díky za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s WR 250 R
K té maximálce-já zkoušel tehdy novou,nezajetou mašinku a tak jsem ten heft také nezasekl na doraz na několik km-takovou prasárnu bych prostě neudělal-takže po zajetí se dá věřit,že se k té 130-ce dostaneš-ale zase -kdo by na takovém enduru lítal po dálnici,že?
Optimální rychlost asi hraničí s tou povolenou 90-tkou,tak se alespoň přepravuji já,pokud jedu ONNROAD. P-H.
Petr-Huska píše: Dovi> Když jsem to před těmi 6-ti lety zkoušel,tak jsem věřil,že to najede dost,ale 80 litrů bych nevsadil. Ale je to hlavně o stylu používání-z fotky je jasné,že "páníček" není magor,co zasekne heft na doraz,vypadá na znalce a praktika a po takovém by se to i ještě dalo koupit.
K té maximálce-já zkoušel tehdy novou,nezajetou mašinku a tak jsem ten heft také nezasekl na doraz na několik km-takovou prasárnu bych prostě neudělal-takže po zajetí se dá věřit,že se k té 130-ce dostaneš-ale zase -kdo by na takovém enduru lítal po dálnici,že?
Optimální rychlost asi hraničí s tou povolenou 90-tkou,tak se alespoň přepravuji já,pokud jedu ONNROAD. P-H.
Přesně tak.
A já třeba na tom svém motardím WRku jezdím pokud možno hlavně po okreskách, na pohodu a vyloženě pro radost z jízdy na lehkém a obratném stroji s výborným přehledem (až nadhledem z výšky) na situaci před sebou, a dle povahy silnice a intenzity okolního provozu převážně rychlostí tak mezi 75 až 85 km/h - svědčí o tom asi i moje celková (dlouhodobá) spotřeba paliva pod 3 litry na sto. Ale přitom je fajn mít tu rezervu výkonu pro případné svižné předjetí nebo zrychlení i do kopce - občas se to hodí, a WRko mi při tomto mém relaxačním ježdění tuto výkonovou rezervu poskytuje myslím si v optimální míře.
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s WR 250 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s WR 250 R
petrasvecova píše: Kdyz se z Prostejova potrebujes dostat do Jeseniku co nejdrive, protoze tam budes jezdit cele den na enduro trati a pak zase zpet, tak ti nezbyva jet po dalnici (natoz jet po okreskach), nebo do autorizovaneho servisu do Brna, taky jedes co nejrychlejsi cestou-po dalnici a bohuzel ta moje vic neda. Papirove je to jina vec a to ze to puvodni majitel blbe zajel jen po meste, je vec druha. A kdo si v dnesni dobe koupi novy WR za 180tis, aby si ho pekne sam zajel...Takze sorry, zase diskuze o nicem...WR je i silnicni motorka a ja tazny s vozekem nemam abych ji odtahla...
Nevím, jestli Ti dobře rozumím.
Říkáš diskuze o ničem, jenže já ji nezačal.
Reagoval jsem pouze na nepravdivou poznámku, že WR 250R má podle Tebe údajně maximálku 120 km/h s vypětím všech sil. Kdybys totiž bývala napsala, že konkrétně jen TVOJE mašina z nějakého důvodu víc nevytáhne, samozřejmě by nebyl důvod to rozporovat. Tečka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s WR 250 R
Petr-Huska píše: "petrasvecova" asi neví, co chce (ale není divu při první motorce), když jede s endurem po dálnici na celodenní enduroježdění . Já bych chtěl vidět ty "pryže" jak asi fungují v lese po takovém dálničním nářezu... a také ten stálý převod - Petro, to jsou ta zubatá kolečka, co je spojuje ta věc z těch dílků, co se na konci ohne a vrací se to zpět. Nic ve zlém, půjč to někomu, kdo pozná, zda je to při těch 120 km dotočené a spočítej zuby na rozetách - já když s tím jezdil, tak to lezlo skoro po zdi, ale zas to nejelo rychle... P-H.
Ahoj Petro (pokud sem ještě chodíš),
věřím, že P-H to jistě nemyslel tak zle, jak by to snad mohlo na první pohled vypadat - jenom to ale raději přeložím do normální mluvy:
Tím "stálým" převodem myslel sekundární převod řetězem z motoru (z výstupu převodovky) na zadní kolo. Podívej se na rozetu (velké ozubené kolo vzadu), jestli předchozí majitel Tvého stroje neudělal "terénní" změnu do síly (do pomala), a to zvětšením rozety, případně i zmenšením předního kolečka.
Snad se nepletu, ale v originálním stavu by měla mít rozeta 43 zubů a kolečko vepředu 13 zubů...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8253 | Dnes v 12:26 pap.plzen |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure | Animals21 | 1 | 17.5.2022 v 19:40 igor1100 |
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | panlesu | 3 | 7.5.2021 v 19:33 Animals21 |