globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 380/514
20.6.2010 v 15:32
Ahoj,
chtěl bych koupit ČZ 380/514 ale nevím za kolik by se dala koupit,aby byla ve slušném stavu.
Já bych do ní dal kolem 30 000 Kč. Inzerátů je málo,nevíte někdo o nějaké? Dík za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

20.6.2010 v 16:16 | Nahoru | #1
Zdar co třeba tady ;)

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

20.6.2010 v 16:30 | Nahoru | #2
muzu vedet proc zrovna CZ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 17:05 | Nahoru | #3
PuKaSek> dik za odkaz ale hledám něco trochu levnějšího

(reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 17:08 | Nahoru | #4
Spieke> jezdím na 516 a chci dál pokračovat ve stejné značce

2 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

20.6.2010 v 17:40 | Nahoru | #5
projed si za tech 30 tis. kterýhokoliv japonce 125 ccm a věř že už si na zetku ani nevzpomeneš... je hezký že má 516 ale 514 je o ničem... x let starej podvozek, motor jakš takš ale dneska už na nic, zapalování, spojka ani nemluvě a to nemluvím o ovladatelnosti, spotřebě a vibrace...

ortodoxní zetkaři prominou ale chtít takový prachy za s prominutím starý vergl....děkuji nic pro mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 18:01 | Nahoru | #6
Lion> Nepotřebuju motorku na závody ale jenom se chcu sem tam projet na trati. Předtím sem přemýšlel o japonské motorce ale vždycky sem se vrátil k zetce. Můžu se zeptat jestli někdy jels na 514 když tomu tak rozumíš??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 18:11 | Nahoru | #7
mxcz125> na té 125tce potrénuješ daleko líp... nehledě na to že díly budeš mít na každém kroku, a na zetku?? co neseženeš z inzerátu nebo od pár chlápků co měli zetky tak nemáš a náležitě si to nechávaj zaplatit

měl sem 513tku a nikdy více... dal jsem po chvilce s kladívkama motoplat a chytala perfektně,...nicméně podvozek,brzdy dejme tomu, spojka, vibrace otřesný jkdyž sedneš na motorku na které funguje všecko stoprocetně tak už nikdy více, aspon tak sem to měl já a i lidi kterým sem to pučil se smáli jak na tom za komanču mohli jezdit a že na tom tenkrát něco nalítali

spíš mi řekni proč chceš vrazit 30 klacků do skoro 30 let starý motorky??

ČZ 380/514

20.6.2010 v 18:49 | Nahoru | #8
hochu já ji měl... a už bych ji nikdy nechtěl.kup raději ojetou cr 125 a od čízy dej ruce pryč.věr mi.

ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:29 | Nahoru | #9
On se ale neptá zda si ji má koupit, ale kde a za kolik

(reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:30 | Nahoru | #10
Lion> No každýmu se líbí něco jinčího a mě se líbí zetky,když se to trochu opraví tak to jede pěkně.

ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:36 | Nahoru | #11
komu není rady tomu není pomoci..

to Nebzyk: a ty jsi mu pomohl jakou radou?nejsi náhodou pomáhač a chránič..?-že nás tady takhle sekýruješ...

oba jsme mu chtěli upřímně poradit a s dobrým úmyslem.

Naposledy editováno 20.06.2010 19:36:28

ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:40 | Nahoru | #12
Já mám taky ČZ,sice ne krosovou,ale sem velmi spokojen,o těhlech strojích se řiká že to sou držáky a jak psal mxcz125 když se opravěj tak jedou fakt pěkně,já ji koupil za 6500,1986 rok,taky sem musel pár věcí dokoupit a udělat,ale výsledek stojí za to ,každýmu se líbí něco jinýho,to samý jak pozoruju názory tady na italský motorky,neměl sem ji sice nikdy,ale když si ji někdo koupí tak proč ho za to hned sjezdit,ať každej koupí co chce ,toť můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:40 | Nahoru | #13
Taky jsem přemýšlel o tom, jestli origo 513 nebo japonce. Pred tím jsem měl přestavěnou 513,ale řekl jsem si, že nemá cenu se na tom trápit, když to jizdníma vlastnostma není o moc lepší než originál a za pár let to bude jen bezcenej šrot. Proto jsem chtěl originál, protože na to svezení stačí a má svoji hodnotu, kterou už narozdíl od japonců asi ztrácet nebude, nehledě na to, že když na ní člověk jede, tak se každej ohlídne (z různejch důvodů ) . Nakonec jsem ale šel do cr 250, protože na ježdění je to nesrovnatelný a taky mě odradily ceny těch zetek a taky to, že je skoro nemožný něco solidního za rozumnej peníz sehnat. Každopádně se mi zetky líbí a doporučuju ji ,ale s tím, kde ji sehnat ti asi nepomůžu...prostě musíš hledat no

(reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:41 | Nahoru | #14
Lion> co se týče těch dílů,máš pravdu,na inzerátech je toho spousta,něco za dobrý ceny,něco předražený,ale někdo je za to ochotnej zaplatit

(reakce na) ČZ 380/514

20.6.2010 v 19:46 | Nahoru | #15
pospa5> k těm vlastnostem,no co se týče vibrací tak určitě palec dolu,ale rychlost,výkon a celkovej vzhled,když vezmu konkrétně můj model se mi zdaj celkem dobrý,výkon 9 kW neni zázrak,ale stačí to,a ty obecně ta cena je daná právě tim,že ty stroje maj hodnotu velkou,a jen tak ji neztratěj,myslim si že se za pár let ještě najde nějakej ten fanda ať už krosovejch nebo silničních verzí

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

20.6.2010 v 22:17 | Nahoru | #16
Za 30 těžko seženeš půlitra v dobrém stavu. Dneska se prodávají kolem 50 za opravdu pěkný kus. Do 30ti koupíš základ, který si budeš muset dodělat. Spíš bych se podíval po 513 jsou levnější a na svezení to taky není špatné.

ČZ 380/514

20.6.2010 v 22:50 | Nahoru | #17
Piko tohle vedet tak ji za tech 6 litru pred x lety neprodam I kdyz zas tech sest litru je jak dnesnich padesat to je fakt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 16:02 | Nahoru | #18
mxcz125> Vys...r se na japončíky číza je číza.a každej kdo říká že se na nich nedá jezdit je měkejš.Čiza to je prostě opravdovej motokros,na nějakym japonci umí jezdit kdejakej mamlas.Na vybrace si zvikneš.motory drží pokud se v tom neharbal manták.a ten hulvátckej nástup motoru je jedinečnej.to akorát všichni vejraj a ty nejvíc.Prostě kup čízu a neřeš názory jiných.chceš jí ty a né voni.

(reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 16:43 | Nahoru | #19
lewisss>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 17:14 | Nahoru | #20
lewisss> máš pravdu , ale problém je sehnat dobrou zetku za slušnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 17:17 | Nahoru | #21
Michal #5> ten základ za 30 by mi stačil kdyby byl origo rám a zbytek jakš takš to už se nějak spraví, 513 za 30 už musí být v dost dobrym stavu ne?

(reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 17:27 | Nahoru | #22

mxcz125>lewisss> máš pravdu , ale problém je sehnat dobrou zetku za slušnou cenu



Co ti můžu poradit to je každej den čumět na inzerci.třeba Motoinzerci, nebo ČZ motokros.myslím že za 30 by se dala sehnat slušná.a jestli si máš koupit čízu za 30 nebo nějakou žlutou dvácu tak do tho nasypeš uplně stejně(myslím si že do japonce víc)protože kup za 30 nevylítanou dvácu?ha ha ha u všech je napsáno "jetá hobby" pěkný hovno.je to vyklepaný jak startky.nikasily v pi.... a jak se ti začne srát převodovka (a že se u těch starejch škopků sere) tak seš v tom za cenu druhý zetky. Tot má rada.

(reakce na) ČZ 380/514

21.6.2010 v 17:27 | Nahoru | #23

mxcz125>Michal #5> ten základ za 30 by mi stačil kdyby byl origo rám a zbytek jakš takš to už se nějak spraví, 513 za 30 už musí být v dost dobrym stavu ne?



513 za 30 bude libová,libová.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514

21.6.2010 v 18:48 | Nahoru | #24
myslím,že až ji dáš do kupy,tak to bude fakt raketa-obsah je sice jen 380ccm,ale ten motor byl ve své době fakt špička a dodnes dá na prdel třeba takové CR 500.navíc když dáš nový kondenzátor a kladívka,tak neexistuje aby nechytnul nejpozději na druhé sešlápnutí.
další libůstka je spojka-suchá spojka je věc u které nechápu,že se neujala-páčku mačkáš malíčkem a je naprosto bezúdržbová.

držím palce,ať ji brzy seženeš

(reakce na) ČZ 380/514

22.6.2010 v 10:40 | Nahoru | #25
Dolph-cz> S CR 500 bych nesrovnával, ale na ten podvozek jede 380 až moc.

Za 30 seženeš 513 moc pěknou, ale musíš koukat protože kolikrát se někdo snaží prodat za tyhle peníze šrot, který jen jako motorka vypadá, ale zdaleka nefunguje.

ČZ 380/514

23.6.2010 v 18:05 | Nahoru | #26
Děkuju všem za rady.Pokusím se nejakou tu zetku sehnat.

(reakce na) ČZ 380/514

18.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #27

Lion>projed si za tech 30 tis. kterýhokoliv japonce 125 ccm a věř že už si na zetku ani nevzpomeneš... je hezký že má 516 ale 514 je o ničem... x let starej podvozek, motor jakš takš ale dneska už na nic, zapalování, spojka ani nemluvě a to nemluvím o ovladatelnosti, spotřebě a vibrace...
ortodoxní zetkaři prominou ale chtít takový prachy za s prominutím starý vergl....děkuji nic pro mě


Tvuj VOR bude rád,když pojede ještě za rok,vidíš tohle je 30 let stará "vrána" a jak je stále pěkná a jede.

ČZ 380/514

19.10.2010 v 11:54 | Nahoru | #28
jakákoli motorka-samozřejmě až na ty čínské zmetky,pojede i za 30let a to s vynaložením polovičního úsilí,než jakého je potřeba k udržení provozu schopného stavu čz 380.

...dle vlastních zkušeností...

ČZ 380/514

19.10.2010 v 14:07 | Nahoru | #29
Jo? A proč? vzdyt je číza je krásně jednoduchá,nechci si představit vytáhnout moje GSXR někde z kopřiv za 20let a vidět to poloviční usilí oproti ČZ

ČZ 380/514

19.10.2010 v 20:24 | Nahoru | #30
měl jsem na mysli motorky podobného typu a provedení-i když věřím,že i tvá GSXR za 30 let pojede-samozřejmě 20 let v kopřivách znamená totální smrt každé motorky,i čízy.

čz 380 jsem měl-a většího zmetka jsem neviděl...je to už cca 15 let,co jsem sedlal tento stroj,takže už to nemám v živé paměti-ale vzpomínám si...nejhorší snad byla spojka-to bylo fakt dílo-pořád do ní prosakoval olej takže klouzala a zmáčknout ji byla slušná posilovna. dále vibrace-po hodinové jízdě chyběla hromada šroubků-i když byly zakontrované,nastartovat jí-to bylo fakt umění-a jak kopala bestie ,
pořád se to rozlaďovalo-no prostě více času jsem strávil v garáži,než v sedle...

ale bylo to peklo-když to zrovna jelo v té době tady nic lepšího nešlo koupit-jawy byly šíleně drahé a i tak nešly sehnat...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist