bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati monster s4r vs. MT 01
17.6.2010 v 13:28
Tak čekám vše, vaše názory, kdo co má a proč. Jednu z nich určitě pořídím. Barel
Předchozí
1 2 3
Následující

Ducati monster s4r vs. MT 01

21.6.2010 v 20:59 | Nahoru | #61
Jo MT-01 v upravě stage kit 3 to bych bral ale kdž Ducati tak stretfighter

1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01

21.6.2010 v 21:37 | Nahoru | #62
MT 01
musíš se ale rozhodnout na co vlastně tu motorku potřebuješ !!!
jinak koukni na stránky MT series a bude ti jasno - bezva parta lidí a super stroje.

Vítám tě v našich řadách. Čus

Ducati monster s4r vs. MT 01

21.6.2010 v 21:49 | Nahoru | #63
..to pôjdem radšej autom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

22.6.2010 v 07:56 | Nahoru | #64

jurajda> MT 01
musíš se ale rozhodnout na co vlastně tu motorku potřebuješ !!!
jinak koukni na stránky MT series a bude ti jasno - bezva parta lidí a super stroje.

Vítám tě v našich řadách. Čus



Tak kupovat si motorku kvůli bezva partě lidí

(reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

26.6.2010 v 13:23 | Nahoru | #65
A co k tomu ještě přidat speed tripla?

Ducati monster s4r vs. MT 01

27.6.2010 v 22:17 | Nahoru | #66
Pridaj si hocčo,
jednoducho nevieš čo bys rád..
..musíš sa na tých motkách previesť

1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01

29.6.2010 v 17:59 | Nahoru | #67
Za mě MT-01. Na monsteru jsem nejel, nemohu srovnat, ale přijde mi malej. Když jsem scháněl motku, potřeboval jsem velkou, masivní a silnou. Mám skoro 190 vejšky a něco pod metrák váhy a na motorkách jsem vypadal jak vosa na bonbónu. Takže pro mě buď enduro (jsou vysoké), nebo něco opravdu echt masivního a to MTčko bezesporu je.

Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.

V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.

Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.

Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.

Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 07:14 | Nahoru | #68

Clint>Za mě MT-01. Na monsteru jsem nejel, nemohu srovnat, ale přijde mi malej. Když jsem scháněl motku, potřeboval jsem velkou, masivní a silnou. Mám skoro 190 vejšky a něco pod metrák váhy a na motorkách jsem vypadal jak vosa na bonbónu. Takže pro mě buď enduro (jsou vysoké), nebo něco opravdu echt masivního a to MTčko bezesporu je.

Co se týče jízdy, mám jí chvíli, ale mohu potvrdit, že jsem se svezl i na pár jinejch litrech a MTčko bych neměnil ani za nic. Za jízdy člověk vnímá příjemné vibrace , slyší zvuk svého motoru a pociťuje skutečně radost z obrovského krouťáku ( přes 150Nm), což nemá ani oktávka v 1.6 benzínu. Člověk je na této mašině tak trochu jako pán všech strojů
, absolutní svoboda, je jedno s kým jedeš. Budeš se chtít kochat přírodou, jedeš citovku, 2tis. otáček a 90-100, vítr tě příjemně ovívá...jízdy s choppery úplně v pohodě. Jestli však zatoužíš po ostřejší jízdě, není problém, není třeba podřazovat, vezmeš za plyn a mašina vystřelí, taková projížďka se silničníma strojema není také žádný problém. MTčko se prostě přizpůsobí.

V zatáčkách je MT doma, přímo je miluje. Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc.

Zvuk nemá smysl dál popisovat, prostě paráda, bezkonkurenční. A názory že nemá přes sto koní? Na co člověk na naháči potřebuje víc? Stejně se na tom nad 150 nedá dlouhodobě jet.

Spotřeba? Na obsah skoro 1700 je 5,5-6/100. Takže také není co řešit.

Takže můj názor znáš, za mě jednoznačně MT, má charisma a je to prostě mašina, za kterou za každej rád otočí



Tak skoro by si mě přesvědčil Ale s tímhle nesouhlasím "Hmotnost stroje se za jízdy ztratí a považovat suchou hmotnost 250 za nějak moc mi přijde hloupost, je řada strojů, které váží víc."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 10:06 | Nahoru | #69
NickSlaughter> Nemusíš Pokud člověk není srágotka, tak mu 250kg nemůže dělat problém a za jízdy tu hmotnost nijak nepociťuji. Samozřejmě, pokud sednu na simsona , je mnohem ovladatelnější. MTčko je prostě mašina pro pořádný chlapáky a ne slečinky, to je jasná věc

Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 10:09 | Nahoru | #70
Kup si toho tripla a je po prdeli,podvozek motor exkluzivita za mě vítěz

(reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 13:34 | Nahoru | #71

Clint>NickSlaughter> Nemusíš Pokud člověk není srágotka, tak mu 250kg nemůže dělat problém a za jízdy tu hmotnost nijak nepociťuji. Samozřejmě, pokud sednu na simsona , je mnohem ovladatelnější. MTčko je prostě mašina pro pořádný chlapáky a ne slečinky, to je jasná věc



Tak jasně, XJR není o moc lehčí, ale tam je horčí podvozek než na MT. Ale s lehkostí Monstera se srovnávat nemůže.
S tvou výškou by si ale vypadal dost komicky na Monstru btw: nejsem slečinka

1 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 16:28 | Nahoru | #72
Právě Faktem je, že hliníkovej rám je asi k nezaplacení, což u Monstera myslím není, i když vzhledem k tomu, že nejdu s mašinou nikam do extrému, asi bych rozdíl nepoznal, pokud by se to třeba vysloveně nevlnilo v zatáčkách.
Pravda je, že Monster je malej a tak jsem dopadl i u Grisáka od Guzziny. Ten se mi líbil, ale dost mi tam nevyhovovaly ty vysoko umístěné stupačky. Když jsem pak mrknul na mizernou kvalitu chromování, upustil jsem od koupi úplně.
Vysoký chlapi maj prostě s mašinama problém, i když znám pár extrémů, kdy vysokej chlap má malou mašinu a vůbec mu to nevadí
Minulej tejden jsem projížděl to nové CBFko od Hondy (litr s malou kapotáží) a i tahle myšina mi přišla na mě malá a celou cestu jsem měl blbej pocit, že se mi lidi chechtaj

(reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 16:34 | Nahoru | #73
Clint> nejsem Ducatista al myslím že konkrétně ducati má ten trubkovej příhradovej rám dost zmáklej,tam bych se teda pevnosti opravdu nebál

2 reakcí na tento příspěvek Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 16:42 | Nahoru | #74
Jo, je to možné, ten rám vypadá každopádně hodně atraktivně...

(reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 16:43 | Nahoru | #75

Clint>Jo, je to možné, ten rám vypadá každopádně hodně atraktivně...



myslím že příhradový rám je pevností minimálně srovnatelný jak deltabox však ne nadarmo se o Ducati říká že jede jak po kolejích.

(reakce na) Ducati monster s4r vs. MT 01

30.6.2010 v 16:44 | Nahoru | #76
Clint> ne nadarmo to cpou i do supersportů
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist