všechny kontakty, ale bohužel, celá kabeláž byla v naprosto bezchybném stavu! Takže dál, pojistky, ostatní čidla, relátka, ale z toho nic nepomohlo... Ale většina těch dalších čidel není vůbec důležitá, protože bez nich si jednotka nastaví defaultní hodnoty a moc nic z toho stejně nepoznáš , ta dvě relátka se zase dají otestovat jejich prohozením, sekvence funguje tak, že po zapnutí klíčku se sepne relé vstřikování, poté následuje relé čerpadla, které natlačí palivo a odskočí, ovšem u takové závady se to zjišťuje dost špatně, tohle je to nejhorší, když se ti ta závada stává jen jednou za čas... Nejlepší je když to přestane jet nadobor a fertig, pak opravuješ dokud to zase nejede!

Jo a u mě to nakonec po tom všem byla řídící jednotka, chyba byla někde v ní, ale už se v ní někdo předtím dost hrabal, a nebyla zrovna v úplně top stavu, takže se ani nedivím že se to posralo... Akorát já mám Strádu, a tam byl problém s tím, že ta má ještě Magneti Marelli / Weber IAW P8 - stejnou jako SP a SPSka, a tahle jednotka se nedá moc dobře sehnat, a navíc její běžná cena je 2000 €uro... Ale zachránil mě zlatej starej e-Bay, druhej den byla fungl nová jednotka i s příhodným čipem doma a zatím mi mašina lítá jako za mlada...

Tak ať se ti to podaří vyřešit co nejdřív , snad to bude jen nějaká prkotina!

(reakce na) Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 00:22 | Nahoru | #22
DMC.motobiker>
AllgydaCorse>
ahoj, konecne se ozvali i ducataci no, asi takhle.. vcera mi to pri navratu domu z kroseni 2x behem 1km zdechlo asi na 1-2 vteriny. Dnes jsem to vytahl ze jedu jezdit a seru na to, bud to pojede nebo ne. Jel jsem jezdit do zatacek asi 20km od baraku. Po drkotani pres dediny jsem tomu lehce otocil asi na 6-7tis. (do te doby vse ok), projel mirnou zatacku a dal plnej.. No a zjistil jsem, ze uz to ani najednou nechce jit do otacek. Naschval jsem otocil heft na doraz, ale vykon motoru stoupal neumerne pomalu vuci poloze plynove rukojeti, tak jsem nasranej zastavil a vypl to. Po chvili jsem se rozhodl jet dal a srat na to. Zkousel jsem dat 1 plnej, 2 plnej, tam to ve vrchu jakoby mirne vynechalo a zase jelo dal. Protoze mam ale nemoc (ducati) a nemuzu se ji zbavit, sel jsem hned sazet zatacky. Po cca 30ti minutach bezproblemoveho jezdeni mi v mirne leve v cca 120kmh opet motor jakoby chcipl na cca 2s, tak jsem vymacl spojku a vysral se na to. Domu jsem dojel tech cca 20km a vse ok. Poprve mi to udelalo asi 500km zpet, pak nic a ted vcera 2x behem chvile a dnes 1x + docasna ztrata vykonu od 7tis. nahoru.. Moznosti cim to je je nekolik.. tim ze to ted ztratilo na chvili vykon, bych ze seznamu podezrelych vyskrtl elktriku jako takovou, myslim kabelaz a problem hledal bud v zapalovani, privodu paliva nebo nejaka relatka ci snimace, mozna neco se vstrikovanim, vubec nevim. A navic jsem na elektriku uplne vygumovanej. Motorka je cca 1000km po velkem servisu, ale nejaky mechanicky problem bych v tom nehledal. Dokonce po vymene ventil. gufer prestala zrat olej! Mam jeste podezreni na svicky, ale nevim, jestli by zpusobovaly nekolik problemu naraz, at uz totalni ztrata vykonu na ty cca 2 vteriny nebo omezeny vykon po dobu treba tech 10ti vterin. Svice jsou tam Brisk, ale specifikace Duc 748, zadne laborovani to neni. Zajima me ovsem, zdali to jde pichnout na diagnostiku, protoze pokud jo a ja myslim ze to pujde, mohlo by to hned ukazat v cem je sakra problem?!?!

2 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 11:35 | Nahoru | #23
DN> Zajímavé, takhle to vypadá spíš na problém s přísunem paliva, ale důležitý je, abys vypozoroval jestli ti při to vynechání a zacukání padne otáčkoměr, a nebo ne, tím se dá si myslím vyloučit dost velká část příčin v elektrice... Jinak má to konektor na diagnostiku hned u ř. jednotky, ale funguje to ještě dost primitivně stylem vyblikávání chyb, pak musíš znát kódy a podle toho se můžeš dobrat řešení, ale diagnostika u tohodle modelu stejnak ani zdaleka nezjistí všechno , a je na to potřeba mít spešl přístroj, kterej píchneš do toho konektoru... Budou ho mít určitě všude u Ducati plus i pár menších servisů, bohužel ale nevím jestli je to nějakej univerzál i pro X dalších značek, a nebo je to "nástroj" pouze pro Ducati...

(reakce na) Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 12:18 | Nahoru | #24
DMC.motobiker> no s tim otackomerem.. to je prece jasne, ze kdyz motorka jakoby prestane jet, tak pujde rafika na otackomeru dolu. I kdyz ty asi myslis jestli uplne nespadne ze jo? No to je tezke, ja vetsinou vymackl hned spojku jako vcera pri tech 8tis. ot. a to pak hned spadne na volnobeh. Nejsem si jistej, ale tak na 80% mi u toho otackomer neumre a zobrazuje realne otacky motoru, byt jsou treba male nebo na urovni volnobehu. Po tom vcerejsim omezeni vykonu na cca 10 vterin jak jsem psal bych to spis taky videl na problem s privodem paliva. Nevim.. Ze by byl nekde bordel si nejsem jistej, palivovej filtr ma cca 1500km, je novy. Nadrz byla pri jeho vymene vycistena a dal by se bordel dostat nemel.

Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 15:30 | Nahoru | #25
DN> Já to myslím tak, že třeba když se ti to stane na rovině a motor se ještě točí, tak by měl otáčkoměr pořád ukazovat, protože mě se třeba stalo že jsem jel z kopce se zavřeným plynem, a ručička otáček začala najednou padat a opět naskakovat , ale i z vyšších otáček to jde poznat, ten otáčkoměr většinou spadne ještě rychleji než se dotočí motor a nebo ta ručička začne lítat , ale pokud je to vynechávání jen v krátkých časových intervalech, tak to asi moc poznat nejde , to máš pravdu... Ale je to taková dost zásadní věc, protože tím se dá třeba vyloučit ta ř. jednotka a částečně i problém v elektrice... A pokud to zase pro změnu dělají oba válce najednou, tak si myslím že můžeš vyloučit párové součástky, jako jsou třeba svíce, vstřiky, indučky atd... Jinak ještě se podívej na ty rychlospojky co vedou palivo od čerpadla ke vstřikům, může se stát že je jedna z nich špatně secvaklá a jde tam pak málo paliva , ale to už jen tak melu z posledního , víc ti asi už fakt neporadím...

(reakce na) Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 21:23 | Nahoru | #26

DMC.motobiker>DN> Zajímavé, takhle to vypadá spíš na problém s přísunem paliva, ale důležitý je, abys vypozoroval jestli ti při to vynechání a zacukání padne otáčkoměr, a nebo ne, tím se dá si myslím vyloučit dost velká část příčin v elektrice... Jinak má to konektor na diagnostiku hned u ř. jednotky, ale funguje to ještě dost primitivně stylem vyblikávání chyb, pak musíš znát kódy a podle toho se můžeš dobrat řešení, ale diagnostika u tohodle modelu stejnak ani zdaleka nezjistí všechno , a je na to potřeba mít spešl přístroj, kterej píchneš do toho konektoru... Budou ho mít určitě všude u Ducati plus i pár menších servisů, bohužel ale nevím jestli je to nějakej univerzál i pro X dalších značek, a nebo je to "nástroj" pouze pro Ducati...



Kody pro vyblikání závad můžu napsat, ale bez toho přístroje to nejde. Krabičku pro vyblikání závad jsem před pár lety koupil na e-bay. Našel jsem s ní jednou defektní čidlo teploty vzduchu u 916. Motorka jela ,ale po prudké akceleraci chcípnul motor a nešla chvilku nastartovat. Dostala nové čidlo, smazal jsem chybové záznamy a byla OK

Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 21:42 | Nahoru | #27
No tak dnes jsem najel cca 70km a bez vetsich problemu, jelo to celkem normalne. Misty mi ten motor prisel malinko naladovy, ale nic vazneho. Ovsem abych nepsal jen tak do vetru.. Pujcil jsem moto kamaradovi, co to mel dlouho slibene, vratil se a pry ze mu obcas blikla kontrolka mazani, co je na pristrojovce!! Rikam, co!? Ja si nikdy niceho takoveho nevsiml, ja ty budiky zase nijak extra nesleduju, ale schvalne jsem na ne koukal a fakt to probliklo, nevim jestli to je zase nejaka haluz nebo si mam chystat penize na GO motoru, ja uz do prdele nevim co se s tim strojem deje?! Kdyby se mi na tom tak dobre nejezdilo, tak to snad poslu ze skaly (a koupim 916 nebo 996)

Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 22:06 | Nahoru | #28
AllgydaCorse> Já ty kódy mám taky , ale jak říkáš, bez toho přístroje si je můžu akorát tak pískat...

DN> Tak to nezní moc dobře , říká se že jak u Ducati Desmoquattra zabliká kontrolka mazání, tak musí hned motor šupky ven, rozebrat, a hledat škody... Snad to nebude tvůj případ, ale tady už ti já víc neporadím, to musí nějakej zkušenej Ducatista...

Zdechání během jízdy

27.6.2010 v 10:38 | Nahoru | #29
Když u desmoquattra problikne kontrolka mazání tak vypusti olej a vyšroubuj sací koš. když tam budou šupinky kompozice a nebo více kovových částic tak to už nestartuj a řeš servis. Když olej bude ok tak hledej vadu v elektrice. Nebyla motorka v minulosti padla na levou stranu ?

Zdechání během jízdy

27.6.2010 v 13:59 | Nahoru | #30
AllgydaCorse: no, mluvil jsem s jistym clovekem a muze to byt treba vadne cidlo. Ja teda nevim, jak moc utahle ma byt, ale nasadil jsem klic a stacilo vyvinout nepatrny tlak na nej a uz to slo rukou ven. Rikal at zkusim start bez cidla, ze by mel olej litat ven a nez jsem se nadal, tak bylo skoro 0,5l oleje venku, takze evidente dava. Jemu se na jeho ducati taky rozlo mazani a to tak, ze svitilo, a nakonec bylo vadne cidlo. Olej mi motor prakticky nezere. Jeste zkusim nasadit manometr a zmerit tlak, jestli odpovida hodnotam v manualu. Jinak nevim co do toho motoru kdo lil prede mnou, ale nekde jsem cetl, ze kdyz prejdu z hustsiho oleje (agip 20w-50) na ridsi (shell 15w-50), tak se treba muze nekde ucpat nejaky mazaci kanalek, nevim. Motorka lehla si myslim byla na obe strany a celkem je to fuk, protoze motor se menil tesne pred tim, nez jsem to koupil a uz na tom mam 7 tisic km. Ten predchozi se rozsypal, ale to jsem zjistil nahodou az nedavno, aniz by se majitele zminili. Motorka je 99, ale motor 95, je 1000km po mnou provedenem (ja ho samozrejme nedelal) velkem servisu, ale na 99% byl motor repasovan, na valcich bylo videt jeste honovani, hlavy super a vule v motoru minimalni. Lehce papala olej vinou vadnych gufer na spodnim valci, ted nezere nic.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 DN 52 6.11.2020 v 18:38 Figi25
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 motosnv2 22 26.5.2019 v 23:39 xstep26
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist