globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly Duc 748/916/996/998
16.6.2010 v 22:14
Zajímal by mě rozdíl mezi těmito motocykly, je mi jasný jen objem motoru, čím se liší dál? Například mi není jasné proč 996 začíná cenově na 4000e, kdežto 998 na 6000e. Který model je ,,slepý,, atd. Kapotáže jsou snad stejné, popřípadě obdobné, tak bych viděl rozdíl v podvozku a motoru, ale jaký? Znalci prozraďte, díky.

Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 22:35 | Nahoru | #1
značim

Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 22:52 | Nahoru | #2
Rozdíl tam je hlavně v tom, že první série byla 748 + 916, a druhá 748 + 996, které jsou všechny téměř stejně, akorát ta 998 je už úplně jinde, má novej motor Testastretta, kterej určitě znáš z 749 / 999...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 23:00 | Nahoru | #3
taky jsem o tom přemejšlel jakej je rozdíl mezi 749 a 999 .

Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 23:07 | Nahoru | #4
Jinak teda trochu přesněji, dá se říct, že 748 + 916 + 996 jsou úplně stejné (až na pár detailů, třeba řídící jednotka, počet vstřiků, tudíž pár rozdílů v elektrice, a takový věci co nikdo nepozná ), ale 998 je úplně někde jinde, opticky už má jiné kapoty (dole karbon klín) a myslím, ale nevím to jistě, že je už v sérii celá v karbonu a má standartně podvozek od pana Ohlinkse! No a určitě tam bude taky jiná, modernější elektronika, protože jak píšu výše, má to už novější generaci Ducatího Desmoquattra - Testastrettu, která je stejná jako v Ducati 999! Dá se říct, že 998 je to nejlepší, co se dá pořídit, překrásnej desing z 916 kombinuje s ve své době nejmodernější technikou a v té době nejlepším motorem co Ducati mohla nabídnou! Proto asi ta cena... Jeden pán tu nedávno prodával naprosto dokonalou 998 za extra dobrou cenu, bohužel na té by byla škoda jezdit, ta už patřila někam do muzea a svědomitě utírat prach...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 23:13 | Nahoru | #5

Jirka749>taky jsem o tom přemejšlel jakej je rozdíl mezi 749 a 999 .


Já jsem zase nedávno uvažoval, jakej je rozdíl mezi 916 a 1098! Ale asi nic moc , jenom to nahnali obsahem... Pro mě je 916 úplně dokonalá , akorát těch 50 poníků ve vrchu a 30 Nm dole navíc bych tam fakt ještě docela uvítal... Jsem sice krajinkář a ani po půl roce s tím ještě neumím pořádně jezdit , ale na rovinkách bych byl ještě větší king!

Naposledy editováno 16.06.2010 23:15:26

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 23:54 | Nahoru | #6
DMC.motobiker> děkuji za fundovanou odpověď, jedu teď pracovat do říše a při návratu bych možná na nejlevnější Duc z týhle řady dosáhl, nicméně mi stále postačuje Hawk (i když už nejede tak jako dřív:D) a peníze tedy uložím do štrozoku a třeba se jednou zadaří a dosáhnu na ten vrchol, tedy 998. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

16.6.2010 v 23:59 | Nahoru | #7
m8rinek> Není zač , až příjdou pánové co se v tom vyznaj, řeknou ti k tomu asi ještě víc...

Jo a 998 má taky už v sérii pětipaprsková kovaná kola od Marchesini!

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 00:01 | Nahoru | #8
DMC.motobiker> jo jo Marchesini v serii jsem identifikoval, ale třeba rozdíl v kapotách jsem nesledoval (jak je nemam vedle sebe tak nevidim :))

Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 00:05 | Nahoru | #9
Jinak tady tomu není co vytknout, to nemá vadu ani kaz :).

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 00:09 | Nahoru | #10
m8rinek> Jo to je docela "dobrej" film , nedávno to dávali v TV a jako ušlo to celkem...

Jinak kdybys ty kapoty sundával tolikrát jako já, taky by sis všimnul každýho detailu!

Naposledy editováno 17.06.2010 00:10:04

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 00:21 | Nahoru | #11
DMC.motobiker> počkej, to je film? Co to je? Já Duc nikdy neměl, chtěl jsem Monstera, ale po poježdění na ,,podobný,, motorce (2val, naháč) tak jsem sen posunul z naháče pod kapotu :).

E: film už jsem našel www.csfd.cz/film/10502-vzali-roha/

Naposledy editováno 17.06.2010 00:23:34

Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 18:22 | Nahoru | #12
Žádné další info?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 20:31 | Nahoru | #13
m8rinek> Jo to je ten film... Doporučuju se na něj podívat , jen tam scéna s Ducati 916!

Jinak vzhledem k max. rychlostem těchto strojů kapota není až tak moc potřeba...

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 22:19 | Nahoru | #14
DMC.motobiker> Já ti nevim, já jsem z naháče ve 150kmph už takovej zfouklej a je to otrava se přitahovat k heftům, jen aby to člověka neodfouklo :).

Rozdíly Duc 748/916/996/998

17.6.2010 v 23:31 | Nahoru | #15
m8rinek> Já se ve 250ti ještě pořád kochám! Ale myslím, že je vlastně jedno, jestli máš kapotu, nebo naked - akorát že na té kapotě se můžeš při vyšších rychlostech za "něco" schovat , na naháči moc ne (nemyslím ale takové ty megakapoty jako má třeba Busa, kde se schováš i bez zalehávání) , ale je pravda, že já teď už vůbec nezalehávam... Jezdím spíš pomalejší tempo do těch 200 Km/h a jednou za čas když se mi to náhodou roztáhne ještě víc, tak na tu chvilku se ta troška větříku dá vydržet v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

19.6.2010 v 22:37 | Nahoru | #16
No, trošku to uvedu na pravou míru...
Rok 94-98 - 748 / 916 jsou stejné. 3 paprskový kola a kapoty s velkým bočním prolisem.
Rok 99 znamená příchod 996, vizuálně se na moto kromě obsahu motoru nic nemění. 748 je pořád stejná.
Rok 2000 - 996 dostává místo matně zlatýho rámu šedej lesklej, 5paprskový kola Marchesini, vidle Showa mají zlatý kluzáky.
Rok 2001 - 996 má vzadu centrální tlumič Ohlins.
Rok 2002 - příchod modelu 998 - motor Testastretta. Kapoty už nemají velký boční prolis a jsou na bocích hladké, kvůli odvodu teplého vzduchu mají kapoty malou mřížku těsně vedle rámu pod nádrží (z fotek těžko postřehnutelné. 748 má taky hladký kapoty bez prolisu, jinak je ale pořád stejná, pouze rám i 3 paprskový kola má lakovaný našedo.

Úplně jiná kategorie jsou ale vyšperkovaný modely S, SPS, R, nebo dokonce limitovaný edice jako Senna, SPS Pista, Ben Bostrom replika, Bayliss replika atd.

Naposledy editováno 19.06.2010 22:41:01

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

20.6.2010 v 19:02 | Nahoru | #17
ducatista> A nebylo by trochu infa o oněch spešl modelech?

Rozdíly Duc 748/916/996/998

20.6.2010 v 20:14 | Nahoru | #18
Tady si můžeš udělat hrubou představu o různých verzích www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

21.6.2010 v 13:48 | Nahoru | #19
Desmik> Když to budeme brát až takhle do detailu, tak snad každej rok se tam dělalo pár detailů trochu jinak... Nejlíp je to vidět na příkladu Monstera 900! Každej rok jinej výkon, jinak poladěnej, jiný to, jiný tamto, ale v jádru je to vlastně pořád ten samje Monster 900...

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

21.6.2010 v 15:36 | Nahoru | #20
DMC.motobiker> u Monstera souhlasím ale uznej že u téhle řady 916 ,996 ,998 někdy dělá jedno malé písmenko značný finanční rozdíl

Rozdíly Duc 748/916/996/998

21.6.2010 v 15:39 | Nahoru | #21
Desmik> To ale platí nejen u téhle řady , ale u všech Ducatích Superbiků a už nejen u nich...

Naposledy editováno 21.06.2010 15:39:49

Rozdíly Duc 748/916/996/998

21.6.2010 v 16:45 | Nahoru | #22
Stále prehodnocujem,ktorá vlastne ma oslovuje viac - či 916,996,998 design,alebo 999..
,,každý deň to mám u seba inak.
btw
zaujímavý je prototyp desmosedici z linku,čo postnul Desmik.A potom vyšli s niečim úplne iným.Keby človek videl troška do toho zákulisia - kto a prečo schvaľuje design.
Výborne to popísal "Houska" na dvouval.com

http://www.dvouval.com/clanek.php?clanek=310

Rozdíly Duc 748/916/996/998

21.6.2010 v 21:37 | Nahoru | #23
Pěknej článek

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly Duc 748/916/996/998

22.1.2011 v 14:32 | Nahoru | #24
Co se týce filmů s se starýma duc, tak pěkná scéna s 916 je ještě v jinak totálně debilním filmu nebezpečná rychlost II zásah. 748 se objeví myslím i v loupeži po italsku, zelená 996 se prohání s trinity a japončíkem na hřbetě v matrixu reloaded. A ten japončík není haga. Moc se mi líbil díl die motorrad cops, kdy ten maník asi po stý rozjebal svou 900ss a nějákej magor mu půjčil na nelegální závody 996SPS. Té (což je zvláštní) se nic nestalo. No a včera jsem viděl novej film wall street money newer sleeps, kde jeden makléř prohání desmosedici RR po lesní cestě, kde by měla felicia s houbařema problem se vlizt v šedesatce... no amíci no. Sorry za offtopic

(reakce na) Rozdíly Duc 748/916/996/998

22.1.2011 v 14:42 | Nahoru | #25
DESMOFulcrum> The Italian Job - tam byla žlutá 996 a na konci žlutá 999!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
996/998/999 Ducati 998 Bothrops 26 24.10.2022 v 12:07 Bothrops
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX


TOPlist