vyskytl se mi na motce takový problém, občas když chci nastartovat zmačknu tlačítko a nic, zavrčí čerpadlo a jinak se nic neděje. Zkusil jsem jinou baterku a stejně nic. Rozebral jsem tlačítko startéru, prolezl snad všechny kontakty, dal jsem to zase dohromady a světe div se, motorka startovala. A dneska opět to samé, mačkám čudlík a nic se neděje, chvíli to tlačím po dvoře a najednou zase startuje jak divá. Jedu ci pro cigára, koupím je chci nastartovat a nic, tak se s ní projdu a zase nastartuju. Přijde mi že je někde špatný kontakt, ale nejsem zrovna technický typ a připadám si vždycky jak magor když si ve městě nasadím helmu, sednu na to, chci odjet a NIC
Nemá někdo zkušený nějaký nápad co zkontrolovat, čím by to mohlo být, předem dík.
1 reakcí na tento příspěvek ZZR 600 problém elektrika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 600 problém elektrika
Creck>Na ZZR cerpadlo ? Hold asi nejake vymozenosti novejsich kusu
jak jsem psal, NEJSEM technickej typ, ale to cvakání po tom co zapnu klíček je čerpadlo ne? Co to tedy je, kam vede hadice od kohoutu benzínu? Rád se nechám poučit, protože technika a já, jó rozebírat to mi jde ale potom
U tebe bych spis tipoval na spatne uhliky ve starteru, pokud to nekdy startuje dobre a nekdy vubec. (pokud pomineme zavady typu : preruseny drat atd...)
Jdi ke starteru a skontroluj jestli kdyz pokazde zmacknes tlacitko startu , jde k nemu proud. Pokud ano, je problem ve starteru.
Naposledy editováno 06.06.2010 21:14:07
Taky jsem dnes zjistil že když nestartuje, stačí s motkou zakvrdlat ze strany na stranu a už to jde, zkusím ještě omrknout ten startér...
1 reakcí na tento příspěvek ZZR 600 problém elektrika
manu: Zkus projít celou silovou cestu, jestli někde nemáš přechodový odpor. To znamená dotažení kostřícího kabelu na akumulátoru na obou stranách - na aku i na kostře. Pak kabel k relé startéru, zase obě strany (bývají tam šrouby a matice). Kabel od relé ke startéru, opět šrouby. Zkus, jestli není některý z kabelů volný v koncových očkách - tenhle problém už tu někdo taky měl a nebylo to vidět kvůli přetažené bužírce. Zkus, jestli to bude točit startérem, když propojíš natvrdo plusový pól baterie se startérem pomocí startovacího kabelu z auta. Pokud to nezabere, máš pravděpodobně sjetý některý z uhlíků ve startéru a záleží na poloze, ve které se zastaví kotva, jestli se startér příště rozjede nebo ne.
U ZZR to bývají spoje kabelů nebo relé. Jinak čerpadla na palivo mají i 1994. čerpadlo funguje pouze při startování nebo již nastartovaném motoru(je to vidět na průtoku filtrem a budeš koukat, jakým proudem to tam jen při vytáčení na místě teče).Samospád by to nestíhal nakrmit. Po zapnutí klíčku nespíná a netlakuje jak u auta. Na seřizování volnoběhu a bohatosti mám udělanou malou nádrž a propojím s čerpadlem, tak to je krásně vidět, jak to teče.
Naposledy editováno 12.07.2016 11:02:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 | Kory51 | 62 | 27.2.2024 v 21:36 bobasss |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 | ciman | 6 | 11.3.2023 v 19:16 _Michal |
Řídítka Kawasaki ZZR 600 | Ubuslav | 1 | 6.6.2022 v 19:52 2stroke |
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 | scorpio30 | 14 | 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__ |