bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ventily a hlava
6.6.2010 v 18:09
Zdravim panove potrebuju radu . Jsou stejny vyfukovy ventily na B6 a B12 ? potrebuju sehnat dva vyfukovy ventily na B12 rok 01(kdyby nekdo mel tak dejte vedet) a tak me napadlo nez koupim novy podivat se po starsich ale na B12 sem zatim nesehnal tak me napadly z B6 a jeste jedna vec, mam v motoru B12 vacky gsxr 1100 a chtel bych snizit i hlavu abych se dostal na kompresni pomer 10:1 jako ma stary gsxr, nevite o nekom kdo by vedel o kolik snizit nebo to rovnou udelal? Napadlo me dat hlavu rovnou z gsxr ale to ma jinej rozvodak tak nevim jestli kdyz prohodim ozubeny kola na vackach jestli v ty hlave neni jeste nejaka zmena.

2 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

6.6.2010 v 20:26 | Nahoru | #1
Zeptej se odporníků tady, ale hlavně slušně, je to tam samej spisovně mluvící intelektuál .

(reakce na) ventily a hlava

6.6.2010 v 20:54 | Nahoru | #2
tomsth> tam jsem se ptal jako prvni ale zatim se zadnej odbornik nenasel tak to zkousim tady snad se nekdo najde

ventily a hlava

6.6.2010 v 20:56 | Nahoru | #3
stahni manualy(když stahneš od Haynesse,tak placneš dvšě mouchy jednou ranou;)) a porovnej rozměry...ale řekl bych, že "nejspiš"( ) nebudou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily a hlava

6.6.2010 v 21:21 | Nahoru | #4

tomsth>Zeptej se odporníků tady, ale hlavně slušně, je to tam samej spisovně mluvící intelektuál .


Co máš proti Bandit foru ????
Jsou tam samý správný individua

(reakce na) ventily a hlava

7.6.2010 v 11:31 | Nahoru | #5
Kakac> no dyk jó , šak tam taky chodím, víme?

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

8.6.2010 v 09:10 | Nahoru | #6
Všechno jde když se chce- hlavu bych nechal přebrousit v první průmyslovce co potkáš! Ventili budou určitě jiný! co máš s těma původníma? ventili stary bych zabrousil a zabrousil pak sedla k ventilům a hotovo. pak bys mel taky koupit nový simeringy na ventily a vyměnit je a sámo těsnění pod hlavu.. možná nejlépe uděláš když přehodís celej motor :) mužes se stavit u mě a zamyslíme se nad tím...a pamatuj "kde je vůle tam je cesta")))

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

8.6.2010 v 21:02 | Nahoru | #7
Občas tady píše týpek má přezdívku GSX-Roll nebo tak nějak ohledně úprav bandita má bohatý zkušenosti, ten to na stopro bude vědět.

(reakce na) ventily a hlava

9.6.2010 v 10:55 | Nahoru | #8
p.tojejedno> cus nekoho kdo prebrousi hlavu sezenu ale potreboju vede o kolik,puvodni ventily jsou ohly potkal se mi motor kdyz sem pri vymene vacek nedal srouby co drzej ozubeny kola na vacce na lepidlo,nastesti se to potkalo na volnobeh takze 16 ventilu bylo dobrejch takze se jen zabrousily pak sem zabrousil sedla a bylo to ale ty dva mi schazej, simerinky na ventilech jsou jeste dobry, prehodit celej motor z gsxr me samozrejme napadlo ale je problem sehnat dobrej motor na takle starou motorku a ja bych ho potreboval i s eletrikou protoze puvodni byla v haji a to je velkej problem sehnat tak sem dal banditackej je uplne stejnej akorat sem prendal vacky a ted resim tu hlavu

(reakce na) ventily a hlava

9.6.2010 v 10:57 | Nahoru | #9
Sukin> jj vim o nem vsecny radny ohledne gsxr 1100 mam z jeho clanku na netu zkusim ho najit a napsat mu

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

9.6.2010 v 11:11 | Nahoru | #10
Tady mášvše a co tam není to ti poradí Jinak stačí na vačky z Gsx1100r dát řetěz.kola z B12....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily a hlava

9.6.2010 v 20:25 | Nahoru | #11
dewwil> tyhle stranky znam hodne sem toho tady uz nasel ale o kolik snizit hlavu sem se tam nedovedel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ventily a hlava

9.6.2010 v 22:37 | Nahoru | #12
Svobodak.T> zeptej se Mirka Rollingera, to by bylo aby tohle nevěděl, já měl v B12 pouze vačky z GSX1100R, někde jsem četl, že se snižuje hlava z B12 o cca 1mm, ale 100%ně to nevím...

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

9.6.2010 v 23:30 | Nahoru | #13
Hale jestli mas motor rozebrabnej tak neni nic lehci nez to spocitat, my to tak vetsinou delame je to docla presny.

(reakce na) ventily a hlava

10.6.2010 v 13:32 | Nahoru | #14
dewwil> Rollingerovi uz jsem vcera psal ,spolyham na to ze ten to bude vedet tak pockam jestli odepise.

(reakce na) ventily a hlava

10.6.2010 v 13:38 | Nahoru | #15
Sukin> jj o tom ze se to da spocitat sem se taky dovedel vcera mi p.tojejedno spocital ze by se to melo snizit o 0,31 mm ale vubec nemam paru jak se to pocita a kde na to prisel tak pockam jestli mi odepise Rollinger ten to bude na 100% vedet taky to delal co sem se docet tady na motorkarich v prestavbach.

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

10.6.2010 v 15:10 | Nahoru | #16
Koukám tam píšeš, že se chceš na 10:1 nebal bych se jit na 10,5 což je normální hodnota banditů. U vzduchem chlazenejch motorů se jde většinou tak na max 12,5 (CBček), pokud to upravujeme. Moderní kapalinou chlazeny sporty maj nemýlím-li se běžně 13.

(reakce na) ventily a hlava

11.6.2010 v 13:41 | Nahoru | #17
Sukin> 9,5:1 ma original bandit a gsxr ma mit 10:1 tak kdyz se dostanu treba na 10,5:1 tak to vadit nebude ale nemuzu nikde zjistit jak spocitat o kolik to snizit Rollingerovy uz jsem psal a nema ulozeny zadny poznamky takze uz prej nevi kolik ubrat , kdyz s tim mas takovy zkusenosti porad nejakej vzorec jak spocitat kolik ubrat na jakou kompresi

1 reakcí na tento příspěvek ventily a hlava

11.6.2010 v 18:01 | Nahoru | #18
Jde to spocitat zjednodusene:
objem valce lomeno kompresni pomer plus 1==> vyjde ti objem kompresniho prostoru
potom spocitas kolik bude mit novej kompresni objem podle stejnyho vzorce
rozdil tech objemu je to o co to chces zmesit, tenhle rozdil podelis plochou pistu a vyjde ti o kolik by jsi to mel zmensit (je to zjednoduseny nepocita se tam s vyklenutim pistu atd)
Kdyz to budes pocitat takhle tak potom doporucuju sestavit motor a nalejt do valce olej kdyz je v horni uvrati aby jsi zjistil jakej je skutecnej objem kompresniho prostoru.

My to takhle pocitame a presnost byla vzdy vyhovujici

(reakce na) ventily a hlava

11.6.2010 v 23:09 | Nahoru | #19
Sukin> JJ TAKHLE JSEM TO ZPOČÍTAL SE ZANEDBÁNÍM OVALITY PÍSTU A PŘI ZANEDBÁNÍ KLENUTÍ ŠKODNÉHO PROSTORUJINAK SE TO DÁ SPOČÍTAT DVOJITÁM INTEGRÁLEM ALE NA TO BY BYL POTŘEBA VÝKRES SKODNÉHO PROSTORU A ZNÁT OVALITU VÁLCE:D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 Včera v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi


TOPlist