Téma: Volnoběžné otáčky
17.6.2010 v 06:36
Zdravím,
vyskytl se mi takovy problém a to že při studeném motoru nedrží otáčky.Někdy se stane že motor chcípne.
Když je ale zahřátý tak je vše ok.
Prosím poraďte
vyskytl se mi takovy problém a to že při studeném motoru nedrží otáčky.Někdy se stane že motor chcípne.
Když je ale zahřátý tak je vše ok.
Prosím poraďte
TomBra> Jednou jsem měl obdobný problém chvilku po zimě při prvních jízdách a bylo to špatným palivem, kdy v něm byla už troška vody. Stávkoval při nízkých otáčkách byl nepravidelný až téměř žádný chod a po zahřátí při jízdě i někdy škubal, ale jel. Doplnil jsem to tehdy do plné Shellem, protřepal jak drink a rozdýchal to. Od té doby po tankování u Shellky jsem to ani náznakem nepozoroval. Může to být samo i něco jiného, ale vzal bych to nejdřív od nejlehčích možností. Na jednom bulíkovi mám při nastartování cca 1000 otáček a na druhém necelých 900. Na vázání vody v nádrži existují i přípravky, které naleješ do nádrže ke stávajícímu palivu a vyjedeš ho. Nebo ho někomu píchnout na počítač a zobrazit problém.
TomBra> Hodně kluků už má tu možnost. Jsem ve stejné pozici jako ty (bez možnosti napojení), ale do budoucna se dovybavím. Ono to někdy už ani jinak nejde. Není to jako u starých strojů bez elektroniky, kde sis prošel palivovou soustavu, nutnou elektriku, vyčistil karbec a vždy (i na cestách) sis poradil. Rovnou mrkni ještě na svíčky a kabeláž k nim. U svýho jsem měl při koupi kabeláž kus od svíček. Třeba kluky napadne při čtení tvé prosby mnohem víc.
TomBra> Obávám se, že až to budu řešit, sám vznesu dotaz. Zatím jsem našel odkaz: http://www.e-cat.cz...utm_medium=neplacene
Nic víc jsem nehledal ani neřešil, co pod tím konkrétně je míněno.
Nic víc jsem nehledal ani neřešil, co pod tím konkrétně je míněno.
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběžné otáčky
Tak volnoběžné otáčky se mají při teplotě motoru 140 stupňů seřídit na 1050 až 1150 otáček.. je fakt že jsem je pak taky trošku ubral.. ale ja to tak psáno v popisu k resetu TPS na ECMspy. Kabel je na prodej na Ebay .. zrovna tak jsou na netu návody jak ho udělat , jen konektor deutsch DT 06 4 pin a usb kabel s vestavěným čipem TTL232R 5V ... hodím sem nějaký odkaz
Kabel - cca 50 USD i s poštovným do ČR
Kabel - stavba a součástky
manual reset TPS
Jinak s potěšením jsem zjistil u tří Bullíků že už "jen" reset TPS zlepšil celkový chod motoru v záběru ....alespoň tomu tři věříme No a kvůli tomu všemu co tu řešíme jsem založil vlákno ECMspy ... a nic
ahoj Martin
Naposledy editováno 17.06.2010 20:54:47
Kabel - cca 50 USD i s poštovným do ČR
Kabel - stavba a součástky
manual reset TPS
Jinak s potěšením jsem zjistil u tří Bullíků že už "jen" reset TPS zlepšil celkový chod motoru v záběru ....alespoň tomu tři věříme No a kvůli tomu všemu co tu řešíme jsem založil vlákno ECMspy ... a nic
ahoj Martin
Naposledy editováno 17.06.2010 20:54:47
1 reakcí na tento příspěvek Volnoběžné otáčky
Paráda - kabel si udělám asi sám (vyjde na cca 200 Kč vs 1800 za hotovej) Bohužel jak už jsem psal Martinovi, tak tyto konektory tu má pouze jedna firma kousek za Brnem. Stojí nějakých 35 Kč je potřeba RS232-TTL konvertor za cca 20 Kč.
Naposledy editováno 18.06.2010 10:39:08
Naposledy editováno 18.06.2010 10:39:08
gebar> Fakt ne...obyčejný usb nestačí...kabel musí být s čipem TTL232R 5V nebo se k obyčejnýmu kabelu musí čip a odpory přidělat....popis kabelu s čipem a tady součástky k obyčejnému usb kabelu a něco českého popisu tady včetně dej do košíku za cca 800 kč
Naposledy editováno 18.06.2010 10:24:24
Naposledy editováno 18.06.2010 10:24:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběžné otáčky
marnej> v tom videu po resete klikne spat na zalozku OVERVIEW
a toci tou skrutko spet az kym nastavi tych cca 5,1 - 5,5...
Mne sa to ale po resete pravdepodobne odpoji od motorky
pretoze ten bargraf uz nereaguje...
musim zavret program a znovu sa pripojit a potom to dotiahnem
na tych cca 5,1... tak neviem ci je to normalne...
ma s tym niekto podobnu skusenost ?
a toci tou skrutko spet az kym nastavi tych cca 5,1 - 5,5...
Mne sa to ale po resete pravdepodobne odpoji od motorky
pretoze ten bargraf uz nereaguje...
musim zavret program a znovu sa pripojit a potom to dotiahnem
na tych cca 5,1... tak neviem ci je to normalne...
ma s tym niekto podobnu skusenost ?
om4adi píše: marnej> v tom videu po resete klikne spat na zalozku OVERVIEW
a toci tou skrutko spet az kym nastavi tych cca 5,1 - 5,5...
Mne sa to ale po resete pravdepodobne odpoji od motorky
pretoze ten bargraf uz nereaguje...
musim zavret program a znovu sa pripojit a potom to dotiahnem
na tych cca 5,1... tak neviem ci je to normalne...
ma s tym niekto podobnu skusenost ?
Mě se to taky odpojuje když chvíli nechoděj data z/do motorky (asi blbě nastavenej port v počítači), ale vypínat a zapínat program netřeba, stačí kliknout na ikonu s klíčem (nebo co to tam je...nemám program na kompu na kterym zrovna dělám)je tam volba online/ofline.
Jinak těch 5,1-5,5 V je jen proto abys to nahodil, pak si to sešteluj na otáčky....já třeba musel trochu poladit otáčky už u studenýho motoru (i to blbě chytalo) protože mi to točilo strašně moc (kolem 2000)a po ohřátí sem to doladil (na to už nemusíš mašinu připojovat, jestli máš trochu citu).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |
Kontrolka motoru Buell XB12S Lightning | Švícárek | 7 | 4.3.2021 v 18:59 sery. |
Buell-padáky Buell XB12S Lightning | U2 | 3 | 17.8.2020 v 14:15 moila |